wtorek, 31 grudnia 2013

Dodać, czy nie dodać?

 Hey! Dostaje bardzo dużo próśb na ask'u, by dodać Julię i Daniela (lub jedno z nich). Długo się nad tym zastanawiałam.
 Postanowiłam usunąć jednego, bądź dwóch redaktorów (zależy, czy oboje chcieliby pisać). Z tego co się orientuje, Invida nas "olała". Nie ma jej nawet na chaci'e. Usunę ją, ponieważ i tak większość czytelników o niej zapomniało. Przepraszam Cię. Drugą osobą jest Nelka. Nie zrobię tak jak w przypadku Invidy, bo dużo osób się o nią dopytuje. Dam jej ostatnia szansę. Jutro (1 stycznia 2014 roku) wystawie ankietę, w której będziecie głosować za tym, czy Nelka ma zostać, czy nie.
 Moim zdaniem to dobra decyzja. Lepiej zastąpić dwóch "starych", już średnio się udzielających redaktorów, "nowymi", bardzo dobrymi.
 Jest jeden warunek: Nie mogą wystąpić żadne kłótni pomiędzy Danielem i Julią, ale i też ich fanami. Jeżeli dodam Julię i Daniela i Ci zaczną się kłócić to od razu wyrzucam z bloga sprawce kłótni i zastępuje go kimś innym. Zorganizuje wtedy taki mini-konkursik na redaktora. 
 Jeżeli będę musiała kogoś wyrzucić, to, to nie będzie moja wina. To będzie wina Daniela, Julki bądź ich fanów. Trochę ciężko będzie ;3. Chcę tą metodą zapobiec kłótnią na blogu.
 Mam nadzieję, że się nie obrazicie na mnie jak za pierwszym razem kiedy to "niby" nie dałam szansy Danielowi. ON SAM ODSZEDŁ, A WY ZARZUCALIŚCIE MI KŁAMSTWO. Chcecie dowód? Proszę, Daniel sam się przyznał:


 Jak to kiedyś mówiłam: "Zatkało kakao?" XD.
 Trochę odeszłam od sprawy, ale co tam. Moim zdaniem powinniście się cieszyć z tego. Dodaję Waszych "idolów". Tylko, proszę, nie obrażajcie się gdy dodam tylko Julkę. Nie wiem czy Daniel będzie chciał pisać na tym blogu. Prowadzi już innego (link w screenie). 
 Dobra, mam nadzieję, że się zrozumieliśmy. Byee. :*


EDIT: Daniel nie chce prowadzić bloga, dlatego już nie robię ankiety. 


16 komentarzy:

  1. Dziękuję za szansę, nie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli Damian już zrezygnował na stałe? Szkoda by było.. Ale julka też jest super! Uwielbiam jej posty. :-) Wierna czytelniczka bloga - Rosalie35

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damian - nazywam sie Daniel. Uwielbiam JEJ posty, weź usuń ten komentarz ;-;

      Usuń
    2. Emm przpepraszam za pomylke ale to JEJ bylo w zwiazku z julka..

      Usuń
  3. Szkoda Invidy :C
    Life is brutal XD
    Pozdrowionka ;33
    XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  4. DANIEL PISZ TU!!!! JULIA MA GORSZE POSTY A TY NAWET TELEDYSKI KRECISZ!!! CZEMU ODHODZISZ? MUSISSZ? : ( DLACZEEGO?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh...
    Masz rację, wszyscy o mnie zapomnieli, zresztą...
    Mało osób pewnie czytało moje posty. Dobrze zrobiłaś... :)
    Pozdrawiam,
    Invida :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Invida ja o tobie nie zapomnialam. Lubie cie :-)

      Usuń
    2. Ooo.... jednak to czytasz :D

      Usuń
    3. Tak, czytam każdego posta. Akurat jak napisałaś ten post i mnie usunęłaś, miałam zamiar napisać bardzo długiego posta... Jednak, nie udało się. No cóż. Trudno, żyję się dalej :D. Bo przecież nie popełnię samobójstwa, za to, że usunęłaś mnie z bloga, heh XD
      Pozdrawiam,
      Invida :*

      Usuń
  6. Chcę jednak tę szansę :) Swój blog zawieszam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra, zbytnio nie zrozumiałam XD Miała być ankieta, miało jej nie być.. Napisałaś, że dajesz mi ostatnią szansę, ale mnie już wyrzuciłaś, bo nie mogę pisać. Jeśli to koniec mojej kariery na tym blogu, to trudno. Być może mój blog również stanie się taki sławny. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O co ci chodzi?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!