wtorek, 14 października 2014

Top AK#1 + 5 urodziny MSP, a może 5 katastrofa.

Hejuu. Więc jak Widzicie, po tytule będzie, pewnie jakaś seria nie Mylicie się wcale. Będę oceniać gry arkada, ale nie wszystkie. Wybiorę 6 gier z każdej kategorii, jest, ich 6 nie wliczając kategorii wszystkie, VIP i inne. Jeden post przypadnie na kategorię. Dzisiaj zajmiemy się dreszczykiem emocji, walką, bombami i pewnie wieloma innymi atrakcjami. Domyślacie się już, jaka to będzie kategoria? Jako pierwszą wybrałam Action. 
Jetpack Jerome: 

 Spodobała mi się  przezabawna grafika wyglądająca na starodawną. W grze chodzi o to, żeby polecieć jak najwyżej, a spadające krople deszczu to nasze paliwo, które się wyczerpuje. Niestety nie należy do najciekawszych, uważam, że nie powinna się znaleźć w Action, gdyż jest jakby to ująć nudna, żadnej adrenaliny. Muzyka jest bardzo dobrze dobrana do grafiki. 4/10

Monster Truck Destroyer:

Włączyłam tę grę i nie mogłam, się od niej oderwać jest, taki dreszczyk adrenaliny np. dojadę czy nie dojadę, skoczę, czy nie skoczę. Smutno jest mi z powodu muzyki podczas gry, jest, naprawdę spokojna co mnie rozczarowało, liczyłam na coś podobnego do tego, co było na stronie głównej. Fajnie, że gdy przechodzisz, kolejne poziomy odblokowują, ci się nowe pojazdy. 9/10


Wizardraw:
Gra polegająca na zabiciu zagrażających nam stworzeń np. smoków i węży. Poruszamy się tylko i wyłącznie myszką rysujemy pewne znaki które unicestwią potwory. Grafika w tej grze jest taka starodawna, a za razem bajkowa. Smoki, węże i czarodziej to na prawdę świetna gra, ale trochę trudna. 8/10

Hambo:

Gdy ujrzałam tę grę pierwsze, co mi przyszło na myśl to zabijające się mięso, wiem to, było dziwne. Jest tutaj pewna historia znajomy, brat czy co tam jeszcze świnki z czerwoną opaską został schwytany przez policję i on, czy tam ona chce go za wszelką cenę uwolnić. Przechodzimy różne poziomy, dostajemy bronie i musimy zastrzelić świnki wojskowe. Nadal myślę o tej grze jak o jedzeniu, aż się głodna zrobiłam. 10/10

Madpet VolleyBomb:
Zwierzęta leśne grają w bombo siatkówkę. Nie podoba mi się otoczenie czemu las, nie lubię lasu, las jest zły, bo się go boję. Niestety jak to zwierzęta nie wiedzą, do czego służy piłka do siatkówki biedne stworzenia. Gra znajduje się w Action tylko dlatego, że zamiast piłki do siatkówki jest bomba no fajnie. 6/10, bo nie lubię lasu, a muzyka jak na wojnę, a przecież oni tylko grają w siatkówkę z bombową piłką.

Avoidal:
Zawsze chciałam zostać robotem, ale nie w tej grze. Musimy unikać różnych przeszkód i robić tak, żeby przeszkody trafiały na przeszkody. Sterowanie myszką nie lubię takiego zwłaszcza w tego typu grach. Równie dobrze moglibyśmy zawiesić, na sobie tablice zniszcz mnie, bo to przeszkody są aż za szybkie. Muzyka taka idealna dla robotów. 7/10, bo nie lubię robotów, a może lubię.

Jeśli Wiecie lub nie Wiecie załoga MSP postanowiła zrobić urodzinową promocję VIP. Teraz VIP elite kosztuje tyle, co normalny, ale nie wierzę, że zrobiła to z wielkiej miłości do swoich podopiecznych.

Wiadomo, że na promocję to, każdy głupi się nabierze, ale, żeby powtarzać 3 razy VIP.

Brzydkie balony mi się nie podobają. Ceny są zachęcające, ale pomyślmy. Czemu, też, by nie zmniejszyć cen normalnego Vipa miałoby to większy sens.

Dziękuję za przeczytanie. 

12 komentarzy:

  1. Suuuuper post! ^^ Świetnie się czyta ogólnie wszystkie twoje notki! :3

    ~ Milka (kasia3348)

    P.S. PIERWSZA XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Fajna seria, nie spotkałam się z taką. Świetnie sie czyta. Chyba dużo czytasz xD

    Posdr ★.★

    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    Podoba mi się to jak piszesz.
    Serio, nie kłamie. *-*
    Pozdrawiam ;*
    ~Just

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kolejną świetną notkę.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ♥♥♥
    Czyli Msp jest od 1999 roku? xd
    ~ Katheja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 urodziny, Kathey, 5... Nie 15 xD

      Usuń
    2. O, danke.
      Moja matma mnie powala. ;3 ♥♥♥♥♥
      Ale ja kocham moją genialność. xd
      OD 2009* XD
      ~ Matematyczka Katheja XD

      Usuń
  6. Świetny post! Tw posty świetnie się czyta. ;)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! 5 katastrofa?

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra post ;)
    A czy MSP nie było od stycznia 2011 r. ???
    -FioletMalfoy

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!