sobota, 18 października 2014

Cosplays for Lana Del Rey #1

Haj.
Jak obiecywałam wczoraj, zajmę się serią. Będzie to jej pierwsza, legendarna część. Dzisiejszy look, będzie przedstawiał Lanę w piosence zatytułowanej "Born To Die". Nie wiem, czy muszę przybliżać, jaką wzięłam twarz. Nie zrobię tego - jeśli jednak chciałbyś/chciałabyś wiedzieć, napisz na email marianesserogacz@gmail.com - tam opiszę Ci, co i w dokładnie jakim kolorze należy kupić. Nie przedłużając;
PREZENTACJA LOOK'A:
Zakochałam się w nim. Nie dość, że przypominam autorkę piosenki, to jeszcze mi się podoba. Ogólnie, rzadko lubię być ubrana, jak gwiazda, ale teraz wyszło pięknie. (ach, ta moja skromność...) Wydaje mi się, że kreacja jest wręcz idealna. Polecam kupno.

SKŁAD STROJU:
KOLORYSTYKA:
Sukienka:
Stosujemy ten sam kolor w dwóch paletach.
Buty:

I paleta.

II paleta.

III paleta.

Włosy:

Sukienka:

I paleta.

II paleta.

Wianek:

I paleta.

II paleta.

III paleta.

IV paleta.

V paleta.

CENA STROJU:
Koszt stroju, wynosi równo 2400 star coins. Nie należy do najtańszych, ale jest wart zakupu.

LANA - ORYGINAŁ:

            
Podsumowując, wyszło dobrze, nie licząc wianka, który miał być niebieski.
To tyle,
pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście podobny do oryginału :). Ładny, czekam na więcej.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Szkoda że tylko dla Lany... A nie np Indili :p Pomyslisz nad tym? XD
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie planowalam zrobic cos takiego ale z roznymi gwiazdami. O ile nie bedzie tego za duzo, to zrobie takie cos :)
      ~Inde

      Usuń
    2. Musisz to robić? Robiły to już dwie osoby, Lanaq oraz Emily. (była redaktorka)

      Usuń
    3. Napisalam, ze zrobie jesli nie bedzoe tego dla was za duzo. Jesli wam sie nie podoba, to nic na sile, przeciez pisze dla was :)
      AWAWAWAW
      WPADLAM NA BARDZO FAJNY POMYSL *-*
      Mam nadzieje, ze bedzie oryginalnie i ze wam sie spodoba. :)
      ~Inde

      Usuń
  3. Bardzo, bardzo zblizony do oryginalu, ale zmienilabym buty ;) Ogolnie sliczny look!
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, dzięki. XD <3
    /henia, tablet, niezalogowanie. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, tylko inne buty :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ten look i jeszcze te trampki... Na ogół nie lubię Lany, bo ma brzydkie i nudne piosenki wg mnie. Nie wiem, czemu tyle osób za nią przepada.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!