piątek, 11 kwietnia 2014

Kończymy jedno, zaczynamy drugie.

 Hey! Niedawno zakończyła się ankieta dotycząca redaktorek. Tak prezentują się wyniki:


 Dziwnie wypadło, prawda? Wcześniej to Sagira górowała nad Kathey. Teraz jest na odwrót. Mimo, iż jedna z nich musi nas opuścić, obie spisywały się znakomicie i były na podobnym poziomie. Widzicie ile można wnieść nowego przez ponowienie próby? Drugie głosowanie, pokazało nam, że wszystko może się zmienić. 
 Bardzo Ci dziękuję, Sagiro, że tyle czasu byłaś z nami i starałaś się jak najlepiej. Wniosłaś bardzo dużo do tego bloga. Przykro mi, że się nie udało. Życzę powodzenia w przyszłości. Kto wie? Może natrafisz na propozycje z innego, lepszego bloga? 
 Mam nadzieję, że cieszycie się z takiego wyniku. Kathey zdobyła Wasze uznanie. Różnice pomiędzy wynikami dziewczyn są ogromne. 
 Dzisiaj jeszcze wyrzucę Julię i Sagirę z bloga, a Kathey będzie mogła kontynuować, to co zaczęła. 
 Wiele osób się mnie pyta, kiedy będzie kolejny konkurs na redaktora. Obiecałam, że po zakończeniu ankiety, zorganizuje taki mini-konkurs. Nie będzie żadnych ankiet i dalszych etapów rywalizacji. Ogólnie, na blogu nie będą się pojawiać aktualności związane z tą konkurencją.
 Przejdźmy do rzeczy. Nie ukrywam, że liczę na jakiś odzew od chłopaków. Całkiem miło się pisało, np. z CrazyDanio47. Dodatkowo, brakuje tu tego męskiego towarzystwa. Niektórym z czytelników brakuje jakiegoś męskiego punktu widzenia. Oczywiście, dziewczyny również mogą się zgłaszać. Jeżeli nie trafią się jacyś godni posadki chłopacy, to skieruje się do nich.
 Co trzeba zrobić? Trzeba wysłać mi próbną notkę (na temat związany z MSP) na e-mail abieskaofficial@wp.pl. By ułatwić mi szukanie, musicie nadać tytuł/temat Waszej wiadomości. (WAŻNE! INACZEJ NIE WEZMĘ POD UWAGĘ WASZEGO ZGŁOSZENIA!!!)

TYTUŁ: Konkurs na redaktora.

 Chcę też, aby w e-mail'u znalazły się jakieś podstawowe informacje, tzn. login na MSP, wiek, doświadczenie blogowe (czy prowadzicie jakieś blogi, czy nie, od kiedy interesujesz się blogowaniem, itp.). 

 Wskazówki:
  • Starajcie się pisać bez błędów, składnie i na temat.
  • Po znakach interpunkcyjnych, typu: ",", "!", itp. stawiajcie spacje. (NIGDY PRZED!)
  • Jeżeli dołączacie screeny do załączników, to w miejsce, gdzie powinny się znajdować, piszcie, np. "screen (nazwa/numer screen'a)".
  • Jeżeli macie jakieś wątpliwości jeśli chodzi o pisownie, to upewnijcie się korzystając ze słownika lub Internetu.
 To chyba wszystko. Powodzenia! :3 (chłopacy, wiem, że też potraficie. Nie zaszkodzi spróbować. :3)





17 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. ;3
    Znów... ;d
    Dobra, notkę wyślę ok. 11-15 kwietnia.

    Pzdr,
    KisieleeeQ

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy konek ;*** Supcio, chciałam sie zgłosić, ale i tak nie mam jak nawet pokazać tb mojego bloga, bo jest usunięty :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i jestem chłopem XD!
    Może mi się uda?
    Kto wie?
    kik857

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kathey ! ♥
    Szkoda że Sagiry już nie ma :c
    Też jestem za tym żeby był tu jakiś Chłop :D XD
    Powodzenia wszystkim :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tym. Powinien być tu jakiś facet.
    Gratki Kathey! Jesteś przykładem że warto próbować, a osiągnie się cel.
    Przykro mi Sagira. Też byłaś dobra. Miałaś fajne serie.
    Może się zgłoszę.. sama nie wiem.
    Pozdro
    ~ Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłoszę się ale... masz e-mail na wp.pl czy na gmail.com ???
    Odpowiedz proszę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś się zaczyna, coś inne kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sagira powinna wygrac a nie ta zasrana kathey!!!!x-o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejtować to sobie możesz w szkole...
      I nie obrażaj redaktorki, Anonimku :*

      Usuń
  9. Zgłaszam si ! Notkę już wysłałam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laniacz!!! Czy tylko mnie wydaje się, że piszesz powodzenia tylko dla jednej osoby? Zauważ, proszę, nikomu innemu nie życzyłaś.

      Usuń
  10. Kathey naprawde zasluzyla :))
    Abieska, przepraszam jesli nie doczytalam, lub cos, ale do kiedy jest czas? Ja napisze ok. 14 kwietnia, wiec mysle ze bedzie ok :D (przepraszam za błędy, pisze z telefonu).

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuje :)
    Szkoda mi Sagiry...modowa planeta była wystrzałowa. Mam nadzieję, że Kathey będzie starała się dalej i nie będziemy tak mocno odczuwali braku Sagi :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!