niedziela, 29 grudnia 2013

Konkurs zakończony.

 Hey! Postanowiłam wcześniej zakończyć konkurs na redaktora, ponieważ uczestnicy po prostu odpuścili. Dodatkowo te wszystkie kłótnie były jak piąte koło u wozu. Widzę, że źle zrobiłam organizując okres próbny. Tylko zepsułam humor uczestnikom przez hejty i rywalizacje. Bardzo Was przepraszam.
 Ankieta wczoraj została usunięta. Bardzo przepraszam fanów Daniela i Julki. Wiem, że ich lubiliście, ale pomiędzy Wami też były rywalizacje. Wszystkie wpisy Waszych ulubieńców niedługo zostaną usunięte. Nie chcę już drążyć tego tematu. Przepraszam, ale po co to dalej prowadzić gdy nie ma kto walczyć o posadę redaktora? Bye.. :C


P.s. Nie traktujcie ten informacji jako "notke". Po tym wpisie spokojnie można zamieścić jeszcze 2 :). 


157 komentarzy:

  1. Popierał tą decyzję... Te kłótnie psuły atmosferę bloga. Z resztą gdyby wygrał Daniel wszyscy by pisali, że Julka była lepsza, a gdyby Julka została redaktorką to wszyscy by byli za Danielem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w następnym konkursie np. za rok i później ( bo wątpie aby ktoś zrezygnował ) postaram się wygrać ;p o ile oczywiść jak będzie. Taka jeszcze prośba. Mogłabyś Abi nie wykasowywać postu z ciekawostkami, ale aby ktoś go "prowadził"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Daniel powinien wygrać !!!!!!
    No i co, że ta debilka się usunęła ??? NIC !! to jej sprawa, że tak zrobiła ! A w twoim poprzednim poście-powinnnaś ją DYSKWALIFIKOWAĆ !!!!! Za takie oszustwo dajesz jej jeszcze szanse ??!! No poprostu można się śmiać i wściekać jednoocześnie T^T Jeśli NIE BĘDZIE Daniela na blogu, nie będę już tego bloga wogóle czytać !!!!! Jak mogłaś tak postąpić Abieska. Myślałam, że jesteś fajna Abieska -,- ale się myliłam, jesteś TAKA SAMA jak ta debilka Julia!!!!

    Nie podam loginu z MSP, bo mnie jeszcze zgłosicie T^T

    ANONIM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimie, zdajesz sobie sprawę, że to blog Abieski, a nie Twój ? Nie rządź się tak i nie oceniaj ludzi, których tak naprawdę prawie całkiem nie znasz, może Julia jest miła !
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nie może tylko na pewno i dzięki za obronę. :) P.S. Bardzo ciekawy nick ja na takiego nie wpadłabym. :p

      Usuń
    3. @Em?! Coś nie wierzę w twój wpis, że ona jest miła. Wiecie czemu to się skonczyło? Odejściem wyłudziła wasze głosy! Z resztą Anonimowy ja sam postanowiłem zrezygnować bo Abieska znowu chciała dodać Julkę wtedy powiedziała takie coś:

      Albo dodaje Julkę i rywalizujemy dalej, albo nie dodaje i nikt nie wygrywa.

      Powiedziałem: Julka napewno wygra! Nie chcę żeby wygrałą! Już wolę nikt.

      Dlatego wszystko się skończyło!

      Usuń
    4. Człowieku, nie wyjudziłam tylko chciałam wyrazić swoje emocje które nie były za miłe. Zrozum. Nie znasz mnie więc nie oceniaj.

      Usuń
    5. Najlepiej jak się oboje zamkniecie. Julia ma rację i ty, ale moim zdaniem za bardzo chciałeś wygrać i najpierw oskarżasz nie słuchając innych wersji,a potem jeszcze ta bez interesowność "Julia na pewno wygra wiec zaprzestań konkursu". Byłam za tobą, ale jak cie lepiej poznać po komentarzach jesteś bezwartościowym człowiekiem który łasi się tylko na wygraną. Jak cię to obraziło to pomyśl o Julii do której było kierowane gorsze słowa i zarzuty. Ostatnia decyzja należała do ciebie więc to przez ciebie nie ma konkursu. Julia OD POCZĄTKU wygrywała. Zapytałam się jej kiedy powiedziała to znaj. Odpowiedziała, że 3 dni po rozpoczęciu powiedziała im o tym, że startuje. Ona miała wtedy więcej głosów. Nie wiem jak mogłam wtedy na ciebie zagłosować.

      Usuń
    6. Zgadzam sie z CrazyDanio47 !!!!

      Usuń
    7. To się zgadzaj to jest moja opinia.

      Usuń
    8. @CrazyDanio47 Ja nie napisałam od razu, że Julia jest miła, zauważ, dodałam ,,może'', dodałam ten wyraz dlatego, że Julii w ogóle nie znam ! Zrobiłam to dlatego, że nie lubię, jak ktoś tak osądza ludzi z którymi na pewno nie zna się bardzo dobrze ! I jeszcze takie PS do Ciebie Daniel, już w pierwszej (nazwę to fazą), więc już w pierwszej ,,fazie'' konkursu na Ciebie głosowałam, więc nie myśl, że jestem przeciwko Tobie, nie jestem przeciwko Tobie ani Julii !

      Usuń
    9. PS nie chciałam nikogo obrazić...

      Usuń
    10. Czyli w ogóle nie lubiłeś tego bloga przed dodaniem Daniela? Na to wychodzi..

      Usuń
    11. Ten tam Anonim jest naprawde jakiś nieogarniety!
      Ciekawe jak by sie poczuł gdyby MU ktoś powiedział że jest de***em.
      Na muzg cie powaliło człowieku! Weś pomyśl zanim coś znowu powiesz. •_•

      Pisze to dopiero 04.06.2014 bo wcześniej na komy nie właziłam. XD

      Usuń
  4. @Anonim: Ogranij się! -,- I cóż za groźby "przestaniesz czytać tego bloga"... To takie okropne :'( Zauważ, że Abi nic się nie stanie jak jeden dzieciak nie będzie tu wchodził ;) Poza tym zazdrościsz Julii talentu? Bo na wygląda ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ty też ładnie piszesz posty. :)

      Usuń
    2. Ja dołączam do Anonima... Ja raczej tu ponownie nie zajrzę.

      Usuń
    3. I tak się zaczęła kłótnia. Kiedy ja chcę pokoju to już robisz kolejną wojnę. Ja ciebie po prostu nie rozumiem. No tak nie rozumiem młodszych.

      Usuń
    4. Zgadzam się z Danielem :3

      Usuń
    5. Dzięlki Daniel, że mnie popierasz :)
      Cornii (Anonim)

      Usuń
  5. Moim zdaniem Abieska dobrze postąpiła. Żal mi trochę Julii i Daniela, ale cóż człowiek uczy się przez całe życie. Jak będzie następny konkurs to weź ich pod uwagę jako pierwszych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za bardzo nie wiem o co chodzi z tym wszystkim, bo dopiero wczoraj zaczęłam czytać tego bloga i bardzo mi się spodobał. Przepraszam, że piszę to tu, bo wiem że to nie dotyczy posta, ale chciałam tylko napisać, że gdy weszłam na ten blog chciałam od razu założyć własny. I zrobię to dzisiaj. Wahałam się, ale jak czytam te notki, to... po prostu wydaje mi się to fajne i chcę też pisać takie rzeczy o MSP.
    Więc jeszcze raz przepraszam, że to tutaj piszę i... dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaczęło się tak. Gdzieś około miesiąc temu było konkurs na redaktora. Dostały się trzy osoby. Ja i Daniel mieliśmy 4 i 5 miejsce. Mało nam brakowało więc Abieska postanowiła zrobić dogrywkę. Wszystko było dobrze do czasu kiedy moja znaj zauważyła, że biorę w tym konkursie udział. Podkreślam bez przekupstawa napisała aby głosować na mnie. Daniel nie chciał uwierzyć w to co mówiłam. Tak czytelnicy podzielili się na dwie grupy. Na moich fanów i Daniela. Mi zrobiło się przykro bo byłam oskarżana za coś czego nie zrobiłam, a fanowie Daniela dokuczali mi brzydkimi komentarzami. Zrezygnowałam bo jestem osobą wrażliwą i stąd ten post. Krótkie streszczenie.

      Usuń
    2. Weź nie kłam. Nie każdy mój fan dokuczał ci. A myślisz że twoi fani mi nie dokuczali? Nie widziałaś hejtów takich jak: Twoje poste są denne. I to było do mnie! Więc proszę cię zostaw moich fanów!

      Usuń
    3. Zgodzę się z tobą moi fani też ci przeszkadzali jednak oni mieli pretensję do postów a twoi do mnie i jeszcze używali słów których jako kulturalna osoba nie powtórzę.

      Usuń
    4. Julia jak kurtularna osoba ! O jaki żal !!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. @LOL- Zakładam, że nie znasz Julii. Czemu więc twierdzisz, iż jest ona nie kulturalna? Z mojej strony, życzę Ci DALSZYCH (?) sukcesów w hejtowaniu, ah, no i oczywiście w przekręcaniu słów ;) Gdy napiszesz choćby komentarz, zwracaj uwagę, na to, czy nie popełniłeś błędu.
      @CrazyDanio47- możesz jjż przestać dogryzać Julii, przypominam-konkurs się skończył. :)
      Pozdrawiam.
      ~KisieleeeQ

      P.S. Nie jestem ani za Julką, ani za Danielem.

      Usuń
  7. Abieska chciałbym napisać ostatni post, mogę?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chce byc redaktorkom plose nula02

    OdpowiedzUsuń
  9. Abiesko, dobrze postąpiłaś. A ty CrazyDanio47 w komentarzach pod tym postem pokazujesz swój charakter. Powinieneś być miły. Widząc komentarze twoich fanów to właśnie oni obrażali Julkę, niż fani Julki Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KURWA CO TO CB OBCHODZI JAKI JEST DANIEL !!!!???? NA MSP MAM INNEGO DANIELA W NAJ I JEST MIŁY A TY DPIEPRZONY ANONIMIE SIEDŹ Z ZAMKNIĘTĄ JAPĄ XO !!! Daniel-100% Super Julia-100% debilskości. Zgadzam się z Danielem WIĘCEJ TU NIE ZAJRZĘ !!!!! A JEŚLI TAK TO POD KAŻDYM POSTEM BĘDZIE NAPIS ,, ABIESKA TO DEBILKA'' KTO RAZEM ZE MNĄ TU NIE ZAJRZY ?! PISZCIE W ODP.

      Usuń
    2. TEŻ TU NIE ZAJRZĘ :3

      Usuń
    3. NIE ZAJRZĘ TU JUŻ NIGDY !!!!

      Usuń
    4. Nie zajrzę i popieram wszystkie anonimy powyżej oprócz tefo najważej na którego anonim odp. ;|

      Usuń
    5. ABIESKA WIDZISZ ILE OSÓB MNIE POPIERA ???!!! Pozdro dla tych anonimów :3

      Usuń
    6. Ale wiecie, że Daniel piszę tu od niecałego tygodnia ? Więc jeśli mogę zacytuję Abieskę, ,,Czyli w ogóle nie lubiłeś tego bloga przed dodaniem Daniela? Na to wychodzi..''.

      Usuń
    7. O jeju, pobeczę się. ^^. Fajnie, nie chcę mieć takich debilnych czytelników :D.

      Usuń
    8. Skoro tak lubisz Daniela to podam Ci link do jego bloga: teledyski-msp.blogspot.com

      Usuń
    9. Widać jacy z Was byli wierni czytelnicy... Nie moja wina, że Daniel chciał odejść... Ok, spoko, nie zaglądajcie już tu NIGDY. Jeśli myślicie, że Wasze postanowienia mnie martwią, to się mylicie. Ten blog wiele przeżył, przeżyje też utratę kilku jebniętych (za przeproszeniem) czytelników. A, i bardzo mnie interesuje, że masz jakiego tam Daniela w naj., ale co to ma do tematu? Każdy jest inny i nie porównuj ich do swoich przyjaciół. Pisz sobie jaka to ze mnie debilka. MNIE TO NIE RUSZA ;).

      Usuń
    10. Coś podejrzane że nie wejdą tu żadne anonimy, dla mnie to jedna osoba, która próbuje być fajna bo siebie popiera. Pozdrawiam - Naillaa.

      Usuń
    11. Moim zdaniem te wszystkie "podpisy" pod anonimem zrobiela ta sama osoba *-*
      Pozdrawiam Abieske :3
      Ja zawsze tu zaglądałam, i zaglądać będę ;3
      XXXXXTOLKAXXXXX

      Usuń
    12. NIE ! BO JA PISZE CAPSLOCKEIM !!!!!!!!! TEN BLOG JEST DO DUPY JAK NIE MA DANIELA BYŁ JEDYNYM CHŁOPAKIEM NA TYM BLOGU A TY DZIWKO GO WYWLIŁAŚ TEN POST Z TWOIM ZDJĘCIEM PO PRZERÓBCE PT ,, Idioci, idioci wszędzie'' BYŁ WIELE MÓWIACY O TB I WIEŻE ŻE TO BYŁA PRAWDA TYLKO TG NIE MOWILAS . ZNAMY TW TAJEMNICE HAHAHAHAHA TERAZ JUŻ NIC NIE PRZEBIJE TG CHYBA ŻE ABIESKA W STRINGACH RUCHAJĄCA SIĘ Z SWOIM TATĄ XD TOBY BYŁO PIĘKNIE :3 KTO POPIERA ??!!

      Usuń
    13. Popieram xD Bardzo kreatywny ten komek hyhyhy xD I tak już tu nie zajrzę nln (typowy fack <----)

      Usuń
    14. Nie ma to jak zacząć obrażać rodziców. No i co, że był jedynym chłopakiem? Czyżby dziewczyny Ci przeszkadzały? A i... - nie wiesz, nie komentuj -.-. Jaki, kurwa hejter bez normalnego życia. Nie masz swojego, to nie wpierdalaj się w moje. Nie wymyślaj jakiś dziwnych historii. Skoro jesteś taki "kozak" to przyjedź do mnie i powiedz mi to prosto w twarz. Założę się, że się nie odważysz. Kozak w necie, pizda w świecie. Taka prawda ;).

      Usuń
    15. Anonimowy, skoro blog Ci się nie podoba to po chuj tu cały czas siedzisz i komentujesz ? -.- (Przepraszam Abieskę za przeklaństwo).

      Usuń
  10. Myślalam że ty Abieska jesteś mądrzejsza..

    1. Julka ona wułudzała głosy
    2. Dajesz jej tyle szans, a Danielowy byś tyle pewnie nie dła


    Żal.pl Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiesz, że Daniel sam odszedł? ;-; Fuck logic. Tracę wiarę w ludzkość...

      Usuń
    2. Nie tylko ty, nie martw się.

      Usuń
    3. Proszę, skończcie już z tą wojną! Każdy post jest o tym ;c
      P.S. Tak, wiem. JESTEM głupia...

      Usuń
  11. Niektórzy mnie hejtują inni nie. Poprostu nie dociera, ze ja nie lubię Julki a ona mnie. I tu się raczej liczą posty ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię ci, że cię lubie ale to nie znaczy że cie nie lubię. Wiem za dużo filozofuję.

      Usuń
  12. Napiszę jeszcze raz, skoro nie rozumiecie... Julka chciała wrócić. Chętnie, bym ją przyjęła gdyby nie to, że Daniel chciał odejść. Wczoraj się go pytałam 'Czy na pewno?". Odpowiedział, że tak. Usunęłam ankietę i tak to się zakończyło. Skoro nie chcecie wchodzić tylko, dlatego, że, np. Julka już nie pisze tzn., że wcześniej nigdy nie lubiliście tego bloga. Też Was kocham, kochani :*.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja powiem tak,nie interesuje mnie autor posta tylko jego treść ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem to jest trochę niesprawiedliwe... Ponieważ Julia żekomo przekupwyała swoich znay, nie jestem pewna czy to prawda. Daniel moim zdaniem dostał trochę mało szans na posadę redaktora... Ponieważ dałas kilka szans Julce. Daniel powinien zostać na posadzie redaktora, należy mu się. Przepraszam Julię jak ją skrzywdziłam tymi słowami.-. Notki daniela podobają mi się bardziej niż Julki. Sorry ale taka jest moja opinia. Pozdrawia Was Madziulka ;3 Sorry jak pojawiły się jakieś błędy ortograficzne, pisałam to na telefonie...^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam widziałam gorsze i tak sie wszystko skończyło.

      Usuń
    2. Wiem.. Ale czemu oboje nie możecie pisać???!? ;___;

      Usuń
    3. Bo to jest tak kiedy piszemy na chat'cie to się lubimy kiedy jednak są komki to nowa kłótnia się zaczyna. Takie trochę nie logiczne. Trochę to przeszkadza czytającym.

      Usuń
    4. Daniel sam odszedł ._. Namawiałam go, by został, ale się nie zgodził >.>.

      Usuń
    5. Szkoda..O.o

      Usuń
  15. Kocham Waszego bloga! <3 Będzie mi brakowało notek Daniela, każdego są fajne i ciekawe i to jest OK. Daniela notki mi się bardzo przydają tak jak ten sposób zamiast Animowego xD( kurde niewiem jak to się pisze ) Dzięki Ci wielkie ;3 Juli notki też są super ... Pst, jestem na rtm blogu codziennie, a czasem kilka razy dziennie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast rtm to powinno być tym. Ooops taki mały błędzik ;3

      Usuń
  16. Macie racje źle się zachowałem wobec Julki, ale.. teraz chcę powiedzieć jak doszło do okresu próbnego:

    Patrzę na wyniki i serce mi skamieniało że 1 głos brakował mi. Poprosiłem wtedy Abieską. Potem doprosiłem, żeby dodała Julkę.. Czyli przez moją decyzję dałem i zabrałem tą szansę. Chciałbym to cofnąć bo wy UWIELBIACIE Julkę ale teraz nie jestem w stanie nic, a nic zrobić. Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi brakowało Twoich notek ._.

      Usuń
    2. Magffa xD - on niedługo zakłada bloga. ;).

      Usuń
    3. Jeeey! XD jak się ciesze... Jak zrobi to niech da mi link ^^

      Usuń
    4. Będe mnieć chyba 2 ulubione blogi ^^

      Usuń
    5. Mogę już od razu dać ;). http://teledyski-msp.blogspot.com/

      Usuń
    6. Mi nie działa ._. U mnie nie ma jego bloga, chyba.. :P Puźniej jeszcze spróbuje.. '.'

      Usuń
  17. Kurde ludzie ogarnijcie się! =,= Ja wole, żeby było tak jak dawniej ! Żeby, nikt nikogo nie obrażał.. Wy nie możecie zrozumieć że, Danielowi a także Julce może być przykro poprzez niemiłe komętaże... Ja jestem po niczyjej stronie.. Ponieważ każdy coś awinił... Pogudzcie się z tym, że Daniel zrezygnował. Wiem, że wam może być przykro no ale cuż co z tym zrobić jesteśmy tylko ludźmi.;P Więc ogar ! Ci co piszo takie komy jak „Julka się nie nadaje” albo „Daniel piszesz denne notki”... Jeju jak to się czyta aż oczy bolą xD nie popieram takich komów... Nie rozumiecie jeszcze raz powtażam im jest przykro.. Czy tylko ja ich rozumiem?! To ich sprawa co oni robią i oczym decydują.. Jeśli chcą odejść niech odchodzo. Każda notka jest super, i ciekawa.. Sorry jak kogoś obraziło czyli ja... To przepraszam, ale takie jest moje zdanie... Pozdrawiam Daniela i Julkę.. :3 Piszę w rodzaju nijakim ponieważ nie chcem zdradzić swojej toscamości.. I sorry jeszcze za błędy orto.bo ja z fona pisze.. Pozdrawia Anonim. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawinił*

      Usuń
    2. Popieram Cię „Anonim”;) . Masz racje... ;*

      Usuń
    3. Racja Anonim ale naprawde to co ten inny ANONIM powiedział o Abiesce to już szczyt wszystkigo! Dziwka?! Co to wg za złownictwo!

      wawa non **** ( nadal nie powiem kim jestem bo wiecie, będą wyrzuty)

      Usuń
  18. Mi osobiście wszystko jedno kto tu pisze, i tak nie przestane czytać tego bloga. A tutaj takie zdanko na przyszłość dla Daniela,Julii i innych 'Nie musicie się lubi, ale macie się szanować'.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już nwm co o tym myslec.. Mi to obojętnie kto pisze.. Ale Daniel był super ;3 Pozdrwiam Marcinek .. C:

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zrobić taki świetny blog??? ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się nad tym zastanawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Sorry Abieska, ale ta walka o miejsce na blogu [pisaniu] trochę nie wyszła. Obie osoby bardzo chciały, no i... wiesz co się stało. Ale osobyście chciałabym, żeby Julka pisała na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Opiszę całą sytuację ze swojej perspektywy.
    Julia- wątpię, żeby wyłudzała głosy, ale jeśli tak, to źle zrobiła. :/
    Daniel- nie powinien się tak zachowywać. Jeśli jesteś osobą mądrą to nie powinieneś się ciągle kłócić i dojść do porozumienia.
    Anonim ( mega fan damiana ) dziwne jest to, że pod twoim komem pojawiło się tyle anonimów "popierających cię" i każdy pisał co minutę. Zastanawiające...
    A tak ogólnie to uważam , że połowa uczestników kłótni zachowuje sie jak mój 5-cio letni brat. ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że masz nowe imie. :D

      Usuń
    2. Sorki, pomyliło mi się. Przepraszam, ale właśnie mój młodszy brat ma na imie Diamian. ;))

      Usuń
  24. Nie hejtujcie Abieskiej! Abieska to moja najka! Sam odeszłem! Ci co mnei polubili: www.teledyski-msp.blogspot.com Mój blog <3 I Abieska też tam będzie lecieć!

    OdpowiedzUsuń
  25. Abi możę poprostu zrób tak żę oboje bd redaktorami ;) twoja fanka nula02

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Abi może rzeczywiscie tak zrub. I zrób konkurs na zastępce kogś z redakt. jakby na kilka dni nie mgł pisać postów czy coś takiego.

      Usuń
    2. Dziękuje. i Jak co to ja ciągle czytam ten post żeby coś zrozumieć z waszej kłutni Daniel i Julio

      Usuń
    3. Nie. Jest już stanowczo za dużo redaktorów. Gdybym dodała jeszcze Julkę i Daniela to, by było 8 autorów O.o. Nie wyobrażacie sobie jaka, by to była za masakra, a i pewnie byłyby kłótnie pomiędzy Julką, a Danielem (znowu), a ta sytuacja już męczy innych redaktorów.
      A i jeszcze można pisać tylko 2 posty dziennie (nie, nie zmienię tego, bo, np. już Danio się skarżył, że jak jednego dnia było dużo wpisów, nast. też, a jakby ktoś odwiedził bloga za parę dni to, by nie zwrócił uwagi na jego notkę). Zobaczymy jak się rozwinie sytuacja...

      Usuń
    4. Dobrze Abi i tak cb kocham!

      Usuń
  26. Ja Cię Abieska popieram :)
    ~legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  27. Żeby KAŻDY anonim to zobaczył = Jak Abieska ze chce dodaj TYLKO Julkę i NIE hejtować jej! Ja nie chcę tu pisać. Mam własny blog o tym co lubię. Mój wspólny blog z Abieską <3, wchodź: www.teledyski-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny blog Daniel ^^

      Usuń
    2. Ciekawie się zspowiada. Możę się nauczę robić profesionalnych tedysków. :D

      Usuń
  28. Koniec tej porąbanej kłótni (za przeproszeniem) rozumiem, że dużo ludzi popierało Julkę czy Daniela ja lubiłam ich posty : ) Julia jak pisałam wczoraj z tobą na chacie to wszystko było już wyjaśnione, ale mówię to do anonimów i innych, którzy wyzywają Julię (nie chce tu nikogo faworyzować) wiadomo to rani. Ale czy to normalne to jest już nie ważne koniec konkursu już nie ma i kłótnia no przestańcie spoko może i za sobą nie przepadacie ale przestańcie się na wzajem obrzucać obelgami -,- jeszcze raz mówię to się skończyło nie ma żadnej walki o nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to było do mnie i Daniela czy do anonimów? Jest za dużo komków. Moja logika szwankuje.

      Usuń
  29. A według mnie powinien wygrać|powinna wygrać...Julka. Pisze fajnie, mi się podoba ;-) Danio też jest fajny, ale Julka bardziej mnie zaciekawiła w listach ;-)
    Piszę Anonimowo, ponieważ nie chcę mieć potem problemów, że wolę Julkę a nie Danio itp.

    OdpowiedzUsuń
  30. Eeey no! Czemu dziś niema żadnego postu, notki??!? Przecież jest tam Was sześciu!-,-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie..-,- V.V T^T

      Usuń
    2. Yhym.. Zgadzam się.. -,-

      Usuń
    3. Nooo.. Coś dziwnego się dzieje, czekałam cały dzień na notkie! *-*

      Usuń
    4. Eeeeh, wieże może ktoś niema czasu ale bez przesady przecież jest sześciu redaktorów... Czasem dziennie jest po 2-4 notki ale dziś no bez przesady! =,=

      Usuń
    5. Jaki Zenuś ;3 Wyszłeś sweet ^^ Ale Cje popieram =)

      Usuń
    6. No czo :3 Oooy wim że jestem sweet ^^ I nje kłuć się zemno na MSP, pliseqq bo i taq Tobie nje dam grafcia ! Haaa xD

      Usuń
    7. Mhm.. *-* Wim, że i taqq dasz ale po czasie.. ^^ do tej pory już byś dał dwa xd

      Usuń
    8. No wim, lubbe Tjobie dokuczać a załaszcza na tym na czym Cji zależy O.O Wiem.. Jestem zły xD Przenosze się na tablet lub na fona bo na kompie już nie mogę.. Czemuuuuuuuuuuu!?!!!! XD

      Usuń
    9. Czy ktoś tu jeszcze żyje oprócz nas?? o.e Ale nasza rozmowa, to mniały być komy a nie nasza rozmowa..;P teraz każdy zobaczy czemu nie chcesz mi dać grafa xd

      Usuń
    10. Czy ktoś tu jeszcze żyje oprócz nas?? o.e Ale nasza rozmowa, to mniały być komy a nie nasza rozmowa..;P teraz każdy zobaczy czemu nie chcesz mi dać grafa xd

      Usuń
    11. Ooooooops! Dwa razy się to samo wysłało xD Dx

      Usuń
    12. Nie stety już tak jest. Kiedy jest rywalizacja ludzie przyzwyczajają się że jest za dużo notek, kiedy nie ma też źle. Gdybym była redaktorem to bym coś napisała. Daniel zakłada swój własny blog.

      Usuń
    13. Cały swiat nas teraz może przeczytać xD i co ty zrobiłaś ???!!? :3 To Twoja wina, sory Cje bardzo za błędy orto.ale ja na fonie jestem.. T^T

      Usuń
    14. Ja wim, że Daniel ma bloga ^^ Bo go widziałem c;

      Usuń
    15. Wątpie komu by się chciało mijać aż 115 komków.

      Usuń
    16. Zenek no! Wejdź na msp, tam się pokłucimy o grafa a nie tuu .. XD

      Usuń
    17. Ja dobije do 200 xd jak chcesz ;D

      Usuń
  31. Ssczerość podaj nqzqę ja ci dam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwe i szczerość z fona pisze

      Usuń
    2. <3misioo3> tylqo nje jestem dostępna ;3

      Usuń
    3. Julqqa nje dawaj jej xD bo nasza rozmowa na msp jest taka:ona-daj ,ja - nje! I tak cały czas XD

      Usuń
    4. Ja też z fona pisze, jak nje moge na kompa to ja na fona. Oficjalnie leże w łużku i udaje że śpie xD

      Usuń
    5. To co Madzia zaczynamy Sylwestra xD

      Usuń
    6. Odliczamy 23 h 56 min i ileś sekund

      Usuń
    7. Nuuu to chć do mnie :D heh całe 24 h Sylwestra Dx Jeeey ;C i znowu będzie colowy kac xD

      Usuń
    8. Dobra ja lece a niech Julcia i Zenuś popiszą razem ^^

      Usuń
    9. Hmm..po piwie człowiek jest obolały nic mu się nie chce robić a po coli beka ?

      Usuń
    10. No hey Julcja xD

      Usuń
    11. Ja też muszę " iść spać " mqma jak zobqczy ze zajmuje sie glupotami to telefon da mi za tydzień.

      Usuń
    12. Madziulka ma tak jak coś gazowanego np; cola , i ona zadużo wypije to głowa jom boli...xD

      Usuń
    13. Zostaje sam??? ;C

      Usuń
    14. Moge pogadać jeszcze przez 5 min

      Usuń
    15. Nje zostawiaj mnie samego !!!!!! *-* xD bo ja się boje xD

      Usuń
    16. Jaq chcesz to zaproś mnie do znay na mspjestem zapraszam^^

      Usuń
    17. Moge cie zaprosić tylko przez naj przyjaciół lub chłopaka mam limit

      Usuń
    18. Moja nazwa to jula27jula

      Usuń
    19. A masz chłopaqa xD????

      Usuń
  32. Dobra dawaj Picolo na stół i dżampreska !!!! xD Kurde jam chyba mam coś z głowo nie taq ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uńć-uńć, buga-buga xD impreskaxD wim jestem szalony c;

      Usuń
    2. Mam w ofercie prawdziwy i picolo truskawkowy

      Usuń
  33. Julcia żyjesz???!!? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę jako duch, wiesz.

      Usuń
    2. Muszę już iść spać. Pa, trzeba będzie teraz Abi przeprosić za spam.

      Usuń
  34. Kucze jutro tyle tych zajęć,do sklepu,zaproszenie cjebie, danie grafa Madzi xD itp

    OdpowiedzUsuń
  35. Oqej.. Dobranoc^^ jak przepraszasz Abi to p przeproś i zamnie c;

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale zabawa *-*
    Najlepiej czytało się z komków Zenusia *-* On to tagi słitas
    Zaszczyt pisać po nim komka ^o^
    Popieram zakończenie tej wojny ;D

    roberok272

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!