czwartek, 17 lipca 2014

Pomysły na MSP 1# + Grafik.

Cześć!
Tak, znowu grafik. Tamten mi nie pasuje teraz, już nie mam tyle pomysłów. Oczywiście ubolewam nad odejściem Emilly, bardzo ją polubiłam. Mam nadzieję, że wrócisz :c.

Najpierw dam mój grafik, potem dalszą część posta. Proszę również pozostałych redaktorów, aby napisali, czy mój grafik odpowiada z ich.

Poniedziałek - Ta seria.
Wtorek - BRAK POSTA
Środa - Boonies, bosters i zwierzaki (seria)
Czwartek - Być może nowa seria, ale post będzie.
Piątek - Obsługa programu PIXLR.COM
Sobota - BRAK POSTA
Niedziela - Nie wiem jeszcze. Może jak coś wymyślę, to napiszę.

Dobrze, zaczynamy post. Sporo myślałam o zmianach, jakie mogły by nastąpić. Moje pomysły :

-Gdy tworzymy nowe konto, można by było wybrać sobie do ubrania 5 ubrań ze sklepu, zamiast tych nudnych początkowych. Nie ważne, czy bierzemy rzeczy VIP czy nie, po prostu 5 ubrań i tyle, na dobry początek!
-Chciałabym również, aby był chat TYLKO dla lvl -5. Tak MINUS. Chodzi o to, żeby niskie lvl też mogły cieszyć się własnym chatem. Może wtedy mniej ich by było w kawiarence, plaży itd. Mało co widzę lvl podobny do mojego w chacie. Zawsze początkowi, ale wiadomo - misje.
-Żeby za każdego Vipa, można by było płacić przez Tel.  Tak jest najłatwiej. Zbierasz np na Vipa na 3 miechy. Doładowywujesz sobie konto, aż wyjdzie oczekiwana suma i TA DAM. Szybko, a nie. Przez konto trzeba więcej czasu, oraz moja mama musi iść do wpłatomatu wpłacić. ;_;.
-Bank. Ciekawy pomysł. Można by było w nim pożyczać i oszczędzać SC. Można by było pożyczyć do jakiejś tam kwoty, np. 20 tysięcy SC xD. Dziennie oddawało by się np. 200 sc, lub tygodniowo ileś tam..
-Zawód, praca. Nie chcielibyście, aby wasza Ms pracowała, lub kształciła się w wybranym kierunku (lekarz, nauczyciel, sprzątaczka) Co tylko chcecie! Oczywiście zarabiałaby na tym.

To są moje pomysły. Uwaga! Jeżeli ktoś zrobi o tym art, osobiście go uduszę! Uwaga, jeżeli ktoś zobaczy art z moimi pomysłami (wszystkimi, bo niektóre mogły wymyślić inne osoby) proszę mnie poinformować ;(.

Teraz wywiad na temat tych zmian z NutCream

D- Ja, czyli Diana spoko123
N- Czyli NutCream

D-Cześć, mogę przeprowadzić z tobą wywiad?
N- Jasne ;)
D-Dobra, jaka zmiana spodobała ci się najbardziej?
N- Najbardziej spodobała mi się zmiana z dodaniem większych leveli, przynajmniej mamy co robić - wbijać levele.
D-Aha, no tak. A jaka zmiana podoba ci się najmniej? Mi kratki ;-;
N-Kratki i cisza nocna ;-; Zawsze w nocy było mało osób, a tu co? Nie można już gadać ;//.
D-No, właśnie, jest coraz gorzej. Może masz jakiś pomysł na zmianę?
N-Hmm, może żywe role? Dajesz scenariusz wybranej MS, ona/on musi się jej nauczyć i jak najlepiej odegrać.
D-Ciekawe pomysł! Chcesz coś jeszcze dodać? 
N-Nie, a mogę kogoś pozdrowić?
D-Pewnie ;33
N-Pozdrawiam moją załogę bloga famous-moviestar.blogsport.com moje najki i siebie, oraz czytelników bloga Abieski ;)

Bardzo dziękuje ci za wywiad ;). Teraz kilka artów z pomysłami i koniec posta ;c.



Tylko 2, nie chce mi się szukać więcej! ;c. Papatki ;*


1. Niedługo będzie nowe logo.
2.Od przyszłego tygodnia dostosowywuję się do grafiku
3.Proszę, komentujcie więcej <3.

XD

13 komentarzy:

  1. Super notka <3 :*
    /Slodziusna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlugi post dusia i fajnie by byli gdyby ten twoj pomyśl na nowe MSP wypalil , bo bardzo mi się podoba !:-) a i skórki za bledy bo pisze z komórki

    OdpowiedzUsuń
  3. Diana mogę ci zrobić logo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dzieki. Nie musisz, ale jak chcesz, to prosze bardzo! ;)

      Usuń
    2. Mhmm tylko nie wiem jak dokładnie bo nie mam cię w znaj :(

      Usuń
    3. Diana zrobiłam ci logo :)
      Jaki masz g mail??
      Albo na co mam ci wysłać logo??

      ~Karolina

      Usuń
  4. Kiedyś robiłam arta o pracy :)
    Ale nic nie zarzucam, bo mogłaś nie widzieć :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Długi post ;3 Cieszę się, bo lubię czytać tw posty.Mam nadzieję, że pomysły wypalą. Najbardziej podoba mi się pierwszy, drugi i czwarty.

    ~monia(000) - Dusianators, czy ja to się tam nazywa XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. I fajny wywiad, haha.
    NutCream.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!