poniedziałek, 29 grudnia 2014

20 LEVEL! + Help, mam normalną serię.

Hejq!
Na samiutkim początku chciałabym bardzo, bardzo serdecznie podziękować za 20 level! Przed sześcioma dniami wbiliśmy razem 19, a teraz... wow, wow, wow, około 400 000 fame w tak krótkim czasie! Dziękuję Wam za wszystkie specjalne pozdrowienia, wyświetlenia na filmach, love it pod ArtBookami, lookami i statusami! Jesteście cudowni! ♥ Nie sądziłam, że damy radę przed Sylwestrem i Nowym Rokiem! Mimo to, większość znajomych pomagała! Jestem z Was dumna! Oczywiście do 21 levela brakuje jeszcze 394 tysięcy, ale jakoś sobie poradzimy. Wierzę w Was kochani! Dodatkowo postaram się jakoś wynagrodzić Wam tak dużą pomoc. Doceniam bardzo Wasz wkład pracy! ♥ Ustanowiliśmy dwa rekordy, a mianowicie wczoraj, kiedy wbiłam w 3 godziny 100 tysięcy fame, i dzisiaj, 400 000 fame w 6 dni. Cieszę się, że moi znajomi są tacy pomocni, kocham Was! Od razu po wbiciu levela złożyłam gorące podziękowania każdej pracowitej mróweczce, i wybrałam się na zakupy z koleżanką. Nic nie kupiłam, bo sylwkowy strój z Laniaczkiem, przecież. B) Mimo to coś tam przymierzałam, i wyszła mi dedykacja dla siostry, Wikaczka Laniaczka. Trochę w jej stylu, haha. Patrzcie, co mi wyszło:


Jestem własną siostrą. B) Dedyk dla niej, bo w jej stylu. ♥ Robiłam go z myślą o Twoim guście. ;3 Ale to nie post o look'u, nie zapominaj, Lanelyee. Przejdźmy dalej.

Tutaj kilka tabliczek z odblokowanymi tytułami, które otrzymałam:




Awawawawaw, jestem pozytywnie zaskoczona! *U* Cieszę się z tych tytułów, oraz nagród. Szczególnie podoba mi się zegar, nigdy dotąd takiego nie widziałam. Mój ulubiony tytuł, z tych trzech to Stylowa Gwiazda. Jest taki słodki no i w ogóle. *U* Jeszcze raz chciałabym Wam bardzo podziękować! ♥

A teraz czas na serię. Nowa, bo tamta było o modzie, a ja nie jestem od mody. ;o; W wymyśleniu serii pomogła mi Kathey, za co również dziękuję. ^.^ Będę... uwaga... OCENIAĆ FILMY! Nie, nie te z YT, tylko te z MSP. Rozumiecie? Punkty będę przyznawać, za:
  • fabułę,
  • tła,
  • muzykę,
  • oryginalność,
  • pomysł,
  • stroje,
  • ortografię,
  • interpunkcję,
  • spójność tekstu,
  • animacje,
  • za dużo tego. ;-;
Na pierwszy ogień biorę... KATHEY! O.

Film pt. "Dziewczynka bez twarzy [2]".
Screen z filmu:


OCENA:
Fabuła - jak wspominałam film jest bardzo ciekawy, interesujący, a także wzruszający, smutny. Oglądając go się popłakałam. Ah, ta szczerość. XD Oczywiście, 10/10.
Tła - pasują do całości, nie gryzą się z tematem, nie wiem jak Wam, ale mi się bardzo podobają. Są mroczne, tajemnicze. Oceniam je na 10.
Muzyka - również tajemnicza. Momentami smutna, co daje #Płacz #Po #Raz #Drugi. Zaprawdę smutny film, powiadam ja Wam. Oczywka, 10/10.
Oryginalność - film jest bardzo oryginalny, niepowtarzalny. Nigdy nie widziałam podobnego, co znaczy, że pomysł należy do Kathey. 10/10.
Pomysł - wykonane z pomysłem, tak trzymaj! Wierz mi, że gdybym oceniała inny Twój film, również byłoby 10/10!
Stroje - bardzo mi się podobają. <3 Tam, gdzie mają być poważne, są, a tam gdzie mają być słodkie, też są takie. Świetnie dobrane stylizacje! Daję 10/10.
Ortografia - nie ma się czego przyczepić! Bardzo dobrze, brak błędów ortograficznych! Możesz być z siebie dumna! Otrzymujesz 10/10 punktów.
Interpunkcja - co tu dużo mówić - nie zauważyłam żadnego błędu! Świetnie władasz zasadami ortograficznymi, jak i interpunkcyjnymi! :3 10/10.
Spójność tekstu - tekst jest spójny, czytelny, niezakratkowany. Na temat, w filmie o zszyciu twarzy nie ma nic o latających delfinach, 10/10.
Animacje - wybrałaś pasujące do każdej treści filmu, bardzo dobrze! Widzę, że posiadasz ich wiele! Super, 10/10 z czystym sumieniem!
PODSUMOWUJĄC: Zosiu, otrzymałaś 100 na 100 punktów! Nie dziwię się, że Twój film ma miejsce w TOP! 100 punktów to szóstka! Gratuluję!

PUNKTACJA:

100 - 90 punktów - szóstka.
89 - 68 punktów - piątka.
67 - 50 punktów - czwórka.
49 - 38 punktów - trójka.
37 - 11 punktów - dwójka.
10 - 0 punktów - jedynka.

Ogłaszam, że jedynek ani dwójek powinno nie być, Boże! Co ja, tyran jestem? XD Nie no, nie. Haha.

To tyle. ♥
Pozdrawiam,

17 komentarzy:

  1. Żeczywiście, film Kathey jest świetny, naprawdę warty obejrzenia.
    Nie powiem, trochę zazdroszczę Ci takiego talentu c;
    Posdr,
    Żel

    PS. Czyżby znowu 1?? Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak poprostu. Dla... Zabawy?
      W sumie to nic takiego.
      Żel/

      Usuń
    2. Keyleen, "rzeczywiście" pisze się przez "rz". Nie wiem jak innym, ale mi takie błędy denerwują. Nawet w komach. Tak, zaraz będzie, że się czepiam ;-;
      ~Manda

      Usuń
    3. Nie no, ZNOWU.
      Ja nie mogę przestać. Zawsze popełniam ten błąd. Mnie też to denerwuje.
      5 klasa, łohohhoo... Tylko ja tak mam?
      Żel/

      Usuń
  2. Super post! :3 Czekam na kolejną część *^* #kiedybd xd

    Pozdro, Tyneq.

    ~Tyna/Tyneq

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. Seria jest taka inna, nie o modzie, jak to większość notek (co mi nie przeszkadza xd). A tak szczerze, to nie widziałam takiej. Mam pytanie: Ty wybierasz film, czy my Ci proponujemy?
    Prowadź serię dłuuugo xD Czekam na kolejny post z tej serii c;
    Look oczywiście też cudny, tylko mi ta ręka nie pasuje (na głowie, oczywiścoe xd).
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! *U*
      Tak, to Wy proponujecie, zapomniałam o tym wspomnieć. ;) Zrobię to chyba tak jak u Kathey - piszę kilka propozycji, a Wy głosujecie. *U*
      Hanka :3

      Usuń
  4. Zajefajny post *~*
    Będę z chęcią takie czytała :3
    Oceniłabyś mój film?
    Jak tak, to nazywa się:
    "1. Gdzie są święta?".
    Byłabym naprawde wdzięczna, gdybyś wzięła go do następnej części.

    ~Milka (na MSP: kasia3348)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post *-*
    Film Kathey jest świetny, jednak odjąbym 1 lub 0,5 punkta za oryginalność, ponieważ Lady Zanetka . już zrobiła film pt."Człowiek bez twarzy". Tak to film jest idealny. Według mnie mogłabyś oceniać 2 filmy w jednym poście. Czekam na następną notkę z tej serii.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Seria - świetna. Odbiega od typowych na tym blogu. Bardzo mi się podoba.
    Co do filmu Katheji - fajny. Mimo to zgadzam się z vietnamem - Lady robiła taki film, ale ja za to odjelabym 0,5 bądź 1 punkt.
    Mogłabyś robić po 2 filmy w jednej notce, tak w ogóle.
    Ocenilabys moj film pt. "Opowieść Wigilijna "? Wybierz którą cześć (są 2). Proszęee :)
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na dalsze posty z tej serii.
    ~zue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i gratuluję 20 levela! Haneczko ty moja <3 hehe.
      Sami Wiecie Ktu

      Usuń
  7. Dziękuję. ♥ No właśnie też się tak starałam żeby seria była odbiegająca od mody. Xd
    Hanka *U*

    OdpowiedzUsuń
  8. Look dla Laniacza wyszedł świetnie. Wow. Tak bardzo.. Laniaczowo. XD
    Seria bardzo fajna.
    Film Kathey jest na prawdę ciekawy. Mimo, że oglądnęłam dopiero jedną część, to bardzo mi się spodobał. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzałam ten film Kathey,jestem bardzo pozytywnie nastawiona i czekam na 3 odcinek! :D
    Wzięłabyś mój film ,,Devils VS Angels |4|"? Cóż, spróbować zawsze można ;D
    /Natsume
    Na Moviestarplanet kremcia2

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jedt to coś innego niż moda :)
    Oglądałam film Kathey i nie powiem, zaciekawił mnie.
    Czy mogłabyś ocenić mój film " Mama się żeni" ? "
    :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!