niedziela, 28 grudnia 2014

W pigułce o ubraniach #2 + Look "Modest Miss" - Made by Laniacz and Hanka1409.

Hejq!
Wiecie ktu pisze, prawda? Tak. Nie? Hanka! Oczywiście! Piszę zapowiedzianego posta z serią, a także look'iem. Jeżeli czytaliście komentarze pod postem Laniacza, to już o tym wiedzieliście i to wczoraj, zapewne. Obiecałam, że przedstawię kolejny zestaw ubrań stworzony wraz z siostrą - Lanąq. Ale o co chodzi? Laniaczek, nasz szanowny milord, pisała o tym w swoim poście, mimo to jeszcze raz wyjaśnię.Pewnego dnia, a raczej dwa dni temu, siedziałyśmy sobie na fb, pisałyśmy, i dowiedziałyśmy się o chłopaku Maliny, Bartku. Pisałyśmy, pisałyśmy, aż Malinasia wpadła na pomysł zaadoptowania mnie i Wiktorii. No i tak wyszło, potem wymyśliłyśmy z Wiką, że zostaniemy bliźniaczkami, poszłyśmy razem na zakupy, zrobiłyśmy look'a, potem następnego, więc czemu ich nie zaprezentować, co? Tak, też nie wiem. Ale na początku seria. Ta, którą wybraliście, czyli "W pigułce o ubraniach". Zacznijmy!

BLUZKA:
Nazwa: Girly Footballer.
Rodzaj: nie dla VIP.
Cena: 375 sc.
Krój: footballowa, duże, wypukłe rękawy, krótka.
Opis: Jak wspominałam - krótka, z wypukłymi rękawami. Nie w moim stylu.

NIEZBYT PRZYDATNA.

SPODNIE:
Nazwa: Bright Lights.
Rodzaj: za diamonds.
Cena: 4 dmds.
Krój: długie legginsy.
Opis: Świecące, długie, opięte. Nie w moim stylu. Yh.

W MIARĘ PRZYDATNE.

SUKIENKA:
Nazwa: Ask Me Out.
Rodzaj: nie dla VIP.
Cena: 600 sc.
Krój: krótka, zwiewna sukienka.
Opis: Ładna, niebieska, na lato lub wiosnę.

WARTA ZAKUPU.

WŁOSY:
Nazwa: Glamour Girl.
Rodzaj: nie dla VIP.
Cena: 800 sc.
Długość: średnie.
Opis: Jak dla mnie idealne, nic dodać, nic ująć.

WARTE ZAKUPU. ♥

SPÓDNICA:
Nazwa: Stardust.
Rodzaj: dla VIP.
Cena: 575 sc.
Krój: Rozkloszowana, zwiewna.
Opis: Mi się podoba, akurat na wiosnę.

WARTA ZAKUPU.

BUTY:
Nazwa: Dancing feet.
Rodzaj: dla VIP.
Cena: 250 sc.
---
Opis: Co to panie są za buty, że się spytam?

NIEZBYT WARTE ZAKUPU.

DODATEK:
Nazwa: Masqerade Queen.
Rodzaj: za diamonds.
Cena: 7 diamonds.
---
Opis: Ciekawa maska, jak na sylwestra.

WARTA ZAKUPU TYLKO SEZONOWO.

Podsumowując:
Warto kupić z tego: 3 rzeczy.
Sezonowa jest: 1 rzecz.
Niezbyt warte zakupu, lub niezbyt przydatne, są: 2 rzeczy.
W miarę przydatna jest: 1 rzecz.

A teraz... look! Nazywa się Modest Miss, czyli Skromna panienka. Prezentuje się o tak:

Oczywiście - skoro jesteśmy bliźniaczkami, powinnyśmy mieć podobnie wykrojone oczy, podobne usta, nos, znaki specjalne. Razem z Laniaczem zdecydowałyśmy, żebym ja zmieniła twarz. Zrobiłam to. Czemu to piszę? Żeby nie wyszło, że coś ściągnęłam, czy coś. Co do look'a. Bardzo mi się podoba, jest tak samo niecodzienny jak "Dark sailor". Mimo to, nie jest wielce oryginalny, jeleniowaty, grzybowaty i przedziwny. Mimo, że większość elementów jest już trochę stara, jak dla mnie świetny. Ogólnie jestem fanką mniej błyszczących, starych rzeczy, są przeurocze. Ta kokardka, fartuszek... mmm... skromnie i ładnie. Wiki wybrała włosy, buty i kokardę na głowę, a ja sukienkę i kolorystykę. *U* A, co do kolorystyki - nie razi, nie jest (chyba) zła. Najpierw miała być inna, ale zmieniłam zdanie, co wyszło na lepsze. Szczerze jednak, tak jak Laniacz to ujęła, uważam, że bomba. :3
MOJA WERSJA KOLORYSTYCZNA NUMER 2:

Przepraszam za jakość i wielkość. To nie moja wina. x.x
Ta wersja również bardzo mi się podoba.
Jest taka słodsza, wiosenna, no i w ogóle. *U*
Też bym ją kupiła, tylko, że... jest znowu w ciepłych kolorach, jak "Dark Sailor".
Przedyskutowałam to z bliźniaczką i zdecydowałyśmy, że kolorystyka powinna być bardziej zimna.
Tak też zostało, jedyne, co jest lekko kremowe, pożółkłe, to fartuszek i koronka przy sukience, kapeluszu.
Tutaj przeważa kolorystyka ciepła, wpadająca w odcienie brzoskwini.
Jestem z niej zadowolona.
Wiem, że mogło być zawsze lepiej, ale zawsze mogłoby być też gorzej.
Nieprawdaż? C:


SKŁAD STROJU:


Koszt wynosi 1725 sc, nie jest aż tak drogi. W miejscu czarnego tła z napisem "*U*" były piegi, które nie wchodzą w skład stroju, więc je zdjęłam i zamazałam.

SESJA:

Błędów nie ma, prawie.


To tyle. Mam nadzieję, że post się spodobał.

KOCHAM WAS! :*

11 komentarzy:

  1. *u* Mi look się mega podoba. Oryginalny, i to nawet bardzo. Kolorystyka też mi się bardzo podoba. W sumie nie wpadłabym na to, żeby tak połączyć ;d
    Wersja również mi się podoba, ale bardziej oryginał.
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  2. Look jest śliczny. Szczerze, to nigdy nie lubiłam tych włosów, ale tu bardzo pasują. Podobają mi się kolory. :)
    Ogólnie look jest oryginalny, co bardzo cenię. ;)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Look jest świetny, oryginalny i niepowtarzalny! Oby takich więcej. Jedynie nie podobają mi się włosy, ale zawsze można je zmienić. Kolorystyka jest OK.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  4. Look jest mega *o* nic dodać nic ująć c:

    Adri ♥
    AdziaQQ ♥
    Adrianna2005 ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post.
    Ta seria jest genialna! Bardzo ją lubię. Trochę tu już za dużo mody, ale nic nie wymyślisz, MSP składa się w połowie z mody, w jednej czwartej z Vipów i rzeczy dla nich, a pozostała część - kreatywność. No co zrobisz, nic nie zrobisz.
    Look bardzo mi się podoba, jest mega, jak to ujęła Adrianna2005. Ja dałabym tylko w innej kolorystyce. Na przykład w jakiejś kremowej, ponieważ ma być skromnie. Ale jest dobrze! :)
    Wersja również ładna, ale tu znowu mamy do czynienia z kolorem królewskim, a chyba chciałyście żeby look był ubogi :c Mimo to wersja jest super!
    Róbcie więcej looków razem c: HANIACZU, MOŻE KIEDYŚ MY ZROBIMY RAZEM LOOKA? XD
    Pozdrawiam serdecznie :3
    ~Zue
    PS. Post jutro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! *^* A look słitaśnyy c': Róbcie więcej looków razem! ;D

    ~Tyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo za miłe słowa. ♥♥♥
    Jesteście wspaniali! :*
    Oczywiście, że będziemy robiły look'i razem. ;D
    Zue, no, no, może. XD
    Hanka ;3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!