wtorek, 31 marca 2015

Przydatne animacje według Milki #1 - Impreza&Moda

Witojcie rodacy! ^^
Jeju, ale się ostatni czasy porobiło... Tyle zamieszania, kłótni. Cóż, ja się nie wtrącam i nawet nie zamierzałam 'wtykać' nosa w nie swoje sprawy. Poza tym i tak Malina wczoraj napisała, że temat kończymy, więc to zróbmy. Tematu NIE BYŁO.
Dobrze, dzisiaj przyszłam tutaj z nową serią. Nie wiem, czy jest ona jakaś oryginalna (a pewnie nie), ale bogatemu chcącemu nie zabronisz, prawda? :) Będę wybierała jeden dział ze sklepu z animacjami i wybierała najbardziej przydatne. W każdej części (o ile się Wam spodoba) dawać będę kolejne dwa działy. Myślę, że zrozumiałe. W tym poście, zajmiemy się tymi sekcjami: Impreza&Moda. To zacznijmy w końcu.
"Star reporter"
Mamy tutaj animację, w której przeprowadzamy wywiad. Podoba mi się ona, ponieważ przyda się nam do filmów typu "Mam talent" itp. xD (Lepszego porównania nie mogło się dać). Oceniam ją na: 10/10.
"Perfume"
Taaak, w sumie to tylko perfumowanie się, ale przecież można dodać taki mały akcent do filmu. Zauroczył mnie ten "dymek" wylatujący z fiolek. Ogólnie to animacja jest ładnie wykonana graficznie jak i kolorystycznie. Oceniam ją na: 10/10.
"Picture Perfect"
O, o, ja chcę zdjątko B) Co by tu napisać? Hmm. Nie wiem. MS trzyma aparat fotograficzny i robi zdjęcia. Przydatne, prawda? Po co więcej opisywać? To tylko zwykła animacja XD (Ech, przepraszam za badziewne opisy, ale wena mnie 'opuściła' gdy to pisałam, więc miałam problem z dodaniem sensownej treści...). Ocena: 10/10.
"Beauty Queen"
Bardzo znana animacja. Używa się jej do większości filmów. Zastosować ją można gdy np. ktoś wychodzi z domu i chcemy zrobić fajny 'efekt' to dodajemy tę animację i nasza MS szykuje się. Chciałabym ją posiadać, ale niestety jest ona dla VIP'ów :/ Ocena: 10/10.
"The Stomp"
 Przydatna, a nawet bardzo! Tym, którym nie podoba się zwyczajny chód naszej postaci, mogą wybrać ten. Różni się on jedynie tym, że tutaj MS idzie przodem (z naszej perspektywy), a w tamtym, idzie bokiem. raz przyda się ten, a raz tamten :) Ocena: 10/10.
"I love my MSPad"
Mru, mru, esemesik ;x 8) Ciekawe do kogo... Do pedofila! :D OGAR, MILKA! Klik, klik, plum, plum, animka przydatna. Szkoda tylko, że ten telefon nie ma marki :/ Ocena: 9/10.

Ok, to wszystko w tym poście. Wiem, wiem, był on do dupy, ale wiecie, ciągle jestem zestresowana... Wczoraj kupiłam sobie nawet cukierki z melisą na uspokojenie, bo nie wytrzymuję psychicznie. Naprawdę, pomagają!
Idę porobić sobie loga, tak z nudy :v

Pozdrawiam,

 P.S. Robione przez 30 minut, ale opłacało się ♥♥♥ Jejku, kocham to logo! ♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
 

 

15 komentarzy:

  1. Post świetny, jak zawsze zresztą.
    Seria mi się podoba.
    Czekam na następne odcinki. :]
    ~Shann

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne logo *^*
    Świetny post.
    ~~Cind

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny post z tej serii. :)

    Logo śliczne. <3
    Milka, czy ten tekst na logu jest wzięty z utworu "Jeden Moment"?
    Tylko tam jest "W poszukiwaniu szczęścia".

    ~ ! Donata !
    ~ Sheylen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak xD
      Hłehłe, akurat słuchałam to wiesz, tak wyszło XD
      ~Milka, a któżby iny? .-.

      Usuń
    2. Hehe...
      Ja podczas czytania tego postu też tego słuchałam (teraz też xD).
      Jak czytałam tekst na logo, to byłam chyba w momencie "ludzie mali pokonywali rywali". XD

      ~ Ta, co dwa komentarze powyżej

      Usuń
    3. Ja też to słucham :)

      Usuń
    4. Ja też to słucham :)

      Usuń
  4. Jejku, podoba mi się ta seria! Ostatnio zbieram animacje i chętnie poznam twoją opinię na ich temat :3
    ~Seiviś

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeetny post c:
    Pozdrawiam ;**
    Pauli2k


    XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, ciekawy, przyjemnie się czyta. Naprawdę świetna seria! ~LAMEUALKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej kupić wszystkie animki po kolei :)
    Polecammm... *-*

    ~1szymon102 (no nie wiem? Arli mnie nawiedza!)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne logo c;
    Czekam na kolejną część!
    ~Lil

    PS. ZAPRASZAM! KOMENTARZ? http://one-life-many-dreams-cupcake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Post świetny!
    Podoba mi się seria. Lubię notki tego rodzaju. :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!