środa, 15 października 2014

Wyniki konkursu - "Moja ulubiona postać baśniowa"

He.
Dziś nadchodzę z wynikami. Chcę również dodać, że miałam bardzo wielki problem z dokonaniem wyboru - Wasze prace były świetne, a także oryginalne, powinszować! Nie miałam praktycznie żadnych zastrzeżeń, oprócz jednego. Nie każda praca zawierała postać baśniową, tylko na przykład filmową, czy książkową. Takim oto sposobem, musiałam wybrać nie tylko osoby, które napisały o postaci baśniowej. Mimo to, jestem z Was dumna! Dobrze, pewnie każdy jest jest ciekaw wyników, więc nie przedłużam.

I miejsce - rainbowdash16. Dziewczyna zachwyciła mnie swoim look'iem, a także, dokładnym, bezbłędnym opisem! Gratuluję! Prezentacja pracy:

Witam!
Oto mój look na konkurs:

Królewna Śnieżka c:
Look mi się podoba.
Sukienka idealnie pasuje do tej oryginalnej.
Włosy tak samo.
Jedynie do butów i kokardy nie jestem przekonana.
Mam nadzieję, że się podoba.
~rainbowdash16
Pozdrowienia zostaną wysłane niebawem!

II miejsce - Breevy! Look wpasowuje się w syrenę Arielkę, breevy spisała się doskonale! Nagroda zostanie wręczona już niedługo. Praca autorki:

Zrobiłam look Arielki.

Uważam, że dobrze ją odwzorowuje. Nie jestem zadowolona z sukienki, ale niestety, innego ogona nie znalazłam:) Kolczyki są dopełnieniem tego stroju. Ariel jest syrenką, więc ma bose stopy:)



Pozdrawiam, breevy.









Podoba mi się również to, że druga zwyciężczyni uzasadniła, dlaczego nie założyła butów.

III miejsce - BeautyFactory! Byłaś świetna! Musiałam jednak przyznać Ci trzecią nagrodę, ponieważ postać nie jest baśniowa. Tym razem, upiekło Ci się, komplet tak mi się spodobał, że przymrużyłam na to oko. Poza tym, wiele innych osób wybrało inną postać, niż baśniową. Nagrodę wręczę jeszcze dziś! Prezentacja:

Wybrałam Elsę. Jest to jedna z moich ulubionych postaci Disneya. Chciałam aby była oryginalna, bo znając życie większość ludzi wymyśli Królewnę Śnieżkę czy Kopciuszka. Natrudziłam się, nie powiem ale myślę, że jestem zadowolona z efektów mojej pracy ;) Jest to jeden z moich ulubionych looków! 
BeautyFactory 
Look: #10 Elsa! :3
Tak. Skoro znamy zwycięzców, możemy zakończyć dzisiejszego posta.
Pozdrawiam,


Adnotacja - I miejsce: Zaproszę Cię na MSP, prosiłabym o przyjęcie, ponieważ "spec. pzdr." można wysyłać tylko znajomym!

16 komentarzy:

  1. Jeeejku! Normalnie sikam ze szczęścia hahaha. Dziękuję Ci bardzo bardzo i gratuluję pozostałych miejsc!:)
    Przeszczęśliwa Breevy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, nie spodziewałam się, że zdobędę jakieś miejsce. Jeszcze raz dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Gratuluję wygranym :) . Niestety nie widzę zdjęć :/

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za 1 miejsce, nie spodziewałam się :) Gratuluję również 2 i 3 miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom :)) Brawo! :* Ale niestety nie widzę lookow :cc
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  6. Haniu popraw posta. Looków nie widać... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widzę zdjęć :( Czytałam komentarze i inni też nie widzą, czy mogłabyś może poprawć tego posta? Zależy mi na tym, bo chciałabym zobaczyć zwycięskie looki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak innni nie widzę zdjęć :(

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprawię to dzis. :)
    /henia, niezalogowana.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!