czwartek, 10 kwietnia 2014

Claus


 Hey! Pewnie już słyszeliście o jednym z moderatorów MSP - Clausie. Niedawno było o nim dość głośno przez jego dziwny opis. [dla ciekawskich : Claus - Mikołaj (występuję najczęściej w członie Santa Claus - Święty Mikołaj) TU NIE CHODZI O TO WYRAŻENIE, A O SAMO IMIĘ]

 Większość moviestars sądzi, że pod cenzurą kryje się przekleństwo. Czy to prawda? Nie wiem. Równie dobrze może to być inne, ocenzurowane słowo, np. kurna lub kurde. 
 Dzisiaj, zagłębimy się też w inne wersje językowe. Parę miesięcy temu zrobiłam podobny post o Projektantach. Dzisiaj posłużymy się podobną metodą, by odkryć dokładną pracę Clausa i nie tylko!

 Profil Clausa nie wygląda normalnie. Pomijam już oczywiście wpisy w księdze gości, których jest bardzo dużo. Chodzi mi tu bardziej o datę założenia konta. Jest tak samo jak z projektantem. Wyprzedza termin założenia polskiego MSP. 
 Kiedyś, na początku MSP, konto Admin było wspólne dla wszystkich wersji językowych. Tego samego użytkownika można było znaleźć tak samo na polskim, jak i na niemieckim MSP.

 Teraz modzi zastąpili 1 konto, wieloma kontami. Nie zrobili tak z adminem, ale zrobili z Clausem. (tacy użytkownicy znajdują się też na innych wersjach, ale o tym później)
 Wróćmy jeszcze raz do profilu Clausa. Jak jedna dziewczyna zauważyła - ma wiecznego VIP'a! Nie wyczerpuje mu się. To kolejny dowód na należenie do zespołu MSP. (nie, to nie hacki. Inne konta moderatorów też tak mają) Jedyną dziwną rzeczą jest brak plakietki Moderator. :/ Czy to celowy zabieg, by  wtopić się w tłum?
 Jak na razie tylko tyle dowiedzieliśmy się z polskiego MSP. Przejdźmy na... irlandzkie!

 Widać wielkie podobieństwo pomiędzy naszym Clausem, a ich. Oboje mają takie same okulary, piegi (róże do policzków), odcień skóry i twarz! Czyżby wszyscy byli wzorowani na tym samym? Zajrzyjmy do k.g:

 To są najwcześniejsze wpisy w jego księdze gości. Najbardziej zainteresował mnie wpis Heaven, mówiący: A ten facet też jest starym moderatorem. Co to znaczy? Co ma na myśli, nazywając Clausa starym moderatorem? Trochę wyżej zauważyłam jej kolejny odzew:

(Tam miało być "projektant". Przepraszam za ten błąd. Spieszyłam się, a trzeba przejrzeć też inne wersje językowe)
 Co to ma być? Tylko ona mówi w ten sposób o Clausie. Czy Designer, Claus i Stig to rzeczywiście byli moderatorzy? A może... tak jest tylko na irlandzkim MSP? Albo... ktoś inny teraz steruje Clausem? Myślę, że więcej dowiemy się na duńskim MSP. Zaraz tam przejdziemy, ale najpierw Was oświecę i wstawię screen profilu Stig'a.

Chyba szykuje się kolejne przeglądanie innych wersji językowych. *screen jest zrobiony na irlandzkim MSP*



 Duński Claus trochę przewyższył polskiego i irlandzkiego. Ma wyższy level. Od razu poczułam, że tu znajdę odpowiedź i... znalazłam!


 Od razu po przeczytaniu wpisu tej polki, weszłam na tą stronę. Co zauważyłam?


 W skrócie:


 Rozwiązanie miałam podane jak na talerzu. :D Wystarczyło wejść na tą stronę, która jest podana na stronie głównej MSP w zakładce Corporate. 
 Jednego nie jestem pewna. O co chodziło tej duńskiej dziewczynie i, dlaczego na każdej wersji językowej jest konto Claus? Wątpię, by jedna osoba nimi wszystkimi zarządzała. Czyżby każda wersja ma jednego, głównego moderatora, który nimi kieruje? Nie wiem i wątpię abyśmy otrzymali odpowiedź. 
 Mam nadzieję, że wpis się Wam spodobał. Bye. ;*


 P.s. Pracuje nad teledyskiem. ;) 








24 komentarze:

  1. Zarąbisty wpis Karcia. :*

    Pozdro,
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda wersja msp ma własnego Clausa, założyciela.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :) Wiele się dowiedziałam o Clausie, tylko nwm kim jest Stig.To ktoś z załogi msp? Czym się zajmuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem tyle, że jest serial na bbc knowledge "Top gear" w którym występuje właśnie Stig XD (Kocham ten serial :3) Obstawiam dawnego moderatora.

      Usuń
  5. Fajna notka ;)
    Pozdro,
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka. Teraz już dużo wiem o Clausie.
    ~ Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  7. O My God!
    I know who is Claus!
    Wow sam to napisałem XD.
    Notka świetna.Wiele mi rozjaśniła i co mnie cieszy, że MSP założył prawdopodobnie chłop!
    ~ kik857

    OdpowiedzUsuń
  8. WSZYSCY TO WIEDZIELI!!!!!!!!!! NAWET NIE CHCE MI SIĘ CZYTAĆ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie czytaj? ;d
      Moim zdaniem post świetny, bo wiedziałam o nim tylko tyle, że założył Polskie MSP i, że ma w ogrodzie roślinkę. xD

      Całusy,
      KisieleeeQ *:

      Usuń
    2. Ja nie wiedziałam. HEHE.

      Usuń
    3. Hah, na anonima wszyscy mocni, Hę ?

      Usuń
  9. Wow, ciekawy post. Bardzo mi się spodobał i dzięki niemu wszyscy dowiedzielismy się ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie do Ciebie Abi..
    Czy zrobiłabyś poradnik jak wymyślić taki fajny nick jak ty masz?

    Z góry dzięki *0*

    OdpowiedzUsuń
  11. W gazetce mspz lutego bylo ze fluffycopenhagen tez jest zalozcielem dokladniej zalozycielka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpis bardzo ciekawy. ;)

    Ps. Szukam znaj, którzy będą pomagali w lv. Od pół roku nie moge dobić tego 14 lv... ;c nick: EmilyD

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy zauważyłaś, że ten Claus ma w garderobie we wszystkich kontach i krajach te same ubrania i unikaty ?

    OdpowiedzUsuń
  14. On nie powinien mieć plakietki "MODERATOR" bo to nie moderator tylko ZAŁOŻYCIEL

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post Kara;3
    A ty skoncz wkoncu ty tez pewnie nie wiedzialas/niewiedziales o tym-,-
    Pozdro Adelle$

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham jego ctr <33 ;**
    XDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Abieska! Serio! Ten Claus to moderator MSP?!
    OMG! Napisałam do niego!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na MSP wawa non mary

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wyszukac Clausa?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!