niedziela, 28 czerwca 2015

Twoja twarz, mój podpis #1 + Wakacje z konkursami #1

Hejs!

Z tej strony Tyna! Serio, nie wiecie jak mi brakowało tego słowa powitającego. Mam taką chęć napisania posta, naprawdę. Heh, jak się domyślacie - moja przerwa (która nie była ogłoszona jakoś głośno, ale każdy się domyślił) skończyła się. Zanim jednak zacznę (ten zwrot, który zawsze się powtarza w moim poście, mrałł) chciałabym Wam życzyć, by:

Niech te wakacje będą dla Was najlepszymi;
Byście czas spędzili tylko z uśmiechniętymi buziami;
Poznania nowych,  ciekawych osób;
Spełnienia wszystkich marzeń;
Oraz żebyście nie zapomnieli o szkole <33

Hhhm, to na tyle. Pamiętajcie o ostatnim zdaniu, jest ono najważniejsze. Ja już skończyłam szkołę podstawową, jestem jej absolwentem (jeju, Tyna szacun). A Wy? Jaką klasę ukończyliście? Macie pasek? Jaka średnia? Pochwalcie się, haha!

***

Dziś przychodzę do Was z moją serią, która ma dosyć oryginalny tytuł. Nosi ona nazwę: Twoja twarz, mój podpis - jak domyślacie się będą to... loga! Będę je Wam tworzyła (po prostu na zamówienie, kilka lóg w poście) i podpisywała. Hhhm, jak sądzicie - dawno nie bawiłam się w te " klocki ", ale chyba nie może być tak źle, prawdaaa? ^^ Ja wykonam loga dla dwóch osób, iż tylko tyle (szkoda) zgłosiło się wczoraj do mnie po logo. Hhhm, kto to był oraz jakie miał wymagania?

  • lala NR1 0 - chciałaś logo niespodziankę (czyt. mój pomysł)
  • zuzka888881 - więcej wymagań, hehe cytat z Igrzysk (If we burn you burn with us), jakieś płomienie w tle.
Hhhm, zacznę od loga dla naszej cudownej tutaj redaktorki Martyny (czyt. mojej zacnej " rzonki "):


Proszę, Martyna nie bądź na mnie aż tak zła! To jest moje pierwsze logo zrobione po takiej dużej przerwie. Hhhhm, nie wiedziałam jakie chcesz, więc wzięłam niebo, na nim trójkąt i dodatkowo pasek. Jak wyszło? Znając moje możliwości to do d*py XD

A jak prezentuje się logo dla Kowala? 


Chciałaś z motywem płomienia, ale coś podkusiło mnie do dodania tego z płonącym lasem. Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe! Jeśli chodzi o cytat - jest tutaj, w tle drzewa widzimy Twoją postać oraz w lewym boku, zamazaną. Tutaj wyszło mi lepiej, tylko kolor nick'u wydaje mi się, że się " wyrwał " i nie pasuje. Co sądzisz?

Jeśli chcecie logo (poćwiczę sobie, następne będą lepsze, spokojnie!) napiszcie w komentarzu takie zgłoszenie:

Nick: tutaj wpisz swoją nazwę na MSP
Styl: np. mroczny, wesoły
Napis: jakie napisy mają się znajdować; jak Cię podpisać
Dodatki: coś dodać, np. trójkąt, koło itp.

Oczywiście w komentarzu dodajcie opinie o zrobionych przeze mnie logach, będzie mi miło! ;3

***

Teraz część, na którą większość osób czeka, mianowicie konkurs! Zauważyłam, że na blogu nic się nie dzieje, troszkę pusto - więc mamy konkurs. Na czym polega? Oto przed Wami tytuł przewodni;

Nowe animacje 

Domyślacie się już? Tak, tak - będziecie tworzyć animacje! Chodzi o to, że bierzecie swoją MovieStar, wybieracie animkę, zmieniacie ją i... - gotowe! Podajecie nick, wysyłacie! Trudne? Nie! Przykład:


Dokładne wyjaśnienie: tworzycie ArtBook ze swoją MovieStar. Nie liczę ubioru, może on być nie pasujący do animacji, więc spokojnie! Klikacie dwa razy na swoją postać. Jedna idzie na lewy bok, druga zaś na lewy. Wybieracie animkę i stosujecie tę samą na dwóch postaciach. Następnie po lewej stronie zostawiacie ją w wersji oryginalnej, a na prawej zmieniacie w inną. Możecie stosować kółka, ozdoby - to wszystko zależy tylko i włącznie od Was, kochani! Po zakończeniu " tworzenia własnej animacji " dodacie tekst. Pierwszy, najważniejszy to Wasz nick! Koniecznie go wpiszcie (tak jak ja). Dodajcie potem #AWIM, oznacza to: Abieska Wariatka I Msp. Wpiszcie jeszcze: Konkurs na animację! Możecie dodać jeszcze również tak jak ja - napis, gdzie jest edytowana wersja, a gdzie nie. Całość zapisujecie i pobieracie. PRRZYJMUJĘ TYLKO POBRANE ARTBOOK'I. Wysyłacie na: martynanamsp@gmail.com

Czas: do 15 lipca kończy się termin wysyłania prac, wyniki - po moim przybyciu znad morza (osobny post zrobię na ów temat, spokojnie). Czyli jakoś pod koniec lipca.
 
Nagrody: czyli rzecz, która zapewne interesuje Was najbardziej! :) Będzie tylko jedno miejsce, mianowicie - główne. Oto nagroda:
 
 
1 miejsce - lista życzeń do 2,000 StarCoins
 
Przepraszam, nagroda jest trochę mała, jednakże dopiero zaczynam " Wakacje z konkursami ", więc jak wiecie - następne konkursy, lepsze nagrody. Oczywiście będą też trzy wyróżnienia za:
 
 
Wyróżnienie za pomysł (x2): lista życzeń do 500 StarCoins
Wyróżnienie za pasujący strój*: lista życzeń do 500 StarCoins
 
*wyróżnienie za pasujący strój do animacji - pisałam wcześniej, nie musi być, może.
 
Życzę każdej osobie powodzenia! :))
 
***
 
To koniec mojego posta, mam nadzieję, że wszystkim Wam się spodobał! (:
 
~ Tyna (logo w pracy).




18 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na konek. Nie wiem jeszcze, czy się zgłoszę. Jak coś to napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iluminatti w logach, tak? XD Dziękuję, logo jest świetne, bardzo mi się podoba ❤
    'C ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, wyszło super <3
    ~zuzka888881~

    OdpowiedzUsuń
  4. Nick: Holiday 1
    Motyw: Maślany (?)
    Napisy: Sama wymyśl, ale ma być coś z masłem xd
    Podpis: Hm, Masło (moja szkolna ksywa, nie pytajcie)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę logo.
    Nick: 1babi1
    Styl: Dziewczęcy
    Napis: Podpisz mnie jako ~ Kafelek, a na cytat pomysłu nie mam.
    Dodatki: Może kwiaty?

    OdpowiedzUsuń
  6. TYNAAAA TY ILUMINACIE!!!
    Ale chwila... Analizując:
    Martyna - 7 liter
    7 liter minus 3, bo tyle kątów ma trójkąt = 4
    4 razy 3, bo jak wyżej = 12
    12/4 = 3
    3 + 7 (bo Martyna ma siedem liter) = 10
    ILLUMINATI = 10 liter
    ILLUMINATI DETECTED >_> (nie próbuj się bronić!!!)
    Okej, to i ja poproszę logo, a co.
    Nick: Independent Girl
    Styl: Igrzyska Śmierci (mam look Katniss i animację z łukiem)
    Napis: "Pozbierać się jest dziesięć razy trudniej niż rozsypać" ~ Finnick Odair ♥
    Dodatki: Jakbyś znalazła jakieś ładne zdjęcie Katniss i Finnicka, to mogłabyś je jakoś wcisnąć lub dać na tło? Jak nie, to nie musisz. Na tło może Kosogłosa?
    Z góry dzięki (ILUMINACIE -_-) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. TYNAAAA TY ILUMINACIE!!!
    Ale chwila... Analizując:
    Martyna - 7 liter
    7 liter minus 3, bo tyle kątów ma trójkąt = 4
    4 razy 3, bo jak wyżej = 12
    12/4 = 3
    3 + 7 (bo Martyna ma siedem liter) = 10
    ILLUMINATI = 10 liter
    ILLUMINATI DETECTED >_> (nie próbuj się bronić!!!)
    Okej, to i ja poproszę logo, a co.
    Nick: Independent Girl
    Styl: Igrzyska Śmierci (mam look Katniss i animację z łukiem)
    Napis: "Pozbierać się jest dziesięć razy trudniej niż rozsypać" ~ Finnick Odair ♥
    Dodatki: Jakbyś znalazła jakieś ładne zdjęcie Katniss i Finnicka, to mogłabyś je jakoś wcisnąć lub dać na tło? Jak nie, to nie musisz. Na tło może Kosogłosa?
    Z góry dzięki (ILUMINACIE -_-) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o logo. Nick: Oli22wia Motyw: pastelowe kolory Styl: dziewczęcy Napisy: jakiś motywujący ale krótki cytat i podpisz mnie jako Oli22wia a gdzieś koło boka Oliwia Dodadki: kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę logo.
    Nick: Selenne
    Level: 14
    Styl Twoja kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyślę Arta c;
    Emi, szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysyłam artbook'a ^-^
    bye
    `Julia27b
    CytrynaQ
    Jullie

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę logo:)
    Nick: Sara00051
    Styl: zaskocz mnie ^^
    Cytat: Jakiś o marzeniach
    Potpis: Sara00051
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu nie mogę pobrać artbooka? Help!
    ~Shime/Shims/Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
  14. Można się jeszcze załapać na logo? c;
    Nick: Jesy <3
    Styl: Mroczny
    Cytat: Wybierz coś xd
    Chciałabym też żeby logo zawierało moją nazwę

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy w arcie musi być nasza moviestar?

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę logo.
    Nick : IceteaQ
    Styl: Niewiem czy jest taki, ale ILLUMINATI. XDD
    Napis: Illuminati
    Jeśli mlżna oczywiście ;*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!