niedziela, 28 czerwca 2015

Loga + czy swastyka jest legalna?

Cześć!
Dzisiaj zgodnie z obietnicą pokażę Wam loga, które przygotowałam dla części osób. Swoją drogą znów przypominam, że możecie się nadal zgłaszać. Tym razem jednak gotowe obrazki wstawię dopiero w wtorek, gdyż w poniedziałek planuję zrobić post o starym MSP.
Tło: kwiatowe.pl
Miałam tutaj spory kłopot z wybraniem koloru, więc postanowiłam wybrać barwę mocno żółtą. Jedynym błędem jaki popełniłam jest rękaw białego sweterka. Próbowałam go jakoś "podratować", jednakże nie udało mi się to, ponieważ wyglądało to brzydko i nienaturalnie.


Tło: napulpit.com
Nie podałaś konkretnego stylu, więc zrobiłam coś oryginalnego i bardziej luźnego. Mam nadzieję, że efekt końcowy jest ładny.

Tło: tumblr.com

Prosiłaś o tło w gwiazdy, jedak nie znalazłam niczego ciekawego, więc zastąpiłam je tymi niebieskimi kwiatami.

Teraz sprawa swastyki (卐) - ,,znak zazwyczaj w kształcie równoramiennego ramionach zagiętych pod kątem prostym. Nazwa svastika pochodzi z sanskrytu i oznacza „przynoszący szczęście” (svasti – powodzenie, pomyślność, od su – „dobry” i asti – „jest”, -ka sufiks rzeczownikowy). Obecnie w krajach Europy i obu Ameryk symbol ten kojarzony jest prawie wyłącznie z Adolfem Hitlerem i nazizmem, natomiast w Azji jest powszechnie stosowanym symbolem szczęścia i pomyślności."

Boże. I po co ja to piszę, skoro Malina powinna załatwiać takie sprawy? A po to:

Czy to nie jest przesada? Trzy znaki nazizmu i na dodatek w nazwie. Przez tego całego Szymona, zaczęła się burza na temat legalności pisania tego znaku, więc poszperałam na Internecie i znalazłam artykuł, z którego wynika, że różni ludzie różnie myślą na ten temat. Można powiedzieć, że zdanie ludzi w tej kwestii jest podzielone, ale znak ten kojarzy nam się z Hitlerem, który mordował zarówno Żydów, jak i Polaków za ich wierzenia.
Szczerze powiedziawszy przez to wszystko sama nie wiem, czy jest to legalne, czy nie. A Wy? Co o tym sądzicie?

A teraz- przepraszam Malinę, Abieskę i wszystkich czytelników tego bloga za wywołanie afery z powodu głupich hejtów kierowanych w moją stronę. Wiem, zachowałam się źle i jak idiotka, ale to się zdarza- nikt nie jest idealny, więc jeszcze raz z całego serca Was przepraszam i mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.

~Kellow. :3

230 komentarzy:

  1. Sprawa swastyki to dość drażliwy temat. Szczególnie dla patriotów, a także osób o korzeniach żydowskich, dlatego nie powinno się przywoływać tego znaku. Nigdy i nigdzie... Nieważne, że to Internet. Tu też są pewne zasady i granice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... szkoda tylko, że Szymon nie potrafi tego pojąć.

      Usuń
    2. Szkoda tylko, że robisz takie żałosne posty, które później tworzą "gównoburzę".

      ~1szymon102
      ~Aristocrate

      Usuń
    3. Podszywasz się pod Szymona? Żal. Przecież ona ma zupełnie inne konto, debilu.

      Usuń
    4. Co?! To ja xDDD Napiszę Ci na GG ;* To moje nowe konta.

      Usuń
    5. Ale nie odpisuj tamtemu kto się podemnie podszywa tam.

      Usuń
    6. Co? Chcesz mnie poznać lepiej?

      Usuń
    7. "Ale nie odpisuj tamtemu kto się podemnie podszywa tam".
      ^
      ^
      ^
      Nie kumam.

      Usuń
    8. Bo ktoś na GG i MSP się podemnie podszywa.

      Usuń
    9. Jezu... ;__; Lepszej historii nie słyszałam... ;__;

      Usuń
    10. Ogar, debilu. Chodzi mi o Szymona...

      Usuń
  2. Jeśli mogę, to proszę o jeszcze jedno logo. Nick SWEETyolo04. (Bez kropki.) Proszę o styl mroczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy się wyrobię, bo chciałabym dać szansę innym osobom, także wiesz. ;')

      Usuń
    2. No wiem. Jak zrobię Ci te loga, które zrobię dopiero na za dwa tygodnie niestety :'( To użyjesz w poście?

      Usuń
  3. Ciekawe, co teraz powie Szymon :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic. Nie obchodzi mnie jego opinia. On i tak dawno już przegrał.

      Usuń
  4. Dziękuje za śliczne logo:)
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  5. Chciałabym logo. Zaskocz mnie :) Mam Cię w znaj.
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  6. Kellow, nie martw się tym debilnym "królem" MSP. On poprostu nie wie co robi.
    Poproszę logo;
    Styl: No nwm,
    Look; Szalone lata 80.
    Napis; Do sławy nie ma windy, trzeba iść po schodach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet zaraz o niej zapomnę :) I ja nie jestem królem.

      Usuń
    2. Ja nawet zaraz o niej zapomnę :) I ja nie jestem królem.

      Usuń
    3. Po tym już od razu wiem, że to podszywacz. xD

      Usuń
    4. Udowodnij nam to, logując i pisząc komentarz z tamtego konta. Treść koma; Ja Szymon nie jestem królem"

      Usuń
    5. Ale zapomniałem hasła.

      Usuń
    6. Jestem tylko zwykłym człowiekiem jak inni wszyscy.

      Usuń
    7. Boże... po dwóch godzinach? ;-;

      Usuń
    8. Bo ty to Szymonkiem nie jesteś.

      Nawet moja koszatniczka siadła mi na klawiaturze.

      Usuń
    9. Jak to co? Proszę Cię. Kimkolwiek jesteś, ogarnij się.

      Usuń
    10. Jestem Szymonem. Przecież mam nowe konto.

      Usuń
    11. Udowodnij nam to jakoś. Wejdź na MSP i napisz do mnie wiadomość o treści "lelelel xDD Jestem Szymonem". Konta na MSP nie da się podrobić :*

      Usuń
    12. Teraz mam bana na tydzień.

      Usuń
    13. Ojejku, jakie to cię nieszczęścia spotkały ;-;

      Usuń
    14. No to napisz za tydzień :)))

      Usuń
    15. No, ale on się jutro kończy.

      Usuń
    16. To jaki lvl na twoje konto?

      Usuń
    17. Ale chyba do Ciebie nie napiszę.

      Usuń
    18. To dziwne, bo Szymon był wczoraj na MSP

      Usuń
    19. Jakoś chyba bana nie miał -.-

      Usuń
    20. Ja nie byłem na MSP wczoraj, ani od niedzieli.

      Usuń
    21. Nawet nasza podróbka Szymona się nie przygotowała.

      Usuń
    22. Jego konto ma 38 lvl.

      A czemu do mnie nie napiszesz? BO NIE JESTEŚ SZYMONEM! ;__;

      Usuń
    23. A jak się blog szymona nazywał?

      Usuń
    24. Bo nie mogę pisać. Nawet mi film się pojawił nowy dzisiaj na koncie, a ja nie wchodziłem od niedzieli.

      Usuń
    25. No i na MSP nie piszcie do mnie, bo już nie gram.

      Usuń
    26. Wpadłeś, nie pamiętasz legendarnego-msp ?

      Usuń
    27. Tak, napewno Szymon przestałby grać e takim momencie.

      Usuń
    28. Radzę się przyznać od razu

      Usuń
    29. Albo sprawa będzie u Abieski, Kathey lub Maliny, a wtedy nie będzie tak ciekawie.

      Usuń
    30. No, bo przestałem. Zobacz na moje konto.

      Usuń
    31. A one ci spokoju nie dadzą.

      Usuń
    32. Ten Szymon ma chyba więcej niż 70 lat, bo nie pamięta rzeczy, które robił dzisiaj. :')

      Usuń
    33. A jak nazywa się blog Kellow, na nim pisałeś.

      Usuń
    34. To lepiej nie piszcie do mnie bo nie mogem odpisywać tera

      Usuń
    35. Paulina, 99 lat i 364 dni XD

      Usuń
    36. Od kiedy ja piszem u kelow?

      Usuń
    37. Uwierz, że u kellow pisałeś -.-

      Usuń
    38. #Łojacie, zawieziemy go do szpitala bo on ma Aidschaimera (jak to się pisze?)! Czyli choroba związana z utratą pamięci xD

      Usuń
    39. Jakiegi sexu pop*****leńcu ?

      Usuń
    40. Ja wszyztko pamientam kochana.

      Usuń
    41. On ma już tak #Zlasowany #Mózg, że nic #nie #wie

      Usuń
    42. Nie pamiętasz wszystkiego.

      Usuń
    43. Wiem! Może on (prawdziwy Szymon) stworzył sobie nowe konto i specjalnie udaje, że podszywa się pod 1szymon102, by wzbudzić sensację i burzę z komentarzy! To absolutnie w jego stylu.

      Usuń
    44. Przecież my wszyscy lubimy sex i wogule co to te Auschwitz?????

      Usuń
    45. O ja pier**ole. xDDD Ale to jest żałosne ten "Shymon Aristocrate". Leję. xDDD

      Usuń
    46. Ty masz kurwa prawo tak mówić?!! Auswitz to bardzo ważne miejsce dla Polaków. Tam polegli nasi rodacy, a ty masz czelność jeszcze pytać się co za miejsce.

      Usuń
    47. Przestań zboczeńcu! -.-

      Usuń
    48. Ale dlaczego? Tak to zawsze pisaliśmcie zemnom a teraz nie???????!! !!!!!!!!!!!!

      Usuń
    49. Czy ty masz napewno wszystkie klepki ?

      Usuń
    50. Niedojebanie mózgowe 7 stopnia -.-

      Usuń
    51. Nawet jeśli jesteś Szymonem (chociaż nie jesteś), jesteś zboczony!! -_-

      Usuń
    52. To ja!!!! Mam nawet nowy potpis w nazwie.

      Usuń
    53. 1szymon102 jest lepszy z ortografii od ciebie -.-

      Usuń
    54. No widzisz.Jakiego hashtagu używał Szymon pod swoim pospisem?

      Usuń
    55. Ale takie dziwactwo nie wie co to hashtag.

      Usuń
    56. Nawet nie ma czegoś takiego jak hasztag

      Usuń
    57. Przecież ma niedojebanie mózgowe 7 stopnia .-.

      Usuń
    58. Proszę, nie piszcie już do niego, nie żywcie trolla.
      Inde

      Usuń
    59. Mówiłem ? Dziecko z dziwnymi chorobami psychicznymi.

      Usuń
    60. Jak mam wam udowodnić że to ja

      Usuń
    61. Oczywiście, cokolwiek to za "choroba".

      Usuń
    62. Kelow wami rzondzi nie dajcie sie ucieknijcie jej ONA PISZE ŻE JESTEM PODRUBKOM!!!!!!

      Usuń
    63. Ja też sobię idę kópo dópo

      Usuń
    64. O ja nie mogę. On faktycznie ma nie dojebanie mózgu.

      Usuń
    65. Bosh... Jaki sex ja pierdole! Ciekawe co na to Szymon gdy tu wróci XDD Jaki popierdoleniec XD

      Usuń
  7. Mogę prosić logo?
    Nick: Ainslee
    Tylko to konto jest nowe i nie mam animacji. :/
    Jak coś mam jeszcze stare.
    W sprawie jego wyglądu masz wolną rękę, ale proszę nic różowego i słodkiego. ;-;

    Dobrze, że koniec tej gównoburzy, a na temat Szymka i tego nazistowskiego znaku się nie wypowiem.
    Pozdrawiam. C:

    ~ Ainslee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prosiłabym jakiś cytat motywujący czy coś. Tylko nie "A Perfect Day Is Coming". XD

      Usuń
  8. Poproszę logo: Styl: muzyka, nutki
    Nick: lolkaaaXD

    Czekam ;)

    A co do Szymona... Niech se pisze, widać że nic sobie z Naszej opini nie robi ;D

    ~Lolka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosh! Jakiego wy fejma ze mnie robicie. Więcej ostatnio się pisze o mnie niż o ludziach z TOP xDDD I po co wy to robicie?

    ~1szymon102
    ~Aristocrate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cie, jak on się tym jara... to nie był pozytywny post... :/

      Usuń
    2. Ja się tym nie jaram xDDD Śmieszy mnie to...

      Usuń
    3. Jaraj się ile chcesz. I tak nigdy Ci nie odpuszczę. :*

      Usuń
    4. Możesz napisać prawdę o sobie?

      Usuń
    5. Jeśli tego pragniesz.

      Usuń
  10. Poprosze loho nick:zosa 77
    Styl:jakieś chmury czy słonce a na logu że by zamiast zosa 77 była Zoma
    (A i przy okazj mam cie w znaj Kellow)
    ~Zoma♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymon uwierzę Ci jak napiszesz z tamtego konta a noe mogłeś zapomnieć hasła bo parę godzin temu z niego jeszcze pisałeś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karzdemu zdarza się zapomnieć, wiele żeczy zapominam.

      Usuń
    2. Ale śliczna ortografia. Bardzo zazdroszczę.

      Usuń
    3. No wow, ortografia level hard! (y)

      Usuń
    4. Rozp**dzielasz mnie tymi komentarzami, "Szymonie" podszywko. ;')

      Usuń
  12. Aha czyli rozumiem, że to co pisałeś około 2 godziny temu na tamtym koncie to też tego nie pamiętasz

    OdpowiedzUsuń
  13. TO JA JESTEM 1szymon102 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam sądzę, że ten znak nie jest legalny, a zwłaszcza w przypadku Polaków, nie powinni jego używać! Jak dla mnie powinno być to koniecznie zabronione! Kojarzy się to z Hitlerem, mordował Polaków, Polacy w tym wieku (21) powinni się nie naśmiewać z takich spraw, ludziom, których zabijał było nie przyjemnie, byli torturowani, wykorzystywani..
    Ten Szymon chyba nie rozumie, że Polacy naprawdę byli wtedy w bardzo ciężkim stanie, i nie powinien tego znaku używać, chyba, że już go Bóg opuścił i kompletnie zgłupiał.
    Ps. Robisz śliczne loga, Kellow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A morze nie jestem polakiem

      Usuń
    2. Jesteś, kochana podszyweczko.

      Usuń
    3. Oh, nie chcę cię wybijać z rytmu, ale w Niemczech używanie swastyki również jest zabronione. :"")

      Usuń
    4. Z kond ty to wszystko wiesz wrużkom jesteś?

      Usuń
    5. A może po prostu się tym interesuję? :")

      Usuń
    6. O Boże. "Szymonie" rozwalasz mnie tym. Na serio, to jest bekowe. Ty nawet nie wiesz co to Aushwitz i Hitler. Zbyt idiotyczny na to jesteś.

      Usuń
  15. Ee, ok. Dobra. Nie wiem o co chodzi. Yolo i w ogóle. Szymon ogarnij się, nawet nie wiesz co ten znak znaczy.. .-.. A ty podszywko jak czytałam twoje komentarze to aż spadłam z krzesła XDD.
    `n

    OdpowiedzUsuń
  16. Tu ja....Hłehuhe
    Tssaa..
    To tak, po pierwsze:
    Poproszę logo,
    z motywami Kawaii i Pastel Goth,
    Moja nazwa na MSP to: lolme
    I prosiłabym o cytat: ,, Don't Give Up =^.^=" (razem z tym kotkiem)
    To tyle w sprawie loga...
    A teraz po drugie
    Szymonku, tak bardzo fajnie jest się podszywać pod Szymona? Poprostu to takie zaje***te...no normalnie tak jakbyś wygrał milion w ToTo-Lotka...hyyymmmm do czego zmierzam...otóż gdybyś był prawdziwym Szymkiem to:
    1) na końcu pisałbyś swe słynne #OREFUAR
    2) Tak pisałeś u Kellci a jak Dzidzia nie pamięta to proszer tu masz linga
    http://filmowe-msp.blogspot.com/2015/06/szukamy-redaktorow.html?m=1
    3) W zasadzie to trójki już niema
    I teraz po trzecie
    Kellow, ten znaczek jest zakazany w Polsce, i innych kraj które brały udział w 1 oraz 2 wojnie światowej. Dobrze miśka że przeprosiłaś bo, jeszcze ktoś mógłby Ci przykrość narobić z tego powodu....
    No to tyle...
    Trzymka Pyśaki (poza tobą podszywaczu)
    Wasza stara
    ~lolme
    I nowa
    ~cristal
    Bay |^.^|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #OREFUAR haha!!!! Jak to wyglonda!!!! Nie mam pięciu lat!

      Usuń
    2. K**wa. Sorry, nie dojeba*cu, ale zaczynasz mnie wkurzać, i to poważnie.

      Usuń
  17. Loga ładne. Cieszę się, że już po kłótni.
    W tamtym komentarzu specjalnie użyłam określenia "nazistowski symbol", bo swastyka, mimo że kojarzona jest właśnie z Niemcami hitlerowskimi, jest również używana w symbolice buddyzmu czy nawet przez Słowian. Informację o karalności rozpowszechniania w/w znaku usłyszałam od księdza. Cóż, nawet jeśli nie jest to zabronione prawnie, trzeba być totalnie nieczułym, rozpuszczonym i bez skrupułów, żeby używać swastyki w kontekście nazi. A Szymon używał jej właśnie w tym kontekście (wnioskuję po jego idiotycznych uwagach na temat Auschwitz i Żydów). Nie rozumiem, jak można być takim nieczułym i nieludzkim, żeby dzielić świat na "ludzi i Żydów". Totalna znieczulica i pożałowania warte poczucie anonimowości - przecież to "tylko" Internet. Ogólnie to zachowanie Szymona było irytujące od samego ogłoszenia konkursu na redaktora, ale odkąd zaczął używać swastyki jest po prostu żałosne, nie na miejscu i nieprzyjmowalne (oh, ale mnie nosi żeby użyć wulgaryzmu!!!).
    Ogólnie jestem dzisiaj roztrzęsiona, jakiś skur... MADAFAKA rozjechał przy moim podwórku psa mojego sąsiada. Ten pies był tu, odkąd się przeprowadziłam, czyli dobre siedem lat... Nie mogę uwierzyć że już nigdy nie zobaczę go idącego z właścicielem do rodziny... Eh, płaczę, nara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wogule Auschwitz to takie pienke miejsce!!!!!!!!! Nietolerujonc nazistów jesteś gorsza od nich ty dzifko!!!!!!'

      Usuń
    2. Sam jesteś dziwkiem... :3

      Usuń
  18. RUCHAŁEM SIĘ Z MALINĄ I ABIESKĄ!!!!!!!!!!!!'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dlaczegoabieska tu nie pisze??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je*bię. Weź z tym przestań...

      Usuń
    2. Boże, sory.
      WYPIERDALAJ STĄD NAZISTOWSKA SPIERDOLINO.

      Usuń
    3. Lejemy z tego, dzięki za poprawę humoru :D

      Laniacz

      Usuń
    4. Potwierdzam. Duzego ma. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    5. xDDDDDDDD Leję... w sumie jest rano, to i tak musze iść do ubikacji xDD

      Usuń
    6. Podrobo Szymona, jak wrażenia? XDDDD JEBLAM

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Noncia #PJONA!
      Też jeblam.
      Leże i nie wstaję.

      Usuń
    9. Hahah Malina, z rana poprawa humoru XDDDDDD

      Usuń
  19. O JA PIERDZIELE.
    Inaczej się tego nie da ująć.
    Podróba Szymonka, żałosne.
    Zastanawiam się, po co ludzie gineli za wolną Polskę, skoro tu są same niedojebane dzieci.
    Nie ogarniam, co Szymon i jego podróba chcą przez to osiągnąć.
    Dobra, są też normalne dzieci *chwala im za to*, ale ta glupota mnie dobija...
    Malinko, usuń komentarze tego niedojeba, bo chyba się poszczam ze śmiechu...
    Jeszcze obraża gówno wszystkich na blogu. Żałosne...
    Nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać...
    Co z tych dzieci wyrośnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno jest pewne - on lub ona jest żałosny w takie sposób, że nie da się tego słowami nawet ująć.

      Usuń
    2. Jprdl! To jest jakieś chore. I dobrze, że nikt mu nie wierzy, że jest mną. W końcu 1szymon102 to moje konto xDDD

      Usuń
    3. A więc rzeczywiście jest tak, jak myślałam, co?

      Usuń
  20. Cóż, jak tak czytam, to nie tylko zachowanie tej podróby wydaje mi się żałosne. No, ale palcami nie wytykamy.
    Jestem historykiem z zamiłowania. Dużo czytałam o II wojnie światowej i powiem tyle - większość z was pewnie nawet nie wyobraża sobie, co ludzie przeżywali przez takiego Hitlera czy Stalina. Śmierć była dla nich najlepszym wyjściem, a najłagodniejszą torturą było wyrywanie paznokci. Czy słyszeliście o Nocy Kryształowej? Albo o tym, jak Ukraińcy wyrywali kobietom w ciąży ich nienarodzone dzieci z brzuchów, albo jak ich ulubioną 'zabawą' było łapanie dziecka za nogi i uderzanie jego głową w taki kamień? Albo jak w obozach, w niewielkich pokojach, w których ledwo mieściło się troje osób, trzymano nawet po piętnaście ludzi? Jedzenie dostawano bardzo rzadko, a nawet jeśli to w porcjach tak małych, że sobie nawet nie możecie sobie wyobrazić. A niektórzy wyrzucają cały obiad, bo ziemniaki za słone. W tamtych czasach, za jednego zabitego Niemca uśmiercano pięćdziesięciu niewinnych Polaków. A wbrew pozorom Polacy też niewinni nie byli. Wielu wydawało Żydów.
    A i tak takie osoby jak owy Szymon będą się chwaliły swoją polskowością i wklejali znaki Hitlera. Serdecznie dziękuję za takich Polaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama myśl co tam się działo mnie przeraża, a tu przychodzi sobie dziecko i żartuje z poważnych rzeczy...

      Usuń
    2. ^
      Prawda.
      Nie mówiąc już o nacinaniu żywcem gałki ocznej czy eksperymentach tj. tych na kobietach z Ravensbruck. Przerabianie na mydło czy głodówka do tego stopnia, że ludzie ważyli po 20 kg...
      Ale co tam. Jesteśmy w internecie, możemy robić, co chcemy, nic nam się nie stanie. Poobrażajmy trochę Żydów, pośmiejmy się z Auschwitz - przecież to takie fajne...

      Usuń
  21. Ładne logo zrobisz w znaj cię mam
    ~Maja997733

    OdpowiedzUsuń
  22. Heh... Ta gównoburza mi poprawila humor.
    Czytam komentarze tej podróbki i jeb ze śmiechu. :P

    Jeśli chodzi o II wojnę, to też się tym interesowalam. Czytałam książki i pamiętniki, to co się tam dzialo jest straszne i nie można się z tego śmiać.
    Niektóre *czyt. niedojebane* dzieci *takie jak Szymon i jego podróba* tego nie rozumieją.
    Tym mnie wkurwiają, bo to było na prawdę straszne, ale jak czytam komentarze tej podróby, to mi się śmiać chce. Leje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Loga śliczne.
    Poproszę logo -
    Nick: Selenne
    Level: 14
    Styl: Twoja kreatywność.
    A co do tego Szymona to szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tego co ja wiem, swastyka jest zakazanym znakiem (przynajmniej w Polsce) z wiadomych powodów. Nie powinno się używać tego znaku, to jest pewne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także tak uważam, ale nie jestem w stu procentach pewna.

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ,,Szymonek'',,Podszywka" Najadł się Amnezj boshe co za dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym logo c: Na msp Domcia2589. Taki z "motywujacym" napisem i podpisem Domcia. Za bledy przepraszam ale pisze z telefonu.
    Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  28. Poproszę logo c: Nick: Monnie D Level: 16 Styl: Kawaii lub pastel goth. Cytat: "Po deszczu wyjdzie słońce". Co do Szymona to jego komentarze od razu wydawały mi się dziwne. A ten symbol jest zakazany. Nawet pani z historii nam mówiła że nie wolno go nigdzie pisać. I jeszcze ta podróbka.... Leżę i nie wstaje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wczoraj się nawyżywałam. A skoro już tutaj jestem, to poproszę logo.
    Mój nick to Rickyyy009, zaprosiłam cię do znajomych. Styl mi obojętny, zaraz stworzę nowy look, więc prosiłabym, abyś zrobiła logo z nim c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay. Chcesz, żebym zrobiła podpis z Twoją nazwą na MSP, czy tą na Google?

      Usuń
  30. To w takim razie gdzie jest prawdziwy szymonek? Przestraszył się konsekwencji swastyki no i się schował? Kocham cie podróbie :*****
    ~Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuje Kelciu za piękne logo! ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. No siema xDDD Mam nowe konto google (TE!), a jak nie wierzysz to napisz mi na MSP, a ja odpiszę. No i ta moja "podróbka" jest jakaś psychiczna, nie wiem co o tym myśleć, to jest chore ;-; Haha... Tralala... To jest za bardzo komiczne. A i moje stare konto usunąłem, bo było "ni stosowne" i w ogóle nie na miejscu.

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście to zauważyłeś...

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą, Paulina..

      Usuń
    3. Spoko, ciekawe kto to jest ten co się podszywa o.O

      Usuń
    4. Mnie też to ciekawi. 8)

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dlaczego wy tę osobę nazywacie "dziecko"? A wy to nie jesteście dziećmi, bo ja tak xDDD Dzieckiem jest się do 18 lat, a tu raczej nikt tyle lub więcej nie ma. Hah... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja ironiczna postawa mnie przeraża. Czy Ty doprawdy nie wiesz?

      Usuń
  35. Odpiszę tu, bo na moim telefonie nie da się odpowiadać na komentarze ;____;
    Obojętne mi, czy nazwa z google, czy MSP, zrób jak uważasz. I poprosiłabym jeszcze jakiś cytat Johnny'ego Deppa po angielsku c: (wpisz po prostu w google Johnny Depp quotes i wejdź w grafikę :D)
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!