środa, 16 lipca 2014

Odchodzę...

Cześć,

Nadszedł ten dzień w którym pora się pożegnać. Wiem, długo tu nie byłam, ale po prostu nie mam motywacji na pisanie tutaj. Nie wyrabiam się. Myślałam o tym długo, dlatego wpisy z mojej strony się nie pojawiały. Wystarcza mi mój blog o MSP, emily-mccline-i-msp.blogspot.com. Było miło, ale nie czuję już tej przyjemności pisania tutaj.. Po prostu szkoda gadać. :// Naprawdę było ekstra pisząc tutaj z wspaniałymi redaktorami, na najpopularniejszym blogu o MovieStarPlanet. Chcę też podziękować czytelnikom, którzy we mnie wierzyli i byli przy mnie. :3 Poznałam dużo fajnych osób. Niestety, wszystko kiedyś się musi skończyć..Przepraszam. No nie wiem, co jeszcze powiedzieć. Dziękuję Abieskiej za szansę pisania tutaj, choć jakby się tu zastanowić, to dzięki Wam. ;) To Wy wybraliście ''2 opcję'', abyśmy ja wraz z Duśką pisały tutaj. c;

Dziękuję,

Emily McCline

P.s: Nutka, nieco smutna, na pożegnanie:


14 komentarzy:

  1. Jeju lubiłam Cię ;c Szkoda że odchodzisz : /

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeee :( Blagam nie! :'(
    'Smutna Lala ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, proszę ;C. Nie możesz! Nie! Wiesz, większość wybrała opcję drugą ze względu na Ciebie! Szkoda, ale ci poradzę? Chociaż ja dotrwam dłużej, może.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. ;( Jesteś w wieku mojej siostry a piszesz dojrzalej i lepiej ode mnie. Niebywałe. Szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłaś świetna :(
    ~Alicja,która bardzo ubolewa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przed chwilą odeszłam , tylko że nikt nawet nie napisał mi "nie odchodź" . Na msp nikt na mnie nie zwraca uwagi , kiedyś było inaczej . Teraz jestem powietrzem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami czuje sie tak samo i tez dopiero odeszłam, a ty Emily pisałas swietnie i mam nadzieje ze chociaż rozwinięrz swe skrzydełka na twoim blogu :) ~ SuperModelParis

      Usuń
  7. Trudno... Dobrze, że na twoim blogu choć będę mogła poczytać Emiliowe notki ;)
    -Werka która jest odrobinę zrozpaczona ;c
    Byłabym na prawdę przygnębiona gdybyś wogóle skończyła z pisaniem... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sami fajni redaktorzy odchodzą
    ~Kara

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE!! Nie możesz!! Proszę nie odchodź.:'(

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisałaś bardzo fajne Posty, ale chyba Cię rozumiem. Nie dawno założyłam bloga i nie mam czasu trochę posiedzę na MSP, potem po edytuję bloga, przeczytam posty, bo czytam obecnie 4 blogi. Już potem nie mam czasu na inne moje sprawy.. A ty robisz o wiele więcej rzeczy, więc i tak dobrze się wyrabiasz. Lecz i tak nie cieszę się, a raczej smucę. No nie trudno.. Żegnaj Gabi. :C Będę tęsknić :C

    ~Anka twoja nadal Fanka która jest smutna :C

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!