poniedziałek, 29 grudnia 2014

Przegląd Top Moviestars #3 Dirk

Cześć wszystkim!
Publikuję tego posta w poniedziałek, ale jest niedziela, kiedy go piszę. Już za półtorej tygodnia do szkoły.


Wy może lubicie szkołę, ale ja podczas pożaru wylałabym benzynę. Jestem taka wykształcona, że aż wcale xd
No ale dobra, nie jestem tu aby pisać o szkole. O nie nie nie.
~~~~~~~~~

Przygotowałam kolejną część Przeglądu Top Moviestars. Czy nudzi wam się ta seria? Mi szczerze mówiąc, już nie. Odbiega ona od typowych serii na naszym blogu. Jest całkiem spoko. Przegląd rzondzi!

No dobrze, zaczynajmy. Dzisiejsze Highscore :


Postanowiłam, że co dwie części będę robiła osobników płci przeciwnej - w poprzednich dwóch częściach były dziewczyny, więc w dwóch najbliższych będą chłopcy. Może być taki układ?

Jak narazie Top Chłopakiem (jak to dziwnie brzmi xd) jest Dirk. Na początku powiem, że ma on fajne teledyski oraz że nie widziałam nigdy niepochlebnych opinii na jego temat, więc myślę, że jest on spoko.

Jego profil :


Ma on 54 level, co jest niezłą sumką, jak na pierwszą stronę.

Najnowszy film Dirka :


Nosi nazwę "1 D Święta". Jak moglibyście się domyślić - jest to sek. Specyficzny - 12 sek. Hehe.
Występują w nim jego najlepsi przyjaciele, Theyla też jest, jeszcze kilka osób niezaliczających się do jego profilu. Lel, to dziwnie zabrzmiało.

Artbook :


jezuu słodkie

Zanim przeczytałam napis Adam Ansyk myślałam, że nasz fejm jest poetą. 
Ten wierszyk jest na serio słodki. Jak można się domyślić - zaadresowany jest do jego dziewczyny. Ciekawa jestem, czy znają się w rzeczywistości - chyba kochają się nad życie. Cóż, jeśli to prawdziwa miłość, a nie przez kabelek. I ciekawa jestem ile ze sobą są. 

Styl Dirka, czyli Look :


Omawiany fejm prawie zawsze nosi te okulary oraz bródkę, co jest jego znakiem rozpoznawczym. Ja osobiście nie lubię nosić tego samego cały czas - wolę mieszać style. Powróćmy do stylizacji - jest ona ładna, w rzeczywistości nadawałaby się na jakąś randkę. Według mnie bez brody i okularów było by lepiej, ale to moja opinia.

Ostatnia część profilu - film z yt.


Miło, że przyjaciel ma teledysk przyjaciela w polubionych.
No, jak wyżej napisałam - jest to teledysk Grzeska, czyli kolegi Dirka.
Nic nie muszę dodawać, oprócz tego, że teledysk jest fajny, no nie?
~~~~~~~~~~~~~~

No dobrze, więc to by było na tyle w tym poście! Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się!

Do nast. posta, paa!



PS

Jeśli chodzi o moje opowiadanie :
- to blog o MSP, tak, ale nikt nie kazał wam go czytać
- mimo, iż to fanfik tylko postacie są zgodne, bo ja sama wymyśliłam dalsze losy
- nie ja jedyna pisałam tu opowiadanie

Piszcie w komentarzach, czy chcielibyście dalsze części.

Z. ♥

22 komentarze:

  1. Super post ;>
    Hmm, Dirk żeczywiście bardzo "ceni" Theylę, ( z wzajemnością! Xdd ),
    ale te arty i wgl to już zaczynają mnie przerażać ;\
    Napis w CTR "Theyla" z srduszkami powienien mu wystarczyć.
    Co do opowiadania - kontynuuj, tylko wyjaśnij, proszę, nieco więcej o tych postaciach.
    Posdr,
    Milcia, żels xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)

    Dirk jest naprawdę miłą osobą.

    Szczerze powiedziawszy nie przeczytałam wcześniejszego opowiadania. Nie jest w moim stylu.. Oczywiście jeśli tylko chcesz to kontynuuj :)

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę do szkoły już 2 stycznia, a potem 5. Od 7 to już wszyscy idą. Ja nie odrabiałam i muszę iść, lol. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :3 Tak wiem, że szkoła nas wykończy, ale nic się na to nie poradzi. A i tak wgl kontynuuj tą serię :)
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do szkoły 6 stycznia idę :( Nie przypominaj mi o niej.,bo to masakra!!! Mam do nauczenia sie na odpytywanie z mapy, kartkę z gegry i sprawdziany z polaka i biol ( w tym jeden z trudnej gramatyki!)
    Co do postu - super :)
    Lubię Dirka, a jego art jest maks słodki.
    Teledyski dopracowane i jak na chłopaka - cudowne filmy robi.
    Pisz opowiadania, ja akurat też psizę ff, ale nie o anime.
    ~ Muff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak 6? :o Przecież to jest święto i każdy ma chyba wolne, bo to jest nawet na czerwono do kalendarza wpisane xd

      Usuń
    2. Tez się właśnie zdziwiłam xd

      ~Vikson

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję osobom wyżej :)
    Przypominam o konkursie na komentatora! :)
    Psdr
    Zue

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, tylko za krótki.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. Żelek, czemu masz ,, żels ", ja mam Juls. Jesli to zwykle nie porozumienie to przepraszam ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam fazę na robienie sb zdrobnień od ksywki, wybacz.
      Raz się tak podpiszę, potem zapomnę XDD
      Przepraszam, Żelek

      Usuń
    2. To nic c: ~ Juls, Agnes331

      Usuń
  9. Super post, bardzo miło się czyta c; Myślę że mogłabyś kontynuować opowiadanie bo wydaje się być ciekawe. ~Coco 007

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post, Dirk wydaję się być bardzo miłą osobą chociaż nigdy z nim nie rozmawiałam. Ma odmienny styl od reszty. Kontynuuj opowiadania są bardzo fajne. Mi też się nie nudzi przegląd top moviestar XD

    Dobra, nie chcę mi się podpisywać całym nickiem, dlatego użyję zdrobnienia.

    Olka (olliwka1000)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki osobom wyżej :)
    Vietnam, co miałam jeszcze dodać..? Post jest wystarczająco długi jak dla mnie
    Psdr
    Zue

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie Dirk jest dziwną osobą. No, ale nie znam go.
    Co do opowiadania; nie czytalam go w ogole, nie jestem tym zainteresowana (xd), ale może są osoby, które lubią to czytać. Nie wiem czy tutaj są one potrzebne. Może stworzyłabyś osobnego bloga, skoro tak? (:
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post. Dla Mnie Dirk jest miłą osobą. Co do opowiadań to nie czytam w ogóle ;)
    ~Vikson

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! ;D Osobiście, uważam, że Dirk i Theyla się znają XD *^* Co do opowiadań, pisz #jeeej. Fajnie się je czyyta #proszęę .

    Pozdro, Tyneq.

    ~Tyna/Tyneq

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post. Nie gadałam z Dirkiem, ale najwyraźniej jest miłą osobą. Możliwe, że zna się Theylą, gdyby była to "miłość przez kabelek" raczej nie robiłby tyle artów. Chociaż są takie osoby xd
    Możesz jeszcze do tej serii dodać biografię. Może być ciekawie c;
    Opowiadania nie przeczytałam (przepraszam), nie interesuję się mangą i anime. Ale widzę, że sporej ilości osób się podoba, więc kontynuuj ją, jeśli chcesz.
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiam się nad dodaniem bio :)
      Zue

      Usuń
  16. Nie przypominaj o szkole, bo się chyba rozpłaczę! Czemu ferie świąteczne nie są dłuższe? xd
    Post, jak zawsze zresztą, świetny.
    Dirk jest 'ciekawym' fejmem. Nigdy nie słyszałam, aby wdał się w jakąś kłótnie. Ta jego miłości chyba rzeczywoście nie jest przez kabelek. xd

    Pozdrawiam
    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!