sobota, 13 września 2014

Not Important Thing - #Look + Nareszcie mam motto życiowe! ♥

Heii!
Dzisiaj znowu zyskałam dostęp do komputera.
Ostatnio częściej mam do niego dostęp. B)
W każdym bądź razie, jestem obecnie u wujka, żebyście sobie nie myśleli że mam już komputer na stałe :/
Z tego powodu przygotowałam dla Was looka.
Nosi on nazwę Not Important Thing, czyli Nieważna rzecz.
Oto, jak się prezentuje:

 
 
Ogólnie komplet utrzymany jest w letnim klimacie.
Kolor śliwkowy świetnie współgra z bielą.
Naszyjnik dobrze wygląda na tej bluzce, spodenki z motywem amerykańskiej flagi i sandały świetnie pasują do całości.
Dobra, a teraz nieoficjalny opis outfit'u (Wow, Kathejo, wykazałaś się angielszczyzną. Wow):
Strój bardzo mi się podoba, wszystko dobrze do siebie pasuje. W realu ubrałabym takie coś, bo całość nie jest pstrokata czy coś w tym stylu.
Zakochałam się w tym śliwkowym ♥
Po prostu jak go zobaczyłam, wiedziałam że muszę go użyć.
Spodenki bardzo mi się podobają, bardzo dobrze współgrają z bluzką. Ogólnie nie wykluczają siebie nawzajem.
Szczerze powiedziawszy, ten look nie jest kontrowersyjny (Kontrowersja doprowadziła do kłótni czytelników. XD), właśnie takie lubię.
Komplet trafia w mój gust, powiedziałabym że jest to jedna z moich ulubionych stylizacji, jakie dotąd wyszły spod mojej myszki (XDD).
Jezu, ale się rozpisałam.
Tak prezentuje się skład:
 


Dżizus. Nowoczesny paint. Jak ja się w tym połapię, co?! Ja zawsze na tym starym. XD
Dobra, jakoś wyszło.
Szczerze, cena za taki komplet nie jest zła.
Jeszcze tylko powiem, że outfit nie wymaga statusu Vip, to czemu włosy są dla Vip? - Zapytacie.
Otóż już tłumaczę.
Identyczne włosy jak te nie wymagają Vipa, jednak są o 100 sc tańsze. Te dla tych "Bardzo ważnych osób" mają dwa kolory, a te dla (Tak się wyrażę) "normalnych" użytkowników dostępny jest tylko jeden kolor.
To czemu kupiłam te pierwsze, skoro i tak mają jeden kolor?
Zaoszczędziłam. XD
Te dla Vip kosztują 500 sc, a te dla Nie Vip - 600.
Dowód?


Nom, to teraz wszyscy mi wierzą. B)
Dobra, ale o składzie look'u.
Cena nie jest aż taka zła, jeśli "zaoszczędzimy" jak ja, będzie wynosiła 2075 sc, a jeśli nie - 2175 sc. Niewielka różnica.
Bluzka bardzo przydaje się do kolejnych kompletów, i podejrzewam że dużo osób ją ma.
To skoro skład (I moje wytłumaczenia co do włosów XD) zaliczyliśmy, przejdźmy może do innych koloryzacji stroju.

I Wersja Kolorystyczna

 
 
Po co Blogger ma ze mną współpracować, skoro może walczyć? ;-;
Dzisiaj koloryzacje look'u będą w takim... Normalnym układzie, bo nie mogę pisać obok screenów.
Dzięki.
Ale o naszej wersji kolorystycznej.
Bardzo podoba mi się to wydanie, ciemny szary naprawdę ładnie wygląda z tą zgniłą (XD) miętą. Nie jest to mięta, bo mięta jest mniej zgniła. LEL.
Do tego te kasztanowe włosy, aww. <3
Cudo :3
Ale i tak oryginał prowadzi. XD
 
II Wersja Kolorystyczna
 

 
Czy tylko mi przypomina to żeglarza?
Ok. Nope.
Ładna, ale brakuje mi w niej "Tego czegoś". Lel. Nie wiem skąd u mnie takie cuś.
Ten granatowy często wita w moich kompletach, jednak tutaj nie do końca pasuje.
Może to przez ten biały?
Po prostu lubię, kiedy coś jest bardziej oryginalne. Tu ten niebieski wygląda... Zwyczajnie.
 
III Wersja Kolorystyczna
 
 
O to mi chodziło!
Oryginalne połączenie kolorów... Ah, cudo.
Świetnie zgrane z całym kompletem, mogłaby walczyć z oryginałem.
Ma "To coś", jest w nim ten pazur, którego poprzedniej wersji brakowało.
 
Ogz. Może... Sesja?
No bo co to za prezentacja kompletu bez prezentacji błędów.
Oto, co wyszło kiedy Katheja przyszła na sesję zdjęciową:
 


 
Mrawr, czy tylko mi się wydaje, czy faktycznie ten komplet NIE MA błędów?\
Jeśli tak, to LEL.
Dobra, co do kompletu to tyle.
Możecie go nabyć u mnie pod nazwą jak na blogu.
Pozwalam na to. B)
Tylko JEDEN warunek, mówicie że jak coś ja stworzyłam ten komplet. XD
 
No to skoro outfit jest zaliczony, przejdę do drugiej części posta, czyli...
 
Nareszcie mam motto życiowe!
 
Lel, wszyscy mieli motta, a ja go nie miałam.
Jakie jest? Spytacie pewnie.
 
"Nie jest najważniejsze, byś był
lepszy od innych.
Najważniejsze jest,
byś był lepszy
od siebie samego
z dnia wczorajszego."
 
Boże, ono jest takie mądre.
Ale tak na serio, to przez nie rozumiem, że nie jest ważne, byś był najlepszy, ale ważne jest żebyś z dnia na dzień uczył się na błędach.
Jest takie adekwatne do mnie XD
Zrobiłam nawet logo z tym mottem:
 

 
Wiem, ono jest taaakie mraśne. B)
Mam na nim mojego najnowszego kompletu, ale jest dla Vip i za dajmondsy. Szkoda. :c
Ale i tak jest ładny. XD
Dobra, nareszcie osiągnęłam jeden z moich życiowych celów, tzn znalezienie motta. XD
Nie mam pojęcia, co jeszcze napisać, więc:
Wyrażajcie swoje szczere opinie na temat posta, jak i look'u.
 
Do następnego posta!
 
 
Ps. Jezu, to logo jest takie śliczne. 8)) Przynajmniej mi się podoba. XD


14 komentarzy:

  1. Boże, piękny ten komplet :3
    Mnie się chyba najbardziej podoba ten "żeglarski", bardzo lubię połączenie granatu z bielą :D
    Ty teraz znalazłaś motto, a ja często je zmieniałam xD Najpierw było:
    "Bo wiesz, Harry, to nasze czyny pokazują, kim jestesmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności" ~Dumbledore
    Później przyszedł czas na Eminema:
    "Don't let them say you ain't beautiful... They can all get fu*ked, just stay true to you..." -> "Nie pozwól im mówić, że nie jesteś piękny, inni mogą się fakać, a ty pozostan sobą"
    A teraz mam motto z Linkin Park, które jest piękne, przy tej piosence zawsze płakałam i będę płakać:
    "Weep not for roads untraveled" -> "Nie płacz za nieprzebytymi drogami"

    I w ogóle to wstawię tę piękną zwrotkę Chestera Benningtona:
    "Weep not for roads untraveled
    Weep not for sights unseen...
    May your love never end
    And if you need a friend
    There's a seat here along side me..."

    SORKI ŻE SIĘ TAK ROZPISAŁAM ALE MOTTA I CYTATY ZAWSZE BYŁY MOJĄ PASJĄ *-*
    ~Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww zakochalam się w looku <3 Tylko buty bym zmieniła, nie lubię na msp takich na wysokim obcasie, wolę płaskie.
    Najbardziej podoba mi się wersja ta żeglarska, jest mrasna :33
    Co do motta to z początku go nie zrozumiałam, teraz jest jasne xD
    Super loga (oba <3) wowowo.
    ~Zue :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Originał naj^^ KATHEYKAMATHEYKA#FAKAĆLOGIKĘ- moje motto

    OdpowiedzUsuń
  4. Tiger ach- ta co ci wysłała logo robione na telefonie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny look <33 Orginał najładniejszy ^^. Fajne motto. Logo (to bez bez Twojego motto) piękne <3333 Zakochałam się w nim <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początek: ŚWIETNE LOGA!
    Co do look'u - I i III wersja najlepsze. Zwariowane, kolorowe - to jest mój styl. Fajnie ten look by wyglądał z kolorystyką niebiesko-różowy. Chociaż, ja tam za bardzo się nie znam.

    ~Sara96

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje motto brzmi "Nie ważne jak daleko, ważne, że idziesz". Krótkie i z sensem. Super look. Chyba najlepszy jaki dotychczas zrobiłaś! Chętnie bym kupiła, ale nie mogę wydawać sc, bo muszę zostawić na nagrody za konkurs! :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej plasuje nie ważne jak daleko ważne ze kiedyś dojdziesz ? xD

      Usuń
  8. Hej ! :) No chyba się zakochałam w trzech ♥ Śliwkowy, II i III. To jest cudo !! Od teraz zbieram fame robie filmy , no i oczywiście SC :) I takie jedno pytanie jeśli można uzyskać odpowiedzi ..Możesz nauczyć mnie jak się robi takie Loga i tła do lóg? Chętnie poczekam :)
    Pozdrawiam :)
    Ines :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania! Jakiego progarmu używasz? To wszystkie jest w Gimpie + Pizap? Jeśli tak, to masz wyjątkowe zdolności, ja też używam tych dwóch i nic (:

      Usuń
  9. Piękny look <3 Jak uzbieram kasę to może się skusze ^^ A motto... Takie mądre? Nie wiem jak to napisać xD A moje motto brzmi:
    "Jeśli chcesz osiągnąć sukces, musisz spełniać małe sukcesy." Mi się tam podoba *-*
    - kkarona011

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeszcze jedno pytanko :) Czy mogłabyś zrobić tabelkę kolorów i pokazać mi jakie są kolory z II i III?
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochała się wtym śliwkowym i chyba nawet kupię sb taki komplet
    gabicyganczuk

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!