niedziela, 28 grudnia 2014

Replika #2 - Lanaq + Dracula's Wife- #LOOK

Heii!
Po serii jak i po przywitaniu mogliście wywnioskować, że piszę ja.
Widziałam, że seria bardzo się Wam spodobała, więc będę ją kontynuowała.
Większość osób zagłosowało na Laniacza, więc dzisiaj ją zreplikujemy (Nawet sama Lanaq zagłosowała na Lanęq! Wow! XDDDD).
Dobra, bez zbędnego gadania.
Tak wygląda Wiktoria:


Hm...
Laniaczowe (XD) oczy i nos wymaga statusu VIP, więc będę musiała je zastąpić.
Tak, zdecydowałam że każda replika nie będzie wymagała tego statusu - tak jest ciekawiej.
Dobra... Może zacznę. Bez zbędnego gadania.
Bo to zbędne. XD

Klinika Piękna

Zacznę od skóry.
Bo co?
BO CHCĘ x-o
Odbija mi, wiem.

  
Trolololo.
Często to ostatnio mówię. :')
Trzecia strona, podświetlona skórka.
Ładna, aczkolwiek nie w moim stylu - ja wolę bardziej ciemne karnacje.
Dobra, po co ja gadam?

Lecimy dalej.
Oczka?


Te oczy są najbardziej zbliżone do Laniaczowatych (ZNOWU XDD).
Laniacz ma te pierwsze, najpierwsiejsze (Ah, to poprawne stopniowanie liczebników. c':).
Generalnie to one są mega podobne, tylko że są okrągłe #czarne #cośki (Fajnie nazwałam to coś? XP).
Kolor:


Mam nadzieję, że dobrze zaznaczyłam?
Tu wypowiedzieć może się tylko Wika.
A nie ja.

Nos?
A proszę Was bardzo, aczkolwiek nie jest to konieczne.


Wikacz (NOWA KSYWKA DLA LANIACZA!11!!) ma nos dla VIP.
No, ten z piegami. Wiecie.
Aczkolwiek ja wybrałam ten podświetlony (No bo wiecie, replika to nie dla sripów).
Ładny, klasyczny, nie-vip.
SJEMA KOCIE! Ozik do mnie przyszedł ♥ Loff forever.
O czym ja gadam? Powinnam o...

Ustach.


Najładniejsze usta, które nie wymagają VIPa.
Trolololo.
Po raz drugi. :')
Ładne, duże, identyczne jak miała XxPorshiaXx (Poprzednia Replika).

Kolor:


Bardzo jasne. Ładnie komponują się ze skórą.
Aczkolwiek... Nie w moim stylu, o czym już wiecie.

Ostatnia rzecz, czyli cienie:


Klasyczne, najładniejsze cienie.
Kot naciska na klawiaturę ---> wawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwdyuwqabdekwqbriugwb3eiur
Kto pozdrowi mojego koteczka w komentarzu? XC
Dobra, kolor cieni:


No sorry, nie mam zamiaru zaznaczać czarnego XD
Tu kip ju of maj majnd!!!11!!jeden!!!1!
Śpiewam.
To:


Uwielbiam tą piosenkę ♥
Dobra.
Koniec gadania o niczym.
Twarz mamy, jeszcze szybciutko pokażę, jak zaoszczędzić tworząc nowe konto:

Początek

W zasadzie to pokażę Wam tylko skórę, reszta - wiadomo.


Nie będę jej opisywać, bo opisywałam.
Trolololo.
Po raz trzeci. X3

Strój

Moją ofiarą stał się look, który od początku nie wymagał VIPa: Laazy.
Wiem, Wikacz (Ksywka vol. 2 XD) prezentowała go, ale ja go pokażę, jakby kto nie wiedział o którym mówię:


1. Śliczny.
2. Nie wymaga VIPa.
Dobra, dam Wam skład, mam nadzieję że Laniacz się nie obrazi.


Laniacz, nie obrażaj się, proszę. XC
Dobra, w zasadzie replika gotowa!
Oto porównanie:





Laniacz, jak Nat ma innego look'a. :C
Ocena repliki to 7/10, za twarz.
Bo inna.
I nie ma piegów.
I są inne oczy.
No i w ogóle.
Teraz skojarzyła mi się ta piosenka:


Świetna piosenka.
Wypiekałabyś se chleb, no i w ogóle. XDDDDD
Dobra.
Ja osobiście proponuję takie osoby do replikowania, ale Wy możecie zaproponować swoje w komentarzach:

  • Hanka1409
  • Kathey <Pozdro 600, sama się zreplikuję. XD>
  • Malinasia
  • Abieska
Jak chcecie, proponujcie swoich ludzi.
Dzisiaj tak Abiesełkowo.

A teraz druga część posta, czyli to co robię chyba najlepiej (Oczywiście chodzi o to co ja umiem XD).
Czyli LOOK.

Jestem z niego tak na maksa zadowolona, że nie wiem co.
Nosi nazwę Dracula's Wife, czyli Żona Drakuli.
Tak się prezentuje:


Boże.
Jaki on jest cudowny! <3
Nie no, ale na serio, kocham go.
Te kitki są przesłodkiee *O*
Kokardka ślicznie wygląda z tym..
Płaszczem?
Nogawki dopełniają komplet, balerinki są tak klasyczne że bardziej się nie da.
Skład:


2 tys. sc i dla VIP.
Drogo z lekka.
Ale ładne looki przeważnie są drogie.
Wiecie.
Dobra, nie gadam.
Inne wersje kolorystyczne:


Wybaczcie, ale dzisiaj nie będzie zapychacza ale opisów innych wersji kolorystycznych.
Śpieszę się xc
Sesja:


Krótka sesja, ale zawsze spoko.
Wybaczcie że ten look zaprezentowałam tak szybko, ale naprawdę się śpieszę. :C
Look można zalajkować lub zakupić u mnie pod nazwą jak na blogu.

Ja kończę, tylko jeszcze podziękuję za to:


Boże, dziękuję! <3333
Jesteście najlepsi ♥

Do następnego posta! :


39 komentarzy:

  1. Zreplikuj wzzystkich redaktorow!
    Super replika!
    IzQaaax3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i weź Malinę :D
      IzQaaa ponownie xD

      Usuń
  2. 1wsza! Ja obstawiam na Malinasie! Świetne repliki! I nie wkem co jeszcze napisać! XD!
    - BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, serjo. Świetna ta replika. Wikacz (lel) zostałaś oficjalnie skopiowana XD
    Nie no klony.
    Pozdrawiam twego kota. Lubię koty. Ale na obiad. Hehehehe, suchar.
    Co do looka, niezbyt przypadł mi do gustu. Kitki nie komponują mi się z tym płaszczem. Przepraszam. Za to nazwa trafna.
    Jeśli chodzi o wersję, to druga najlepsza - najbardziej przypominę Żonę Drakuli.
    W ogóle ja chcę do repliki X( Prosiłam cię D: ŁEEE BENDE PŁAKADŹ

    No ok koniec gimbu
    Em, em
    Pozdrawiam
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żygam tym, że mnie usuneliście z bloga -.- Czarna Zeullas jest żygająca jeszcze bardziej. -.-

      ~KisieleeQ
      Żeby było wiadomo że to ja proszę oto adres mojego bloga :


      http://kisieleeeq-i-msp.blogspot.com/


      ~KisieleeQ

      Usuń
    2. Ty nie jesteś Martą ;-;
      Każdy może podać adres jej bloga.
      Nie kłam już, ok? ;-;
      Poza tym, KisieleeeQ (Marta) tak nie pisze.

      ~Milka .-.

      Usuń
  4. Zreplikuj ( jak to brzmi xd ) siebie *^* Takie słodkie c': . Ciekawy look, lecz nje mój styl :c Czekam na kolejnego posta z repliką!

    ~Tyna

    Ps. Trzecia? *^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zreplikuj Kasię - stylowkalol=] czy tam stylówkalol=] nie fiem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Zrelikujesz Abieskè . Plz ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Zreplikuj siebie xD

    Look jest mega, piękny, cudowny ^_^

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  8. Replika udana, chociaż twarz inna, no ale jak bez sripa to wiadomo xp
    Zreplikuj może Malinę?
    Co do looka, to podoba mi się, ale kokardka niezbyt mi pasuje. Reszta- cudna. Co do wersji najbardziej podoba mi się I i II. Trzecia niezbyt. Nie kojarzy mi się z Draculą xd
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  9. Malinę!
    Fajne looki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Republikacja Wikaczuwny (XDD) udana bo te piegi są mało widoczne (jak dla mnie mam wade wzroku -7 XD) A te oczy to tak tam se szczeguł ; p
    Pozdrawiam twojego kota!! Też mam kota (: Zwie się Tosia. A jak twój..?
    Super looki *^* Jak bym była Sripem to bym kupiła .. a nie nie kupiła nie mam kasy XDD wszystkie wersje mi się podobają tak samo czyli meegaa mi się podobają .. ale najbardziej I i II XD

    -oliwia:)506 / Hanjaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem za tym abyś republikowała siebie lub Abieske *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zreplikuk siebie.
    Look ładny.
    Pozdrawiam kicałk3 ♥♥♥.
    Z telefonu na szybko. Hehehe.
    Pozdrawiam.
    ~Miśka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo gdybyś jeszcze kupiła piegii puder byłby koloru skóry to może by bardziej przypominało. Siebie może zreplikuj?
    Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  14. Replikuj Maline ! :)))
    Look ładny, lecz włosy nie przypadły mi do gustu nw czemu ;/.

    OdpowiedzUsuń
  15. Malinasia !
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  16. Malinasię!
    Tuskus

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny look:)
    Ej a może jak replikujesz to pokaż najpierw z twarzą vip wersje a potem kup nie-vip.
    Do następnej repliki może weź Malinasię?
    Pozdro:*
    Manba Mela

    OdpowiedzUsuń
  18. Maline zreplikuj.

    OdpowiedzUsuń
  19. proszę abyś zreplikowała mnie czyli rocky605 (masz mnie w znaj)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozdro dla kota Katheji nooooooooooooooooom. X3 Zrepublikuj siebie B)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Abieske albo Malinesie (nwm jak to sie pisze xd)

    OdpowiedzUsuń
  22. Look jest mmmmmm xd Taki nie mój styl, i to lubię. LOL.
    A ja chcę Hanie, he :D
    I pozdrawiam Twojego kota. Bosz, kocham, kocham, kocham kotyyy. Daj jego zdj, napewno jest sliczny. Juz go kochom :3 I serio go pozdrow i przytul ode mnie. Mialł.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Weź siebie c':
    Look ładny, choć nie lubię fioletowego :)
    ~KtośTajemniczy

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm....Look ładny :). Twarz identyczna. Może weź KATHEY XDD
    ~[ala123]

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo bym chciała mieć taką twarz jak Ty ;)
    ~[ala123]
    ~Wiga

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym żonie dala czarne włosy. XDD
    Zreplikuj Abieskę :( :( :( :( :( plz!

    Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  27. Kathejaaa *u*
    Kogo innego?
    RzelekJakiRzelaśnyXD/

    OdpowiedzUsuń
  28. Reblika wyszła bardzo ładnie.
    Do następnej części Malinasia. :)
    Look bardzo mi się podoba! *.* Jest idealny,.a nazwa doskonale pasuje.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!