wtorek, 14 października 2014

Oficjalny grafik + Sprawy organizacyjne, informacje.

Heii!
Wczoraj, od godziny 20:30 do 23:00, na facebooku, odbyło się kolejne spotkanie organizacyjne (Wiem, wiem, fajna godzina.). Ustaliliśmy (Ja, Kuba, Hania i Mysia) tam wiele ważnych spraw.
Po pierwsze: Ustanowiliśmy oficjalny grafik, którego redaktorzy muszą się słuchać. Jeśli np. Jeden redaktor ma pisać w środę a pisze we wtorek - Ustawia autopublikację.

Oto grafik:

Poniedziałek - Independent Girl; Kathey
Wtorek - Mysiaax; Kuba; Kathey
Środa - Independent Girl; Hania; Kathey
Czwartek - Mysiaax; Kuba; Laniacz
Piątek - Hania; Kuba
Sobota - Independent Girl; Hania; Laniacz
Niedziela - Hania; Mysiaax; Kathey

Jak widać - Codziennie około 2-3 posty.
Każdy redaktor sam pisał, kiedy będzie robił notki, i choćby nie wiem co się działo - Nie może opublikować posta w nie swój dzień.
Druga sprawa - Mianowicie redaktorzy.
Jest ich jedenastu, i wczoraj zgodnie uznaliśmy że to o wiele za dużo.
Tak wygląda skład (Obecny):

  • Abieska
  • Independent Girl
  • Mysiaax
  • Haniacz
  • Laniacz
  • Kuba
  • Kathey
  • Malinasia
  • Diana
  • Zuellas
  • KisieleeeQ
Jak widać - O wiele za dużo. Z taką ilością piszących blog zmienia się w zoo...
Ustaliliśmy więc, kto niestety będzie musiał odejść - Tak to wygląda:

ODCHODZĄ 
  • KisieleeeQ. Czemu? Nie napisała posta od bardzo dawna. Nie może tak być - Dlatego niestety, ale musimy Cię usunąć z załogi bloga. Przykro mi.
  • Diana. Musimy ją usunąć, ponieważ jak Kisiel nie napisała posta. Rozumiemy, że nie ma internetu, jednak nie potrzebny nam ktoś niepiszący... Przepraszam.
  • Malinasia. Wybacz, nie chciałam tego robić, jednak zgodziłam się z innymi. Byłaś trzecia - A były dwa miejsca. Nie jest to fair w stosunku do innych.
  • Czarna Zuellas. Sytuacja dokładnie identyczna, jak u Malinasi. W ogóle nie powinnam iść na litość, popełniłam błąd robiąc to - Teraz jest gorzej. Wybacz.
Ci, którzy odchodzą, mogą podać adresy swoich blogów - Podam je tutaj.
  • Blog Malinasi
  • Blog Diany
  • Blog Czarnej Zuellas
  • Blog KisieleeeQ
(Podajcie mi adresy, a ja je wkleję)
Po tej operacji skład bloga wygląda następująco:

 
  • Abieska
  • Independent Girl
  • Mysiaax
  • Haniacz
  • Laniacz
  • Kuba
  • Kathey
Dokładnie tak... Teraz mamy trudniejsze zadanie, musimy ruszać tyłki żeby blog istniał, ale myślę, że damy radę. W grafiku uwzględnieni są ci, którzy zostają (Nie licząc Abieski, która pisze kiedy może).
Mam nadzieję, że nie jesteście bardzo źli, jednak... Praca admina czasem niesie za sobą tak przykre konsekwencje jak wyrzucanie redaktorów... Nie lubię tego, naprawdę. Był jednak obowiązek.
Jeśli polubiliście redaktorów, którzy odchodzą, zawsze możecie wejść na ich blogi (Niedługo znajdą się wyżej, proszę abyście mi je podali).
Jeszcze raz przepraszam.
Teraz to tyle, post był tylko organizacyjnym.

Do następnego posta!

51 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu oni muszą odejść? ;(

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kathey, ja nie bede miala komputera przez ok. tydzien ze wzgledu na naprawe i przez ten czas nie bede mogla pisac postow, chyba ze jakies cos typu Hot or Not na telefonie. Mam nadzieje, ze mi to wybaczycie i nie wywalicie mnie z bloga :c
    ~Julson

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że taka drastyczna zmiana nastała, ( chodzi mi tu o nowych redaktorkach). Może to nie było zbyt fair , ale wyobrażam sobie to co czuje teraz Malinasia i Zuellas.:c Przynajmniej teraz będą posty! Ale nie wiem czemu, obawiam się, że to nie potrwa długo ( ten grafik).

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, tak widocznie musiało być. I tak, dziękuję wam za te wszystkie miłe komentarze pod moimi postami, jesteście cudowni.
    Przyznam, jest mi troszkę przykro, ale czytać bloga będę dalej, uwielbiam go. Wszystko w porządku, serio c: Nie jestem zła. :33 Najwyżej wystartuję w innym konkursie na redaktora i być może wygram w pełni uczciwie *-*
    Mam nadzieję, że blog będzie się rozwijał i że prędko będzie jakiś konkurs XDD
    Szkoda tylko, że usunęłaś Dianę :cc No cóż, nie pisała. :/
    Link do mojego bloga : zwariowaneee-msp.blogspot.com ZAPRASZAM :)) Może dobijemy do 7000 wyś.?! A może już są? XDD Ps. Piszcie do mnie na maila czarnazuellas@gmail.com jeśli jesteście zainteresowani posadą redaktora.
    Dziękuję za wszystko, kocham was~!
    Pozdrawiam,
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... a na serio lubiłam Twoje posty

      Usuń
    2. Jesteś cudowną redaktorka a.Katheya nie zna się chyba na tym co robi skoro cię wywalipa rąk mi przykro!

      Usuń
  6. Katheyo, ustalałaś to chociaż z Abieską?
    Bardzo mi przykro że wyrzuciłaś Diane.
    Świetnie pisała a ty tak postąpiłaś, na prawdę, nie wiedziałam że biedna Diana która nie ma internetu musi zostać od razu wyrzucona... :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to Kathey zostala administratorka, zeby ustalac tego typu sprawy niekoniecznie z Abieska, czyz nie? :))). Moim zdaniem teraz jest dobrze.
      ~Natiiii

      Usuń
    2. Jak dobrze, że mam informatykę. Od piątku mam neta, wybłagałam mamę. Teraz internet jest zbędny.. Jaka szkoda. Wypowiem się na ten temat q piątek. ;c.

      Diana.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym jeszcze podziękować tym co na mnie zagłosowali, dzięki za tyle głosów. Dziękuję, ale ten jebany 1%... Chociaż tylko kilka dni tu byłam.......

      Usuń
    2. Sorcia Malinasiu, ale to nie była tylko zasługa Mysiaax, także moja i Hanki, bo to w końcu my byliśmy pomysłodawcami tej akacji.
      Żadnych strat nie ma, ponieważ 11 osób to za dużo, przecież to blisko połowa tygodnia.
      Za dużo nas było już od dłuższego czasu! Ilość, która jest będzie odpowiadać zarówno czytającym (2-3 posty na dzień, ze starą załogą 5-6 na dzień, PO ustaleniu grafiku) jak i dla samych redaktorów, bo skład, który teraz jest będzie na dłuższy czas.
      Przepraszam za oschły, a tym bardziej niemiły ton wypowiedzi, ale tak jest.
      /Kuba

      Usuń
    3. Bardzo mi przykro z tego powodu, że się na mnie uwzięłaś, a nic złego Ci nie zrobiłam. Gdy była ta narada w sprawie wyrzucenia paru osób to tylko czytałam nic, nie pisałam w tej sprawie. Łatwiej za swoje porażki winić inne osoby niż samego siebie. Najpierw w postach roboczych teraz tutaj. Rozczarowałaś mnie bardzo, brak mi słów. Jeśli coś do mnie masz to napisz mi to na msp, a nie próbujesz zasłynąć z tego, że jesteś pokrzywdzona, bo to tak wygląda. Gdybyś była dojrzalsza, to na pewno byś nie wyciągnęła tej sprawy tutaj, ale byś do mnie napisała.Komentarze są po to, by czytać opinie czytelników, a nie wypłakiwać swoje gorzkie żale to nie kółko różańcowe. Uważam, że Kathey biorąc ciebie i Zue postąpiła troszkę nie fer wobec mnie i Inde, bo ankieta przewidywała dwie osoby, a nie cztery. Dzięki Kuba za obronę/Mysiaax

      Usuń
    4. Na spotkaniu Kuba, Hania i Tęcza dali mi do myślenia, i słusznie... Uważam że to było nie fair w stosunku do Inde i Mysiix.
      Oprócz tego, blog zmienił się w Zoo. Było 6 postów dziennie, a to za dużo, poza tym 11 redaktorów?!
      Btw, jutro dodam łatwiejszy dostęp do zaobserwowania bloga, oraz witrynę z grafikiem (Na Menu).
      Pozdrawiam, i proszę, Malinasiu, nie obrażaj się.
      Na nikogo.
      Zue, świetna postawa, dzięki że nie jesteś zła.
      ~ Katheja

      Usuń
    5. Zosiu, jak mogę być zła na najlepsza redaktorke foreva? :* I jak mogę nie czytać tego bloga? :*
      Tylko teraz nie ma postów (w sensie dzisiaj XD bo od wczoraj funkcjonuje grafik..)
      ~Zue

      Usuń
  8. No i dobrze zrobiliscie. Bylo zbyt duzo zamieszania. Co chwila wchodzilam na bloga i juz bylo kilka nowych postow. Ok, fajnie, bylo co czytac, no ale ja czegos takiego nie lubie. Zbyt duzo zamieszania. Teraz jest dobrze, i moim zdaniem nir powinnas nic juz zmieniac w redaktorach- niech zostanie tak jak teraz jest. Po co sie litowac? Zeby znowu byl chaos na blogu? Mam nadzieje, ze wszyscy sie beda grafiku trzymac, bo jest przemyslany. Pozdro (:
    ~Nataliaa =)
    Ps. Nie chcialo mi sie bledow i wgl poprawiac, pisze z teleonu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z jednej strony,zawsze postów było za duzo kiedy było 11 osób,a jak było mniej postów nie było nawet przez 4 dni,teraz jest Ok.:))Lubie czytać posty,ale tyle?!Przykro mi z powodu Zue,dobrze pisała,a ta druga,niezbyt.A teraz uwzięła sie na Mysie czy jak jej tam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to posty mysiax są najgorsze. Bez obrazy- ale trochę za krótkie. najlepsze były posty malinasi, więc z chęcią zobaczyłabym jej bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jestem na blogu Kathejii, więc tam możesz mnie zobaczyć.
      Mój blog aktualnie jest zawieszony z powodu upadku.
      Twoja nazwa na MSP?
      `M

      Usuń
    2. Hah, to głupio zabrzmi: moja nazwa na msp to malinadunia. Malinowo:D

      Usuń
  12. Rzeczywiście- 11 redaktorów to DUŻA PRZESADA. Wczoraj, jak weszłam na bloga od 4 dni przeżyłam zalazałamanie- 4 strony długich postów. Powiedziałam "o nie! :/". 2-3 DŁUGIE
    posty (bo takie właśnie na tym blogu zawsze są) to i tak wycisk dla czytelników.
    Jeżeli chodzi o Dianę, to co prawda nie jej wina. Jednak w pewnym sensie naruszyła ten regulamin, bo redaktora obowiązuje systematyczne pisanie. Już raz była wywalona i wróciła. Może tak będzie i tym razem. Chociaż wątpię. Aczkolwiek do 3 razy sztuka ;)
    Wiem, że teraz dla Malinasi i Czarnej Zuellas jest to rozczarowanie, smutek. Dziewczyny, mówi się "trudno". Może innym razem będzie szansa i Wam się uda? Trzymam za Was kciuki!
    Ja sama z chęcią bym pisała na tym blogu, ale nie dość że do laptopa dostęp mam kiepski, to by był jeszcze taki tłok na blogu z postami, heh.
    Podsumowując; Kathey podjęła dobrą decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że Zue odchodzi.... Pisała super posty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wam <3
      ~Zue
      Ps Nie wierzę, że mam tylu fanów :o

      Usuń
  14. Puerwszy dzien funkcjonowania grafiku, a postow jak nie bylo tak nie ma ..:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dokładnie.. mialy byc dzis 3 posty

    OdpowiedzUsuń
  16. Niewiedziałam że dziś ma być 0 postów O.o

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapewne gdyby była Zue, Malinaisa itp. to post by się pojawił... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja akurat dzis mialam duzo czasu ale trudno xd
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  19. Wywalilas najlepsze redaktorki? Jak moglas Kathey?

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę Was kochani uspokójcie się noc jeszcze młoda. Kathey właśnie zrobiła posta, Haniacz chyba już zbliża się ku końcowi, a Inde ma zepsutego laptopa, a z telefonu nie da rady pisać. Trochę wiary w naszą załogę. :)./Mysiaax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero co tu dolaczylas i już się uważasz za nie wiadomo kogo! Piszesz okropne posty i jesteś strasznie egzoistyczna. Widziałem twoją i zue rozmowę i myślę że chciałaś żeby odeszła i ją nazywalas egoistka. Poza tym Malinasia pisała.lepsze posty a ty ja p coś oskarżasz. Jesteś debilkom!

      Usuń
    2. Debilką a nie debilkom naucz się pisać, a później oceniaj posty jak dla mnie są ciekawe i oryginalne. Czegoś takiego brakowało na tym blogu. Jak na razie nie zrobila ani jednego posta modowego z czego się bardzo cieszę.

      Usuń
  21. Kochani, to było potrzebne, żeby blog nie był tylko i wyłącznie zbieraniną słów i zdań. Przecież czytelnicy by nie nadążali za komentowaniem i czytaniem postów! Kathey postąpiła moim zdaniem słusznie, ponieważ lepiej dać dziewczynom szansę później, niż teraz, kiedy byłoby zoo.
    A co do grafiku... MY NIE ROBOTY! Może mamy jakieś przyjęcia, sprawdziany, zadania, wypracowania itd.? Dziewczyny znalazły się tu nadobowiązkowo, i może tutaj powrócą, spokojnie!

    Poczekajcie chwilę, od razu tego nie da się ogarnąć.
    Mi grafik pasuje, jutro post :')

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  22. Czwartek 18-brak posta,super grafik.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Malinasia lub Zue napewno by napisaly w wyznaczone dni.

      Usuń
  23. Jak dla mnie to było niepotrzebne wyrzucać aż 4 redaktorki. Dlaczego? Po pierwsze widzę, że z postami ciężko, a po drugie domyślam się, że za niedługo znowu ktoś odejdzie i będzie kolejny konkurs na redaktora, a tak to nie było by to potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  24. 19.40- jeden post od Kub na 3. Extra!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego Dianę ?! :((( Ona pisała naprawdę fajne posty ! :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że KisieleeeQ została usunięta, ale jednak nie pisała dawno postów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kuba nie ftroncaj sue bo ty ostatnjo wogulw nie pisalasi postuw

    OdpowiedzUsuń
  28. Wczoraj, jeden post od Laniacza. Redaktorzy! Lanaq nie miala wczoraj pisac posta, a napisala.Można?Można.

    OdpowiedzUsuń
  29. No miały być 2 posty być dziś a jest zero .Fajnie(y)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie zachowałaś się według mnie niewłaściwie!! CO MIAŁAM ZROBIĆ, GDY NIE MIAŁAM INTERNETU?!.. Jeżeli te komentarze 'dlaczego Diana'? Cię nie przekonują, to szkoda. Ech, nie rozumiem, po co był ten konkurs na redaktora? Było okej bez tego konkursu ostatniego. ;c

    ~diana

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój blog - Wariatkowo na MSP.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!