wtorek, 14 października 2014

Remember Me ~Look

Hej :) Dzisiaj Dzień Nauczyciela i nie ma szkoły! Hip Hip Hurra! :pp Ok, nie gadam. Dzisiaj mam dla was kolejnego looka i prawdopodobnie to mój ostatni post tu. Dlaczego? Narazie nie zdradzę. Nie, nie odchodzę.
Okej, oto nasz look :


Jest cudowny, kocham go, wielbię, jest świetny, taki piękny (moja skromność mnie dobija.). Nazywa się Remember Me. Dlaczego? Bo na zawsze go zapamiętam B))

Wykorzystane rzeczy :



Oraz kolory :


Lekki zielony, domyślny biały, delikatny fiolet, oraz ciemny blond (kolor włosów) idealnie się uzupełniają. Nie no, cudne!!!

Druga wersja kolorystyczna i paleta do niej :



Ta wersja też ładna. Fajne połączenie wyszło z tego niebieskiego i takiego .. hm.. brązowego?

To by było na tyle. Chciałabym żebyście napisali w komentarzu, czy podoba wam się look i która wersja lepsza. Oraz.. chciałabym żebyście napisali, bym została na blogu. Ponieważ... nieważne. :))

~Trzymajcie się ciepło!


4 komentarze:

  1. Zostan !!!!!

    Cudny <33
    Obydwie wersje szajepiaszcze <33
    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZOSTAN!!!!!1
    A, i jeszcze mala informacja, a nie chce robic tylko dlatego posta - przez ok. tydzien nie bedzie ode mnie notek, bo zepsul mi sie laptop ://
    ~Julson

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginał najładniejszy. Lubię takie połączenia kolorów.
    ZOSTAŃ!!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!