środa, 28 czerwca 2017

Abieska, fani czekają!!!

Tymi przepełnionymi sarkazmem i ironią słowami, witam Was ponownie na blogu, który, kolokwialnie mówiąc - zdechł. Posty nie pojawiają się już od prawie roku i zaskoczę wszystkich - nadal nie będą. Bloga Abieski już nie ma, są tylko ludzie, wspomnienia. Piszę to, ponieważ z Karolą, a raczej Jaro, już dawno obiecałam sobie, że post o życiu (tylko o życiu) powstanie właśnie w czasie wakacji. Hmm... wątpię, że wataha różowych, zagorzałych weteranów MSP zstąpi z rozdroży ogromnej, dobrze nam znanej planety (planety żałosności), by przeczytać post na dawno już opuszczonej stronie. Coś kusi mnie jednak, żeby napisać.
Nie, nie podzielę się z wami każdym szczegółem mojego życia prywatnego, bo nie to mam na celu. Czy gram w MovieStarPlanet? Błagam... nie, nie gram i grać nie zamierzam. Nie mam na to ani czasu, ani chęci. Nie chodzi o wiek, tylko po prostu o dojrzałość psychiczną, ot co. Nie jestem już piątoklasistką, dla której bycie "dorosłą" to udawanie oryginalnej, pseudo-kontrowersyjnej (tak naprawdę zbudowanej z kłamstwa, czystego zżynania pomysłów innych) redaktorki i przeklinanie (jedyny pozytyw jest taki, że nie patrzę już na siebie z tamtych lat z pogardą, tylko umiem obrócić to umiejętnie w żart). Nie interesuje mnie już gra kolorową lalką. MSP zmieniło się. Moderatorzy idą w zaparte "ulepszając" nową kliniką piękna, dodając coraz to nowsze, "tumblr" (XDDDD) ubrania. Grę, którą kiedyś uwielbiałam, miejsce, gdzie mogłam wyrażać siebie, postrzegam teraz jako nieudany żart. Czas pędzi, wszystko się zmienia, ale ja - cieszę się, że należałam do starszego pokolenia MSP. Patrząc na to, co obecnie się tam wyprawia, nie wyobrażam sobie mojej obecności w grze. Wydaje mi się, że moderatorzy rozpowszechniają wszechobecny pustostan. Gra już nie uczy, tak jak kiedyś - m. in. motywy nawiązujące do innych kultur, np. "Jewel Of The Night 2012", "Welcome To Mexico". Dominuje (tak, jak już wspominałam) styl "tumblr", propagacja bogactwa i pustych wartości. Kiedyś, gdy przywdziałam ubrania z motywu o syrenach (w tym okresie nosiłam również rzeczy z innych motywów dodanych niemal na wstępie od utworzenia gry) zostałam zapytana, czemu ubieram się, jak wieśniak. Tak właśnie użytkownicy, sami pragnący powrotu gry w wersji beta, postrzegają rzeczy ją charakteryzujące. Śmieszne. Doszłam do wniosku, że stare MovieStarPlanet już nigdy nie wróci, bo nie ma dla kogo. Odbierajcie to sobie, jak chcecie, ale to prawda. Strona to teraz komercja na potęgę. Komercja nie mająca nic wspólnego z pierwotną wersją autorstwa Clausa Jensena. Zero jakiegokolwiek klimatu, wsparcia, pomocy - bycie na szczycie, sława jest najważniejsza. Uważam, że gra zaczęła się staczać już na początku 2014 roku, cóż. Moje myśli (na szczęście) już wokół niej nie krążą, więc dosyć żalenia się na jej temat, bowiem nic się nie zmieni.
Co u mnie? Po krótce: nadal jestem wierną fanką Lany, zobaczę ją po raz drugi 19 sierpnia w czasie Kraków Live Festival, tańczę, dążę ciągle do spełnienia mniejszych i większych marzeń. Nie robię rzeczy, o których się fizjologom nie śniło i nie mam nadprzyrodzonych zdolności. W pewnym sensie. Najbardziej dzisiaj czekam na to, by polecić Wam film i piosenkę wraz z teledyskiem na podstawie owej produkcji, ale to tylko na wypadek, gdybyście dojrzali. Dojrzali do tego stopnia, by to wszystko zrozumieć, poczuć (to już zależy od człowieka). Piosenka:



Film:


Link do filmu: >>kliknij tutaj: hick: cda<<.

Cóż jeszcze mogę powiedzieć... Hmm... Nawet nie czytam ani nie sprawdzam tego posta, bo nawet nie mam dla kogo tego pisać. To chyba tyle.

Pozdrawiam serdecznie!!!

PS:


62 komentarze:

  1. WoW, nie sądziłam, że jeszcze pojawi się post na tym blogu.
    Powodzenia w spełnianiu marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow
    Ej nie myślałam, że ktoś tu jeszcze coś napisze
    Ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Waw, post na abi
    Myslalam ze to sie nigdy nie zdarzy
    Niech Jungkook podsumuje to
    Ohmygawd

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej misia jak ty teraz ladnie piszesz :( tak super zwięźle i z sensem, nie wtrącając niepotrzebnych uwag. chociaz i tak ta "gra" (nawet na to nie zasługuje, na takie okreslenie) nie powinna uzyskać tak dobrze argumentowanej krytyki :(
    nadal na tym koncie blogerskim mam ikonkę z tej "gry" XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Lol, wszedłem przypadkiem i akurat jakiś nowy post. xd Jezu, nawet nie wiesz jak strasznie cię rozumiem. Ta gra zeszła na psy. 2013 rok był wspaniały, potem już tylko coraz gorzej... Pracownicy starają się ulepszyć grę, a robią z niej jakieś gówno. Dobrze, że już dawno z tym skończyłem.

    Pozdro, Pawlos35 xdd

    PS. Mój tata mi zaproponował pójście na koncert lany 19 sierpnia, możliwe że też tam będę. ;p Żałuję tylko że nie mogłem pojechać rok temu, kiedy była moja kochana Sia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. lol weszlam raz od roku a tu post xdd nawet w msp nie gram ale coś może będzie tak se czasem myślę xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Misia w stu procentach Cię rozumiem. Ta gra (jeżeli mogę tak to nazwać) zakończyła się w 2013 roku, potem to już nie było to samo MSP. Ludzie stali się zauchwali, wredni samolubni. Każdy ze sobą rywalizują. To już nie jest 'gra' którą pamiętam, to już nie jest MSP.


    Pozdrawiam
    ~Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcesz VIPA w MPS możesz dostać go tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. W moim mózgu jest totalna herbata

      Usuń
    2. A ja myślałam, że w Twoim mózgu herbatka jest zawsze. )";

      Usuń
  11. Masz rację, Msp się zmieniło ale ja chociaż poznałam wielu miłych ludzi co jest plusem nowego msp. Powodzenia w spełnianiu marzeń, będę pamiętać jeszcze ten blog i te miłe chwile.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu, ale się zdziwiłam jak to zobaczyłam xD
    Też jadę na Kraków Live Festival, tyle że 18 sierpnia, bo zobaczyć (właściwie to posłuchać) Ellie Goulding.

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurde, weszłam przed chwilą dosłownie z ciekawości na tego bloga i nie myślałam, że będzie tutaj jakikolwiek post, a tu proszę. Masz rację we wszystkim co napisałaś. Tak na koniec dodam jeszcze, że naprawdę dobrze teraz piszesz i tę notkę czytało mi się świetnie. Powodzenia w życiu i spełnianiu marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg dopiero po chwili zdałam sobie sprawę że to ty
      o m g Kasiuu, gdzie jesteś, gdzie jest Aleksa, Emily bez Was to również nie to samo ;c

      Usuń
    2. Nie wiem, wszystko się popsuło. Z Aleksą nie mam prawie w ogóle kontaktu, czasami coś popiszemy na fb, ale to jest naprawdę mała cząstka tego, co było kiedyś. Wiem, że u niej nie najlepiej, ale nie mogę za wiele 'powiedzieć'. Po prostu wyrosłyśmy z tej różowej gry :/ Weszłam wczoraj z ciekawości na emily i naprawdę tyle wspomnień ehj :/

      Usuń
  14. Nie wiem, czy będziesz to czytała, ale jeżeli Tak, to domyślisz się, kim jestem. Piszę o tym, a od tamtego czasu minęły 4 lata. I wiesz co Karola? Wszystko się zmieniło. Wystarczyło twoje jedno słowo, jeden post. Potem od nas odeszłaś i nie wiesz, jak to dalej było. Prawda jest taka, że mnie zniszczyłaś. Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo. Ale nie piszę tego po To, żeby się wyżalić. Piszę, bo dopiero kiedy poszłam do nowej szkoły zrozumiałam, że nie możesz kontrolować mojego życia. Dopiero tam się od Ciebie uwolniłam. Ty pewnie o mnie zapomniałaś, ale ja pamiętam. Przypominają mi o tym wspomnienia, gdzie nóż grał główną rolę, ale nie zrobiłam tego. Zrezygnowałam. Jednak nadal pamiętałam i wciąż pamiętam. A teraz piszę To, żeby Ci powiedzieć, że Ci wybaczam, chociaż nigdy mnie nie przeprosiłaś. Wybaczam Ci To, co ze mną zrobiłaś. Wybaczam To, co działo się przed, a i po tym wydarzeniu. Wybaczam Ci, że wylałaś na mnie wszystkie brudy, chociaż ja twoje zachowałam dla siebie. Wybaczam, że prawie, przez to co działo się potem, popełniłam samobójstwo. Wybaczam moje wyobcowanie i depresję ukrytą wewnątrz mnie. Wybaczam, że kiedy ktoś mnie polubi zastanawiam się, czy nie robi tego dla beki. Wybaczam Ci to wszystko, a nawet i więcej. Nie chcę mieć z Tobą nic do czynienia, a ten komentarz traktuję, jako formę katharsis. Nie powiedziałabym Ci tego w oczy, ani nigdzie indziej. Tutaj mogę być anonimowa, chociaż wiesz, kim jestem. Chciałam po prostu to napisać i odciąć się od toksycznej przeszłości, jaką były te lata. Jeżeli to czytasz, to wiedz, że chciałam, żebyś się o tym dowiedziała. Jeżeli czyta to ktoś inny, niech to wyśle Karoli. Po prostu Chcę, żeby się o tym dowiedziała. I mam nadzieję, że uszanujesz moją wolę i zostawisz mnie w spokoju. Czas odciąć się od toksycznej przeszłości i żyć przyszłością, która maluje się w zupełnie innych barwach. Żegnaj Karola...

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Zapraszam na bloga o Arianie Grande! https://blogarianagrandeciekawostki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDDDDD

      I to "super" w takim kontekście

      Usuń
    2. Jeżeli znasz jakiegoś bloga o Ellie Goulding to możesz mi powiedzieć

      Usuń
    3. blogi o celebrytach byly modne
      DWA LATA TEMU

      Usuń
    4. i co, że były modne 2 lata temu, jeśli ktoś to lubi, to co za różnica

      Usuń
    5. Ten blog o Arianie to kolejny stos wszystkiego, który nic nie wnosi. Takie informacje mamy wszędzie

      Usuń
    6. to, co pisaliśmy na abiesce też było stosem wszystkiego i nikomu to nie przeszkadzało

      Usuń
    7. Gawd, proszę, myślmy. Ariana to jeden temat, co tam można napisać? Informacje o nowej piosence pojawiającej się na X czasu? 20 postów o tym, kiedy się urodziła?
      Jednak to, co tworzy zajmie określoną grupę paru postów i tyle. Wyczerpie się.

      Usuń
    8. Chryste, skoro ktoś ma ochotę zrobić bloga z chociaż kilkoma postami, niech robi i reklamuje, skoro to jego pasja

      Usuń
    9. Niech to zrobi. Ale nadal nie zmienia faktu, że to nie ma sensu.

      Usuń
  16. Japierdziele jakim ja byłam homarem

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. udam, że tego nie widziałam, bo to nawet nie konstruktywna opinia

      Usuń
  18. W tym momencie muszę się z Tobą nie zgodzić, Haniu. Mówisz, że moderatorzy nie chcą/nie starają się przywrócić 'starego msp', bo nie ma dla kogo. Zacznijmy od tego, że przywracanie tego co było dawniej jest kompletnie bez sensu! Jak wiemy Moviestarplanet od zawsze celowało w przedział wiekowy od 7 do 16 lat i nic tego nie zmieni. Piszesz, że dodają coraz to nowe rzeczy pokroju zmian w klinice piękna czy nawet tych 'tumblr' ubrań. Co jest złego w dodawaniu do gry ubrań, lub uogólniając stylów, które aktualnie są popularne? Przecież twórcy gry muszą iść z postępem czy po prostu się rozwijać. Przecież tak bardzo znienawidzeni przez was moderatorzy to nie tylko grupa informatyków, która potrafi tylko banować i dodawać nowe rzeczy do gry. Pamiętajmy, że jest to gra posiadająca serwery na całym świecie! Co za tym idzie mają oni zatrudnieni grupę osób, które badają aktualny rynek i sprawdzają co się 'sprzedaje'. Nie oszukujmy się, ale owa gra od zawsze była dla nich źródłem zarobku. Pomyślcie, co będą mieli z tego, że kilka 'dorosłych' czternastolatek dostanie swoje upragnione ''stare'' MSP i wyda 20 złotych na vipa? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie proszę o powrót starego MSP. Według mnie, gra już nie uczy, nie jest warta, bym spędzała mój wolny czas uczestnicząc w niej. Kiedyś była dla mnie faktyczną strefą wolnego umysłu (?), dawała możliwości wyrażania siebie. To tylko moja osobista opinia - moderatorzy dążą do zarobku, co jest zrozumiałe, jednak jak dla mnie - gra nie nawiązuje do multikulturowości, nie uczy. Plus ważną rolę grają użytkownicy, obecnie, masa osób uczestniczy w tzw. "wyścigu szczurów", a ja, nie chcę tracić czasu na coś, co nie edukuje w żadnym stopniu, z czego wyrosłam, gdzie chcąc wyróżnić się, wydajesz 200 zł na specjalnego VIPa, gdzie jesteś masowo wykluczany, bo masz niższy level.

      Usuń
  19. msp a co to gdzie ja jestem

    OdpowiedzUsuń
  20. czy ktos mnie pamieta ludzie lmao ((invida here pozdrawiam .))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba cie znam, ale wtedy jeszcze nie czytałam tego bloga, idk

      Usuń
  21. Chcesz VIPa w MSP ? TUTAJ MOŻNA GO DOSTAĆ (KLIKNIJ) http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow
    Powiem tak
    Kiedyś czytałam tego bloga i czerpałam z niego inspiracje tak sie zafiksowałam ta "różowa gierka" że zupełnie zapomniałam o innych sprawach jedynie tematem do rozmów było "ja mam VIPa" "ja mam tamto ja mam sramto" zapomniałam też o tym blogu nie spodziewałam się że jak tu wrócę to już go tu nie będzie gdy sobie o nim przypomniałam miałam nadzieję że będzie jakiś konkurs na redaktora że iwcia zrobi mi logo ale nie gdy weszłam na bloga zmartwiłam się bo zobaczyłam że ostatni post jest z czerwca a jest wrzesień. Teraz bardzo żałuję czasu straconego na grę aż strach pomyśleć ile ja czasu straciłam pisanie na blogu to moje marzenie a przez grę myślałam że moim marzeniem jest VIP na rok teraz nawet nie mam ochoty wchodzić na inne blogi przywiazałam się do tego i zrobiłab wszystko żeby móc go uratować😭
    NO I TAK STAŁO SIĘ WRESZCIE TO Z SIEBIE WYDUSIŁAM❤️😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EDIT: nie wiem czemu nie moga zrobić a z kreska na telefonie więc sory za błędy😔

      Usuń
  23. osobiście sądzę, że nic się nie zmieniłaś
    wybacz ale od zawsze czytałam twoje posty z niechęcią w tej tak samo zgorszyłaś osoby grające mimo upływających lat
    uwierz mi to, że ty tego nie robisz nie daję ci prawa do gorszenia innych. Doczepię się również do początku posta, czy tym wstępem chciałaś pokazać pseudo inteligentną? Na to wygląda jeśli musisz uświadamiać innych, że piszesz mądrze. Gdybyś to robiła, nie musiałabyś martwić się, ze ktoś cię nie zrozumie. Oprócz tego nic z twojego posta nie wyniosłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szukasz DOBREGO HACKA NA VIPA w MovieStarPlanet to tutaj jest http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  25. kiss you… Jeśli to przeczytałeś ktoś za 30min. napisze do ciebie właśnie te słowa jeśli nie wkleisz tego do 10 komentarz w ciągu 10 min. zostaniesz wiecznie sam. Naprawdę to działa Ola Kamińska nie zrobiła tego w wieku 10 lat i ma teraz 23lata i jest cały czas sama a Julia Małecka wkleiła to do 10 komentarzy i teraz jest już po ślub

    OdpowiedzUsuń
  26. teraz tak uznalam, ze wejde na jakis stary blog na msp, a mam takie 'wow' bo to jeszcze nie jest usuniete

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!