piątek, 12 września 2014

Hot or Not #7

Wowowo, już siódma część?
I to się Wam nie nudzi? Napiszcie. XD
Dobra, ekhem.
Heii!
Tutaj sami wiecie kto. B)
Tsa, Katheja, z (Jak dotąd) nierozłączną serią Hot or Not. Wowow, nadal ją chcecie? Zdecydujecie sami, bo ja mogę ją robić, ale nie muszę. XD
Dobra, gadanie nic nie da oprócz gónwianego limitu znaków, więc zaczynam (Pozdrowienia z autostrady C:).
Pierwszą osobą będzie... kasia3348, oto jej look:



Boże.
Cudo!
Twarz: Hm, co ja mogę? Nic nie mogę. Śliczna, nic dodać, nic ująć.
OCENA: 10/10
Sukienka: Nowy konkurs? Dopiero dzisiaj Go ujrzę. W każdym razie, śliczna sukienka. Zakładam, że albo za dajmondsy, albo dla Vip (Możliwe że dzisiaj kupię ten status, na uwaga, tydzień. Nie dłużej, bo kompa brak. ;-;). Dobra, o czym ja gadam...
OCENA: 20/20
Włosy: Jezu, OMFG, OMG i inne, MUSZĘ je mieć. Śliczne, a pasują... Jak ulał.
OCENA: 5/5, czy szykuje się pierwszy w histori tej serii maks punktów?
Buty: No tyle powiem, że nic nie powiem... Jezu, Kaśka, ten look jest poprostu zaczepisty. Buty są świetnie zgrane, kolory też, brak mi słów.
OCENA: 5/5
Dodatki: Kolczyki idealnie pasują, komplet nie jest przesadzony. C-u-d-o.
OCENA: 10/10
SUMA: 50/50, WOW! Pierwszy raz w historii serii ktoś zrobił strój, który zdobył 50 punktów, należą Ci się wielkie gratulacje. Ciekawe, czy ktoś Ci dorówna?
Sprawdzimy to, oceniając... Bythey!



Twarz: Chyba nie miałaś Vipa, a ślicznie się zoperowałaś. Usta są prześliczne, co do oczu, tak samo, a makijaż dopełnia Twoją... (Jak powiedzieć, żeby nie powtórzyć? No dobra) twarz.
OCENA: 10/10
Bluzka: Uśmiech bez uśmiechu. #FakaćLogikę. Ten złoty bardzo ładnie wygląda na tej luźnej bluzce. Dobrze wygląda na Twojej skórze.
OCENA: 10/10
Spódnica: Pasek, którego koloru nie da się zmienić, doskonale pasuje do koloru góry stroju, a do tego ma śliczny kolor, idealnie pasujący do całości.
OCENA: 10/10
Włosy: Mega dobrane. Bardzo pasują do całego looku. Czyżby szykował się drugi w historii maks punktów?
OCENA: 5/5
Buty: Nie, rozwaliłaś mnie moimi ulubionymi (Jednymi z nich) butami. Tak ładnie je dobrałaś, że w sumie polubiłam je jeszcze bardziej.
OCENA: 0/5. Nie, żart. Wiem. Słaby. Prawidłowa ocena:
OCENA: 5/5
Dodatki: Hmm... Tak myślę, że przydałaby się tu jakaś kokardka, albo bransoletka? Brak wisiorków itd. Nie jest zły, jednak osobiście dodałabym tu coś.
OCENA: 8/10, czyli niestety dodatki wysiadły. :/
SUMA: 48/50, super wynik jak dla mnie.
Niestety, Bythey zabrakło zaledwie 2 pkt. Do maksymalnej ilości. Dodatki nie do końca wyszły. :/
No dobra, lecę dalej. Trzecią uczestniczką będzie rihana 1212!



Twarz: Przypomina mi moją początkową, to pewnie przez podobne usta. Ogółem twarz jest całkiem ok, jednak ja na Twoim miejscu albo zdjęłabym, albo przyjaśniła kolor różu na piegach, bo bardzo rzuca się w oczy. Oczy są ok, chociaż kolor średnio mi do nich pasuje, ale zostawmy to. Nos - Klasyczny, ładny.
OCENA: 6/10
Sukienka: Też ją lubię. XD Czy tylko mi się wydaje, czy Rihana nie zmieniła Jej kolorów? Zostawmy to XD
OCENA: 19/20, za takie trochę jakby... Nie wiem jak to ująć... Chodzi o kolory. XD
Włosy: Nom, pasują. Uzupełniają pustkę na głowie. Kolor jest ogej. (Bez skojarzeń, plz. ;-;)
OCENA: 5/5
Buty: Fason - Jak najbardziej pasuje. Jednak... Kolor. Nie do końca pasuje, minusik za to.
OCENA: 3/5
Dodatki: Z tego co widzę, założyłaś kolczyki. Zgodzę się z koncepcją (NIE, NIE ANTY. ;-;), jednak ten dodatek nie do końca mi pasuje. Czemu? Jest jakby dla kompletu grzecznej dziewczynki, ale nie do końca sportowca.
OCENA: 8/10
SUMA: 41/50. Nieźle. B)
Zostały dwie osoby, jeśli limit na to pozwoli. .-. Dobra, teraz pora na... kami273! (Wykrzyknik jest w jej nazwie)!



Twarz: Nie wiem czemu, ale przypominasz mi Lady Zanetkę .. Wiem, dziwne skojarzenia. Ok, ale o twarzy. Nom, ładna ładna. Taka normalna? XD
OCENA: 10/10
Tunika: Taka beżowa. Dobrze że nie zlewa Ci się ze skórą XD Ładna, dawny unikat. B)
OCENA: 10/10
Spodnie: Albo raczej rajstopy. Śliczneee, bardzo pasują.
OCENA: 10/10
Włosy: Pasują na maksa. Ich kolor powoduje że komplet jest ciekawszy, a uczesanie jest idealne.
OCENA: 5/5
Buty: Wowo, ja ich tam nie umiem używać. Ty owszem. Pasują fasonem, kolorem itd.
OCENA: 5/5
Dodatki: Kapelusz? Wow, nigdy mi się nie podobał ale Ty pokazałaś, że jak się chce, to się da. Aczkolwiek... Ten łańcuszek nie do końca mi odpowiada. Minus za niego, jednak MEGA plus za użycie oryginalnego kapelusza.
OCENA: 9/10
SUMA: 49/50, ZNOWU dodatek. ._.
Dobra, została mi ostatnia osoba, a jest nią... sweet elena (se)!



Twarz: Jakaś taka bardzo kolorowa? Nie wiem, takie mam wrażenie. Oczy są spoko, nos jest bardzo ładny, kształt ust śliczny... Ale kolor... Taki strasznie mocno fioletowy. Na Twoim miejscu zmieniłabym go na lekki róż.
OCENA: 5/10
Sukienka: Ja osobiście nie umiem robić kompletów z tak zróżnicowanymi kolorami, ale muszę przyznać, że Tobie wyszło to nieźle. C; Nie jestem zwolenniczką tej sukienki, ale Ty dobrze ją dobrałaś.
OCENA: 20/20
Buty: Kształt jest super, ale... Te kropki mają zupełnie inny kolor, niż reszta. Białego też nie widzę...
OCENA: 2/5, za kolor.
Włosy: Takie normalne, luźne włosy. Dobrze dobrane.
OCENA: 5/5
Dodatki: Idealnie dobrałaś kolczyki do stroju, i dobrze że nie tu nic więcej. P-L-U-S.
OCENA: 10/10
SUMA: 42/50. Również ładnie. ;)

WOWOWOOOOWOWO, jednak limit znaków pozwolił mi skończyć posta, wowoowowowo. Dobra, zgłaszajcie się do następnego Hot or Not, koniecznie ze szczerą oceną notki. XD
No i jeszcze jak możecie, napiszcie czy kontynuować tę serię.

Do następnego posta!

33 komentarze:

  1. Ja chcem c;
    ~[ala123]

    OdpowiedzUsuń
  2. CHCEM KATEJOO! XD moj nick : Draculaurazmonsterhigh
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontyunuj :) Moge sprobowac ~SuperModelParis

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowowowowowow super post. Awawawa. Hehs. Kontynuuj serie bejbs B)
    Fajnue, ze ktos mial 1 raz max pkt xd Mi sie te buty w 1 nie podobaja, ale, oczywiscie to nie hejt.
    Zglaszam sie. Czarna Zuellas (kiedys mi robilas ale mialam beznadziejny look :C)
    Tak pe es to mam ciem w znajomkach wjenc jolo słeg lel wowowow aww. Hehs. Haha hihi hehe hoho. Ok, glupawka.
    ~Pozdrawiam
    ZUE :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontynuuj serię. Jest bardzo fajna, z poza tym, podoba mi się jak oceniasz. Czytam posta z przyjemnością. Oczywiście się zgłaszam :).

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post i miło się go czyta jak zwykle zresztą :3 Moim zdaniem powinnaś kontynuować tą serie :) Zgłaszam się ^^
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie znudziło, a raczej jest coraz ciekawiej. Kontynułuj bo sje fochnę :c . Oczywiście zgłaszam się do 8 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XD) części hota or nota.
    Basidix (nick na MSP)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kathejo , Zgłaszam się c; Plose wybierz mnie jak mnie wybierzesz mama mi nie uwierzy xD

    OdpowiedzUsuń
  9. O boshe! 50 PUNKTÓW! <333
    Nie wiedziałam, że mój look jest aż taki ładny :o
    AAA!
    Jaram sje *000*
    ~ Kathejonators (XD) forever <333

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  10. zguaszam śe odzeń mńe krulowo
    ~heniacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Można zgłosić się drugi raz? Jak można to się zgłaszam XD. Chcem kolejnom czenźdź!

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Ocenisz Wizzy? *.* Proszzę cccc; Lumos! Wizzy. *.* (WizzyGirl)

    OdpowiedzUsuń
  13. TAK, TAK, TAK! KONIECZNIE MUSISZ KONTYNUOWAĆ SERIE!!! sorry, ale bardzo ją lubię :3 Oczywiście się zgłaszam, klodia78 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post, zresztą jak zwykle.
    Moim zdaniem powinnaś trochę bardziej "ostro" oceniać te looki, ponieważ pomiędzy cudnym lookiem a lookiem niedopasowanym kolorystycznie jest różnica zaledwie 9 punktów. ;-;

    ZOSTAW SERIĘ ;-;
    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mi szybko zleciało przeczytanie posta ;-;. A szkoda, bo lubię tę serię! Co prawda nie zawsze się zgadzam z punktacją, ale zazwyczaj mam podobne zdanie do Cb. Oczywiście się zgłaszam.

    Pozdro, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  16. seria ani trochę mi się nie nudzi! Jest genialna! Zgłaszam się biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  17. Seria jest boska!
    W ogóle mi się nie nudzi!
    Zgłaszam się,
    luckie

    OdpowiedzUsuń
  18. Seria świetna :*
    Zgłaszam się
    rainbowdah16

    OdpowiedzUsuń
  19. JEJU *.*
    Dziękuje, że mnie oceniłaś iw dodatku tak pozytywnie^^! Oczywiście kontynuuj serię! Achhh nie mogę uwierzyć^^
    Pozdrawiam
    ~Bythey

    OdpowiedzUsuń
  20. Kontynuuj, to świetna seria!
    A te buty w 1 i 2 looku są boskie!
    Zgadzam się z twoimi ocenami.
    PS Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się nick : magicbella

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się;>
    ~ MARCELA837

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się zgłaszam ponieważ według ubieram się tak... no njewiem XD
    Co do posta; ok, ale ja dałabym maksa jeszcze bythey ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Weź, kontynuuj serię, bo umrę! *,* A ja nie chcę, bo chcę czytać jeszcze. D:
    Zgłaszajta się! xD
    Wume :B

    OdpowiedzUsuń
  25. Kontynnuj!!! Poochałam ta serie od pierwszego wyjrzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. ZGUASZAM ŚE DO USMEJ CZENŚCI HOT OR NOT
    PLYSSS WYBIERZ MŃE BO MNIE NIKT NIGDY NIE WYBIERA :C
    POZDRAWIAM ;*
    ~ JUSTYŚ CZYLI ! KLAUDA !

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!