wtorek, 31 marca 2015

Jak się wycwanić i w prosty sposób wygrać konkurs?

 Hey! A kto to? ABI! Tak, tak. Ja. Jest godzina 22:18, a ja zasiadam do pisania postu. Nie mam co robić ze swoim życiem + dzięki pewnej piosence jestem pełna energii.


 Oczywiście, Ellie. :) (oh, kto by pomyslał?)

 Post nie będzie jakiś mega długi, męczący i trudny do odczytania. To mała rada, która ułatwi Wam wygranie w interesującym Was konkursie na MSP w kategorii na najlepszy look. Na końcu czeka na Was mała niespodzianka. Zostańcie do końca! :)
 Przejdźmy do postu. Jak wiadomo, nie wszyscy posiadają odpowiednie fundusze, by zakupić  ciuchy z konkursu, który został niedawno wprowadzony. Wiele takich osób marzy o pakiecie VIP, niestety rodzice nie pozwalają im na takie wydatki. Jak więc ułatwić sobie zdobycie tej ekskluzywnej rangi? 

Jak wyeliminować wszystkie trudności związane z wzięciem udziału w konkursie? Jak w łatwy sposób wygrać VIPa? (pominę reklamowanie swojej pracy konkursowej)

 Jakieś 2 lata temu, gdy na stronie głównej MSP zaczęły pojawiać się moviestars zwycięzców w konkursie na najlepszy look, zauważyłam tam postać ALAKINGIINa początku pomyślałam, że ktoś wzoruje się jej wyglądem i stworzył podobne konto. Wątpiłam w uczestnictwo Ali w takim wydarzeniu. Szybko sprawdziłam listę zwycięzców i moim oczom ukazało się coś podobnego do tego:


  Pod nazwą looka znajduje się nick jego autora/twórcy, natomiast obok liczby serduszek widnieje nazwa "modela". Dzięki takiemu rozwiązaniu można się nieźle wycwanić. Korzystamy z garderoby kogoś innego, a sami na tym zyskujemy. Zero wydatków. Trzeba tylko poświęcić trochę czasu na stworzenie pracy konkursowej i jej zareklamowaniu. Proste, a zarazem skuteczne. 
 Taki sposób jest mega opłacalny. 
  • nie wydajemy naszej "wirtualnej" kasy
  • możemy zyskać pakiet za prawdziwe pieniądze 
 Można? Można. A teraz pytane: Kto z Was skorzysta z tej metody? :')

 A teraz, obiecana niespodzianka!

screen z oficjalnego fanpage'a MSP
 A co to za stwór? To wielkanocny Boonie. Prawdopodobnie, tak w pierwszym stadium rozwoju będzie wyglądała nasza "nagroda", którą będzie można zdobyć w evencie wielkanocnym. Możecie zadecydować czy opłaca się brać w tym udział. :) Mnie osobiście nie jarają te pseudo-zwierzaczki, więc chyba sobie odpuszczę. Nie chcę marnować czasu na rozwiązywanie zadań.
 Aaa, 23:30. Dobranoc. :*


14 komentarzy:

  1. Supi. Nie ogarniam, ale nie potrzebne mi to, lecz ogólnie przydatne. Ja się bawię w ten event . XD KC (hehhe wiesz o ci chodzi) ~lamelga

    OdpowiedzUsuń
  2. 1! Fajny post (Jak zawsze :p) Ja prawir nigdy bie biore udziałów w żadnych konkursach.

    ~oliwia:)506
    -HanJaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie nie skorzystam z teo poradnika xd.
    Moze za miesiac. xddd
    Ale pomysl sam w sobie na "wycwanienie" sie z wygrana to niezle xd
    Pzdr
    `m

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm, skorzystam. B)

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na wycwanienie się jest dobry, ale ja wolałabym żeby to moja postać była na ekranie logowania XD.
    Co do Boonie... Mnie sięwydaje, że to jest ten Booniacz z vipa na rok z aktualnej oferty :) Myślę, że ten konkursu będzie inny ;)
    ~Indzioh
    everything-is-true-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :> Ja zawsze brałam udział w konkursach, ale straciłam nadzieje. Prawie wszyscy głosują na brzydki look tylko po to, żeby dostać nagrodę od autora -.-"

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bawię się w to zbieranie jajek XD
    Pozdrro ;D
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahha, świetny pomysł na wygraną :D

    ~Lil

    PS. ZAPRASZAM! ~ http://one-life-many-dreams-cupcake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałbym mieć kiedyś takiego bloga jak ty ale u mn. jest to niemożliwe :( Zapraszam do mn. http://piotrekmsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałbym mieć kiedyś takiego bloga jak ty ale u mn. jest to niemożliwe :( Zapraszam do mn. http://piotrekmsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatny post!
    Nie brałam udziału w żadnych konkursach na Msp, ale chyba warto..

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!