czwartek, 16 października 2014

Wykład na temat komentarzy + Jak napisać poprawnie swoją biografię.

Hejjuu. Na samym wstępie będzie krótki wygład na temat eee... wszystkiego. Pojawiły się komentarze pod postem z grafikiem, iż pierwszy dzień, a my się go nie trzymamy. Zgodzę się z Laniaczem, iż my tylko jesteśmy ludźmi nie robotami, poza tym posty się pojawiły. Inde nie ma laptopa i trudno jej się pisze z komórki i przez minimum tydzień nie będzie miała dostępu do niego. Dodatkowo pojawiło się dużo komentarzy, że gdyby były tu inne redaktorki to na pewno pojawiłyby się posty. Nikt nie jest w stanie przewidzieć przyszłości. Widziałam, też, że na prawdę w nas zwątpiliście, co do tego grafiku prosiłabym Was o trochę wiary. Może trochę przesadziłam, pisząc to w poście, ale mnie, to po prostu zdenerwowało. Mam jeszcze do Was prośbę, że jeśli coś Wam się nie podoba w moim poście, napiszcie mi to w komie, a ja, jeśli uznam, że naprawdę należy, to poprawić to poprawię to. Piszę posty z przyjemności, ale i też dla Was, żeby miło się Wam się czytało, spędzało przy tym czas. Dobra koniec tego dziwnego wstępu.

Postanowiłam w tym poście zaprezentować Wam jak napisać poprawnie swoją biografię na MSP. Rozumiem, że niektórym osobom nie chce się jej robić, ale czasem, gdy zaglądam to jakiejś osoby i widzę jakieś trololorlro lub pustą białą kartkę to czasami dostaję ataku wściekłości dosłownie. Będzie też to okazja, żebym ja mogła uzupełnić swoją biografię, bo nie mam, tak narzekam, że inni nie mają a, sama nie mam gratulacje. 
Gdy kiedyś robiłam biografię, ale mi się nie podobała to, usunęłam, bo była brzydka nie wiem, po co to piszę to, otworzyłam Worda i notowałam ją na brudno. Na początku należy się przywitać, podać swoje imię, wiek, jeśli ktoś chce datę urodzenia i zamieszkałe przez niego województwo dodatkowo nie zaszkodzi dodać tak zwane dopiski. Hejjuu. Nazywam się Luiza, mam 14 lat. Urodziłam się 10 listopada. Wiem trochę za duża, jestem na tę grę. Mieszkam w województwie podlaskim, jak ktoś nie kojarzy to się nie dziwie to małe województwo.

Kolejnym krokiem będzie wyobraźnia i oryginalność. Nie musicie się w swojej biografii ograniczać, do tych podstawowych informacji możecie coś dodać. Niektórzy w to miejsce dają swoich najlepszych przyjaciół, inni swoje zainteresowania a ty możesz pójść w innym kierunku.
Gdybym była, owocem byłabym bananem, czemu nim bo lubię banany. Jak miałam, 9 lat wsadziłam palca do krajalnicy i została mi po tym mała rana.

Jest wiele możliwości na ten krok, ale myślę, że warto poeksperymentować. Osobiście wypiszę moje cechy, żeby ludzie wiedzieli, z jaką dziwną istotą mają odczynienia. Piszę, to tak spokojnie. 
Jestem: człowiekiem, dziwna, wrażliwa, ciekawska, angażująca się, miła, pomocna, sympatyczna,kłamliwa <czasem>,wredna jak ktoś mi to ja komuś,chamska <czasem>.
Znoszę słowa krytyki, ale je też rozważam, żeby pojąc czy są słuszne. Gdy ktoś ma do mnie uprzedzenia bez powodu potrafię być bardzo nieznośna. 

W tym kroku można podać swoje profile np. ask.fm lub jeszcze coś innego. Posiadam aska ask.fm/Mysiaax i stronę na facebook.com/Banda.z.moviestarplanet

Ostatnim krokiem będzie umieszczenie naszych słów w biografii i wystylizowanie jej co do tego kroku się nie wypowiem, ponieważ każdy ma swój gust i każdy lubi inne rzeczy. 

Musiałam trochę rzeczy napisać nie poprawnie, ponieważ bardzo przydatne na MSP kratki kratkowały mi większość słów. Może moja biografia nie jest jakaś super ładna, ale są w niej zawarte najważniejsze informacje o mnie. Myślę, że jeszcze będę wprowadzała do niej drobne zmiany.

Zapytałam się Kathey czy mogłabym podać linka do aska. >MÓJ ASK<. Pytajcie, jeśli Chcecie. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.Dziękuję za przeczytanie. 

18 komentarzy:

  1. Super! Szczerze, nienawidzę zajmować się takimi rzeczami jak biografia, dlatego za pięknej nie mam. Twoja śliczna! :))
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz ocenić moją bio xdd
    Zmieniam co jakiś czas :)

    TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rozplanowanie biografii i jej desing :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysl na post i fajnie ta twoja biografia wykonana c; Dzieki że wspomnialas o moim problemie, bo nie chciałam na to robić osobnego posta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiła to tylko po to by wszyscy ją lubili, ale to taki zjeb, że masakra

      Usuń
    2. Eee tam. Rozumiem że masz inne zdanie ale to nie powod żeby obrażać bez podania podstawowych argumentów.

      Usuń
  5. Ja mam naposane ze jesyem agata xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na post, ale trochę za dużo stawiasz przecinkow. W zdaniu "wiem trochę za duża, jestem na tę grę" nie powinno być przecinka
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien być, ale przed "wiem". Dla mnie interpunkcja to banał, chociaż niezbyt lubię, gdy w zdaniu jest za dużo przecinków.

      Usuń
  7. Spoko post. Ja mam beznadziejną biografie, twoja moim zdaniem jest śliczna :3 Tak wgl to lubię placki XD (wiem, że jestem dziwna)

    Ama

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super posty ! :) Tylko mogę się przyczepić twojej interpunkcji.. Przecinek stawia się PRZED "a", a nie za "a". Ale ogólnie posty piszesz super,zero błędów orto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ONA W ZŁYCH MIEJSCACH STAWIA TE PRZECINKI!

      Usuń
    2. Wspomniałam o tym w pierwszym poście, ale wspomnę też tutaj. Mam dysleksję i takie błędy mogą mi się zdarzać za co bardzo przepraszam i postaram się bardziej zwracać na to uwagę.

      Usuń
  9. CZEMU WSZYSCY TRAKTUJA KATHEY JAKBY BYLA WLASCICIELKA BLOGA????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, może dlatego że jestem wspówłaścicielką?
      Jak Abieski nie ma, jestem jakby właścicielką.
      ~ Katheja ^^

      Usuń
  10. super blog hej jeśli znajdziecię chwilkę to wejdźcie http://mspktfm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!