czwartek, 16 października 2014

Przeglad forum #3

Cześć!
Witam Was już w trzeciej części ''Przeglądu forum''. Piszę tego posta trochę na szybko, bo muszę sobie jeszcze przypomnieć pierwiastki na chemię (jutro ma zaliczenie - trzymać kciuki ) i sprawdzian z historii. Mam całkiem sporą partię materiału do ogarnięcia, ale sądzę, że sobie poradzę.
Dziś kolejne trzy tematy (zdecydowałem się jednak na ilość trzech tematów. Zanim jednak przejdę do tematu posta przedstawię Wam w miarę oczywistą ciekawostkę:


Jest to mebel to darmowy mebel do pokoju. Możemy go zdobyć poprzez zwyczajne wejście na MSP.
Teraz do rzeczy, pierwszy temat:

1. nieumiesz tak!

  
Pomijając fakt, iż czasowniki z ''nie'' piszemy oddzielnie temat jest zwykłą zabawą. Gra polega na wpisaniu na oko takiej ilość litery ''s'', żeby zmieściły się w jednej linijce, nie wychodząc na kolejną, a przy czym zapełnić cała pierwszą. Gra jest jednak nie przemyślana, ponieważ sprytniejsza MS policzy kto ile dał liter ''s'' i na podstawie obliczeń, da tyle ''s'', żeby zapełnić całą linijkę.
2. Nie ma urodzin MSP ;-;


 MS informuje nas, że urodziny MSP nie są w październiku, lecz w marcu. Ponadto jest to według niej zwykły chwyt marketingowy, żeby zarobić więcej pieniędzy na VIP. Z drugiej strony może moderacja nie chciała obchodzić urodzin w marcu, a w październiku? Sam nie wiem. Grałem od początku istnienia MSP, ale byłem takim nie ogarem, że nie wiedziałem o co tam chodzi.

3. Ciuchy schodzą na psy!


Nie wiem co się może nie podobać w ubraniach na MSP. Fakt ostatnio ubrania z nóg nie zwalają, ale ostatni konkurs (jesienny) był bardzo dobry! To był pierwszy od dłuższego czas konkurs, z którego mogłem coś kupić. Ubrania z Violetty nie są dla mnie dobry pomysłem, ponieważ wątpię, żeby komuś się to spodobało oraz MS mieliby za przeproszeniem żal i ból dupy. Oczywiście nie wszystkich do dotyczy.

To wszystko ode mnie na dziś. Mam nadzieję, że post Wam się podobał.


/Kuba

10 komentarzy:

  1. Fajny post :3 Ubrania z Violettą?! W MSP grają dzieci 9 letnie, które ją kochają, ale też nastolatki w wieku około 13\14 lat i też myślę, że takie ubrania nie spodobałyby się szczgólnie chłopakom, ale dzieczynom raczej też.

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechce cię martwić, ale skala wieku v-lover to od 6 do ok. 25 lat. A chłopakom też by się spodobały. Przynajmniej tymi z mojej szkoły

      Usuń
  2. Jak zawsze ciekawy post z twojej strony :3.

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z urodzinami to chodzi chyba o ogólne powstanie msp

    OdpowiedzUsuń
  4. Może chodzi o powstanie msp w Danii a msp w Polsce postało właśnie w marcu (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Msp powstało jak mialam 9 lat :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje posty są ogólnie fajne. Mi się podobają cały czas je śledzę. Pozdrawiam Jabluszko57 :3

    OdpowiedzUsuń
  7. A dla mnie ubrania z Violci to raaaaaaaaj, aww. Chciałabym takie. * ,*
    Pozdrawiam! :)
    /henia + tablet = kom z anonima.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!