piątek, 17 października 2014

Tomorrow - #Look + bonus

Cześć!
Dziś wypada mi napisać posta, więc go piszę. Chyba nie zaszkodzi Wam jak napiszę raz w tygodniu post o modzie męskiej, prawda? W sumie ten post miał być wczoraj, ale moi jakże pomocni znajomi nie nabili mi 200 sc. Dziś sobie zakręciłem kołem fortuny i mam sc (XD).
Oks, przechodząc do look'u niezbyt on mi się podoba, bo zbyt kojarzy mi się z Justinem Bieberem.
Zresztą sami go zobaczycie, stworzyłem go z ubrań, które pochodzą z tego konkursu.
A tak ten look wygląda:


Tak 2275 sc. Jak ktoś kupił mój poprzedni look to zaoszczędzi na spodniach, bo użyłem tych samych.
Całość niezbyt mi się podoba, głównie przez włosy, które delikatnie rzecz biorąc są na JB, jak również spodnie i góra stroju. Nie jest to mój styl. Chodzić w tym stroju możemy zarówno na co dzień, jak i na jakieś ważniejsze spotkanie. Look jest uniwersalny.

A oto jego skład:




Najdroższa z tego wszystkiego jest koszula, która kosztuje, aż 800 sc. Cena z kosmosu. Reszta ma w miarę umiarkowane ceny, chociaż włosy i buty mogłyby kosztować 450 sc, ale to tylko moje zdanie.

Tak prezentuje się paleta kolorów:





Mam nadzieję, że połapiecie się co jest do czego :).

Na sam koniec sesja:


Bezbłędnie, co tu więcej dodać. Look, aż tak źle nie wygląda na MS, ale z tych włosów to nie mogę wyrobić. Mogłyby być trochę mniejsze.

A teraz bonus, którym jest moje wszystkie zrobione dla Was looki:

1.

2.

3.
 

4.
 

5.
 

6.
 

7.
 

8.

9.
 


 Który z moich looków Wam się najbardziej podoba? Mi najbardziej numerek 1, jest to mój look z pierwszego posta.
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, do zobaczenia we wtorek!


/Kuba

Ps. Zapraszam Was na mój nowy film, pt: ''1. Korona Cierniowa''. Pamiętajcie moja nazwa na MSP to Capsule Axe, na tym koncie jest właśnie mój film.
Co 10 kom - prezent z l.ż
Co 20 kom - rola w filmie

9 komentarzy:

  1. Fajny post XDD
    Ja osobiście jestem belieber:*
    Więc nie przeszkadza mi, że ktoś wygląda jak Justin ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Pierwszy z looków najlepszy :). Tak to 2,5 i 9 mi się jeszcze podoba :))
    ).
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Look mi się nie podoba z powodu włosów i "bieberowania". Tak poza tym to serio podobają mi się looki, które dotychczas stworzyłeś. :))
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie look'i są świetne, ale najbardziej podoba mi się 1.
    Te włosy rzeczywiście kojarzą się z JB, ale look i tak wyszedł ładnie. ;>
    Muszę oglądnąć ten film. XD

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Look jest spoko. Dlaczego nie lubisz Justina Biebera? Najbardziej podoba mi się 1,2,3,5,9.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :)
    Obejrzę ten film ;)
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look. Mi włosy kojarzą się z braćmi Grimes, chociaż oni mają irokezy xD.
    Wg mnie najlepsze są 5, 6 oraz 9.

    OdpowiedzUsuń
  8. Looki są super. Najbardziej podoba mi się nr 1 i 2 :)

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!