wtorek, 30 grudnia 2014

Nowa gazetka MSP : ZIMOWY STYL!

Hejciu. Dziś korzystając z okazji bycia w mieście, zaryzykowałam i postanowiłam sprawdzić czego warta jest gazetka MSP. 
Jest to moja pierwsza gazetka z tej serii, i pewnie ostatnia. 
Numer wyszedł 19 grudnia, co oznacza, że nowy powinien być 19 stycznia. 
W tym numerze jako prezent, redakcja ofiarowała nam 1000 sc i zimowego boonie. 
I chyba tylko dlatego go kupiłam.
Tutaj macie mój skan : 
Możecie powiększyć.
Okładka prezentuje nam coś odmiennego niż zazwyczaj. Tło jest niebieskie, a nie różowe. Są dwie postacie, nie jedna. Jest 1000 sc, nie 500. 
O to co spotkamy wewnątrz: 

- Planszówka - Wypad w góry
- Zabawne testy i quizy ( aż 5) 
- Nie od czapy - czyli prezentacja różnych czapek na MSP.
- Wystylizuj awatara jak gwiazdę

Ale akurat to co najmniej ciekawego znalazło się na okładce. 
W środku mamy także inne " ciekawe" rzeczy: 
- KOD 
- Zimowa moda
-Komiksy 
-Uroda 
- Kolor prawdę ci powie!
- plakat ( moim zdaniem mega uroczy)
- konkurs
- test przyjaźni 
-przepisy na słodkości ( m.in pianki w czekoladzie) 
- Informacje o tym jak zakupić zwierzaka i się nim opiekować
-Quiz o zwierzakach 
- Lista 10 rzeczy do robienia w ferie. 

I.. info o tym, co znajdziemy w następnej gazetce! 
Tym razem będą to 3 prezenty, całkiem okazałe. Włosy z czapką dla Vipów , słuchawki dla Vipów i 500 sc. 
Całkiem fajne, bo nawet nie vipy będą mogły nosić coś ekskluzywnego. 

Opinia: Z 36 stron, spodobało mi się 13 ( były okej, nie były takie nudne), reszta taka sobie. 
Nie sądzę, abym go nadal kupowała. Jeśli będziecie chcieli , wstawię skany wybranych przez was stron. Będziecie mogli sobie poczytać bez konieczności kupowania. 

:) 

Bajos. 


PS. MAM DWA KONTA!!! MUFFINKA11X, I .....Lucinne! ( stworzę osobny post.) 
Lullabies - jeśli to czytasz, wiedz, ze Cie nabrałam tak jak i innych znajomych! :DD

12 komentarzy:

  1. Fajny post, ale ten, no, trochę krótki c;
    Ja osobisście nie zamierzam kupować już gazetek,
    Zrobiłam to raz, i nie umiałam wpisać kodu XDD
    Teraz już umiem, ale według mnie to się poprostu nie opłaca.
    Żel, Mila/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow 2 xD Post swietny :)
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej nie kupowalam. Kiedys mi sie zdazalo, ale teraz juz nie. Jednak ta wyglada na calkiem ok, w sumie moze kupię bo chcę zwierzaka xd.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbieg okoliczności, też przed przeczytaniem posta sobie ją kupiłam! Mnie tam się ona nie podoba, kupiłam ją tylko dla prezentów ;)
    ~ Mareczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłem TYLKO dla prezentów!
    Ogólnie gazetki z MSP są do d*py!
    Raz na jakiś czas może się coś fajnego przytrafić, ale i tak do bani. Nie polecam.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły post, ale za krótki. Mogłaś zrobić dwuczęściowy post. No, ale jak wolisz.
    Ja tej gazetki jeszcze nie kupowałam, ale niedługo kupię. Jak na razie mam każdy numer, prócz tego. Robię to tylko dla komiksów i prezentów. Aha, no i pośmiania się z rysunków xD
    Nareszcie okładka nie jest różowa! Alleluja. Za to na Sylwka zapewne będzie różowa lub fioletowa. Eh.
    Pozdrawiam serdecznie.
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótki post :c
    Ja gazetkę kupiłam raz. Była to któraś z początkowych, wtedy dawali jeszcze 1000 sc. I to jest moja jedyna, więcej nie kupowałam. Ale strasznie drogie one są, chyba z 8 zł ;/
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej gazetki nie kupiłam, ale chyba kupię styczniową.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post.

    Ja mam wszystkie gazetki i jestem zadowolona z rzeczy jakie dostaje.

    Pozdrawiam

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!