wtorek, 31 grudnia 2013

Projektanci

Hey! Przepraszam, że przez 2 dni nie było notki, ale trudno jest cokolwiek znaleźć. Żadnych nowości, itp.
 Na początek chciałabym Was o coś poprosić. Organizuje jakby "nowy dział" na blogu. Będzie się nazywał "Pogromcy Mitów". Pewnie niektórzy z Was oglądają minecraftblow'a? Prowadzi on fajną serie "MythBuster", w której potwierdza lub obala minecraftow'e mity. Postanowiłam zrobić własną wersje tego, ale oczywiście z MSP, dlatego proszę Was o podawanie mitów w komentarzach. Za parę dni sprawdzę wszystkie i wybiorę 5 najciekawszych, które potem jak już mówiłam: potwierdzimy lub obalimy.
 Dobrze, ale przejdźmy do tematu. Jak pewnie wiecie polska wersja MovieStarPlanet wyszła na początku 2011 roku. Oto przykładowy profil grającej, od tej daty moviestar:


 Jak widzimy, to jest profil AnanaseQ. W lewym dolnym rogu widzimy datę powstania jej konta. Niestety, MSP usunęło podgląd "dokładnej" daty. Miesiąca możemy się tylko domyślać, ale ja Wam mogę podpowiedzieć, ponieważ grałam na MSP od stycznia 2011 roku i znam historie AnanaseQ. Ula (AnanaseQ) założyła konto 1 stycznia 2011 roku. Taka jest również dokładna data powstania polskiego MSP. 
 Nie ma normalnej osoby na polskim MSP, która stworzyła konto przed 2011 rokiem. Jednakże, nie zaprzeczam się takie osoby istnieją na MSP. Spójrzcie:


 To konto znalazłam przypadkowo. Ktoś wspomniał o nim na forum. Napisał "Designer już gra 4-5 lat i ma 5 lvl.". Zdziwiłam się, ponieważ, jak już wiemy, nasze MSP powstało w 2011 roku. Designer, w jez. angielskim oznacza "projektant". Prawdopodobnie mamy styczność z kimś z zespołu MSP.
 Postanowiłam sprawdzić, czy na innych wersjach językowych nie znajdziemy podobnego konta. Zobaczcie co znalazłam na duńskim MSP:


Na duńskim MSP również spotykamy podobne konto, tylko, że to ma bardziej urozmaicony profil. Data powstania konta się nie różni (august - sierpień). Duński Projektant ma dwa filmy i wyższy lvl. (11 lvl.). W swoich filmach pisze po angielsku. Łatwo zauważyć, że nie jest to zwykły użytkownik. W swoich filmach nie pisze w "ojczystym języku". I chyba nie trzeba dalej wyjaśniać! To po prostu widać!
 Sprawdziłam również, czy podobny użytkownik nie zawitał na amerykańskim/ogólnym MSP.


 Na amerykańkim MSP nam się wszystko wyjaśnia. "I make the graphics and clothes on MSP". To zdanie oznacza: "Projektuje grafike (?) i ubrania na MSP". Między innymi ja to tak tłumaczę XD. Projektant sam nam się przyznaję do pracy na MSP. Nie będę pokazywała Wam profilu "Designer'a".Dane są takie same jak na poprzednich wersjach językowych, a różnią się tylko wpisami w k.g i filmami (a raczej ich brakiem). 
 Wiem, na początku można było się domyśleć, że ta osoba projektuje ubrania na MSP. Jednakże, bardzo ciekawa była "wycieczka" po profilach naszego, duńskiego i amerykańskiego projektanta ;3. Kolejną zagadką jest to, czy tymi kontami steruje jedna osoba, czy wiele osób? Wszystkie osoby piszą po angielsku, ale to chyba nic dziwnego, przecież to popularny język i jednak, by się chociaż podstawowo porozumieć, trzeba go znać. Ale przecież na MSP nie ma jednego projektanta. Jedna osoba, by tego wszystkiego nie ogarnęła. Moim zdaniem każdym kontem steruje inna osoba., ale wykonująca tą samą pracę. 
 Mam nadzieję, że post okazał się ciekawy. Myślałam, że będzie on dość krótki i mało szczegółowy, ale jednak się myliłam. Dobrym pomysłem, było zajrzenie do innych wersji MSP :). Bye. ;*


P.s. Czekam na Wasze mity ;).





15 komentarzy:

  1. Nie wiem czy dobrze myślę lub rozumuję to, gdyż nigdy nie słyszałam o tej osobie. Czy np. przyciskając Spację i przesuwając myszkę w dół, wyjdziemy poza ekran? :D Nie wiem czy dobry pomysł. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. O_o

    PandaDominika1

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to prawda, że po 4 miesiącach nie wchodzenia na Msp usuwają konto? Przy zakładaniu konta jest regulamin, tam jest to napisane na samym dole. Czemu pytam? Bo np. AnanaseQ nie wchodziła chyba dużo dłużej a jej konto nadal istnieje.

    Kathey ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kłamstwo. Nie wchodziła na MSP od 5-6 miesięcy i nadal mam konto. Jedno zalozylam w 2011 tylko zapomnialam chasla wiec tam nie gram a dalej istnieje

      Usuń
    2. Ha! A mi usunęli konto z 2 levelem! :D

      Usuń
    3. Ja dwa lata nie wchodziłam a mam bo założyłam w 2011 r. xd (dwa lata bo weszłam w tamtym roku )

      Usuń
  4. Czy to prawda, że powstanie lub powstało mystarplanet :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego jak klikamy na ten profil jak to powiedzieć... większy movie star nie VIP to przy okienku z jej wyglądem jest plakietka VIP ? Bo np. na moim profilu (ja nie jestem VIP, i nigdy nie byłem xD) tam gdzie jest moje zdjęcie właśnie jest ta plakietka :o
    Czy to bag MSP ?

    Wierny czytelnik, roberok272

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy "MyStarPlanet" istnieje, ale to jest po prostu hiszpańsie MSP

      Usuń
  6. Nie tylko jest tak zeby kupic.Sorry za bledy posse z telefonu.Pozdrawiam wsxystkich na MSP jestem teczowadziewczynka2013

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!