niedziela, 29 marca 2015

A nowa seria to... ?

Hejs!

Na początek, chciałabym powiedzieć, że nie będę prowadziła serii z logami oraz wywiadami (zła Tyna). Powiem po prostu, że wymyśliłam inną serię, która myślę, że Wam się może spodobać - zaraz ją zobaczycie. Zanim zacznę (czy to słowo musi być w każdym poście ode mnie? xd) chciałabym powiedzieć - że te jakieś tam wiadomości będą na końcu. Dobra, Tyna pisz posta!

Moja seria nosić będzie tytuł..


#chwila
#napięcia
#jakież
#to
#super













Blog VS blog - tak będzie się nazywała moja seria, którą będę prowadziła. Oceniać będę blogi (dwa w jednym poście). Ale zaraz.. Co będę ocenia?
- Posty 
- Wygląd bloga
- Dodatki 
- Redaktorzy
- Ogólnie 

Pora zacząć. Dzisiaj sama wybrałam blogi, w następnych częściach do Was to zadanie będzie należało (proszę, pod tym postem dajcie link do bloga/blogów, które mogę oceniać). Tak więc, do '' walki '' staną - szaloneee-msp.blogspot.com oraz zadnenudy.blogspot.com.

Zacznę od bloga Malinki (pzdrs).


Wygląd bloga - bardzo podoba mi się nagłówek, widać, że autorka (xd) starała się nad nim. Są obramowania (poświata). Napis - " Blog o MSP - szaloneee-msp.blogspot.com ". Można się dowiedzieć od razu o czym jest blog, oraz jaki ma link (to już wiedzieliśmy, ale i tak fajnie c:). Jeśli chodzi o tło - ładne, podoba mi się. Moja ocena - 10/10.
Posty - postów na blogu jest dużo, widać, że redaktorzy się starają. Blog jest od kilku dni (c'nie?), mimo to jest już 30 postów, więc wo[...]ow. Moja ocena - 10/10.


Dodatki - czytając posty możemy posłuchać muzyki, co bardzo lubię (masz u Tyny plusa, haha). Mamy również menu, dzięki któremu możemy znaleźć co chcemy. Blog Maliny ma również chat → można pogadać, popisać, czy coś tam porobić co chcecie. Moja ocena - 10/10.
Redaktorzy - na blogu są dwie administratorki, obecnie trwa okres próbny dla redaktorów. Redaktorzy fajni, większość znam. c: Moja ocena - 10/10
Ogólnie - blog Szaloneee MSP jest ciekawy, zarówno jak i administratorzy jak i redaktorki piszą oryginalne posty. Uważam, że warto zajrzeć na tego bloga. Moja ocena - 10/10.

Wynik - 50/50!

Gratuluję Malinko, Twój blog zdobył maksymalną ilość punktów! c':

Pora na zadnenudy!


Wygląd bloga - jak widzicie, Laura (no my po imieniu już daffno) ma bardzo ładny nagłówek. Jeszcze ja na nim jestem :'). Napis fajny, tylko szkoda, że nie podałaś linku. Jeśli chodzi o tło - galaxy, szkoda, że jest taki podzielony na obrazki. Moja ocena - 9/10.
Posty - w święta (2014) było ich mnóstwo, jednakże teraz jest ich coraz mniej. Mimo to, są one ciekawe, widać, że Laura stara się z językiem polskim w postach. Umiesz lepiej angielski niż ja (haha). Moja ocena - 8/10.



Dodatki - i tu nie mogę się do niczego przyczepić - widzę, że bardzo się nad nimi starasz. Moja ocena - 10/10
Redaktorzy - jest ich dużo, jednakże nie wszyscy piszą, ale mają szkołę, więc rozumiem. Redaktorki są miłe, fajnie się z nimi gada. Moja opinia - 10/10.
Ogólnie - blog Laury jest bardzo oryginalny, widać, że starasz się nad postami. Fajnie by było, gdyby było (xd) więcej postów. Moja opinia - 10/10

Wynik - 47/50!

Gratuluję, zadnenudy!

Jak widzicie, dziś wygrał blog Maliny, gratuluję.

____________________________________________________________________________

A teraz takie moje cuśkowate cuś, czyli takie tam wiadomości.

Tak więc, na początku - szkoda, że Zue odeszła. Ale skoro dziewczyny miały z nią problemy - kk. Nie chcę się wtrącać...

Druga sprawa - założyłam swojego bloga. Jeśli ktoś chce może się zgłosić do konkursu na redaktora - http://razem-o-msp.blogspot.com/2015/03/konkurs-na-redaktora_29.html .

Ostatnio spodobały mi się gify, przedstawię Wam dwa - ostrzegam, nie są śliczne xd ;



Paaa!


17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No to tagg... post ciekawy. Też mam nazwę bloga szalone msp xD szkoda że Zue odeszła... zglosilabym się na redaktorka u cb ale sama mam 3 blogi do ogarnięcia i 3 grupy na fb (tak bardzo szalona ja)
      -snicerslady0

      Usuń
  2. Super post, ciekawa seria. ocenisz bloga: lala-opowiada.blogspot.com ? ( nie o msp ) Albo mspbloogg.blog.pl ? ( O msp, daaawno nie pisałyśmy alećsss....)
    Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa seria, żadko spotykana.
    Czytam oba ocenione blogi, ale wolę ten Maliny.
    Można zgłaszać blogi? Jak tak to zgłoszę swojej kol, na którym jestem adminką- bffs-on-msp.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Klaudia/Laudy/MalinaDunia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ocenisz dawidowe-msp.blogspot.com? Plis! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, pierwszy raz widzę tą serię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hymmm... A może oceniasz emily-mccline-i-msp.blogspot.com?
    Seria bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam:
    Anielline

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogi mają być o MSP ? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne gify. Pozdro, Jula

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spytałam dziewczyn, ale chyba się nie obrażą.
    Mogłabyś ocenić:
    Przygody-z-msp-i-my.blogspot.com?

    Byłabym wdzięczna.

    Na bloga wejdę.
    Pozdrawiam. <3

    ~ ! Donata !
    ~ Sheylen

    OdpowiedzUsuń
  10. Może oceń emily-mccline-i-msp.blogspot.com ? Z góry dziękuję !

    Olka, olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli możesz i chcesz, to oceń, proszę blog siostrucha0508.blogspot.com. Byłabym bardzo wdzięczna! C:

    OdpowiedzUsuń
  12. Abieska-wariatka-msp.blogspot.com vs mspoczamikathey.blogspot.com :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Post świetny!
    Bardzo ciekawa seria. Żadnego z blogów jeszcze nie czytałam, ale teraz wiem, że warto.
    Drugi gif jest tak 'aww'! Zawsze chciałam mieć takie oczy. :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!