czwartek, 17 lipca 2014

Pytania od Was dla mnie, czyli nowa seria z konieczności.

Heii!
Taa... Zabijecie mnie chyba, ale mój laptop ZNOWU się zepsuł. Nie, chwila. Nie zepsuł się ale nie da się go naładować, bo mój brat będąc w gipsie walił w ładowarkę - co się dziwić że się zepsuła. ;-;
Na szczęście wystarczy wymienić to wejście do ładowania. Myślę że za tydzień spokojnie będę mogła odpalić laptopa, wejść na Msp, napisać NORMALNĄ notkę.
Więc z konieczności muszę zacząć nową serię.
Jaką? Pytaniową.
Będzie polegała na tym, że w komentarzach zadajecie mi pytania, ja na nie odpowiadam w notce. Troszeczkę jak na asku, ale chcę pomimo kolejnych problemów technicznych mieć jakiś wkład w bloga, i przejawiać jakąkolwiek aktywność.
Obecnie piszę z tableta.
Więc te pytania mogą dotyczyć zarówno mnie osobiście, jak i całokształtu Msp.
Można powiedzieć - Możecie pytać o wszystko.
Dzisiaj na potrzeby notki sama owe pytania, takie podstawowe "zadam".
To nie przedłużam, notka nie będzie zbyt długa, tylko taka żeby lekko się ją Wam czytało.
Więc... Zaczynam!

Pytanie 1.
Od kiedy grasz na Msp? (Ogólnie i na głównym koncie)
Ogólnie, to od lutego 2012. Nie pamiętam dokładnej daty powstania mojego pierwszego konta.
Kathey za to mam od lipca 2013. Gram na niej rok. Większość dziwi się że tak "krótko" gram a mam 23 lvl. Sama nie wiem jaka magia to spowodowała. XD

Pytanie 2.
Kathey dostałaś od kogoś, czy sama stworzyłaś?
Sama! Niektórzy myślą że gram na Kathey od 2013, ale konto zostało stworzone wcześniej... Nie. Sama robiłam pierwszy strój, sama wbijałam 1 lvl, itd.

Pytanie 3.
Czy myślałaś kiedyś nad odejściem?
Szczerze? Nie.
Msp zawsze dawało, i daje, możliwość wykazania się kreatywnością, pokazania tego co umiemy. Dodatkowo blogi bardzo rozwijają umiejętności pisemne (Jakby tego nie nazwać. XD), co przydaje mi się na Polaku.

Pytanie 4.
Od kiedy piszesz na blogu (Swoim i Abi)?
Dobra... Będę szczera i przyznam się... Nie pamiętam. U Abi sobie sprawdzę, na moim pierwszym blogu też i wtedy dopiszę tutaj.

Pytanie 5.
Czy według Ciebie jesteś sławna?
Napewno bardziej niż się tego spodziewałam. xD
Wcale nie spodziewałam się 15 lvl... 20 był nieosiągalnym marzeniem, a tu bum - 23. XD
Nie sądzę że jestem jakimś fejmem. Inni tak chyba uważają.

Pytanie 6.
Od kiedy robisz looki z taką częstotliwością jak teraz?
Hmm... Wiem że na początku looka robiłam raz na... 2 miesiące?
To były moje początki. Potem raz na około 2 tygodnie a dopiero jak zaczęłam pisać tu, moje fundusze i chęci pozwoliły na codzienne zmienianie stroju.

Pytanie 7.
Masz FB (Pytanie nie z mojej głowy, bardziej od Was)?
Tak, mam. Ale nie podaję.
Chyba że zaufanym osobom, a nie jest ich wiele, np. Kuba, Pralka (Oni mojego mają), Laniacz, Julitqa, Wizzy czy Abi. Muszę długo znać osobę i często z nią gadać żebym mogła mu podać mojego FB.

Pytanie 8.
Gdzie mieszkasz (Jak wyżej)?
Jak powiem że w Warszawie, nie zlokalizujecie mnie. MUAHAHAHAH.
Więcej nie powiem chyba że zaufanym, jak wyżej.

Pytanie 9.
Lubisz robić filmy na Msp?
UWIELBIAM! Kocham wymyślać nowe scenariusze a potem przelewać to na Msp. Lubię ten edytor i ogółem robienie tam filmów sprawia mi bardzo dużą przyjemność.

Pytanie 10.
Grasz tak aktywnie w inne gry?
Nie, jedynie czasem w Simsy, ale jakoś to nie ma jakiejś pompy (XD), wolę Msp.
Czasem na PS w coś zagram, czasem na kompie w Don't Starve, rzadkością jest Minecraft, w którego gram z TOTALNEJWIELKIEJNAMAKSABEZINTERNETUIBEZPŁYTYZSIMSAMINUDY. XDD

To było ostatnie pytanie. Na każdą notkę z tej serii będzie przypadało 10 pytań, tym razem od Was. Zapraszam do pytania, w komentarzach tutaj.
To tyle, seria będzie kiedy mam problemy techniczne a jeśli się Wam bardzo spodoba, to zostanie.
To do następnego posta!




17 komentarzy:

  1. 1 <3.
    A skąd wzięła się ta nazwa "Kathey" i skąd ta faza na arbuzy ???
    Życzę naprawienia laptopa XDD,
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Jak dowiedziałaś się o msp, i dlaczego je polubiłaś?
    Jak najszybciej napraw laptopa, brakuje mi Twoich looków.
    ~KisieleeeQ

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Od którego dnia dokładnie zaczęłaś grać na Kathey? (--.07.2013r.?) Ja zaczęłam grać 13.07.2013r., a mam 19 level xd
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  4. 3.Czy chciałabyś się spotkać w realu z osobami lubianymi przez Cb na MSP?
    A propos http://gabicyganczukmsp.blogspot.com/ Zparaszam -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe pytanie, gratulujeł pomysłowości xDD

      Usuń
  5. :"((((((((((((((((( CZEMU NIE JESTEM PIERWSZA , JESTEM TFOJOM SZONOM !!!! :"CCCCCCCCC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybatsz szono ale najpierw napisałam tych co majo mojego fyby.

      Usuń
  6. Moja koleżanka z MSP gra od kwietnia tego roku bo ją okradli na innym koncie i ma 22 lvl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kathey,a jak ty masz na imie?:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanie z ostatniej chwili:-) - jakie masz hobby ?
    - masz rodzeństwo?
    - którego obchodzisz swoje urodziny? ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytanie : Oglądasz filmy lvl -16 ?
    Sama mam 15 lvl i nikt mi nie oglada :c Pozdrawiam Kahey mam cb i Laniacz w znaj ^^
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz skype (Jak tak, to podasz?) ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy masz chłopaka w rl? XD
    (SORRY za takie pytanie :] )

    ~monia(000), czyli ta, co zadaje głupie pytania XP

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie masz dodatki i akcesoria do Simsów? xD
    Co lubisz najbardziej robić na MSP?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszesz na jakimś blogu jeszcze? A na jakim?
    Jakie masz hobby?
    Skąd wzięła się nazwa Kathey?
    Czy miałaś jeszcze inne konta?

    Dużo, ale ja jestem ciekawska

    OdpowiedzUsuń
  14. Też gram w DS (Don't Starve)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po jakim czacie najbardziej lubisz chodzić? (Na msp oczywiście) I co tam najczęściej robisz?
    Justysia#

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!