wtorek, 14 października 2014

Przegląd forum #2

Cześć!
Piszę tego posta po raz drugi, ponieważ moja zarąbista przeglądarka pozmieniała wszystkie wyrazy podczas publikacji. Jestem taki zdenerwowany, ale cóż i tak kiedyś bym musiał tego posta napisać.
Dziś przygotowałem dla Was pięć tematów, ale z racji tego, iż jestem tak zdenerwowany wstawię tylko trzy. Mam nadzieję, że nie będziecie mi mieli tego za złe, ale pisałem tamtego posta przez jedną godzinę i musiałem wszystko usunąć. Zapraszam do czytania:

1. Profil Randkowy

 (Przepraszam, że nie zamazałem nicków)

Jak czytam takie tematy to tracę wiarę w ludzkość. Szukanie miłości przez internet, przecież to żałosne i nie możliwe. Po za tym pisząc informacje na swój temat na forum, który każdy może przeczytać jest co najmniej niebezpieczne. Dlatego, że jakiś człowiek pokroju Trynkiewicza sobie wejdzie na MSP i zobaczy, że napisałaś/napisałeś informację o sobie i zaczyna do Ciebie pisać. Najpierw zaskarbi sobie Twoja zaufanie, a potem zacznie wypytywać o coraz to więcej rzeczy.

2. pytajcie msp


 Kolejny temat dotyczący świnki skarbonki. Moderatorzy tłumaczyli już o co z nią chodzi, ale jeżeli ktoś jeszcze nie rozumiem to ja mogę wytłumaczyć. Jakiś procent Fame i StarCoins oszczędza nam się w skarbonce. Kiedy zakupimy VIP możemy otworzyć skarbonkę, ale już nie możemy zbierać w niej Fame i SC, aż do końca pakietu VIP. Rozumiecie, prawda? Tytuł jest błędny i jak dla mnie nie zrozumiały. Powinien on według mnie nosić nazwę ''O co chodzi ze świnką skarbonką?''.

3. Znasz ją ?!

Temat/gra polegający na rozpoznaniu osoby nad nami z forum. Jeżeli się nie przebywa się dużo na forum to wiadomo, że nie rozpozna się dużo osób. Ja do takich osób należę i szczerze powiedziawszy nie znam zbyt wielu osób, które często na forum piszą. Autorka temat nie wzięła pod uwagę forum męskiej, więc tytuł powinien nosić nazwę ''Znasz ją/jego ?!''.

To byłaby część tematów, które chciałem Wam pokazać. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał mimo tego, iż jest krótki.


/Kuba

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czytać twoje posty :)

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuba, ale w trzecim temacie wszystko jest dobrze! Znasz osobe - ja? :)
    Poza tym to lubie ta serie, jest oryginalna i ciekawa c:

    OdpowiedzUsuń
  3. hej super blog słuchajcie chodźby z ciekawości wejdźcie na mojego i napiszcie koma albo w czacie

    link http://mspktfm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!