niedziela, 29 marca 2015

WYJAŚNIENIA.

Dobry. Albo raczej zły.
Fala hejtów na mnie :) Okej, jak sobie życzycie, ale mam tylko kilka słów.

Po pierwsze - nie rozumiem dlaczego hejtujecie mnie za coś, czego tak naprawdę nie zrobiłam.

PO DRUGIE: NIE JA WYRZUCIŁAM ZUE! I NIE WYRZUCIŁYŚMY JEJ ZA TO, ŻE MÓJ LOOK SIĘ JEJ NIE SPODOBAŁ, HALO! WIEM ŻE NIE SĄ IDEALNE I TE AKURAT NIE WYSZŁY I ZA TAKIE COŚ NIE WYWALIŁABYM NIKOGO, TYM BARDZIEJ BEZ ZGODY ABIESKI!

Czy teraz to rozumiecie?
Miałam odejść, ale jestem tutaj tylko dla Abieski.

Do następnego. Wiem, żaden post z tego czegoś, ale musiałam go zrobić.

 

30 komentarzy:

  1. KATHEJA
    KOCHAM
    CIĘ
    <333333333333
    Normalnie nie wiem, jak Ci dziękować za to, że zostajesz. ♥

    A teraz do czytelników (bez cenzury):
    KURWA, halo. Kathey, fizycznie nie wywaliła Zue. Ja to zrobiłam. Kathey ma takie samo zdanie na temat Zue jak większość redaktorek. NIE WIEM, DLACZEGO ZOSTAŁA POTRAKTOWANA GORZEJ OD INNYCH.
    To ja powinnam dostawać hejty! Kto nie piszę? Ja. Dlaczego? Bo jestem jebanym kujonem i sama siebie nie lubię za to, że tak przejmuję się stopniami w szkole.
    Aha i jeszcze jedno. Jak nadal będziecie hejcić Kathey to usunę bloga, bo ona jako jedyna (poza mną) jest administratorką. Jeżeli zechce odejść, to usunę bloga, bo sama nie mam ostatnio czasu na niego. I normalnie zrobię Wam na złość i nie dam nikomu innemu adma, tylko zdejmę to wszystko z neta. Też Was kocham <3.
    Na serio, niektórzy zachowali się tak chamsko, że głowa mała. Serio myślałam nad usunięciem bloga. SERIO. Gratuluję, kochani czytelnicy (no, niektórzy). ♥ KOCHAM CAŁYM SERCEM <3
    A teraz - czekam na hejty. Zdejmijcie ze mnie tę jakąś magiczną aurę, przez którą nie zostałam wcześniej zmieszana z błotem. ♥ (hejty motywują, przynajmniej mnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja c: (z tym że Katheja nie powinna zostać potraktowana gorzej)

      Usuń
  2. Ja nic nie rozumiem. Mój mikroskopijnym mózg nic nie pojmuje.
    - Anielline

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że zostajesz kc

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się tymi co cie obrażają ;)
    TO TYLKO GŁUPIE 10 LETNIE FANKI SROLETTY, KTÓRE MAJĄ BÓL DUPY, BO OSOBA, KTÓREJ NAWET NIE ZNAŁY ZOSTAŁA WYRZUCONA Z BLOGA ! DO TEGO WYMYŚLAJĄ PSEUDO SPISKI PRZECIWKO TYM, KTÓRZY WYRZUCENI NIE ZOSTALI, BO JAKI ICH KOCHANA ZUE ZOSTAŁA WYWALOBA TO INNI TEŻ MUSZĄ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz używać tak dużej ilości Caps Lock'a ;)

      Usuń
    2. Mam 13 lat*-*

      Wiesz średnia fanek Violetty to 8-16 lat, więc nie odzywaj się jak nie wiesz.

      Usuń
  5. Kathey, wszyscy Ciebie tu potrzebujemy ❤
    Jesteś niezastąpiona ! <33
    ~~Cind

    OdpowiedzUsuń
  6. Kom powyżej dobrze gada, polać jej (y)
    Kath, ten blog Cię potrzebuje ♥
    `Julciacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Kath musisz zostać! Jesteś częścią bloga, a blog jest częścią ciebie! Jesteś super i niezastąpiona. Ta cała awantura o Zue, jest niepotrzebna. I to nie jest twoja wina. Cieszę, że zostajesz. Naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zagubiona w hinsim mango i niby neutralna.
    Tak na serio, to nie ogarniam kłótni i tego wszystkiego, sama ZUE was nie prowokowała, to WY, niektórzy czytelnicy...
    Smutne. Nie macie czego bronić, było minęło, tu jej juz nie ma, ale nadal żyje, chyba, ze ja zabiliscie, no nwm ale co ja tam wiem.
    PODCHODZCIE OPTYMISTYCZNIE DO ZYCIA!
    Aj, to nie to, sorkiiiiiii.
    Katheja jest osoba, która aktualnie jest podstawa tego bloga i pomaga abiesce. Sorki Karola, ze tak to porównuje, ale czy dalibyscie sobie rade, gdyby osoba, która wami sie opiekowała, pomagała (a nikt jej nie zastąpi) odeszła, a wy jesteście schorowani i nie dacie sobie bez niej rady?
    Nie dziwcie sie teraz, czemu Abi usunie bloga po odejściu Zosi.
    Wszystko dzieje sie za szybko jak dla mnie, nagle blog sie ożywił przez kłótnie, no serio?kiedyś lubiłam kłótnie. Teraz uważam, ze tak, są potrzebne, ale rania ludzi, jeśli sie przeciągają.
    Dajcie wszyscy sprawie (i emocjom) odejść, i błagam, nie szantaxujcie godnych szacunku osób.
    Btw, nikt nie pamięta o tym, ze laniacz dawno posta nie pisała, i nie jestem przez to warta szcunku, ale co tam. OPTYMSISTKAAAAAA


    Laniacz.
    Aktualnie glowa mi pęka jak nad tym myślę, wiec ja nie myślę i nie ogarniam internetufffffff


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internetuffffffffff
      Dziękuję hihi ❤
      Kc
      Dźwig
      ~ Ja

      Usuń
    2. Masz rację. Nawet bardzo. A co do postów, wszyscy tęskimy <3
      ~~Cind

      Usuń
    3. Zośka, nie martw się <33
      Wrzysdzy cjebje kofamy ❤
      Kathejonators <33
      ~~Cind

      Usuń
  9. Kathey, jestes czescia tego bloga, jak odejdziesz to cie znajde i skopie tylek *grozby przez internet B)*
    Ciesze sie ze zostajesz
    Ale
    Pamietaj
    Jak odejdziesz
    To wiesz co cie czeka B)
    ~Inde, Indzioh, Cordelaśka
    ZAPRASZAM -> everything-is-true-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kc Zosia i Abi <33 hehe nie ogarniam kłótni, dobsze ide ogarnąć xdddd

    OdpowiedzUsuń
  11. No fajnie.
    Ten blog się normalnie rozpada.
    Ty, Kathey, też miałaś odejść?
    Dobrze, że tego nie zrobiłaś, piszesz w końcu świetne posty.
    Macie szczęście.
    Mało brakowało, a przestałabym czytać tego bloga.
    Moja szynszyla umarła :'',',',',',',,',',',',',',',','(((

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet mi sie nie wachaj odejsc.<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Moze jednak bedzie konkurs na redaktora?

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog bez Kathey by nie istnial, taka prawda :))
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wierzę Ci.
    Cieszę się, że zostajesz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Co Zosiu, widzę, że usunełaś mój poprzedni komentarz.
    Boisz się hejtów?;*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!