środa, 15 października 2014

Konkurs! - Trójbój MovieStarPlanet'owy!

Heii!
Dzisiaj jest mój dzień na posta (Wg grafiku XD), w związku z tym myślałam, co zrobić tu dla Was.
Wymyśliłam więc, że zrobię konkurs. Długo pracuję na tym blogu, a żaden nie wyszedł z mojej inicjatywy.
Jest on bardzo oryginalny i nie widziałam takiego nigdzie. Jak zobaczyliście, nosi nazwę Trójbój MovieStarPlanet'owy, wywodzi się z trójboju lekkoatletycznego.
Jak wskazuje tytuł, są w nim trzy konkurencje. Tak samo będzie i w moim konkursie. Każda będzie nagradzana osobno, ale będzie też ogólny zwycięzca.
Dobra, ale jakie są konkurencje i jaki jest ogólny temat konkursu?
Temat konkursu to Autumn in Colors (Czyli Jesień w Kolorze.), a startować będziecie w następujących kategoriach:
• Look (Z własnych ubrań)
• Artbook
• Logo
Jeśli chcecie wziąść udział, na maila katheylovemsp@gmail.com wysyłacie swoją kandydaturę we wszystkich konkurencjach.
Co oceniam? Staranność, oryginalność, zwięzłość z tematem oraz kolory, które w tym konkusie są bardzo ważne.
A teraz... Jakie są nagrody?
ZWYCIĘZKI LOOK, ART ORAZ LOGO (Podkategorie)
• 1 miejsce - 2 prezenty z lz, 3 autografy, rola w filmie oraz obejrzenie 2 filmów / 3 seków.
• 2 miejsce - Prezent z lz, graf, obejrzenie 1 filmu / seka.
• 3 miejsce - Graf, obejrzenie filmu, seka.
ZWYCIĘZCY TRÓJBOJU MOVIESTARPLANET'OWEGO
• 1 Miejsce - Prezenty z lz do 2000 sc (Maks. 2500 sc), 5 grafów, rola w 3 filmach, obejrzenie 5 filmów / seków.
• 2 miejsce - 3 prezenty z lz, 3 grafy, rola w filmie i obejrzenie 3 filmów / seków.
• 3 miejsce - Prezent z lz, 2 grafy, obejrzenie 2 filmów / seków.
Nagrody może nie są warte pierdyliard sc, ale myślę że udział w takim trójboju jest przyjemny.
W komentarzach możecie napisać dodatkowo "Zgłaszam się".
Termin nadsyłania prac - 23 listopada. Myślę że to wystarczająco dużo czasu.
Dobra, to na tyle. Telefon mnie ogranicza.
Do następnego posta! ♥

12 komentarzy:

  1. Tyle wyszlo z tego grafiku ze napisalas tylko ty ;/ szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym wzięła udział, ale nie mam kompa :// No właśnie - napisałam notke na telefonie, ale coś mi się skiepscilo i zdjęcie jest w złej kolejności i pogrubila się czcionka. Nie da sie tego naprawić na telefonie a komputer w naprawie, dlatego poprosiłam Katheję o zedytowanie, ale edycja sienie pojawiła i dlatego nie ma dzisiaj posta. Kathey, jezeli możesz to proszę, zedytuj mi tego posta żebym mogła jeszcze dzisiaj go opublikować :)
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  3. Wziąć, wziąć, wziąć, wziąć, wziąć, wziąć! Pisze się W-Z-I-Ą-Ć!!!
    Sorcia, ale strasznie razi 'wziąść' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się !!!
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Diana616

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!