środa, 16 lipca 2014

Coś więcej o stronie PizaP.com

Hey.

Na początku, chciałabym poinformować, że nie mogę się pogodzić, z odejściem Emily. Była świetną redaktorką, przykładem dla mnie. Szkoda, ale wszystko ma swój początek i swój koniec. Nie zapomnę jej! Nigdy!


A wracając do dzisiejszej notki, będzie to, coś więcej, na temat programu PizaP.com. Oświadczam także, że druga część serii "Co na TOP'ie", to ostatnia część. :) Zaczynamy!

Skoro Kathey i Laniacz, tworzą dedyki, kolarze i loga, ja, postanowiłam objaśnić Wam kilka sztuczek, związanych z tą stroną. Do każdego "kroku", dodam screeny, tak, żebyście wszystko zrozumieli. Wytłumaczę, jak:


  • Stworzyć ładne logo.
  • Zrobić cień Movie Star w logu (czy jak to się odmienia).
  • Zapamiętać o wszystkich elementach, potrzebnych w naszej pracy, wykonanej w Pizap'ie.

  • 1. Jak stworzyć ładne logo?

    By zrobić ładną pracę, najpierw musimy wejść w link >KLIK<. Znajdziemy się na stronie głównej, wyglądającej tak:

    Jeśli nie widzisz zdjęcia, kliknij na nie.

    Jeżeli chcemy stworzyć logo, klikamy "Edit Photo".

    Jeśli nie widzisz zdjęcia, kliknij na nie.
    Po kliknięciu, znajdziemy się na stronie:

    Jeśli nie widzisz zdjęcia, kliknij na nie.
    Klikamy na przycisk:


    Wybieramy zdjęcie, które będzie służyło jako tło. (Fotografia musi być zapisana na naszym komputerze!) Po wybraniu obrazu, znajdziemy się w miejscu, wyglądającym tak:


    Tło, chmurki, wybrałam ja, dlatego jest przedstawione na screenie. Następnie, wybieramy, czy tło ma być czarno białe, lub z innymi efektami. Jeśli chcemy dodać do niego naszą MS, musimy pobrać LOOK, z nią zawarty. W następnej kolejności, klikamy na przycisk:


    Wybieramy oufift. Ustawiamy go w odpowiednim miejscu. Po zakończeniu, będzie wyglądało to tak:


    Ładny, ale niepełny. Można dodać też tekst.

    2. Jak zrobić cień w logu?

    Tworzenie cienia, jest dziecinnie proste! Trzeba po prostu dodać kolejny raz look oraz wykorzystać ustawienia poświaty. Żeby to zrobić, klikamy:


    Efekt:


    Trochę przyciemniło kolor czcionki i sukienki, ale może być.

    3. Jak zapamiętać "sztukę" tworzenia Pizap'ów?

    Nic trudniejszego! Wystarczy często robić kolarze, edytować zdjęcia, by wszystko robić odruchowo!

    Pozdrawiam,


















    9 komentarzy:

    1. Świetny poradnik :)
      W sumie wszystko potrafiłam ale post na prawdę przydatny. Rozumiem, że przejmujecie się odejściem Emily ale jej posty możecie nadal czytać na jej blogu :) emily-mccline-i-msp.blogspot.com Polecam jej blog
      Pozdrawiam, Landrynka czyli Werka Msp :3
      Haniaczonators!♥

      OdpowiedzUsuń
    2. Dziękuję. :3 Cieszę się, że jest kolejna osoba, która mnie lubi. :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Świetnie pomogłaś mi bo nie wiedziałam. Pozdro szuszu8
      Haniaczonators

      OdpowiedzUsuń
    4. Super poradnik «3

      I ja kolejna Haniaczonators *w*

      OdpowiedzUsuń
    5. Nie ma za co. :* Haniaczonators, kocham Was! ♥

      OdpowiedzUsuń
    6. Hej. Super post...A tak wgl to są takie czciąka która masz na logo w pizap.com >
      /
      ?

      OdpowiedzUsuń
    7. DZIENKI MENSZU

      OdpowiedzUsuń
    8. A jak ty wycinasz MS z innego tła? w jakim programie?

      OdpowiedzUsuń

    Czekamy na Twoją opinię!