piątek, 12 września 2014

Sprzedam konto!

   Cześć! Z tej strony Kuba. Ostatnio straciłem ochotę na grę w MSP. Wchodziłem tylko po to, aby zrobić posta. To konto jest mi szczerze powiedziawszy zbędne dlatego je sprzedaje.
   Zanim przejdę do umowy sprzedaży chciałbym Was poinformować, że nie mam internetu, a posta piszę z komputera babci.
    Konto prezentuje się tak:


   Jak widać na powyższym screenie posiadam VIP'a oraz całkiem sporą ilość SC oraz diamonds.
Konto sprzedam za doładowanie na telefon w cenie 50-30 zł do  PLUSA.
   Cena taka dlatego, że kupiłem dwa razy pakiet VIP na miesiąc, cena mi się tak na dobrą sprawę zwraca.
Taniej nie wezmę.
   Jeżeli chcesz zakupić konto to  napisz do mnie na gmail- slender15979@gmail.com.
Sprzedaż jest ważna do 20 września.
   Jeśli już napiszesz, że chce kupić konto, to napisz tylko, że kupujesz a szczegóły zostaną ustalone drogą e-mailową, czyli najpierw napisz, że kupujesz, jeżeli odpiszę to podaj mi kod doładowania, a ja podam hasło.
   Pamiętajcie najpierw kod potem hasło, żeby nikt mnie przypadkiem nie oszukał. Ja naprawdę chcę to konto sprzedać, bo nie chcę już w tą grę grać.
   Jeżeli nie masz możliwości kontaktu drogą e-mailową napisz do mnie na MSP lub na czacie blogowym.
   Nie oszukuję w tym co piszę, możecie się zapytać osób na chacie, jeżeli macie jakiekolwiek niepewności.
   Jeżeli sprzedaję konto to nie znaczy, że odchodzę z bloga. Ja zostaję już do końca. Post będą tylko bardziej wymieszane, czyli nie tylko o MSP, ale także o nigtcore (już niedługo nowa piosenka), rozdziałach, gifach (będą oddzielnie).
   Zachęcam do kupna!
   Nie mam dostępu do mojego loga, więc do zobaczenia niebawem!

13 komentarzy:

  1. Szkooda :c
    'LalaKTORAJESTPIERWSZANIEMACZASUNADPACJEE XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm.. Zastanawiam się czy kupić. XD Trochę szkoda, że odchodzisz z Msp, bo tylko raz z tb gadałam. :cc

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie gówniane, c'nie. Jak będziesz pisał o MSP, skoro sprzedajesz konto?
    Lel, rób jak chcesz. Ja bym konta nie sprzedawała, może się do czegoś przydać.

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, w sumie to by sie opłacało, ale musiałabym się zastanowić. Większe korzyści byłyby dla chłopaka, w sytuacji np. Wysłania sobie rzeczy (jeżeli ktoś by chciał), bo chłopięcych ubrań nie da się wysłać do dziewczyny. Ale te sc i dmd na pewno wielu zachęca. Nie wiem, zastanowię się. Poinformuj jeżeli sprzedasz, bo nw ile to moje "zastanowienie" potrwa. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

    Pozdro, Nataliaa =)

    Ps. Mam taką samą ilość dmd...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odchodź kuba :( Najbardziej lubie Twoje posty :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tsa, blog o msp a ty będziesz pisał o nightcore albo jakieś rozdziały z HP albo IŚ... Serio, lepiej odejść.
    Jak na takie konto, to tanio, choc ja nie kupie, po 1 nie potrzebne mi po 2 nie wchodzę często na msp
    ~Zuellas

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra, tak szczerze.
    Kuba, to jest blog o MSP a nie o nightcore. Przez o blog o grze nie będzie o grze! Masz teoretycznie dwie rozsądne opcje:
    - Zrezygnować ze sprzedaży konta, wchodzić na nie jeśli będzie potrzeba napisania posta.
    - Niestety, chyba odejść.
    Nie chcemy żebyś odchodził ale rozumiesz - Blog Abi zawsze był i będzie Blogiem o Msp, i utrzymajmy to. Rozdziały z IŚ albo HP nie pasują do klimatu strony.
    Nie zrozum mnie źle.
    ~Katheja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam to samo ale w innych słowach (medżik!) nad twoim komentem, lel. Czytasz mi w myślachhhhhhh XDD
      Mówiąc, że napisałam to samo - zgadzam się z Kathey. TO BLOG O MSP, A NIE O NIGHTCORE ANI O IS LUB HP, KUBA, ZROZUM... Nie zmieniaj jego tematyki.
      ~Zue

      Usuń
    2. Kathejo liczę się z Waszymi zdaniami, ale mnie źle zrozumieliście.
      Posty będę PISAŁ O MSP, ale znajdą się w nich takie rzeczy jak nightcore lub opowiadanie.
      Nie zmieniam tematyki strony, bo nie robię postów o nightcore i opowiadaniach.
      Przyznaję się, że dwa razy zdarzyło mi się odbiec od tematyki.
      Jeżeli nie chcecie, aby w postach był taki dodatek to okey, rozumiem. Przestanę.

      Usuń
    3. Okej, to WSZYSTKO zmienia. Nightcore mi akurat pasuje, ale te opowiadania... Nie wiem, może zrób oddzielnego bloga i popros Abi żeby dodała do zakladek, nie wiem.
      ~Zue

      Usuń
  8. Nie interesuja mnie twoje opowiadania i nightcore. lepiej bedzie jak.odejdziesz, to blog o msp..

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!