poniedziałek, 29 grudnia 2014

Duet - Naughty Rabbit + Upodobniamy się do... YOUTUBERÓW - Banshee.

Hejcia!
Zacznijmy od tego, że ten look nie jest delikatny
Apff, ostry B).
Więc może nie jest odpowiedni dla wszystkich, ale dla mnie jest idealny na Sylwestra.
Tak, duet to następny look z naszych wspólnych kreacji z Hanką.
Pomysł na taki, a nie inny styl outfitu był mój. XDD
Okii...
Moooda.
Oto, jak look wspomniany się prezentuje:
Oki, wygląda to trochę na prostytutkę.
Nawet bardzo.
Ale weźcie, mi ten look tak bardzo się podoba omg omg <333
Włosy i ta maska króliczka jest świetna, idealnie dopasowane są do siebie.
Bluzka? Z Haniaczem długo się spierałyśmy, aż przystało na tą bluzkę.
Ze spodniami był podobny problem. Aż w końcu natrafiłyśmy na te spodnie, omg omg. Świetnie pasują do tej bluzki, no, topiku? 
Buty - klasyk. Od razu je zaproponowałam, noco.

SKŁAD:
Tak, jest tam rzecz za DMD, reszta (zupełnie z przypadku, serio) nie VIP. Jeśli już chcemy tego looka, to polecam te włosy:
Oczywiście cena wtedy idzie bardzo w górę, więc lepiej doszukać się tańszych, a też trafnych włosów (chodzi mi o ten sznurek, za pomocą którego zawiązuje się ową maskę.

1 INNA WERSJA KOLORYSTYCZNA:
Hmm, nie jest zła. Strasznie trudno robi się do tego looka kolorystykę. Najlepiej Czarny + jasny kolor i Biały + ciemniejszy kolor.

2 INNA WERSJA KOLORYSTYCZNA:
Niezła, niezła. Ciekawe połączenie kolorów, takie jesienne.

3 INNA WERSJA KOLORYSTYCZNA:
Na kolorowo, i delikatnie. Miętowy i leciutki, pudrowy róż. Nie powala na kolana, ale nie jest też najgorsza. Zresztą, można zrobić milion tych wersji, jeśli się wie, JAK je robić. :) Dla mnie i tak najlepszy jest oryginał.

SESJA:
Look może ma jakieś małe błędy, ale żeby włosy wcinały się w ciało - to nie. XD

O, właśnie mi się skończył VIP na tydzień, hehe.
Tak, nowa seria!
Będę starała się upodobnić się do jakiegoś z Youtuberów itd.
NIE, TO NIE JEST REPLIKA KATHEY XDD
Wybiorę też jedną z animacji, która ta osoba najcześciej przyjmuje (chodzi mi o pozy).
Dzisiaj Banshee!
Krótkie co nie co z Wikipedii:
Dobra, nie będzie  z Wikipedii. Nie ma. XDD
Twarz:
Za chwilę pokażę, na jakim zdjęciu się wzorowałam. Tak, Zuzia ma takie oczy!
Moim zdaniem wyszło nieźle. Nie wzorowałam się na zdjęciu, które miało szminkę jak by co. Razem z tym nosem koszt wynosi 1200sc, bo na koncie w którym to robiłam, akurat nos taki miałam XD.
Wzorowałam się w całej stylizacji i twarzy na tym:
Hmm, wychodzi na to, że twarz wyszła. XDD

STRÓJ (KOMPLETNA KLAPA):
Wiktoria nie umie zmniejszać.
Wiem, że włosy nie mają tych różowo-białych końcówek, ale mają podobną długość i ułożenie z grzywką, więc jest ok. Koszula i bluzka też niczego sobie, choć jakby ktoś się patrzył, to by pomyślał, że dwa inne stroje. Co do połączenia góry i dołu - kocham <3. Chyba wezmę sobie na Laniaczu tą koszulę, spódniczkę i buty, i je kupię. Conversy, oczywiście.

NAJCZĘŚCIEJ UŻYWANA ANIMACJA:
Przyznajmy szczerze, nasza Szalona Zuzia robi mnóstwo #selfi. Dlatego wybrałam właśnie tą animację. Zawsze sobie tak wyobrażam Banshee, robiącą dużo selfików i w ogóle - zdjęć.

To tyle. Mam nadzieję, że cały post Wam się spodobał.
Ah, prawie bym zapomniała!
Macie do wyboru w serii:

  • Ewelina Lisowska (włączamy niskie ceny, włączamy niskie ceny! - piosenkarka)
  • JDabrowsky (youtuber, chłopak)
  • Jenifer Lawrence (kobieta, aktorka)
  • RedLipstickMonster (youtuberKA, kobieta)
No, to tyle. Proszę, aby komentarz zawierał OCENĘ, nie tylko wybór następnej osoby.

Chandelier,

34 komentarze:

  1. Świetny post prowadź dalej tą serię. I na następny post zrób Ewelinę Lisowską. Pozdrawiam melania i zwierzaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hanka + Laniacz równa się KAKAKAKAKABUM *-*. Nie wolno was do sklepu z ubrania dopuszczać, bo zrobicie coś tak świetnego, że głowa mała. Przyznam, że gdybym grała jeszcze w msp to kupiłabym ten look. ;) Co do upodabniania się do yotuberów, to świetnie Ci to wyszło. Jeszcze nigdy nie widziałam tak dobrego dopasowania. Chciałam, żebyś wybrała RedLipsticMonster. Lubię ją oglądać, a zwłaszcza uwielbiam jej porady odnośnie percingu. Sama jak zdam będę miała kolczyk w nosie hhyhyh *-* nikt nic nie wie/ Luiza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu trzeba wybrać z podanych na końcu posta -,-

      Usuń
    2. Przecież wybrała: RedLipstickMonster - czego oczekujesz?

      Usuń
  3. Hania i Laniacz - Haniacz xD
    Look ciut niegrzexzny, ale o dziwo podoba mi się!
    Na prawdę trochę prostytucki, ale właśnie to jest znak rozpoznawczy Wiki - oryginalne looki. :-)
    A nowa seria - super!
    Banshee znam od początku dzialalnosci na tym kanale, jest super i nie dziwię się, że ją wybralas :)
    Według mnie twarz jest spoko, ale lepiej by bylo gdybyś wybrała inne zdjęcie -np. Z kolirowymi włosami w szalonym kolorze i mocny makijaż.
    Następna niech będzie Red Lipstick Monsrer, bo z makijazem nieźle sobie radzi! :)

    ~Muff, Lucinne

    OdpowiedzUsuń
  4. Adakah cara supaya postingan secara otomatis terkirim ke media sosial (tweeter, Facebook, dll) seperti punya google plus. thanks

    OdpowiedzUsuń
  5. Look jest świetny, tylko serio przypomina mi prostytutkę przez te buty i bluzkę XDD Ale i tak jest super.
    Nowa seria jest cudowna. W następnej części niech będzie chłopak - JDabrowsky!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dajesz Jasioka noom. B)))))) <33333333. LOOK JAK ZAWSZE BOMBA! BARDZO PODOBNA DO ZUZI!!!!!1111
    Głos na JDabrowsky ( Jasioook <33333)
    ~ Wizzy, czekam na paczke z rzeczami Banshee <333

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny look, gdyby nie to że sylwester, to bym to wzięła za nienormalne, ale w takim przypadku ok. sama nie wiem czy dobrze czy źle ci wyszło z Banshee. A morze wybierzesz jakiegoś youtubera z minecrafta? I love minecraft<333♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu trzeba wybrać z podanych na końcu posta -,-

      Usuń
  8. Śliczny look ^-^

    Głosuje na JDabrowsky xD

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prostytutka
    XDDDDDDDDDDDD
    Co do Banshee - świetnie ci wyszła, Laniaczku! *w*
    Głosuje na Ewelinkę Liska. Hłe hłe.

    Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  10. Look- cudny! Racja, trochę przypomina prostytutkę. No, ale i tak jest mega *-* Trochę nie jest w moim stylu, ale jest do niego trochę zbliżony ;d
    Musicie częściej z Hanką chodzić na zakupy i robić więcej looków. Zawsze wychodzą Wam cudnie *-*
    A nowa seria- również bardzo fajna.
    Odwzorowałaś ją idealnie. Chociaż włosy w looku niezbyt mi się podobają (ogólnie), ale w tutaj wyszły świetnie.
    Do następnej części może J. Lawrence? Igrzyska Śmierci, Katniss. Awawawawaw *-* ♥
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look, mega mi sie podoba. Najlepsza wersja ta pierwsza, dla mnie.
    Róbcie razem więcej lookow, bo wychodzą wam mega hiper klawo.
    Co do serii - tez fajna. Super mega dobrze odwzorowalas Banshee. ♥
    Następny JDabrowsky, proszę proszę <3 Jak ja go kocham. Jasiu <3
    Czekam na następną część :3 I looka.
    Pozdrawiam :3
    ~zue

    OdpowiedzUsuń
  12. POST ŚWIETNY I LOOK TEŻ I NAPRAWDE PRZYPOMINA PROSTYTUTKĘ XDD
    NIECH BĘDZIE JDABROWSKY !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasiok, Jasiok, Jasiok, Jasiok , Jasiok !!!! Moje top 5 xd :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm glosuje na Eweline. Tylko ze ogrooooomnie mnie zasmucilo ze w opcjach nie ma MaryKateAnPlay i Rezigiusza. To są moi naj, mam nawet uze REZI STYLE. Mogliby sie pojawic w opcjach next czzesci? :)
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! :3 W następnej cz. daj Jasiaa #koffjas xd

    ~Tyna|Tyneq|Brokułeq

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi seria do gustu nie przypadła,mimo,że lubie Banshee,nawet kocham,ale jakoś nie w moim guście,następny może być Jaś

    OdpowiedzUsuń
  17. Look, podoba mi sie oryginalna wersja i 1 inna wersja kolorystyczna.
    Co do serii to ok, przeczytalam to znaczy, ze mi sie podoba xdd.
    Proszę, wez Jasia
    Jasia
    Jasia
    Jasia
    Kc Jas
    Najpiekniejszy,najfajniejszy i taki slodki <3
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  18. RLM !!!!taa tak myslalm ze zaminl ja zrobie ta serie na mym blog ktos juz na to wpadnie ....

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post ja chce ewelinę lisowską

    OdpowiedzUsuń
  20. Supi post, supi look, supi seria. <--- ja taka w skrócie, ohah. :')
    W następnym dawaj Jennifer!!! Igrzyska, Katniss, Kosogłos <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Post w porządku :)
    Pierwsza stylizacja: mi się osobiście podoba, ale nigdy nie byłam za tymi butami, nie przekonywują mnie, ale kolorystyka dobrze dobrana ;>
    Odwzorowanie Banshee: wybrałaś proste zdjęcie do "skopiowania" stylizacji i to jest właśnie to, ponieważ gdybyś zaczęła kombinować wyszło by wielkie NIC, spódniczka gra z koszulą, przyczepie się tylko (znów...XD) do butów, ale całość wygląda bardzo ładnie (y)

    W next poście możesz wykonać proste odwzorowanie Eweliny Lisowskiej, bo przecież każdy wie, że włosy prosto znaleźć XDD

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  22. FYPIESZ JASIA !

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech będzie Jaś!!! ❤❤❤

    ~Milka™

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybierz RLM, będzie trudniej xd
    - Katapulta

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze zdanie, które napisałaś pod prezentacją look'a, mnie rozwaliło. Leżę i nie wstaję. XD
    Look bardzo ładny. :)
    Banshee, ta wersji MSP, wyszła ładnie. :))
    Wybierz Jasia! xd

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  26. Upodobnij MS do JDabrowsky. Wgl, super post i upodobnienie też. Podoba mi się Twój styl pisania. ~Alga

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Głosuję na Jasia.(: Super post, świetnie upodobniłaś moviestar do Banshee! (:

    OdpowiedzUsuń
  29. No JDabrowsky byłby fajny, nareszcie byłoby coś dla chłopaków..Pozdrawiam, super post.:D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!