piątek, 11 kwietnia 2014

Przepraszam + Dziękuję! + Riding Beauty - Look.

Heii!
Przepraszam, że ostatnio nic nie napisałam, ale to wymaga czasu, którego nie miałam :c
Ale teraz mam i to ważne!
Chcę Wam podziękować, za tyle głosów w ankiecie <3
Jesteście kochani! Jak Abi to zgrabnie ujęła - Kontynuuję to, co zaczęłam.
Nie będę pisała tylko o lookach, ale też o czymś innym, mam nadzieję że się spodoba :)
Jednak dzisiaj mam looka konkursowego.
Oto całość:


Od razu kiedy zobaczyłam tą kurtkę, zakochałam się w niej *-*
Zresztą we włosach też xD
Jest to strój bardziej elegancki, na końskie (Omagash jak to brzmi O.O) gale :P
Cena? Ok. 1700 sc. Na obrazkach jest drożej, bo wiecie - W oryginale spodnie pochodzą z DS.
Oto i skład i Jego cena:


Nie pokazują się spodenki... No cóż. Są w końcu z DS.
Nie mam co opisywać, cena na obrazku jest zua.
Za duża, naprawdę kosztuje ok. 1700 sc, nie jest to za dużo.
Oto inne wersje kolorystyczne:


Bardzo, bardzo elegancka wersja. Biało - pomarańczowa wersja, ładna xD


Tutaj szalałam x3 Niebiesko - Fioletowa wersja kolorystyczna.


Ta jest śliczna :) Różowo - Szara.
Teraz? Paleta kolorów. Wiem że Lanaq przejęła kolejność prezentowania looków po mnie, dziękuję :3
Oto i ta Paleta:


Czerwona ramka - Oryginalna wersja kolorystyczna.
Fioletowa ramka - Biało - Pomarańczowa wersja, ta bardzo elegancka x3
Zielona ramka - Geranatowo - Fejoletowa wersja.
Niebieska ramka - Różowa wersja.
Teraz wrzucam na szybko sesję i lecę... (Hemm, Kathey, mądrze. Nie masz skrzydeł a lecisz c;)




OMG na ostatnim zdjęciu spodenki wyglądają... Makabrycznie :x
Ale tak to nie ma błędów xD
Ogółem zapraszam do lajkowania (XD) i kupowania tego looku, zarówno i poprzednich.
To tyle! Jutro niestety nie będzie posta ode mnie, bo robię imprezę z okazji moich urodzin (W ŚRODĘ, WE ŚRODĘ NO NWM). 
To tyle moi kochani!
Posty będę starała się pisać codziennie, jednak tego nie gwarantuję i post z mojej strony napewno będzie co drugi dzień. Macie jak w banku xD
To do następnego posta (W niedzielę, poradnik Msp)!


Ps. Nowe logo, ładne? Piszcie w komentarzach!
Ps. 2 Piszcie komentarze! XD
Ps. 3 Krytyka też może być, ale miła xD






23 komentarze:

  1. Super look. Zrób posta a takich jakby...przydatnych błędach modów (no tak jak z tym VIPem, o którym pisała MelodyPL)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga,,* Fajny post i look. Mi też się ta bluzka podoba.
    ~ Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  3. na ostatnim zdięciu wygląda jakby miała siusiaka

    OdpowiedzUsuń
  4. Logo fajne, ale może zmień te białe tło na inny kolor to będzie spoko. Koloryzacja pomarańczowa kojarzy mi się z nauczycielem. Ta fioletowa najmniej mi przypadła do gustu ale jest ok. A trzecia wersja 1-wsze skojarzenie spokojne itt. 2-gie skojarzenie "styl barbie" XD
    Ale się rozpisałam!
    Kocham tw posty i czekam na kolejne.
    ~angela nat

    OdpowiedzUsuń
  5. Logo super, a zwłaszcza ten look z logo. Wszystko super i extra. Liczę na jakiś look z rudymi włosami i gratuluję wygranej.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Look z logo ma w składzie włosy za diamonds. :c Może go zaprezentuję ale ludzie bez dmd bd musieli je zmienić, jeśli chcą kupić.

      Usuń
    2. Wiecie, że z początku te włosy kosztowały 510sc? Dodałam je wtedy do l.ż. i jak cena "zmieniła się" w diamond, na liście kosztowały.....0sc!!!!!!!

      Usuń
    3. Olga, ja też tak miałam, kupiłam, a potem mi dmd zeżarło ;-;

      Usuń
    4. Są chyba takie same za sc, tylko bez tych ''błysków" wokoło włosów. Abieska ma takie i ja też. Nawet jesli nie, to nigdy nie miałam diamonds...
      Pozdro, vajletboregard ;)

      Usuń
  6. Fajny look, Kathey. Tylko ja nym dodała jakiś dodatek do tego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty zawsze masz wszystko śliczne, Kathey :** Gratuluję posady redaktora... :D A ty kiedy miałaś/ będziesz mieć urodziny? Ja chyba mam jakieś zaniki pamięci. Co do loga, to jest ładniejsze niż było :3

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Kathey ma urodziny 9 kwietnia jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ostatnim zdjęciu MS Wygląda jakby miała penisa XD Do look'a mogę się przyczepić bo jest... nie w moim stylu... Jakiś taki nie na co dzień.. A i nowe logo! Jest śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. A dasz Twoje logo jako looka do kupienia?
    Sorry za orto, ale pisze z iPada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skype Abieskiej : karolina.nowak270

    #Jam HaCkEr

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie looki śliczne, tylko że ja to tak bardziej
    na pomarańczowo... A nowe logo cudne:-)
    ~lovcia809

    OdpowiedzUsuń
  13. Kathey jesteś moją ulubioną redaktorką :-) Świetne Looks.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!