wtorek, 30 grudnia 2014

Gramy w MSP [1] Jak się ubrać? - dziewczyny.

Cześć! Z tej strony Zuzia. 


Na początek chciałabym omówić sprawę mojego opowiadania.
Wiele osób pisało, że jeżeli chcę - mogę pisać je na tym blogu. Pod postem z samym fanfikiem większość pisała, że to blog o MSP. Ludzie - co ja mam myśleć?! Mam mętlik w głowie, więc postanowiłam, że założę nową stronę, na której będę pisała moje opowiadania. Kiedy wszystko będzie gotowe - powiadomię was.
~~~~~~~~~~

Dzisiaj przyszło mi na myśl, że zrobię looki, które ja polecam na początek swojej gry. Ale potem pomyślałam jeszcze - "A co by było, gdybym zrobiła serię, jak dobrze grać? Taki... poradnik w grze?". Spodobał mi się ten pomysł i oto proszę - nowa seria! Nazywać się ona będzie...

Gramy w MSP

Taka tam mało kreatywna nazwa, mimo to niezła.
W tej części zaprezentuję stylizacje dla dziewczyn.

Zacznijmy!

I. Scene, sweet Scene - Scena, słodka scena 



No, nawet fajny. Kolory trochę takie mało rockowe, mimo to - podoba mi się. Myślę, że ubrałabym się tak na początek gry.

Skóra : 



(siódma od prawej)
Taka trochę różowa. Mimo to, ładna.

Kolorystyka (ubrania, włosy, twarz)



Haha, w radiu leci piosenka "What The F..k" XD

Biała ramka - bluzka i buty
Czarna ramka - spodnie
Fioletowa ramka - usta
Zielona ramka - włosy
Niebieska ramka - brwi
Czerwona ramka - oczy

Skład :





Twarz - klasyka. Prawie każdy bierze te oczy oraz usta. Nos bardzo mi się podoba, taki zadarty. Tramki - również klasyka. Włosy zawsze mi się podobały.

II. Elegance Girl With Bun - Elegancka Dziewczyna Z Kokiem 



No, nieźle. Podoba mi się. Butów nigdy nie używałam. Niestety, sukienka ma "nadruk" Galaxy, więc nie można jej zmienić - jedynie pasek i, nie wiem, halkę? Niech będzie. Mimo to, fajne.

Skóra :



(11 od lewej)

Ładna, taka blada, może trochę azjatycka. Klawo, klawo.

Kolorystyka (ubrania, włosy, twarz)



Czarna ramka - buty
Biała ramka - dwa elementy na sukience
Pomarańczowa ramka - oczy
Fioletowa ramka - włosy
Czerwona ramka - brwi
Jasno-niebieska ramka - futerko na butach
Zielona ramka - usta

Skład :



Ten nosek oraz te usta również lubię. Oczy - te same, ponieważ inne mi się nie podobają. Do fryzury nigdy nie byłam przekonana, ale gdy odpowiednio zmienimy kolor, może być bardzo ładnie. Sukienki i butów nigdy nie używałam, ale oto proszę, look z nimi. Fajnie się razem komponują.

III. Independent Deer - Niezależny Jeleń 



Chyba mój ulubiony ♥ Śliczny, mega mi się podoba ♥ Kocham tą bluzkę i te spodnie. Włosy też są super. Buty są okej. Nie no, podoba mi się bardzo, bardzo. Bardzo. AW!
Aha, no i w sprawie nazwy - pozdrawiam Tostona Julsona xd

Skóra :


(siódma od lewej)
Fajny ten odcień. No, podoba mi się. Wiele rzeczy mi się podoba. Ulegam!

Kolorystyka (ubrania, włosy, twarz) :



Czarna ramka - brwi
Ciemno-fioletowa ramka - rajstopy (z butami)
Ciemno-różowy - kołnierzyk, spodnie
Czarny - usta
Jasno-fioletowy - włosy
Niebieski - koszulka, buty
Ciemno-kremowy - oczy

Skład :




Oczy i usta te same, co w pierwszym looku, przepraszam. Nos za to inny. Na temat ubrań wypowiadałam się pod prezentacją stylizacji.
~~~~~~~~~~~~~~~

Dobrze, więc to by było na tyle. Matko, ten post był naprawdę wyczerpujący. Tyle screenów :d Boli łapka.
Mam nadzieję, że seria przypadła wam do gustu. Jeżeli tak, czekajcie na dalsze części. Jeżeli nie - napiszcie w komentarzu, a ja postaram się to poprawić.
Piszcie też, który look najbardziej się wam spodobał, co byście zmienili i w ogóle. Dziękson.

Pozdrawiam serdecznie (:

nie martwcie się, niedługo nowe logo

27 komentarzy:

  1. Pierwszy! Post taki średni, nie podoba mi się! Dużo było już notek o początkujących strojach :C Post mało oryginalny według mnie.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnej części będą stroje dla chłopców, dalej będzie zupełnie co innego. Myślę, że nie było czegoś takiego, co ja planuję. :)
      Mam nadzieję, że się przekonasz co do mojej serii.
      Pozdrawiam i dziękuję, że nie hejtowałeś.

      Usuń
  2. Dla mnie post fajny, może i mało oryginalny, ale kiedy Zue przechwyci w swoje łapki, nawet najnudniejszą, serię, już robi się ciekawie xd
    Rzartowany Rzart.
    Szczerze? - twoje stroje niezbyt przypadły mi do gustu, ale to tylko moje zdanie.
    Uważam jednak, że miło będzie gdy poprowadzisz tę serię c;
    /RzelowatyRzelek xd ( IksDe )

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej post, spodobał mi się jedynie pierwszy look.:C Nie przypadły mi do gustu, szczególnie twarze.
    To nie hejt, tylko moja opinia.
    Posdr
    Klaudia\ Kaia\ Żelek\ cynia3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpk. Post przydatny dla początkujących lecz było już dużo takich postów, ale weźmy pod uwagę to, że każdy piszę na swój inny sposób.
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  5. W porządku, dziewczyny :) Dzięki, że nie hejtowałyście.
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się tylko pierwszy look. Ale i tak w nim nie podobają mi kolory ubrań i kolor brwi (?).
    W drugim looku nie podobją mi się usta. Jak ja ich nie niewidzę. Nie pasują mi też sukienka i buty. Kok jest spoko.
    W trzecim looku nie podoba mi się kolor włosów oraz ogólnie cały strój i dobranie kolorów.
    Mimo to, podoba mi się seria, więc też prwoadź ją ;) Jest taka ciekawa, nie widziałam właśnie takiej.
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ee.... nie hejtuję, ale looki nie przypadły mi do gustu. Te spodnie... eh. Mam nadzieję że w następnej części zaskoczysz nas czymś lepszym. :)

    Aglet888 ;w;

    OdpowiedzUsuń
  8. Postów tego typu było milion piecset sto dziewiecset i jeszcze wiecej, ale rozumiem, ze wymyslilas inna serie, ktora chcesz zaczac w ten sposob (:
    Ciekawe co bedzie dalej oprocz stylizacji i wgl dla chlopcow.
    Czekam na wiecej!
    ~Nataliaa =)
    Ps. Tel, nie chce mi sie z znakami polskimi xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmień serię, już była o początkowej grze i wg :>

    Ps. Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to, co bedzie w serii pojawi się na tym blogu pierwszy raz. Nie zmienię jej, soeki :)
      Dzięki za komplement :3
      Zue

      Usuń
  10. Dużo było już takich postów ;w; Stroje..... no poprostu nie....

    ~Vikson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh..mówię to po raz setny..w tej serii nie będa tylko looki!
      Zue..

      Usuń
  11. Beznadziejny post .. looki baardzo słabe , a tak w ogóle to po co ta seria? jak ktoś tu wchodzi to znaczy ze juz zaczął grę w msp.. Nie powinnaś pisać na tym blogu... Tobie tylko anime w głowie ( Chociaz wiem ze piszesz tak dla "szpanu" - prawdziwi otaku tak nie piszą) . Post nie najlepszy... a raczej po prostu słąby - nie obraz się ale taka prawda ; ;

    ~~ Ktoś ~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę przesadziłeś/łaś ze swoją opinią Anonimie.
      ~vietnam

      Usuń
    2. Jak jesteś taki mądry, to może się zaloguj albo powiedz czemu piszesz z anonima? Poza tym, lepiej uzasadnij czemu to i tamto ci się nie podoba, to może autorka to poprawi. Napisales tak głupio, że nie dziwię się że Zue ma cię teraz w dupie.
      I jeszcze jedno: jak juz musisz pisać z anonima to się chociaż podpisz nickiem.

      Aglet888

      Usuń
    3. Aglet, to nie jest tak, że mam go w dupie. Ale nie jest też tak, że bardzo przejmuję się hejtami.
      1) Jeżeli post Ci się nie podoba, uzasadnij to. Poza tym, prosiłabym, żebyś na przyszłość pisał komentarz trochę delikatniej - ja też mam uczucia.
      2) Mnie się te looki podobają - to nie znaczy, że tobie mają się podobać. Każdy ubiera się na swój sposób, ale jeżeli z ubrań początkowych nie potrafi ułożyć składnej stylizacji - ja pomagam mu tym postem.
      3) Skąd wiesz, że zaczęli grę? Być może błąkają się w internecie w poszukiwaniu poradników dotyczących utworzenia konta i rozgrywki. Poza tym, może chcą założyć nowe konto.
      4) Jeżeli uważasz, że nie powinnam tu pisać - uzasadnij to. Wszystkie błędy staram się poprawić.
      5) Otaku jestem od stycznia 2014 roku, oglądałam do tej pory mało anime i być może nie rozumiem niektórych zagadnień, ponieważ "człowiek uczy się przez całe życie". Jeśli chodzi o to, czy robię to dla szpanu - uwierz mi, nie. W ogóle, po co udawać otaku, jeżeli ma się marzenia? Chciałabym kiedyś rysować mangi, albo chociaż pisać do nich scenariusze. Marzę o wyjeździe do Japonii.
      6) Jak mam się, do cholery, nie obrazić, jak piszesz takie rzeczy? JA TEŻ MAM UCZUCIA, powtarzam. Weź sobie to do serca.
      7) Podpisz się. Nie przyjmuję niepodpisanych hejtów. To po prostu hamskie. I wiesz, to raczej ty robisz coś dla szpanu - hejtujesz.
      ~~~~~~~~

      Na przyszłość - podpisz się nickiem na MSP, przezwiskiem, czymkolwiek. Dziękuję.
      /Zue.

      Post Scriptum : Jeżeli masz zamiar tak hejtować, nie pisz komentarzy pod moimi postami.

      Z.

      Usuń
    4. Wkurza mnie to, że niektórzy nie tolerują niepodpisanych Anonimów. Może ktoś nie chce się ujawniać, to znaczy, że jest jakiś gorszy?! Może ktoś nie chce mieć Konta Google. Jeśli ktoś ma jakiś problem z tym, to niech nie odpowiada, ani nie czyta komentarzy niepodpisanych Anonimów! Uważam, że nie powinno się tak ignorować te niepodpisane. Na hejty lub krytykę niepodpisanych Anonimów odpowiadanie ostro, a na pochwały tychże osób nic nie mówicie. Powinno być więcej szacunku dla nieujawniających osób, co nie znaczy, że Anonimy mogą obrażać innych!
      ~vietnam

      Usuń
    5. Zue, ja nie wiemjak ty znosisz te hejty... To jest krytykę. Ludziom można tłumaczyć, i NIC. Pod wieloma twoimi postami ludzie hejtują, czy tam krytykują. Ale czemu? Może nie podoba im się, że wygrałaś? Według mnie piszesz świetnie, a seria napewno fajnie się rozwinie. Podziwiam Ciebie, że każdą krytykę przyjmujesz do serca, a nawet odpisujesz na komentarz, jakby w ogóle Ciebie to nie uraziło. Szacuneggg.
      Żel/

      PS. Mam pomysł: pod każdym hejtem/krytykom dla postów Zue i nie tylko, piszcie uzasadnienie. Może wtedy redaktorki poprawią to, co Wam się nie podoba.

      Usuń
    6. Vietnam, może ciebie wkurzają osoby, które nie tolerują niepodpisanych osób, ale ja z kolei nie toleruję Anonimów bez podpisu. Moze niektórzy nie chcą się ujawniać - nie wnikam - ale nawet jako zalogowani nie powinni hejtować w tak ostry sposób.
      Żeleq (nowa ksywa :)) bardzo dziękuję, za tak pochlebną opinię. To dodaje mi sił. Dziękuję.

      Pozdrawiam.
      Zue

      PS. Aha, no i do innych - żebym nie musiała więcej powtarzać - W TEJ SERII NIE BĘDZIE TYLKO LOOKÓW. W następnej części stylówa męska - potem coś kompletnie z innej beczki. Myślę, ża takich postów, które mam zamiar napisać, nie było na tym blogu.

      Z.

      Usuń
    7. A może się najpierw zalogujesz i się ujawnisz kim jesteś. Było by łatwiej -,- Zamiast bez przerwy hejtować to może pomyśleć najpierw. Na pewno anime to nie całe jej życie -,-

      Usuń
  12. Jak na zaczęcie gry looki mogą być, choć każdy wybierze według własnego uznania :) Ja sądzę, że jeszcze powinna być 4 wersja początku, ponieważ tak: ktoś kto ma już konto (czyli zakłada drugie) może się odwzorować na stylu niemieckim. Czyli usta, których tu nie zauważyłam w jasnoróżowym lub kremowym kolorze oraz ciemna karnacja + oczy według uznania oraz strój obojętny; może jakieś jasne pasmo przebite czernią lub na odwrót? Teraz coraz więcej widzi się "Niemców" na polskim serwerze MSP ((;

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie wątpliwości chodziło o usta TRZECIE z kolei ;]

      Usuń
  13. Ciekawy post! *^* :3 Co da serii, wiele było z ubraniami dla początkujących... Ale jak mówisz (piszesz), że nie będą tylko stroje to zapowiada się fajnie! c':

    ~Tyneq/Tyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Post ciekawy.
    Zue, ma jakiś tajemny plan, co do tej serii, i bardzo mi się to podoba. :)
    Pierwszy look ładny. Reszta nie w moim stylu.

    Pozdrawiam
    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykro mi ale seria zbytnio mi się nie podoba. Było już dużo podobnych postów na blogu. Co do look... wiem, że trudno jest zrobić coś z ubrań początkujących aczkolwiek twoje looki mi się nie podobają ;-;

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!