piątek, 18 lipca 2014

Mój zacny pomysł + Pytaj a się dowiesz #2

Heii!
Tak... Wymyśliłam coś co mogę realizować na telefonie. Wow. Niesamowite. Wow.
Mam ograniczone możliwości kiedy nie mam kompa, więc niestety nie możecie spodziewać się czegoś bardzo nadzwyczajnego. XDD
Mój laptop nie ma wyjątkowo wielkiej usterki, więc looki powrócą niebawem c:
Ej, chwila, stop. Zeszłam z tematu.
Moja głowa (I program) podsunęła mi pewien pomysł... Mianowicie coś w stylu dedyków, dedykacji itd. Mogłoby wyjść nawet nieźle... Ale z powodu technicznych komplikacji WY musielibyście mi pomóc.
Jak?
Nie jestem w stanie robić screenów, bo czego?
Więc każdy, kto chciałby taką dedykację musiałby sam tego screena zrobić. Screena czego? Screena swojej MovieStar. Tym razem od Was zależy, jak wyjdzie Wasz dedyk.
Jeśli jednak chcesz dedykację a nie potrafisz robić screenów, ja mogę wykorzystać któregoś z moich, lub poprostu zostawić puste tło (Niekoniecznie czarne). Każdego screena wysyłajcie na mojego maila - katheylovemsp@gmail.com. Mam nadzieję że zrozumieliście.
Tylko jest jeszcze jedna rzecz, zaraz pewnie spytasz "skoro ja robię screena to odwalam całą robotę!". Nie. W tym dedyku napiszę co według mnie jest w Tobie wyjątkowe. I za co Ci dziękuję.
A kiedy naprawię kompa, screeny do dedykacji będę robiła ja.
Jak się zgłosić? Poprostu piszesz w komie, że chcesz, i czy wysyłasz screena / Mam wykorzystać mojegi screena / Mam zostawić puste tło.
Proste?
Proste.
Podkreślę jeszcze że jeśli nie umiesz robić screenów, a chcesz dedykację ze swoją MS poczekaj aż mój laptop wyjdzie z naprawy. XD Dżizus, jakie to długie. GRATULUJĘ jeśli dobrnąłeś aż do teraz... xDD
Została mi jeszcze jedna, nie, dwie. Dwie sprawy.
Więc tak dla informacji też postanowiłam, jak Kuba, napisać coś od siebie. Tylko że nie tu, bo to blog o Msp, a jeśli dwie osoby pisałyby opowiadanie to byłoby... BEZNADZIEJNE. Więc moją historię pt. Naznaczona publikuję na moim blogu (mspoczamikathey.blogspot.com). Przepraszam za reklamę, ale może ktoś ma ochotę poczytać moje wypociny. XDD
Jeszcze ostatnia sprawa, a mianowicie nadałam serii pytaniowej nazwę Pytaj a się dowiesz. Poprzedni tytuł był zbyt banalny. :P
SKORO NARESZCIE ZALICZYLIŚMY OGŁOSZENIA PARAFIALNE, MOŻENY PRZEJŚĆ DO SERII! WOW, wreszcie. ;-;

Pytanie 1. - Vajletboregard
Skąd nazwa Kathey i faza arbuzowa?
Kathey - Od Kate, po polsku Kasi. Kasia mam na drugie.
Faza arbuzowa - Wynikła z niczego. XDD

Pytanie 2. - KisieleeeQ
Skąd wiesz o Msp i za co je lubisz?
Wiem jak większość, z reklamy w TV.
Kocham je za całokształt, uwielbiam. ♥

Pytanie 3. - Mika2118
Kiedy dokładnie zaczęłaś grać w Msp?
Będę szczera i przyznam się że nie pamiętam.
Ogółem w lutym 2012 a na Kathey w lipcu 2013. To najdokładniejsze określenie jeśli o mnie chodzi.

Pytanie 4. - Gabriela Cygańczuk
Chciałabyś spotkać ludzi z Msp w realu?
Bardzo a szczególnie redaktorów, przyjaciół i Katheynators. ♡

Pytanie 5. - Kot Bella
Jak masz na imię?
Mi się nie podoba... .-. Zosia. Zofia Katarzyna ... xD

Pytanie 6. - Julka Gzik
Masz rodzeństwo?
Mam, wnerwiającego 8-letniego brata Andrzeja. ;-;

Pytanie 7. - 'Lala
Oglądasz filmy -16 lvl?
Lvl tylko cyfra. Staram się wszystkim je oglądać ale mój komp mi nie pozwala... ;-;

Pytanie 8. - Olga K
Masz skype?
Mam, ale nie podaję. Tam jest moje nazwisko xD

Pytanie 9. - Gabrysia Krzyżańska
Masz dodatki do simsów? Wymienisz?
Mam, ale mam ich taki ogrom że mi się nie chce. XD Przepraszam.

Pytanie 10. - Gabrysia Krzyżańska
Co najbardziej lubisz robić na Msp?
To dosyć oczywiste... LOOKI! ♡

Wow, gratuluję tym co dobrnęli aż tu.
To nareszcie koniec posta. Zgłaszajcie się do dedykacji i pytajcie pod tym postem!
Do następnego posta!

26 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Jaka była tw najdłuższa przerwa w graniu na MSP?

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki, że przekręciłaś moje nazwisko ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za ODP a i jak by co to ja tez mam w rodzinie Andrzeja - mojego tate tez wnerwiajacego xd

    OdpowiedzUsuń
  4. 3! Co lubisz najbardziej robić na MSP?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile masz lat ? Jaki twój tata ma samochód ? Ja nie umiem robić screenów a chciałabym tą dedykacje czy jakoś tak ;* Imie Zosia zawsze mi sie podobało :) [ala123] POZDRO XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakich osób NIGDY nie chcesz spotkać w realu?
    Co Cię motywuje do pisania na blogu?
    Masz z pisania tu i na Twoim blogu jakieś korzyści ?
    Dlaczego zechciałaś posiadać bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz szony? Wymień ich nazwy .
    Jakie imię najbardziej ci się podoba?
    Jakbyś zmieniła swoje imionko , jakie by ono było?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy jak robisz looka, to najpierw wymyślasz ubrania, czy kolory XD?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki masz styl na MSP ? Co byś zmjeniła na MSP ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co chcesz osiągnąć na msp ? Odrazu wiedziałaś że osiągniiesz taki lvl? ;3
    Podrowionka!
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  11. To może nie jest prośba o dedyk czy pytanie, ale wyślę Ci coś interesującego na e-maila ;). ( to nie spam, jedna rzecz ).
    -vajletboregard
    PS: Dzięki za odpowiedź ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubisz komentatorów? Poza hejterami?
    Co chcesz osiągnąć?
    Skąd bierzesz pomysły na looki?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chcę dedykację. Nie przyślę screena, chciałabym żebyś wykorzystała z któregoś swojego

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile masz lat ? Jaki twój tata ma samochód ? W jakim domu mieszkasz ? xD
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  15. CSkąd czerpiesz inspiracje na posty oraz looki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy chcesz przefarbować włosy i jak masz na nazwisko? ^o^

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy chcesz przefarbować włosy i jak masz na nazwisko? ^o^

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie ;) http://weraomsp-bloog.blogspot.com/ (swoją drogą) Ciekawy blog *u*

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja kochana Kathejo. Nie dość, że jestem Kathejnators to w dodatku mam na imie Zosia a moja mama ma na imie Kasia. Przypadek?
    -Nie sadze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się. Przyślę Ci zaraz tego screena. Tło zrób jakie chcesz. A z resztą nie ważne. Jeżeli napisałam coś nie tak to pisz na MSP na priv. Jak by co to mój nick na MSP to : aweja
    :) Czekam. :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!