czwartek, 2 kwietnia 2015

LBA - nominacja od Alice917

Hallo!
Matko... Nie wiecie jak ja się cieszę.
Serio. Alice, dziękuję za to, że jestem Twoją ulubioną redaktorką. Zaszczyt. XD A i za nominację.
Okok, pewnie nikt nie wie o co chodzi.
Do czego zostałam nominowana? Do LBA. Przez Alice z bloga cztery-panny-z-jednej-wanny.
A co to takiego? (Alice, wybacz, skopiuję definicję Xd)
LBA- Libster Blog Award. Polega on na tym, że osoba której podoba Ci się twój blog czy posty, nominuje cię do LBA. Ty, musisz odpowiedzieć na 11 pytań które Ci zadaje. Następnie musisz nominować 11 blogów, i zadać im 11 pytań. Dzięki nominacjom, możemy pomóc czyjemuś blogowi, polecić go. Dzięki temu on zgromadzi więcej wyświetleń.
Nom.
Ja - nie wiem jak Wy - nie słyszałam o takim czymś. Chyba jestem zacofana... ;m;
No nic. Teraz już wiem. (y)
Ostrzegam, że ten post będzie krótki. Ech. Normalny pojawi się, hm... Jutro, bądź pojutrze.
Dobra, teraz czas odpowiedzieć na pytanka. A jakie dostałam?
Pytania:
1. Ile prowadzisz bloga?
2. Jaki planujesz post?
3. Co cię skłoniło do pisania?
4. Czym się interesujesz?
5. Jaki jest twój ulubiony Youtuber?
6. Jaki jest twój ulubiony film?
7. Jakie jest twoje marzenie?
8. Czy jesteś zadowolona z wyglądu bloga?
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
10. Jaki jest twój ulubiony serial?
11. Co myślisz o filmie 50 twarzy Grey'a a co myślisz o "Gwiazd naszych wina"?
Wowo, dość fajne pytanka. Szczególnie te ostatnie... B)
No... Czas odpowiedzieć!
Odpowiedzi.
1. Obecnie swojego, nowego oczywiście, prowadzę go... Hm... Prawie miesiąc. Ale blogować, bloguję już rok z kawałkiem.
2. O mamciu... Na razie mam pustkę w głowie, ale na pewno albo jakiś modowy, albo z ciekawostkami. Zresztą, w postach roboczych tutaj mam już przygotowany post, tzn temat. :D
3. Szczerze? Czytałam blogi o MSP, to zechciałam być "sławna" (ambicja 12sto latki...) i mieć popularnego bloga. A teraz? Jestem tutaj, wowo.
Ogólnie chciałam też zabić nudę, i coś popisać. Mądre, wiem. Ale co mam poradzić, miałam 12 lat. I byłam strasznie głupia. XD
4. Jejciu, dużoma rzeczami się interesuję.
Wymienię:
- I i II wojna światowa
- alkohole świata (ćś)
- muzyka
- biologia
- militaria (ps. Nie, nie słucham S(s)a(j)batonu. Gówno... :^))
-  lata 80'
- sztuka
- PRL
- wiersze białe
5. Nie oglądam zbytnio YT, ale lubię PewDiePie, Karolka, IsAmUxPompa, i (matko jak on sie nazywał) FuriousPete. A, i oglądałam kiedyś JJoker'a... [*]
6. Jesteś Bogiem!!!!1!1 Nie no, żartuję. Zdecydowanie... Hm... Chyba nie mam ulubionego filmu. :/
7. Największe? Chciałabym pojechać na koncert. Byle jaki. Ale byleby na koncert. :/ Jeszcze mam inne marzenie, ale tego nie mogę zdradzić. :d
8. (Matko, jeszcze 3 xd) Jestem na 4 blogach (+mój) i każdy wygląd mi sie podoba. Oryginalne i odmienne. 10/10
9. Rysuje, słucham muzyki, gram, piszę białe wiersze, pisać z przyjaciółmi... A, i kocham pić. XD (bez skojarzeń)
10. Świat Według Kiepskich (XD), Rodzinka.pl, Trudne Sprawy, M jak (Młotki) Miłość, programy kulinarne Makłowicza (eee yyy dźwig) ... Kurde, mogłabym wymieniać nieskończoność. Eee, jakie było pytanie? Aaa, nie mam ulubionego serialu. Za dużo ich. (y)
I ostatnie....!!1!1!1!
11. NIE OGLĄDAŁAM! Ale planuję obejrzeć... Szczególnie ten pierwszy... B)
Ło matko. To co? Pa!




JEZU JESZCZE NOMINACJE DO BLOGÓW I PYTANIA XD.
Dobra. To nominuję;
mspoczamikathey.blogspot.com - Mandę♥ B)
kisieleeeq-i-msp.blogspot.com - Olę (Mika)
kolorovve-msp.blogspot.com - Inde♥
emily-mccline-i-msp.blogspot.com - hm... Oliwkę.
cynia3-i-kokosowe-msp.blogspot.com - Skoro Klaudia została nominowana to... Mango. Julię, noo.
piec-dziewczyn.blogspot.com - Karę B)
cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com - TheFlorence
chill-in-heart.blogspot.com - Alice B)
lala-opowiada.blogspot.com - Lalę no xd
przygody-z-msp-i-my.blogspot.com - Ilonę
wika-frugoo-msp.blogspot.com - no... Wiktorię, bo to jej blog xd
Jedenaście blogów, matko.
To teraz jedenaście pytań:
1. Co lubisz najbardziej robić, gdy jesteś na komputerze?
2. Mniej więcej, ile blogów czytasz?
3. Jaki jest Twój ulubiony napój?
4. Lubisz lazanię?
5. Ulubiony zespół?
6. Która piosenka denerwuje Cię?
7. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
8. W które gry lubisz grać? (Niekoniecznie przeglądarkowe)
9. Jakiej marki masz telefon?
10. Lubisz słodycze?
[Zw, 13.14]
[Jj, 13.15] MAM CHERBATKE S MALINKOM!!!1!!1
11. Ile masz osób w klasie?
Ufff... Koniec.
Hah, to macie co odpowiadać. Dziwne troche pytania, wiem.
Dobra, kończę. Jutro bądź pojutrze spodziewajcie się ode mnie normalnego posta.
To...
Auf Wiedersehen!

Logo od Draculaurazmonsterhigh, dzięki♥

21 komentarzy:

  1. Pierwszy! A post przeczytany.
    Ciekawy post ;)
    Masz farta , że jesteś nominowana.

    `człowiek bez podpisu (xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Supi, że zostałaś nominowana! ♥ Fajne odpowiedzi i pytania,.. EEEEE YYY DŹWIG! Nie wiem co napisać.... PAAP KC (hehehe)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ♥ To zaszczyt :o XD

    olliwka1000, Olka PS. Dobra ta herbata ? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, moje dwa blogi XD. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę z nominacji. Fajnie, że podobają Ci się moje posty. Pozdrawiam, Jula :

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Julsona: na kolorovvym Ty piszesz tego posta, czy może Ala, albo ja, a może Natalson? ;3
    ~Ja

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za nominacje, heh. <3
    #xd

    Fajny post :))

    Pzderki!
    Olcia /Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post c;

    ~Lil

    PS. ZAPRASZAM! PROSZĘ! http://one-life-many-dreams-cupcake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. NOMINACJON...
    Guten Tag *-*

    ~1szymon102 (mam zawał przez Arli)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za nominację ❤ Zaszczyt, normalnie xd
    Szczerze, też o tym LBA nie słyszałam o.e Kolejna zacofana osoba. PJONAA xd
    Posdr
    Manda
    Dobra herbata? B) xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zaszczycona obecnością mego loga xD Fajne odpowiedzi, podoba mi się twój styl pisania ^^
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  12. Malinko. Nie trzeba nominować 11 blogów. Można ile się chce. Gratuluje dostania się do LBA!
    Anielline

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Taki krejzi. Odpowiedź do pytania 11 najlepsza, yolo. Miłego seansu.
    Gratulacje nominowanym, hshs. Ja szczerze o tym LBA słyszałam, ale się jakoś nie zagłębialam. Nie wiedziałam, o co chodzi, Zue tępota.
    Wew, świetne logo. Niemiecka dziewczyna, haha, pamiętam, jak cię tak kiedyś nazywałam, choć nie wiem, w sumie, czy to ja wymyśliłam to przezwisko :p.
    Posdrafiam! Daj łyka herbaty, plz, lubię
    ~Złe

    OdpowiedzUsuń
  14. O bosz...
    Ja nawet nie wiedziałam, co to jest!
    I czy ja dobrze czytam? Nominowałaś mnie? Serio?

    ~ ! Donata !
    ~ Sheylen

    OdpowiedzUsuń
  15. Malina ♥♥♥
    Dziekuje za nominacje, ja juz kiedys bralam w tym udzial i uwazam ze to bardzo fajne jest xD Twoje odpowiedzi super, a jakze B)
    Iga, tak ja odpowiem c:
    ~Indziulencjuszek (#slowotworstwo)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj sie pewnie pojawia odpowiedzi, wiec wbijajcie xDDD
      I zapraszam na moj drugi blog: everything-is-true-believe.blogspot.com

      Usuń
  16. NIEEEEEEEEEE XDDD
    Zartuje, supi. B|
    Post bedzie okolo 20-22 jesli nie zapomne. xdd
    Ale odpowiedz mi, prosze, CZEMU AKURAT JA!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to ze jestem zla czy cos, ale nie wiem czemu to ja akurat xdd

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!