sobota, 12 kwietnia 2014

Aktualności MSP: Konkurs "Horses 4ever"

Heeeeeej! Przepraszam, że posty są ode mnie tak rzadko, ale no cóż... raz nie ma weny, raz nie ma czasu... Ostatnio tego drugiego. Przepraszam. Co do nagród z konkursu, to rozdałam już za 3-cie miejsce. Dobra, nie będziecie czytać mojego użalania się nad sobą.

Oto przywitał nas w czwartek nowy konkurs na MSP.

MOTYW:
Co prawda, nie było ostatnio takiego konkursu, ale za bardzo im nie wyszedł. Ehh, jeszcze te "Horses 4ever" tłumaczą jako "Konie rządzą!". OK, przecież Horses 4ever zawsze znaczyło Konie rządzą! (Sarkazm). Oceniam na 6/10.

UBRANIA

Ubrania dla dziewczyn

Ubrania nie są powalające. Moim zdaniem włosy są no hmm, ohydne (te z czapką), a te bez są drogie. O ubraniach już nie wspominam... Wtopa. Oceniam na 4/10.

Ubrania dla chłopców

Jak zwykle, tylko jedna strona. Ale u chłopców chociaż Moderatorzy starają się z ubraniami... mi się podobają i są związane z tematem konkursu. Oceniam na 8/10.

ANIMACJE
Nazwa: Equistrial Posing

Rodzaj: Nie VIP

Temat: Pozy

Co przedstawia: MovieStar trzyma w ręce czapkę i trzyma za drugą dłoń sznurek (? nie znam się na koniach), który jest przywiązany (? XD) do konia.











Nazwa: Gypsies Prancing

Rodzaj: Za Diamonds

Temat: Pozy

Co przedstawia: MovieStar siedzi na kucyku, a kucyk podnosi przednie nogi do góry (Haha, fachowo tego nie wyjaśniłam).












Nazwa: Jumping Hedges

Rodzaj: VIP

Temat: Sport

Co przedstawia: MovieStar siedzi na koniu i przeskakuje przez płotki (? XD)












Nazwa: Brushing My Horse

Rodzaj: VIP

Temat: Zwierzęta & Pupile

Co przedstawia: MovieStar czyści swojego konia, który ma niebieską grzywę i ogon O.o 















Nazwa: Cleaning the Stables

Rodzaj: Nie VIP

Temat: Zabawa & Czad What?! Sprzątanie siana ma być zabawne lub czadowe? Wypraszam sobie!

Co przedstawia: MovieStar grabi siano czy jak to tam się zwie.













Animacji malutko. Nie wiem, chyba więcej im się nie chciało zrobić. Prawie wszystkie z końmi... można było zrobić z tym, jak MS (MovieStar) karmi konia.. no cóż, nie wnikam. Oceniam na 6/10.

TŁA
Tło takie sobie, w dodatku dla VIP. Ale tanie.

Te dwa różnią się jedynie tym:

  • inną porą dnia (dla VIP jest wieczorem, dla nie VIP w południe/podczas dnia
  • ceną
Tła takie sobie, chyba to jest drugie z końmi. Oceniam na 7/10.

RZECZY
Połowa z nich nie jest dodana wraz z tym konkursem. Takie tam "lenistwo" modów... oceniam na 5/10.

OGÓLNA OCENA KONKURSU:
36/60, czyli trójka. Taka powyżej przeciętnej trójka.

Moja słowna ocena konkursu to: Potrzebny, brzydki.

A co wy myślicie o tym konkursie?
Piszcie w komach!
Pozdrawiam,

29 komentarzy:

  1. Pierwsza ;) Ach, te skojarzenia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. zoraz mniej przydatne te motywy na msp :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba ta animacja z koniem z niebieską grzywą i ogonem.. Powiem więcej loguje się i ją od razu kupuję:) Fajny post. Ogólnie twoje oceny zawsze są na 3( chyba ).
    Pozdro
    ~ Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak skoro twoim zdanie jest brzydki i niepotrzebny to poco w ogóle kupiłaś animacje z tego konkursu, serio nie rozumiem ciebie :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiesz czytać ze zrozumieniem? Napisałam POTRZEBNY. A jak znajomi biorą mnie do filmów, to kupuję rzeczy z tego nowego konkursu...

      Usuń
    2. Właśnie...

      Usuń
  5. Bardzo ładnie oceniłaś konkurs, chociaż wdg mnie jest niepotrzebny.
    Już nie mogę się doczekać aż dostanę swoją nagrodę XD.
    Pozdrawiam
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WAŻNE, ODPISZ! Na liście życzeń u mnie znajdują się same VIP rzeczy, więc dobrze będzie, jeżeli otrzymam nagrodę za pierwsze miejsce w konkursie o marzeniach jak najszybciej, gdyż VIP mi się kończy w piątek 18 kwietnia (tego roku, rzecz jasna XD). Teraz pytanie, czy jest taka możliwość, żebym otrzymała nagrodę przed upływem mojego VIPA?
      PROSZĘ, ODPISZ Lanaq!
      ~$zelek$

      Usuń
    2. (Wiem jestem natrętna XD)
      Tak tylko przypomnę nagrodę za 1 miejsce:
      -prezenty z l.ż. do 3000sc
      -5 grafów
      -rola w najnowszym filmie (podaj później nazwę, to sb zobaczę)
      -2 prezenty z szafy
      No... tylko problem, bo jak policzyłam ile kosztuje moja lista życzeń to mi wyszło 3 125sc, więc będę musiała zarobić i coś z niej kupić, no chyba, że chcesz przepłacić te 125sc... Odpowiedz na ten komentarz, bo nwm co mam robić XD.

      Usuń
  6. http://z-and-msp.blogspot.com/2014/04/witam-szanowne-panstwo.html#comment-form AnanaseQ - Karolna

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem animacje z końmi czasem się przydają do filmów :3 Ale ciuchy mi się nie podobają. Sory że się reklamuję ale jeśli możecie zajrzyjcie na nutella-na-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Skype Abieskiej : karolina.nowak270

    #Jam HaCkEr

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się animacje podobają z ubran te wlosy z czapkom zdecydowanie nie reszta spoko a z rekwizytów nic bo połowa była

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie jakbyś zrobiła looka dla dziewczyny i chłopaka . Ale sam post też mi się podoba . ;) - saba naba

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na mojego bloga: venusowe-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. izin simak ya admin buat artikelnya, postingan yg bermanfaat sekali. terimakasih atas informasinya sangat bermanfaat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem,że jesteś adminem,ale więc nie

      Usuń
  13. dla mnie to jest fioletowy (śmiało wyzywać od daltonki)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może nas uraczycie postem ?nowym?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze tak patrze teraz na tego bloga to mi się wydaję że kiedyś był lepszy ;C. Kiedyś posty były bardzo ciekawe było dużo fajnych redaktorów (którzy odeszli...) I posty czytało się z chęcią nawet kilka razy i się nie nudziły! A teraz (jeśli jest wgl jakiś post) to o modzie! Już nudne to się robi ;__; Ja wiem że nic ciekawego nie ma na msp no ale zawsze da się coś znaleźć! Prosze nie traktujcie tego jako hejta.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę się zgodzić...
      Pamiętam jeszcze nagłówek z Abieską siedzącą w trawie. A potem Zuzię, Sambę, Chomika...
      Ale to tylko wspomnienia, coś, co już nie wróci.

      Pozdrawiam,
      KisieleeeQ ♡

      Usuń
    2. Nooo też się pod tym podpisuję pamiętam te wszystkie fajne i miłe redaktorki ;C (oczywiście nie mówię że te są nie fajne)

      Usuń
  16. Ta fryzura z czapka, tak ja nazwalas...To jest toczek, ile ty masz lat. Bo ja 12, i wiem taki rzeczy od 2 lat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwal się od niej! Może ty interesujesz się końmi i wiesz takie rzeczy, a lanaq nie bo ona się zajmuje blogowaniem i ty nie wiesz czegoś z tej dziedziny!

      Usuń
    2. nie każdy zna się na koniach. Ja sama nie wiedziałam jak się to nazywa xd

      Usuń
    3. Może nie trzeba wiedzieć, że to jest toczek, ale trzeba chyba być debilem żeby nie wiedzieć o czymś takim jak ,,kask"... I nazywać to czapką haha.
      Nazywasz te rzeczy brzydkimi, co ? Tylko że do jazdy nie jeździ się bez kasku, a spodnie, czyli bryczesy, muszą przylegać do siodła. Tutaj wszystko jest projektowane nie dla wyglądu, ale dla użyteczności, więc MSP odtwarza te rzeczy. Jeszcze uważasz to wszystko za brzydkie, bo nie twoja dziedzina... Już chociaż byś miała trochę szacunku.

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!