piątek, 17 października 2014

Nowa seria - Cosplays for Lana Del Rey.

Hłe.
Na początku, chciałabym wytłumaczyć, dlaczego piszę tak późno. Otóż dziś, skończyłam lekcje o godzinie 15:30, a do domu wróciłam pół godziny później przyszła do mnie koleżanka, wyszła o 18:00. Do około 36 po, chat'owałam. Następnie, musiałam czytać przez jakieś 2,5 godziny. Oczywiście, teraz mam problemy z komputerem. Resetowałam go co chwilę, a teraz, dojście do słowa, zabiera mi kwadrans, ponieważ co chwila wyświetla mi się tabliczka z napisem "Błąd skryptu"... Dobrze, dobrze, już się wyżaliłam, więc koniec moich jęków.
A czym zajmę się dziś? Zajmę się opisem nowej serii - "Cosplays for Lana Del Rey". (Cosplay'e dla Lany Del Rey). Seria będzie polegała na tym, że w dniu, kiedy mam napisać posta oraz kiedy zajmuję się nią, będę przedstawiała cosplay (look), na którym Movie Star, wygląda jak Lana w danej piosence. Myślę, że w miarę porządnie wykorzystałam moją "frakcję", a ciąg Wam się spodoba. Hmm... a może zobaczmy w praktyce, co zostanie zawarte w moich najnowszych postach? Przedstawię wszystkie te rzeczy zawrę w podpunktach:

  • przedstawienie kreacji do piosenki,
  • kolorystyka stroju,
  • cena stroju,
  • sesja,
  • piosenka, do jakiej tworzę ubiór.
Mimo takiego natłoku informacji, notki moje nie będą arcy-długie. Wiem, że nie lubicie czytać niezliczonej ilości linijek, zapełnionych moimi "wypocinami", znanymi powszechnie jako "twórczość". Ech, nie wiem, czy to chociaż w pięciu procentach jest twórczością.
To tyle,
do zobaczenia jutro!
Pozdrawiam,

8 komentarzy:

  1. #PIERWSZYKOMENTARZPOZDRAWIAMMAMEITATE xD
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na serie bardzo fajny. Nie widziałam jeszcze takiej serii xD

    Posdr

    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :33 Pomysł i w ogóle... Szkoda, że tylko dla Lany ;c
    Pozdrawiam,
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehs. Tez chcialam zrobic podobna serie ale nie tylko dla Lany, ale brak kompa xd.
    Ogolnie lubie cosplay'e wiec mysle iz bedzie git. ;]
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo postów w te sobote, w którą macie wolne

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!