poniedziałek, 29 grudnia 2014

Graficzki na facebook'a! #1

Hey! Parę godzin temu wróciłam od dziadków. Jestem wykończona, ale nie chcę kłaść się spać bez wykonania obowiązku jakim jest podzielenie się z Wami moimi nowymi pracami graficznymi!
 Dwie z tych prac są dla redaktorek, a dwie kolejne dla czytelniczek. Zacznijmy może od teł dla dziewczyn z naszej ekipy:

Własność: LanaQ
 Praca moim zdaniem nie powala. Wprawdzie nadodawałam efektów świetlnych co niemiara, ale to tylko sprawiło, że praca jest nieczytelna, a postać Taylor po prawej stronie wygląda jak jakiś wampir/zabójca. Chciałam, by grafika prezentowała się jak dwa, odmienne światy, przeciwieństwa. Po jednej stronie Taylor siedząca na drzewie i brząkająca na gitarze (wygląda jak zwyczajna dziewczyna), a po prawej ostra, piękna utalentowana celebrytka.

Własność: Malinasia

 Grupa log zespołów metalowych i rockowych. Tak jak sobie panienka Malinasia zażyczyła. Największym problemem dla mnie było usunięcie tła ze znaku Bon Jovi'ego oraz zapoznanie się z treścią napisu, który znajduje się po lewej stronie (Sepultura). 


Własność: klaaudia   
 Moim zadaniem było wykonanie tła z jakąkolwiek piosenkarką. Klaudia jako przykłady podała Selenę Gomez oraz Taylor Swift. Ja za to posłużyłam się zdjęciem Demi Lovato. Jest to chyba najlepsza praca, któr ądo tej pory wykonałam. Wygląda po prostu profesjonalnie.   Awww, do teraz się jaram. <3

Własność: BeautyFactory
Ahhhh, a z tą oto pracką męczyłam się najdłużej. Zaczęłam ją wykonywać przed wyjazdem, a skończyłam jakieś 30 minut temu. Do 23:30 zastanawiałam się nad tym jak umieścić tytuły piosenek. Na początku padło na koło, które znajduje się za sercem. Potem natomiast postanowiłam pobrać parę nowych narzędzi do programu i się trochę pobawić. Wyszło na to, że BeautyFactory otrzyma aż 3 wersje tła, gdyż nie wiem, która jej najbardziej przypadnie do gustu, a chcę, by mój wyrób spodobał się jej jak najbardziej. <3





 I tak oto kończy się pierwsza odsłona moich teł. Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z moich prac i, że będą  dumnie się prezentowały na Waszym facebook'u. XD
 Zamierzałam też, w którymś z rogów dodać znaki wodne, ale pomyślałam, że nie będę już taka wredna i dam Wam tę swobodę, a mi odejmę pracy. Byee... :*


SZYBKA INFORMACJA:
Wiele osób dopytuje się o nowy nagłówek. Ustaliłam z redaktorami, że wielki upgrade bloga pojawi się dopiero na wiosnę, ale możliwe, iż jeszcze w styczniu pojawi się nowy szablon, bo mam pewien ciekawy pomysł na rozmieszczenie tego wszystkiego + posiadam kilka fajnych kombinacji kolorystycznych, z których aż żal nie skorzystać!


18 komentarzy:

  1. Super post. Rozwijasz swój talent.
    Masz pasje, i to jest najlepsze.
    Zostań tam kiedyś grafikiem komputerowym :D!
    Pozdrawiam
    ~Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobisz mi tło z Meghan Trainor ?
    ~Tomek kca
    ~Kakałko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka: Czarno Biała
      Rozmiar dowolny
      Napis: Meghan Trainor
      Podnapis: Jej piosenki
      ~Kakałko

      Usuń
  3. Zrobisz mi z ReZigiuszem (ReZim)?
    -Kolorystyka dowolną
    -Rozmiar dowolny
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję jest śliczne!
    ~KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  5. Tła ślcznie Ci wychodzą. Masz talent. Najbardziej podoba mi się dla Laniacza i dla klaaudii.
    Posdr
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się najbardziej podoba dla Laniacza i dla Klaudii :)
    Masz talent i masz szansę na dobrą przyszłośc!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sygnatury, tła czy jak by to nazwać wychodzą ci naprawdę bardzobacz ładnie. Widać że lubisz je robić i wykonujesz je z jak największą starannością. Dwa słowa - Abieska = talent. Nom.
    Mogłabym prosić tło na pulpit? Wymiary mogą być takie jak robisz zwykle, dla mnie ważne żeby było.
    Obrazek: członkinie zespołu Little Mix
    Napis: Little Mix
    Podnapis: British X Factor
    Kolorystyka: jasny jasny fiolet
    Typ: takie jak z Meghan Treinor (w poprzedniej odsłonie sygnatur)
    Mam nadzieje ze wymagania nie są za duże :) Bardzo mi zależy na nowym tle pulpitu :(
    Pozdrawiam i z góry dziękuję!
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Najbardziej podoba mi się tło z Katy Perry. C:
    Obrazek: Z JDabrowsky'm
    Napis: Terefere
    Podnapis: [JŚ]
    Kolorystyka: Jasny zieleń
    Typ: Tak jak u Katy Perry
    Bardzo mi zależy. :)
    ~ Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobisz też mi? C: Prosiłabym taki sam z Katy Perry ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  10. Abiesko, czy bym mogla zostać redaktorka na twoim blogu? Mam również własnego: msp-znaczy-moviestarplanet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym dostać takie z Iggy Azaela? Miło by było c;
    Posdr,
    Żel/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej! Loga są śliczne! Już dodaję na fb ;) to z serduchem! ❤
    - BeautyFactory
    PS Dziękuję Abiesko!

    OdpowiedzUsuń
  13. A można się zgłaszać? ^.^ To ja poproszę z Davidem Tennantem i Patrickiem Stumpiem, a jak nie to z Fall out boy.

    Pozdrawiam.

    ~Karolcza

    OdpowiedzUsuń
  14. Można się zgłaszać? *^* Ja bym chciała z dowolnym cytatem c': Po Polsku xd. Mój nick: martynka_p


    Pozdro, Tyna.


    ~Tyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się tło dla Laniacza. Wszystkie są piękne. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!