sobota, 13 września 2014

Post informacyjny, a co.

Nom. Nikt inny nie mógł wymyślić głupszego tytułu. Nom.
Witam.
Nie zrobię Aktualności na ten konkurs, ponieważ widzę, że Kisiel stara się go zrobić, a ja już nie będę w tej chwili psuła jej starań.
Kuva.
Hiszpański mam od 22 września :( ;-;
Cry, cry, cry.
Chyba.
Ale gówno z tym.
Zostaję.
Lel.
Tak, będę pisać, będę grać, po prostu... 
BADUMSS...
Nie mam nic innego do roboty niż nołlajfienie w to gówno razem z Wami! :D
Nom.
Nie idę do sportowej w gimbie.
To nie ma sensu.
Yeah.
Lel.
Nom.
Dobra, ogarnę trochę ten post.

Będę robić Nagłówki na zamówienie.

Chyba nie muszę wymyślać, o co w tym chodzi. :/.
Będą one przezroczyste, spokojnie!
Przykłady PRZEZROCZYSTYCH:
Robię je w sumopaint.com, jkbc.
Boże, jaki on jest zajebisty <33333333333333

Następny:
Też taki zajebisty, takie oczojebne kolory trochę.

I ostatni (miał być na początku, najgorszy ;_;):
Hihi.
Oczywiście mogę zrobić tak, żeby Movie było "widać", a nie byłaby pokryta kolorem, lecz sama uważam, że pokryta kolorem wygląda 100% razy lepiej.
Będzie to serią, ale niestety nie jest to takie proste jak logo.
Żeby otrzymać nagłówek, musisz:
Napisać tutaj w komie/na MSP swój nick i to, że się zgłaszasz.
Ocenę zrobionych przeze mnie w poście, który komentujesz, nagłówków (Może być krytyka!)
Dać mi grafa bądź obejrzeć 1 film.

I tyle.
Będę wybierać tylko i wyłącznie osoby, które wypełnią wymienione powyżej warunki.
Mam nadzieję, że seria się spodoba i będziecie zadowoleni z nagłówków.
Nie patrzeć na te napisy z blogiem, to był taki próbny. XDD

Chandelier,
Przepraszam, że bez napisu, ale coś się zepsuło i spieszy mi się.

8 komentarzy:

  1. OOOOOO LANIACZ ZOSTAJE ZROBIE MELANŻ XDD #WIZZYZROBIEMELANŻBITCHES Lumos! *WizzyMalfoy*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nomć. Fajne. Nomć.
    To logo fajne ale jeszcze fajniejsze byłoby z napisem. Lel.
    Ale i tak fajne.
    Ej, Laniadż, będziesz dalej robiła Laniaczowate Loga? ;// Bo ja bym chciała od czasu do czasu sypnąć nimi. XD
    ~SamiWiecieKto

    ~Katheja

    Pz. Otpofiec mi Wiktorjo Lanjaczu Lanoq, no plz. Ja hce sypać mojimi besnaćejnymi logami.
    Pz2. Jkbc będą rzadko, kiedy będzie komp więc w sumie morzemy obje robić loga. Jkbc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiefy Katheja to Foldemord? Oł noł. :((( Hyhy odpifa mj. C:
      *ŁiziMalfoj*

      Usuń
  3. Zgłaszam się ~ Inez2010. Najlepszy jest ten drugi. Ms i kolory wszystko jest powiązane. ( lel nie umiem się wystawić):-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko przeczytałam tytuł posta to od razu wiedziałam, że to laniacz xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne. Hyhyhy.
    Tytuł posta (XD) zajefajny. ;c

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!