niedziela, 29 marca 2015

Zue - Co? Jak? Dlaczego? Kuba?

 Witam, witam, a któż to taki do nas zawitał? Oczywiście, Abi. Chciałabym Was przeprosić za moją długą nieobecność, ale ostatnio zaczęłam się nieźle kuć (czyt. robi się ze mnie kujon). W ostatnim czasie nauka stała się dla mnie naprawdę ważna i zależy mi na rozwijaniu oraz poszerzaniu swojej wiedzy. 2 gimnazjum wymaga od ucznia coraz więcej doświadczenia, umiejętności i (niestety) czasu na powtórzenie wiadomości do testu gimnazjalnego. Wynik tego egzaminu zadecyduje, gdzie pójdę do liceum. Moim małym marzeniem jest dostanie się do I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Łodzi - najlepszej szkoły średniej w województwie.
 Ok, koniec pitolenia, Abi. Nie masz wiele czasu.
 Co się stało z Zue? Dlaczego została wyrzucona?
 Zależy nam, aby między nami (redaktorami) panowała dobra, spokojna atmosfera, każdy się dobrze czuł w swoim towarzystwie, itp. Do tej pory, jeszcze nie zdarzyła się taka sytuacja, by ktoś spośród autorów bloga wkurzał nas oraz grał nam na nerwach swoim zachowaniem. Zue może czuć się wyróżniona. Może i z Waszej perspektywy wszystko wygląda ładnie, pięknie idealnie, ale wszystko zaczyna się psuć, gdy główne rolę grają nasze prywatnie, nieoficjalne relacje między sobą. Głównym organom tej strony (mi, Kathey i redaktorom na dłuższym stażu) nie spodobało się zachowanie Zue. Na początku wszystko ignorowaliśmy, a co? Może to się niedługo zmieni? Niestety wszystko zaczęło się drastycznie pogarszać i chrzanić. W działaniu Zue zauważyliśmy pewne wady. Nie będę ich wymieniać, zadaniem postu nie jest oczernienie naszej byłej redaktorki, tylko wyjaśnienie zaistniałej sytuacji, by uniknąć dyskusji w komentarzach pod innymi notkami.
 Bardziej zależy nam na współpracy w zgodzie niż "zasobie" w utalentowanych redaktorów. Nic nigdy nam się nie uda, jeżeli będziemy pracować z kimś, kto wzbudza w nas negatywne emocje. Nawet, jeżeli Zue miałaby jakieś mega super doświadczenie, a grała nam na nerwach, to i tak byśmy ją wyrzucili. Myślę, że większość z Was postąpiłaby tak samo. Wyobraźcie sobie, że przygotowujecie jakąś pracę w grupie i musicie cały projekt wykonać z osobą, której nie lubicie (załóżmy). Czy będzie Wam się dobrze pracowało? Nie. Proste? Proste.
 Przyznam szczerze, że już na samym początku miałam wątpliwości co do Zue.

 A teraz... co z Kubą? Odszedł. Przekazał nam tę informacje w nieopublikowanym poście. Jaki jest powód jego odejścia? Życie. Woli zająć się innymi sprawami, doskonale go rozumiem. Kuba nie chciał robić zamieszania, odszedł "po cichu", nie pożegnał się oficjalnie. Powodzenia, Kuba!

 Tak, WE ARE FALLEN.


 Taka okropna sytuacja z wesołą melodyjką. Cudo, prezentujące obecną sytuacje na naszym blogu. Polegliśmy, polegliśmy. Teraz musimy to przetrwać. 
 Oczywiście, wielka szkoda, że trochę nas ubyło. Jak na razie nie wiem co z tym wszystkim zrobić. Konkurs? Nie wiem. Wczoraj skończyłam robić "mały" godzinny special na milion wyświetleń, który zostanie opublikowany gdzieś w okolicach świąt. Jestem mega zmęczona, a czeka mnie jeszcze tyle nauki. Wos, informatyka, angielski, matematyka, biologa. Straszne. WE ARE FALLEN! 



139 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamierzam się wtrącać, każdy moment kiedyś nadejdzie.
      Zue będzie mi Ciebie brakowało </3

      ~ Martyna

      Usuń
  2. Mi też coś w Zue nie pasowało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. I macie wszystko wyjaśnione. "Macie" = wszyscy :^)
    `m

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli mogę wiedzieć, co dokładnie między wami zaszło?

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie powód żeby ją wywalać...
    Jak Wy byście się czuły teraz na Zue miejscu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To blog Abi i robi z nim co zechce. Zabronisz ?

      Usuń
    2. Uhh... Nie skomentuję.
      `m

      Usuń
    3. Pogodziłabym się z losem i zastanowiłam nad swoim zachowaniem. Życie nie jest kolorowe, wybacz.

      Usuń
    4. Tak to jest powód do wywalenia. Jeżeli dziewczyny stwierdziły, że tak ma być to tak ma być i już.

      Olka, olliwka1000

      Usuń
  6. Nie rozumiem...
    Może wyjaśnicie, co złego zrobiła zue? Bo ja tego nie ogarniam.
    Wiecie...
    Mogłyście dać jej chociaż napisać post pożegnalny.

    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak napiszę - umiesz czytać ze zrozumieniem? W poście wszystko jest.
      Nie, nie chcę Cię obrażać, tylko nie przeczytałaś ze zrozumieniem postu. Uhhh.... Jeszcze raz przeczytaj.
      `m

      Usuń
    2. Czasem u mnie źle z tym czytaniem bywa. XD
      Ale może mi wyjaśnisz...

      W poście jest napisane, że działała Wam na nerwy, ale jak?
      Tego nie wiem.

      Ale ok.
      Ja też nie chciałam nikogo obrazić.

      Po prostu się nad tym zastanawiam.

      ~ ! Donata !

      Usuń
    3. Ale jak? To już, hm... Może kiedyś.
      `m

      Usuń
    4. Czyli to nadal pozostanie bez wyjaśnień...

      Usuń
    5. Zachowaniem działa nam na nerwy. :) Czasem było widoczne w komentarzach.

      Usuń
    6. Hm...
      Dobra, nie wnikam.
      To Wasze prywatne sprawy.
      Nie będę mówić, czy postąpiłyście fajnie czy nie.
      Nie znam całej sytuacji, a widzę, że osoby, które też jej nie znają, czepiają się i hejtują.

      Szkoda tylko, że nie dałyście jej możliwości napisania postu pożegnalnego.

      Usuń
  7. To, że jej nie lubicie to nie jest powód dla, którego można tak po prostu kogoś wyrzucić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest.
      Skoro tak uważasz to zbierz grupę i zaciągnij do niej osobę, która jest wkurzająca. Zobaczysz wtedy, jak to się miło pracuje. :)

      Usuń
  8. Według mnie Zue może mieć taki charakter którego nie potrafi zmienić albo po prostu jej się podoba. Ale to wasza decyzja o jej wywaleniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MI się wydaje, że ten charakter, który czasem prezentuje Zue jest sztuczny i prezentowany dla szpanu. (np. sytuacja, gdy Zue zaczęła wypowiadać się jak szlachcic wyciągnięty ze średniowiecza)

      Usuń
    2. Mój charakter cały czas jest taki sam, Abieska. Bez obrazy, ale pisaliśmy od niedawna, a ty wypowiadasz się... O mnie.
      Ta wypowiedź była dla żartów. I była JEDNA.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Wiem, tamto to był żart, ale reszta nie. :)
      Tak, znam Cię od niedawna, ale przyglądam się Tobie od dawna i... słuchałam opinii. Tak sobie czytam i widzę, że niektórzy czytelnicy też nie przepadają za Twoim zachowaniem.

      Usuń
    4. Tak, ale to "szlacheckie" zachowanie było trochę... dla szpanu. Mówiące "O patrzcie, znam archaizmy!". Przynajmniej ja to tak odebrałam.
      Pisaliśmy od niedawna. Gdy poznałam Laniacz, Malinasię i Kathey to nie miałam na początku problemów z dogadaniem się z nimi. Z nikim wcześniej ich nie miałam, dopóki nie pojawiłaś się Ty. Wybacz, ale miałam wątpliwości i większość z nas bała się kolejnego "Kuby" (tego wcześniejszego no, co robił na MSP filmy o kucykach pony i pisał na blogu) Jeżeli chcesz dalej ciągnąć dyskusję na ten temat, to zapraszam. Przedstawię Ci mój wachlarz argumentów.

      Usuń
  9. Ach... posty Zue tak przyjemnie się czytało...
    Będzie mi jej brakowało...
    I jeszcze moja szynszylka :', ((
    Umiera

    :,',',',','(((
    Mówi się trudno. Takie życie.
    Ale będę pamiętać, że wyrzucenie Czarnej Zuellas humoru mi nie poprawiło. :',''',',',',',,',',',',',',',',','(((

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwierdzam zachowanie Abi.
    Mnie Zue, również zaczynała troche denerwować. To blog Abi, a nie Zue. Mogła jà wyrzucić, jakby Zue zachowywała się normalnie, to wszystko było by OK.
    Szkoda, że Kuba odszedł :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Od poczatku byla 'inna'.
    W jednym z jej ostatnich postow napisala, ze jej (nie pamietam dokladnie :')) minimalna sprawiajaca satysfakcje jest 15-20 kom. pod postem.
    To co?
    Szantaz...
    Mamy pisac komentarze. Niby nic trudnego, wielkiego, ale mozna sie przyczepic; w takim razie z tego wynika jedno: blogi, ktore nie sa zbyt slawne i narazie nie moga liczyc na jakas wieksza slawe, maja byc likwidowane (usuwane tzn. ;) :D), bo wlascicielowi/redaktorowi nie odpowiada liczba komentarzy?
    ....
    Tyle na jej temat.
    .
    Szkoda tylko, ze Kuba odszedl. ;'c
    .
    Pzderki!
    Olcia /Mika2118

    Ps; Abi, ladne profilowe na bloggerze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :3 Pozdrawiam!
      15-20 kom.? Jeszcze minimalna liczba... HAHA, ŚMIESZY MNIE TAKIE ZACHOWANIE. Super wymagania. Napiszę 15 komów bez sensu i też będzie satysfakcja? Ja bym wolała dosać chociażby 5 sensownych komów, pisanych nie na siłę.

      Usuń
    2. Em... Ale Tyna też tak robi...

      Napisała, że będzie dodawała posty, gdy pod jej poprzednim będzie minimum 15 komów...

      Zobacz jej poprzedni post o msp i tfm.

      ~ ! Donata !
      ~ Sheylen

      Usuń
    3. Zgadzam się z Karoliną.

      ~ Martyna

      Usuń
    4. 15-20 komów to dużo xd
      Ja coś też napisałam o komach, zachęciłam do komentowania, bo lubię czytać opinie naszych czytelników, hs.
      Ech.
      `m

      Usuń
    5. ;)
      Wiadomo, milo czytac komentarze, ale bez przesady.. c:

      Pzderki!

      Usuń
    6. Żaden szantaż... Bez obrazy, ale chyba źle mnie zrozumiałas. Nie szantażowalam nikogo.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Dziękuję wszystkim za zrozumienie. :')
    Od razu mówię, że fala hejtów oraz próśb nie zmieni naszej decyzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak popatrzyłam na twoje profilowe zachciało mi się mandarynek o.o

      ~Tuńczyk
      `Moviepianka

      Usuń
    2. To sobie je zjedz. C:

      Usuń
  13. Mi się kiedyś podobało pisanie Zue, ale zmieniła się. Teraz to tylko zwroty "fejsbukowe" oraz pisanie "borze" yyyy, jak tak można...
    Jeszcze to żalenie się że ma mało komentarzy... Ja na swoim blogu mam średnio 2-5. I to przynajmniej dla mnie jest dużo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubiłam Zue, ale rozumiem Abieskę. Chociaż szkoda, że Zue nie mogła się pożegnać. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba źle zrozumieliście sytuację. Nie prosiłam o te komentarze, po to, aby były, nie miałam żadnego bólu dupy, prosiłam o nie po to, abyście wyrażali opinię o poście - co wam się podoba, a co nie.
    Eh... Rozumiem Cię, Karolina. Właściwie to było mi przykro, jak się dowiedziałam, że nie Należę do załogi, ale...Dziękuję. Za wywalenie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, czyli ktoś w ogóle się nieznający ma wyrazić opinię, byś miała tę 15 komentarzy? Sorry, ale niektórzy nie wiedzą co napisać + możliwość anonimowego komentowania postów została wyłączona (przez nieogar czytelników), więc to logiczne, że liczba komentarzy nie będzie jakaś zaskakująca duża. Nasz blog codziennie odwiedza przynajmniej 1500 osób (w chwilach "problemów"), wczoraj liczba wyświetleń przekroczyła 3000. LICZBA KOMENTARZY NIE ZAWSZE DECYDUJE O OCENIE I ODBIORZE POSTU, więc nie przejmuj się tym. No wiem, że jest miło i tak dalej, ale no, naciesz się tymi 10 lub 5 komentarzami. Naprawdę, to wystarczy. Trzeba tylko to bardziej docenić lub pomyśleć, że jak jest mało komentarzy i nie ma żadnych hejtów, to post wypadł naprawdę dobrze, skoro nikt się do tej pory nie przyczepił do jego konstrukcji oraz tematu.
      Pozdrawiam i proszę, nie "Karolino". Nie zrozum mnie źle, ale wolę, gdy na tym blogu ludzie mówią do mnie po prostu "Abi" lub "Abieska". :')

      Usuń
  16. Wszystko jasne? Możecie przestać na mnie się drzeć, że wywaliłam Zuellas za nic? Btw, nawet nie ja ją materialnie wywaliłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. V-lover Polonia, spierdalaj, drzwi są tam. ---->
      Dziękuję, do widzenia.

      Usuń
    2. V-lover Polonia sama spieprzaj, dowiedzenia nie wracaj. Co ci Kathey zrobiła ? Nic. Szkoda słów. Jakieś dziecko będzie się wpieprzać w sprawy bloga, które nie powinny cię interesować. To była ich decyzja, nie twoja.

      Olka, olliwka1000

      Usuń
    3. O jejku! Fanka Srolki się wkurzyła. Tak mi przykro :O

      Usuń
  17. Teraz rozumiem dlaczego Zue została wywalona.
    Szkoda tylko, że Kuba odszedł.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  18. Super -.-po co kuba przechodził dalej? Zue... (*)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda Kuby. Jego posty były bardzo fajne. A co do Zue. Nie znałam jej prawie. Przez chwilę pisała, ze mną i dziewczynami na blogu Emily McCline. Ale ile można się dowiedzieć o człowieku w kilka dni.
    Nie wiem co o tym sądzić.
    - Anielline

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypierdalaj !
      Umiesz czytać ze zrozumieniem ?
      Widze, że nie !
      ABIESKA WYWALIŁA ZUE ZA TO, ŻE SIĘ HAMSKO ZACHWYWAŁA !
      Duże podkreślenie ABIESKA!!!
      CZEMU OBRAŻASZ KATHEY CO ?
      JESTEŚ POPROSTU HAMSKĄ SZMATĄ DO WYCIERANIA TOY TOI ! WYPIERDALAJ PIZDO I SUKO JEBANA !

      Bardzo przepraszam za mój powyższy język, ale rozumiecie, że mnie wkurzyła

      Usuń
    2. Tak, ja wywaliłam, ale decyzja była wspólna, także każda z nas miała taki sam wkład w tę sprawę (głównie adminki + niektóre redaktorki)
      Tracimy, fantastycznie. Twoje miejsce zajmie jakiś bardziej zrozumiały czytelnik! Nie chcemy pisać dla ludzi, którzy nawet nie potrafią zrozumieć sytuacji i wszystko oceniają po jednym wybryku (tu: komentarz Kathey).

      Usuń
    3. Abieska wywaliła Zue za jej nieodpowiednie zachowanie. Czy ty umiesz czytać ? Kathey nie wywaliła Zue. I nie, tu nie chodziło o looki tylko o ZACHOWANIE. Pisze w poście jak byk. Nie wpieprzaj się w ich sprawy bo ci to gówno da. Ich sprawa nie twoja. Odpieprz się, bo to nie TWÓJ PIEPRZONY INTERES. To blog Abi i może sobie z nim robić co chcę.

      Olka, olliwka1000

      Usuń
    4. Gdybyś chciała wiedzieć to:
      Kathey nie wywalila Zue, a jakby nawet to NIE DLATEGO, ŻE NIE SPODOBAL SIĘ JEJ LOOK.
      I jak "widac", ze Kathey jest chamska to nawet jakby byla to co ci do tego? Nikt z nas jej nie zna jakos mega dobrze - ale ja swoje wiem. I wgl co ci ona zrobila, ze piszesz do niej wypierdalaj? Pewnie tego nie czytasz, ale mam to gleboko w dupie. Ja mysle, ze ty po prostu zazdroscisz jej lvl'a, vipa, pozycji, utalentowania, super bloga i admina. Nie sadze zeby bylo inaczej ;). I jak tak bardzo lubilas Zue, to U NIEJ na poczcie opieprzaj Kathey, a nie niepotrzebnie spamujesz i robisz sobie siare. Jak cos ci nie pasuje w Kathey to wybierdalaj.
      Dziekuje, dowidzenia :).

      Usuń
    5. Ruska, to jesteś ty debilko. No i co, że pisze? Jak jesteś w trzeciej klasie, to nie wiesz jak to jest w szóstej. Załóż sobie bloga w szóstej klasie. Potem testy itp. Powodzenia z przechodzeniem do gimnazjum :* Kathey, jest zajebista. Skąd możesz wiedzieć, że jest chamska? Wyzywa Cię ? Tak jak ty ją? Może dla Ciebie, Zue miała najlepsze posty, Każdy ma inne zdanie. Może niektórzy kochają Kathey, a nienawidzą Zue? To w sumie dobrze, że nie jesteś ich czytelniczką. Będziesz miała więcej czasu na oglądanie Wjolety.
      AMEN.
      Czekam na odpowiedż :33

      Usuń
  21. Nie! J, to nie tak! Nie tylko Katheja podjęła decyzję o wywaleniu mnie, poza tym, ta kłótnia to.. To właściwie nic! Nie przyjęłam się tym, bo nie mam czym.
    Abi, w porządku. W sumie masz rację. Dziękuję za przetłumaczenie mi tej sprawy z komentarzami. Rozumiem w pełni.
    A teraz proszę, zakończmy juz tą sprawe z wywaleniem, komentarzami... Proszę...
    Nie było mi przykro, tak bardzo, jak teraz, kiedy ujrzałam te komentarze! Dziękuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ODPIERDOLCIE SIĘ WSZYSCY OD KATHEJI.

    A TAK BTW, UMIESZ CZYTAC? UMIESZ CZY NIE?! CO Z TEGO, ZE BYLA "NAJLEPSZA" REDAKTORKA, CHCIALABYS PISAC Z OSOBA KTOREJ NIE LUBISZ?! PRZECZYTAJ KOMENTARZE ORSZ POSTA JESZCZE RAZ, T ZROZUMIESZ.

    ZRESZTA NIKT NIE WIE O NASZYCH SPRAWACH PRYWATNYCH, I SIE NIE DOWIE.
    SORY ZA CAPS
    `M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to znowu ja, w slusznej sprawie.
      Malinasia, jasne, wiesz, niestety ja sie dowiedzialam i na waszych rpg ciagle obgadywalyscie zue, ale jasne, ona winna,
      ale nie nie nie oczywka jednych traktujmy jak wrogow a drogich jak swietych......
      spk

      Usuń
    2. Zamknij ryj, akurat tutaj nie jesteś potrzebna.
      Po tym jak nas zostawiłaś :)
      `m

      Usuń
    3. Ej, kogo traktujemy jak świętych? Weź mi tu, kurde, daj przykład. No weź, na pewno nie modlę się do Malinasi. :/

      Usuń
    4. Hahaha Abi♥ Hahahahah XDDD
      `m

      Usuń
    5. EEE YYY DŹWIG!!! XDDD
      Teraz wypowie się panna Cordelaśka.
      TAKŻE TEN DZIECI OGARNIJCIE TROCHE DUPY BO TO NIE JEST WINA JEDNEGO INCYDENTU
      Ja w sprawe zamieszana nie jestem no ale kazdy potrafiacy czytac ze zrozumieniem zauwazy, ze ja decyzje dziewczyn mial wplyw CALY BIEG WYDARZEN A NIE JEDEN WYBRYK, czyli komentarz Kathey.
      Prawda jest taka, ze jak kogos nie lubisz to jest NORMALNE ze nie chcesz z nim wspolpracowac, ja juz tak mam na jednej lekcji i uwierzcie, nie jest fajnie.
      Ja do Zueśki nic nie mam, szczerze mowiac jedne posty mi sie podobaly a inne troche mniej co nie zmienia faktu, ze TAK darze ja jakas sympatia. Ale ja mam wuj do gadania (podobnie jak inni czytelnicy) BO NA BLOGU NIE PISZE, NIE ROZUMIECIE? SKAD WIECIE JAK NAPRAWDE BYLO? MOZE Z ZEWNATRZ TO SIE WYDAJE OT TAK OMG KOROLOWO ALE W SRODKU TAK NIE JEST.
      LUDZIE NA TYM BLOGU PISALO PRAWIE DZIESIECIU REDAKTOROW JAK TAM PANUJE ANARCHIA I NIEZGODA WSZYSTKO MOZE ZA PRZEPROSZENIEM POJSC SIE JEDWABIC
      Z punktu widzenia czytelnika to jest szkoda, smutek i zal, ale jezeli redaktorki graly sobie nawzajem na nerwach to jednak musialy zastosowac jakies srodki.
      ZROZUMCIE TO
      Ja nie wiem o co poszlo, ale przeciez ten post wyjasnia WSZYSTKO wiec naprawde nie wiem czemu niektorzy maja jeszcze jakies pretensje.
      I zeby bylo jasne, Zue. Ja cie naprawde uwielbiam, ale z tymi komkami to niektorzy rzeczywiscie mogli pomyslec, ze szantazujesz. Wiem tez, ze wiele osob po prostu mialo dosc tego tekstu "to nie jest hejt". Co do tego, co dzialo sie w srodku bloga, to nie wiem, ale jezeli mialyscie sobie tylko przeszkadzac, to chyba lepiej, ze tak sie stalo.
      Amen.
      *Panie Boze zaplac za nauke swieta*
      ~Indzioh, jakby ktos jeszcze sie nie kapnal kto to jest ta cala Cordelie.
      ZAPRASZAM -> everything-is-true-believe.blogspot.com

      Usuń
    6. To "zamknij ryj" mogłaś sobie darować.

      Usuń
    7. Dlaczego tak traktujecie Hanię? Odeszła, najwyraźniej miała jakiś powód.
      Malina, to nie było miłe, a już szczególnie "zamknij ryj" ;-;
      Czekam na hejty :')
      `Julciacz

      Usuń
    8. Nie znasz sytuacji z hanka. ;_;

      Usuń
  23. Fanka Srollety i jej bardzo ciekawe obrażanie. Nie wiem jak można oglądać to Gónwo -.-
    ~tomek kca
    P.S: Czekam na hejty :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej można.
      Ja jakoś nie mam z tym problemu.
      Szczerze mówiąc mam gdzieś twoje zdanie na temat Violki.

      Usuń
    2. V-lower Polonia, więc dlaczego komentujesz, skoro masz gdzieś jego zdanie? :/

      Usuń
    3. Moze Inde lubi Violette CO CI KURWA DO TEGO?! Ja na prxyklad cie nie hejtuje, bo masz 10 lat. Ej, a wgl czy tobie było by milo jakby ktos wyzywal cie od srumka, albo gowna? I tak, mozna ogladac to gowno. WLACZ SB TELEWIZOR, DOWIEDZ SIE OD SWOICH KOLEGOW (jak sa tacy jak ty to-ciot) O KTOREJ LECI, ZOBACZYSZ, ZE DA SIE TO OGLADAC BEZ BOLU. JAK NIE LUBISZ (np jak ja) TO NIE HEJTUJ JULKI. MOZE TY OGLADASZ AUTA, A JULKA CIE HEJTUJE, FAJNIE JEST? JAK CI COS NIE PASUJE TO WYPIERDALAJ, NO SORY - TAKIE ZYCIE. MOJE ZDANIE O TOBIE-ROZWYDZONE DZIECKO NEO.
      DZIEKUJE.

      Sory, za slownictwo na gorze, ale takie bezsensowne hejty doprowadzaja mnie do szalu ;).

      Usuń
    4. Nie, nie jestem dzieckiem. A ty co masz, że mam 11 LAT -,-

      Usuń
    5. Ale Iga...
      JA NIE LUBIE VIOLETTY XDDDDD
      W ogole to uwazam ze ta bajka ryje mozg ale jak ktos ja oglada to niech se oglada, nie moja sprawa.
      Chociaz wkurzaja mnie te tematy ktore narzucaja na sile Violette, szczerze mowiac to juz mnie fanki bardziej denerwuja niz ta cala Violetta.
      ~Indzia, Cordelasia
      ZAPRASZAM, everything-is-true-believe.blogspot.com

      Usuń
    6. Ale Iga...
      JA NIE LUBIE VIOLETTY XDDDDD
      W ogole to uwazam ze ta bajka ryje mozg ale jak ktos ja oglada to niech se oglada, nie moja sprawa.
      Chociaz wkurzaja mnie te tematy ktore narzucaja na sile Violette, szczerze mowiac to juz mnie fanki bardziej denerwuja niz ta cala Violetta.
      ~Indzia, Cordelasia
      ZAPRASZAM, everything-is-true-believe.blogspot.com

      Usuń
    7. Jezu, znowu cos przekrecilam? XDD

      Usuń
    8. Ja jestem rozwydrzony? Zobacz na siebie "DZIECIAKU NEO!"

      Usuń
    9. Omg omg omg wcale nie jesteś dzieckiem bo masz AŻ 11 LAT! TO JUŻ NIE JEST DZIECKO TYLKO DOROSŁA ODPOWIEDZIALNA OSOBA!

      Usuń
    10. Ja kiedyś ogl jeden odc Violetty.......... Myslalam, ze sie zabije, bo nie bylo nic innego w tv............

      Usuń
    11. EJ, JAKI DOROSLY :OO MĄDZEJSZEJ I STARSZEJ OSOBY NIE ZNAM. AŻ 11 LAT ;O. WCALE NIE DZIECKO.

      WIESZ CO? JESTEŚ TAKI GŁUPI, ŻE AŻ ŚMIESZNY. KTOŚ PISZE O VIOLETTCIE, A TY "GUNWO!". BARDZO DOJRZALE :D.

      Usuń
  24. Ej Tomek wez
    Ja np kocham Violette
    -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanka suko ty akurat nic nie masz do gadania w tej sprawie. Zostawiłaś nas nie pamiętasz. Bardzo cię lubiłyśmy, a ty po prostu nas tak zlałaś bez słowa wyjaśnienia. Nie przychodź nagle po 2 miesiącach i się nie wpierdalaj tam gdzie tobie nie trzeba.

      Usuń
    2. Kobieto, rozumiesz ze to jest inetrnet... Co ja o tobie wiem? Nic, internet nie zycie zrozum w koncu, a i tak i tak niestety ja obgadywalyscie.
      I jakbys mogla nie "s***" i tyle w temacie

      Usuń
    3. Hanka, ale to jest dziwne... odchodzisz i nagle przyłazisz do nas, gdy jesteśmy w takiej sytuacji.

      Usuń
    4. Weszłam, po prostu weszłam raz z nudów i co widze? Kłótnia
      i nie nie wracam
      po prostu
      wyrażam
      swoje zdanie
      i nie
      nie wróce
      i ten
      ban na czacie
      za nic
      jest niepotrzebny
      ale
      spoko
      róbta
      co
      chceta

      Usuń
    5. KURWA NIKT TU CIE NIE POTRZEBUJE, WPIERDALASZ SIĘ W SPRAWY, W KTÓRE NIE POWINNAŚ.
      Zgiń w piekle, tyle Ci napiszę.
      `m

      Usuń
    6. Nie tym slownictwem do mnie ok?
      Bo sorry ale na tym poziomie rozmowy pisac nie bede
      Troszke kultury prosze.

      Usuń
    7. HANKA, MALINA DOBRZE MOWI, ZAMKNIJ RYJ, BO MASZ GOWNO DO GADANIA, JEBANA SUKO. I NAWET JAK ODPOWIESZ NA TEGO KOMA TO NIE PRZESTANE WYZYWAC CIE PUBLICZNIE OD PIEPRZONYCH SUK, BO NIA JESTES. ODESZLAS I AKURAT W TAKIM MOMENCIE MUSISZ NAS DOBIJAC? AHA, I NIKT CIE NIE PROSI O WROCENIE O BLOGA - ANI ABI ANI KATHEY. NIKT. BEZ CIEBIE JEST LEPIEJ, O WIELE, PRZYNAJMNIEJ PISALY OSOBY LEPSZE OD CIEBIE ;). WYPIERDALAJ. SZMATO. WIESZ, U MNIE W SZKOLE KIBLE SA BRUDNE, PRZYDASZ SIE.
      Pozdro dla Maliny :).

      Usuń
    8. Odeszłaś w słabej sytuacji bloga -.-

      Usuń
    9. Czemu akurat "Księżniczka" jak tu cię tak nie traktował -.- FEJS PLAM

      Usuń
    10. Hanka, to nie pisz. Proste. Nie reaguj i tyle. Po co masz odpowiadać na wyzwiska Maliny? *pozdro 600*

      Usuń
    11. Do Hanki:
      Nie będziesz mi rozkazywać, gówniaro.
      Zresztą zamknij się i tyle. :*
      `m

      Usuń
    12. Kurwa, wyzywacie ją bo nie chciała pisać już na blogu? Te przezwiska są bez uzasadnienia. Jak już macie kogoś tak chamsko wyzywać to zrozumcie znaczenie przekleństw proszę. W tej chwili wy to gówniary.

      Usuń
    13. Aglet, nie chce sie wtracac bo sama nie jestem obeznana w sprawie, ale zanim wszystkie zaczniecie sie wyzywac, poczekajcie na post Maliny, na pewno rozjasni nam w glowach :)
      Info o jej poscie nizej

      Usuń
    14. Wszystkie te hejterki Hanki, zachowujecie się jak małe dzieci. To tylko blog na litość boską, nie prawdziwe życie. Dorośnijcie, szczególnie ty, Malina i Nonarata. To, że ktoś odszedł bo chciał żyć PRAWDZIWYM życiem to nie tragedia -,-

      Usuń
  25. Zaczęło się od Zuellas a skończyło na Violettcie XD ( tak to się odmienia?) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie rozumiem jak można lubić Srolette

      Usuń
    2. Nie o tym. :)
      Podyskutujcie gdzie indziej o Violi. (Ps tez nie lubie jej xd)
      `m

      Usuń
    3. Malina - Wielbię XDD <3

      Usuń
  26. Rozumiem napięta atmosfera itd, jedni za inni przeciw, ale po co wyzywać innych, tak naprawdę ich nie znając? Ludzie to jest internet. ;-; czytelnik wyzywa czytelnika z powodu oglądania jakiegoś serialu!! czy innej mało ważnej rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True
      Ktos lubi Violette ktos nie konuec tematu


      ***
      *koniec

      Usuń
    2. HANKA, KTO JAK KTO, ALE TY AKURAT MASZ GOWNO DO POWIEDZENIA ;).

      Usuń
    3. Nonarta ty tak samo :)

      Usuń
    4. Nonorata, każdy ma prawo napisać komentarz i KAZDY ma coś do powiedzenia :)

      Usuń
    5. Fajnie, ze jestescie az tak glupie, ze nie umiecie napisac mojego nicku ;). I sie nie wpiwprzajcie w czyjes sprawy :)).

      Usuń
    6. Nonarata - uważasz się za jakąś królową, czy co?

      Czy to jest Twoja sprawa? No chyba nie. Nie piszesz na tym blogu, więc równie dobrze też się nie "wpieprzaj". Hanka ma takie samo prawo do wypowiadania się jak ja, TY czy ktokolwiek inny.

      Może Hanka miała powód, by odejść? Życie jest ważniejsze od Interentu.


      Lanelyee - jestem z Tobą, choć jestem Anonimowym Czytelnikiem.

      ~Lil

      Usuń
    7. Nonarata. Gowno do powiedzenia masz ty. Nigdy nie miałaś jakiegoś bliskiego kontaktu z tym blogiem wiec nie obrażaj byłych czy też teraźniejszych redaktorek tego bloga.
      Masz tak niewyparzoną gębę? Pozdrowienia.

      Usuń
    8. Haha, odpieprzcie się od Lanelyee, ona jest uprzejma i miła, a wy zachowujecie się jak dzieci <3

      Usuń
  27. To jaki jest powód odejścia Zue?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poscie jest napisane, ze nie chca dokladnie tlumaczyc...

      Usuń
  28. Nie chce sie wtracac, ale jeszcze jak na blogu pisala Hania, to jakos bylo wszystko ok, a teraz ona jest najgorsza? No bez jaj. Nie ze cos, bo kazda z Was lubie, ale czemu kazda sie teraz wyzywa...?
    Hania weszla, skomentowala, i nagle Ci, ktorzy tak bardzo ja kiedys lubili, teraz wyzywaja ja od najgorszych...
    Ah, i temat Violetty w tych komentarzach jest raczej zbedny. Tak to wszyscy tolerancyjni, a nagle 'jak ktos moze to lubic'.
    Plz, nie kloccie sie juz. Przez to blog traci. Zalozcie sobie jakis blog wzajemnej nienawisci czy cos xDDD
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zawiodlam sie troche na Malinie. Myslalam, ze nie jest taka... przykro.

      Usuń
    2. Moja droga, miałam powód do wyzywania Haneczki. Od tak nie wyzywam.
      `m

      Usuń
    3. Wiem, ale mimo wszystko... no xd

      Usuń
    4. Malina, brawo, dowiodłaś swojej dojrzałości. Jeśli nie potrafisz załatwić sprawy bez rzucania mięsem, to po prostu siedź cicho.

      Usuń
  29. eh, dziewczyny... lubie was, zue lubilam chyba najbardziej ale posluchajcie:
    nie zebym miala do was pretensje. absolutnie, wiem jak denerwujacy moga byc ludzie ktorzy strzelaja fochy o wszystko, i doskonale was rozumiem.
    jednak według mnie to Kathey jest tu najbardziej denerwujaca... zobaczcie jak sie odnosi do ludzi w komentarzach ktorzy pisza o niej negatywne opinie (nie hejty, po prostu negatywne opinie). odrazu staje sie chamska i nie potrafi tego zaakceptowac.
    dziewczyny, lubie was ale naprawde- wywalcie ta cala kathey bo nie da sie tego czytać.

    dziekuje, z poważaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzucę Kathey i co?
      Haha, przecież blog wtedy upadnie. Nie mam dla niego jak na razie czasu. Jeżeli jakoś nie ogarnę swojego "życia", a Zosia zdecyduje się odejść, to usunę bloga. Proste. Nie ma organów prowadzących, nie ma nic. Mi się bardzo dobrze pracuję z Kathey, innym redaktorkom też.

      Usuń
    2. Moja znajoma napisała kiedyś niepochlebny komentarz o "Katheyatorach" czy jakoś tak - od razu została zhejtowana że zazdrości.

      Usuń
  30. eh, dziewczyny... lubie was, zue lubilam chyba najbardziej ale posluchajcie:
    nie zebym miala do was pretensje. absolutnie, wiem jak denerwujacy moga byc ludzie ktorzy strzelaja fochy o wszystko, i doskonale was rozumiem.
    jednak według mnie to Kathey jest tu najbardziej denerwujaca... zobaczcie jak sie odnosi do ludzi w komentarzach ktorzy pisza o niej negatywne opinie (nie hejty, po prostu negatywne opinie). odrazu staje sie chamska i nie potrafi tego zaakceptowac.
    dziewczyny, lubie was ale naprawde- wywalcie ta cala kathey bo nie da sie tego czytać.

    dziekuje, z poważaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywalic Kathey? Pojebalo chyba. Jak one moga wywalic Kathey jak ona jest adminem? Wez pomysl. I moze nie napieprzaj na Kathejsona, skoro nic o niej nie wiesz ;). I Kathey jest bardziej otwarta na negatywne opinie niz Zue. Jak tak bardzo ja lubisz to DO NIEJ na poczcie najezdzaj na Zośkę, prosze bardzo! Wtedy bedziesz pewna, ze ona tego nie przeczyta. Przeciez to tylko opinia, nie?

      Usuń
    2. Zapatrzona w siebie Nonarato. To ty nie napieprzaj na Hanię, skoro nic o niej nie wiesz ;) Poza tym, ona nie napieprza.

      Usuń
    3. Nie dziwię się Kathey, ponieważ oni jadą po niej jako osobie a nie po jej poście. I tak jest różnica. Jeśli chodzi o Hanię to wszystko wygląda zupełnie inaczej i ona zasłużyła sobie żeby po niej jechac. Zresztą chyba każdemu włącza się samoobrona kiedy ktoś po nim jedzie, prawda ? Kathey ma charakter, nie jest ciotą, która pozwala jeździc po sobie. To jest jej pozytywna cecha. Bez Kathey ten blog by nie istniał. Jest tutaj jedną z najlepszych redaktorek. Jej posty są dopracowane i świetnie się je czyta. Może i pisze rzadko, ale trzeba się liczyc z tym, że ma własne życie. Nie lubisz Kathey to idź sobie czytac bloga ''wielkiej Otaku'' Zue.

      Usuń
    4. Nie dziwię się Kathey, ponieważ oni jadą po niej jako osobie a nie po jej poście. I tak jest różnica. Jeśli chodzi o Hanię to wszystko wygląda zupełnie inaczej i ona zasłużyła sobie żeby po niej jechac. Zresztą chyba każdemu włącza się samoobrona kiedy ktoś po nim jedzie, prawda ? Kathey ma charakter, nie jest ciotą, która pozwala jeździc po sobie. To jest jej pozytywna cecha. Bez Kathey ten blog by nie istniał. Jest tutaj jedną z najlepszych redaktorek. Jej posty są dopracowane i świetnie się je czyta. Może i pisze rzadko, ale trzeba się liczyc z tym, że ma własne życie. Nie lubisz Kathey to idź sobie czytac bloga ''wielkiej Otaku'' Zue.

      Usuń
  31. Ej, ciebie chyba pojebalo :D. Jak "dziewczyny" moga wywalic Kathey skoro ona jest adminem? :D. Jak sie nie orientujesz to zamknij ryj. I jak tak bardzo kochalas Zue, to czemu JEJ na poczcie nie napiszesz jaka ona jest wspaniala, a jaka Zośka jest zla. A swoim pieprzonym komentarzem niczego nie zmienisz :). To TYLKO I WYŁĄCZNIE decyzja Abi, i reszty bloga. Aha, i jezeli nic nie wiesz o Kathey - nie odzywaj sie, bo takie komentarze tylko wkurzaja normalnych czytelnikow i redaktorow :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nonarata, to ty się nie orientujesz ;)
      Jeśli abieska jest właścielką bloga to może zmienić Kathey range z admina na autora i może,ją wyrzucić. I lepiej ty zamknij mordkę i nie pisz bzdur ;)

      Usuń
    2. Abieska, może, ale redaktorki - nie. Naucz sie czytac ze zrozumieniem :)).

      Usuń
  32. OFICJALNIE, OFICJALNIE.
    HANKA NIE JEST ŚWIĘTA.
    OTÓŻ WSZYSTKO BĘDZIE WYJAŚNIONE W MOJEJ LITANII, CO DO NIEJ.
    Pozdrawiam
    `m

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak, Abieska moze zmienic range Katheji i ja wyrzucic z bloga, ale przeciez sama powiedziala, ze jak nie bedzie miec przy sobie Zosi to usunie bloga :'D. Ponadto jestem jedna z dziewczyn, ktore mialy zaszczyt tu pisac i wiem, ze kazda z dziewczyn ma z Katheja dobre stosunki, wiec wyrzucenie jej nie grozi, chyba ze odejdzie sama. ALE WTEDY TO BEDZIE KONIEC BLOGA WIEC PLS PLS NIE PROWOKUJCIE JEJ I NIE PROSCIE SIE SAME O USUNIECIE BLOGA, przeciez Kathey czytajac te komentarze moze sie tylko utwierdzic w przekonaniu, ze powinna stad odejsc.
    A ja bym tego nie chciala :))
    Kath jest swietna redaktorka i gadanie o tym ze pisze raz na ruski miesiac to za przeproszeniem pierdolenie o Szopenie.
    ONA MA TERAZ TEST SZOSTOKLASISTY OMG TAK TRUDNO ZROZUMIEC?...
    Gimnazjalisci na pewno ja zrozumieja, a coz, hejterzy ponizej dwunastki moga sobie gadac, mnie by to nie ruszalo bo prawdopodobnie najtrudniejsza rzecza jaka maja w szkole jest tabliczka mnozenia :):):) :'D
    Takze pozdrawiam i zycze szczescia Kathejka
    A TERAZ ZUPELNIE INNA SPRAWA W KTORA ZAMIERZAM SIE WTRACIC.
    Czemu nagle wszyscy tak dokuczaja Lanelsi? Moze jestem niedoinformowana po prostu, ale prosze o odpowiedz osobe ktora jest w temacie, bo gadanie ze "w trudnym czasie opuscila bloga" to pierdolenie. Przeciez ja opiscilam bloga w podobnym czasie co ona, a wczesniej nie pisalam z miesiac :'DDD A na mnie hejtow nie bylo
    Nie to ze sie o nie prosze, hihih
    Ale to takie jest
    Nom
    Nie teges
    Bo ona miala jakiegos hackera na koncie to miala prawo sie zalamac i rzucic gre w cholere.
    No tak.
    Podkreslam ze moje informacje moga byc nieaktualne.
    Ale wiecie no
    Wiecej szacunku dla siebie. To nie jest tylko Internet, to jest AZ Internet.
    Nom dobranoc ide rysowac
    Cordelaśka
    WBIJAJCIE NA BLOGA Z OPOWIADANIEM, ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA POSTOW :):):):) everything-is-true-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka, zobaczysz co do Hanki w moim poście. Właśnie go dokańczam, czekaj cierpliwie.
      `m

      Usuń
    2. Malinasiu, przepraszam bardzo ja Ciebie,
      ale miałam prawo
      skończyć kontakt z Wami...
      nie zrobiłam tego kłótliwie,
      po prostu
      zablokowałam
      wytłumaczyłam,
      że nie mamy wspólnych tematów
      i tyle......................................................................

      Usuń
    3. Dzieki Malina c:
      No bo wiecie ja tam nie bylam z wami tak mega blisko ale bylo widac ze wszystkie lubilyscie sie wzajemnie, wiem troche o sprawie z Katheja i Hanka co jeszcze Kuba byl i ta jego rozkmina ze on powinien byc adminem xD
      Ale to sa stare dzieje i mnie to wlasnie zdziwilo, bo wszystkie sie lubilysmy z Hanka.
      I wiem ze redaktorki maja prawo byc na nia zle mimo ze nie wiem jeszcze o co poszlo ale juz podczas tego okresu kiedu bylam na blogu przekonalam sie ze Hania potrafi byc niemila, ale w tej sytuacji rozwalily mnie bardziej te uwagi komentujacych o opuszczeniu bloga w trudnej chwli itd. bo te oskarzenia naprawde byly smieszne :'D
      wiec czekam na posta
      Pozdrawiam Malina <3

      Usuń
  34. Japierdole. (przepraszam) Czemu wszyscy się czepiają Kathey? Przecież, gdy wspaniałomyślni, będą pisać i obrażać Ketheję, i twierdząc, że to nie hejty, to Kathey odejdzie, a wtedy bloga już nie będzie?! Myślcie logicznie. (nie mówię do wszystkich). Co Kathey wam zrobiła? Zue, wyrzuciła Abieska, ale miała przecież powody... Ja rozumiem dziewczyny. Szkoda, że nie pisze już Inde, Lanelyee i Kuba. Teraz można polegać tylko na Kathey, Malinasi i Abiesce. Bo niektórzy redaktorzy są od niedawna. A i oczywiście można polegać na Laniaczu <3
    TO NIE BYŁ HEJT (:

    OdpowiedzUsuń
  35. Jezu.... skończcie już z tym wszystkim. Już nie raz w życiu przekonałam się, że kłótnie jeszcze bardziej pogarszają sprawę. I prowadzą do złego oczywiście. Nigdy nie powiedziałam nic takiego, co mogłoby urazić jakiegoś reaktora, nawet jeżeli nie przypadł mi do gustu. U co niektórych, jak patrzę na ich wypowiedzi (MEGA PRZEKLINANIE, bo chcą wyrazić to co czują) to nie wiem, czy się śmiać czy płakać. Jeżeli ten blog ma nadal trwać, to starajcie się chociaż od nowa to budować. Przeklinaniem nikt nic nie zbuduje. Nie wskazuję osób, ponieważ nie chcę mieszać się w żadne kłótnie. Moja wypowiedź - i wszystko jasne.
    Pozdrawiam.
    ~Sweet, Słit, jak kto woli. Dawna ekipa z bloga będzie wiedzieć kim jestem. c:

    OdpowiedzUsuń
  36. Przeczytałam wszystkie komentarze i wgl zastanawiam się czy warto komentować... no ale ok :))
    Zue od poczatku mnie wkurzyla, to ze byla chamska i sie wywyzszala widzial chyba kazdy.
    W wiekszosci sytuacji komentowala posty innych negatywnie.
    W sumie tez sie wkurzylam jak zobaczylam komentarz Zue na temat look'ow Kathey. Jak dla mnie sa cudowne, piekne, najlepsze. Po prostu moj styl. A Ty smiesz pisac, ze nie sa warte pokazania tutaj. Ohh :)))
    Co do Hanki to nic nie wiem, to sie nie udzielam.
    Nie rozumiem tez, dlaczego tak najezdzacie na ludzi, ktorzy ogladaja Violette. Osobiscie nie ogladam, ale uwazam, ze kazdy lubi co lubi i nie nam to oceniac.
    I jeszcze jedno. Najsmieszniejsze sa wasze komentarze, w ktorych co drugie slowo to przeklenstwo. Dzieci.
    Pozderki, postaram sie juz nie udzielac, bo swoje zdanie juz wyrazilam.
    ~Nataliaa =)
    Ps. Sry za bledy itp telefon.
    Ps2. Szostoklasisci, jak wam poszedl test? Nie zazdroszcze, jak ja pisalam nie bylo angielskiego (nienawidze go XD). Trzymam kciuki, abyscie zdobyli jak najwiecej punktow! :)))

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!