sobota, 28 marca 2015

#GetReady4Easter! + Ważna ankieta.

Heii!
Nareszcie po długim czasie mam chwilę na napisanie posta. Jutro mam zawody siatkarskie (Jak ktoś będzie na turnieju Kinder'a z siatkówki w Magdalence chyba, to może mnie zobaczyć XD Jestem z MOS'u Woli Warszawa, wow), dzisiaj jestem po trzygodzinnym treningu (Również siatka), a do tego dochodzi nauka, apff.
Myślę że mnie zrozumiecie.

Jako że zawsze robię look'i na specjalne okazje / święta, tak jest i teraz.
Jeden look będzie prezentowany normalnie, trzy tylko opisane - czyli klasyka.
Jedziemy, co? Nie gadam, bo i po co.

Look 1 - NOT-VIP - Wielkanoc w kropki

Ta nazwa, ow, aw.
Generalnie to ten look nawet jest całkiem spoko, ale według mnie ta spódnica powinna być trochę wyżej.
Może nie urywa tyłka, ale jest spoko. W sumie kupiłabym go.
Kolory są ładnie dopasowane, i co z tego że uszy królika nie są żółte, no ale nie muszą, chyba.
Te warkoczyki ♥
Generalnie ten strój ma tylko jedną rzecz z najnowszego konkursu - i jest to spódnica.
Według mnie nie wyszedł im ani konkurs, ani ubrania do niego. No, przynajmniej cokolwiek z tego da się zrobić.
Nie napiszę nic więcej, sami oceńcie looka, mi tam się nawet całkiem podoba.


 Look 2 - NOT-VIP - Why not?

Gdyby ta sukienka wyglądałaby mniej niż pidżama, kochałabym ten look na zawsze.
Kolory, aww.
Całość składa się naprawdę dobrze.
Znowu wykorzystałam tu te buty, bo według mnie są to jedne z najlepszych par niewymagających VIPa na MSP.
Cena jest dosyć wysoka, ale to przez te włosy (Które są najładniejszymi włosami na całym MSP), które kosztują 800 sc.
Znowu są tu te uszy, bo w końcu Wielkanoc idzie.
Pudrowy róż z brązem to dosyć odważne połączenie, aczkolwiek wyszło serio ślicznie.
Kupiłabym, albo nawet kupię.



Look 3 - VIP - Let's start again.

Omgomgomgomg
Kocham tego looka ♥
Nie wiem czemu uszka wyszły jaśniej niż wszystko inne, pewnie to wina screen'a.
Może ten komplet jest trochę przepchany wszystkim, z pewnością nie spodoba się każdemu, ale mi się meega podoba. <3
Aww, kucyczki, tak słooodko.
I są nasze uszka! Dzisiaj będą nieodłączną częścią posta, cóż. Są śliczne, i tyle powiem.
Look'a kupuję! Na tysiąc procent. Zakochałam się w nim, na serio.
Jak ktoś będzie chciał kupić, niebawem pojawi się on u mnie :)
Ok, koniec o tym komplecie.








A teraz coś, na co wszyscy czekali! *werble*
Look, którego zaprezentuję w całości.
Robiłam to wieki temu, ah. Cóż, bywa.
Nosi nazwę Ludzie odchodzą nie zawsze po to, by wrócić. Od niedawna zaczęłam nazywać komplety polskimi cytatami, które sama wymyślam. Nie, nie są mądre. No, czasami.
Tak prezentuje się look:


Ten strój rządzi, na serio, rządzi, i to na zawsze.
Rzadko daję trzy kolory do look'ów, bo zwykle nie wychodzi ładnie, ale ten look? Matko, cudowny.
Jeden z najlepszych, jakie stworzyłam kiedykolwiek.
I w ogóle kotek ♥ Przeuroczy jest, aww *-*
No cóż, ten look to moja miłość, przede wszystkim właśnie dzięki temu kotkowi. Wiecie, kocham kotki. Na zawsze i wszędzie, mam dwa. KOTY RZĄDZĄ! I nie dyskryminuję ani psów, ani innych, no ale koty lubię najbardziej. KOT
Skład i cena stroju? No proszę, na dole.


Bez rzęs cena to właśnie 2000 sc. Tanio, co nie?
Niestety ten komplet wymaga VIPa i nie da się go przemienić na strój Nie-VIP, bo cała magia leży właśnie w tym kombinezonie. Aeeee, no i wiecie, KOT.
Kolory wyszły genialnie. Brązowy, czarny i biały to takie normalne, klasyczne połączenie, no ale prześliczne.
We włosach zakochałam się niedawno, ale zakochałam się porządnie. To upięcie rządzi. ♥
Uszka są dzisiaj nieodłączną częścią.
Buty, creepersy - MSP'owa klasyka. Cudowne i już. Jestem wdzięczna za nie moderatorom.
Kombinezon - KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT ♥ Em, to tak w dużym skrócie. Jest po prostu cudowny, nooo.
Cóż, lecimy dalej.
Innych wersji kolorystycznych nie będzie, niestety, bo żadna nie pasuje. No co, niebieski KOT? Nadal słodki, ale no niebieski?
Sesja:


Bezbłędny. ♥
KOT KOT KOT ♥
Zauważyliście napis KOT na screenie? 8)
Dobra, a teraz koniec żartów.

Więc o co chodzi z ankietą?
Otóż...

*Ankieta pojawi się wkrótce*

Proszę, zagłosujcie - to dla mnie ważne. *Na razie napiszcie w komach słowa: Zostań / Nie, nie ma sensu żebyś zostawała i pisała rzadko / Nie mam zdania na ten temat*
Do następnego posta!


50 komentarzy:

  1. Super look.
    I loga zajebiste.

    Zagłosuję.

    Pozdrawiam.
    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, pierwsza. xD
      I zapomniałam.
      JAK NIE ZOSTANIESZ, TO CIĘ ZNAJDĘ I POTNĘ CZYMŚ, ŁYŻECZKĄ LUB MASŁEM ALBO JESZCZE CZYMŚ INNYM!

      Usuń
    2. Super looki* xD
      Głupi telefon...

      Usuń
  2. Coo?! Ty chcesz... odejść? Nope!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostań. :cc

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Looki są ładne, ale nie powalają. Ten trzeci jest... Przepraszam, ale jest niewarty pokazania tu. Przepraszam najmocniej.

    Twoja stylizacja jest fajna, ale ten brązowy... Nie pasuje. Według mnie.

    Hm, co do odejścia... Nie mam zdania na ten temat. Jeśli masz przez bloga zaniedbywać naukę i obowiązki, nie ma sensu, abyś tak się poświęcala. Do tego jest wiosna i wiesz, lepiej ten czas spędzić jest na powietrzu, a nie pisząc posta :)

    No, pozdrawiam serdecznie, czekam na następnego posta, trzymaj się i takie tam.
    ~ Zue

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok spoko każdy ma swoje zdanie a moim skromnym zdaniem Twoje looki, przepraszam, też są niewarte pokazania tu
    Szczera do bólu jestem, sry, ale chamskie jest powiedzenie że coś jest niewarte pokazania tu nawet jak poprzedzisz to dwa razy przepraszam
    Taaa, jak mamy być w 100% szczere to będę taka ;)
    ~ ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, że się wtrącam, ale Kathey, to... To nie było miłe. No cóż, Zue wyraziła swoją opinię, a ty jakby (mam takie wrażenie) poprostu się odgryzłaś. Może jeden Twój look się komuś nie podobał, a ty wtedy dyskryminujesz jego WSZYSTKIE - ładne i nieładne. Bo są w innym stylu? Sory, ale nie uważaj się za wielką królową.

      Usuń
    2. Może jest Ci przykro, Zue też nie najlepiej się zachowała, ale ty taka nie bądź.

      Usuń
    3. 1 a, tak sobie weszłam
      2 nie no ok, spoko, Zue wyraziła swoją opinię, ale to co napisałaś było lekko nie miłe...
      Nieważne, ale wiesz Zosia... pamiętaj
      mówiłaś sama
      że
      "władza nie strzeli mi do głowy"
      ......
      Pozdrowionka Wam ludziska

      Usuń
    4. Jessyca, nie pisz rzeczy o których nie masz pojęcia. Obie dziewczyny kulturalne wyraziły opinię a ty rozpetujesz kłótnie...Bardzo mądrze... Jak nie wiesz, nie pisz. Mi też się te looki nie podobają... A to nie uważaj się za wielką królową było tak hamskie, że nie mam słów . Spójrz na siebie a potem na innych ,,królowo''

      Usuń
    5. Przepraszam za zbyt ostre wyrażenie opinii :) Po prostu jestem szczerą osobą i mnie to nie przeszkadza.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    6. Hmm, Katheya.
      Pisałyśmy o tym na fb, więc znasz moje zdanie. :^)
      Ja osobiście zamieniłabym spódniczkę na jakąś inną w tym 3cim looku.

      ``````````````````
      Do Hanki:
      Haneczko, kilkadziesiąt banów i wyrzucenia z czatu nie wystarczy?
      :)


      `m

      Usuń
    7. A, i do Zue:
      No super, że jesteś szczera osoba, ale może jak Tobie nie przeszkadza, to może u innych jest na odwrót?
      `m

      Usuń
    8. Dobra. To "Nie uważaj się za królową" z mojej strony było bardzo niegrzeczne. Ale nie ciągnijmy tego. Przepraszam za swoje słowa. Ale ważne, żeby nie ciągnąć dalej. Chciałam sama wyrazić swoje zdanie i również wyszło tak, jakby to był hejt. Nie chciałam, żeby wyszła z tego kłótnia, a wyszła. Więc przepraszam.

      Usuń
    9. Bardzo Was lubię i ogólnie nie chcę się wtrącać, ale Malina to do Hani tez nie bylo za mile:/ Każdy moze pisac komy:/ (TO NIE HEJT, NIKOGO NIE CHCE URAZIC;-;)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog się rozpada a ty chcesz odejść?!
    Nie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy 1 look

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 look najlepszy xd
    ~ sweet and crazy 123

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostaniesz, i ani mi się waż odchodzić! ;)
    Piszesz takie super posty...
    dobrze się je czyta...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem trzeci look jest, no poprostu nie udany. Nigdy nie podobało mi się połączenie tej bluzki z tą spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  12. ZOSTAÑ x-o
    ŚWIETNIE PISZESZ, wiem, ten brak czasu... Ale w końcu post może być złożony, ale pisany np. 3 dni :)
    ~Oli

    OdpowiedzUsuń
  13. Kathey, można kupować twoje looki? c:

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podobają wszystkie look'i jakie tu pokazałaś, lecz nie są w moim stylu c:
    Nie mam zdania na ten temat, iż to od Ciebie zależy c:

    ~ Tyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny.... Nie piszcie tak. To nie była wyłącznie decyzja Katheji, lecz również Abieski, Emilii i reszty (tak mi pisała Laniacz). Zostałam usunięta, ale nie tęsknijcie. Nie jestem tego warta :)
    I nie bądźcie tacy dla Zosi... To było po prostu malutkie spięcie. Zapewniam was, że jest już w porządku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zue, a piszesz jeszcze gdzieś?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Pisałaś najlepsze posty na tym blogu, usunięcie Ciebie chyba nie było jednak do końca przemyślane. Ale ok, trudno :c

      Usuń
    4. Dziękuję za wsparcie. Naprawdę. :)
      Zgadzam się, dziewczyny mogły to rozegrać inaczej, porozmawiać, ale nie rozpaczam.
      Teraz mam już tylko Bloga otaku-place-blog.blogspot.com. Usunęłam się ze zwariowaneee-msp.blogspot.com. Skończyłam przygodę z blogowaniem o tej grze.
      Pozdrawiam

      Usuń
    5. ^^^^^Nie skomentuję.... :^)
      `m

      Usuń
    6. Eh, eh...
      Czyli wychodzi na to, ze pokochalabys kogoś, ze względu na wygląd, mimo, iż ma charakter, który ci nie pasuje? Bo na to wygląda. My, czyli osoby, które zadecydowały, żeby zue wyrzucić, nie pokochalybysmy takiej osoby. :'j


      ŁANIACZ


      Jak coś co nie pasuje, to wyjdz z tej strony i powróć, jak się przystosujesz.

      Usuń
    7. Eh, eh Laniaczu, nie napisałam, że lubię Zue, bo jej nie znam. Lubiłam jej posty -.-

      Usuń
  17. Ale to była też jej decyzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas ma taki sam wkład w tę sprawę.
      Moim zdaniem, niesprawiedliwe oceniasz Kathey. Ma takie samo zdanie o Zue jak większość redaktorek. O co Ci chodzi? Kathey nawet Zue nie wywaliła z bloga. Ja to zrobiłam! To na mnie powinny lecieć hejty (jak coś). Czy wyjaśnisz mi swoje zachowanie, bo nie wiem co Ciebie skłoniło do oskarżania naszej administratorki. :/

      Usuń
  18. Świetny post! ;)
    Wszystkie look'i mi się podobają.
    A co do tej ankiety....
    Nie mam zdania.
    Racja, jeżeli przez bloga masz się opuścić w nauce....
    A ta sprawa z Zue...
    Powiem tak, fakt Zue się nie spodobał jeden look Kathey i wyraziła o nim swoją szczerą opinię,
    to nie był hejt tylko krytyka.
    Kathey nie zachowała się dobrze, ponieważ uznała, że jej żadne look'i nie są warte pokazania tutaj
    i do tego wyrzuciła ją z bloga. (Mam nadzieję, że to tylko chwilowe)
    *Tencza czyta komentarze wyżej*
    Czytając komentarz wyżej (Zue) to trochę dziwne. Wszyscy nagle się naradzili, że wyrzucają Zue.
    I jak my mamy nie tęsknić ;-;.
    A jeżeli serio tak było to przynajmniej dajcie jej napisać post pożegnalny.
    Ja tego nie zrozumiałam.
    Zue pewnie teraz zrobiło się przykro.
    Nie powinnyście się tak zachowywać.
    Zamiast rozstrzygnąć to na spokojnie i się przeprosić to wy tak ostro reagujecie.
    Ale i tak moim zdaniem Kathey nie zachowała się jak trzeba, po prostu nie przyjęła krytyki.
    ;TP;
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy oprócz mnie, bo ja się w tym nie chcę brać udziału c:

      ~ Tyna

      Usuń
    2. A Tyna tak spokojnie. Bierzcie z niej przykład c:
      Przepraszam Tyna (ty już wiesz za co)
      ;TP;
      Łiq

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Tyna, to nie ja wyrzuciłam Tynę, tylko my wszystkie a sam czyn zrobiła Abieska. Sama nigdy nie podjęłabym takiej decyzji niezależnie czy mogę czy nie. Btw, to nie tylko przez to wyrzuciłyśmy Zuzię. Nie będę się zagłębiać w szczegóły bo nie ma po co.

      Usuń
    5. Prosze, dajmy juz spokój z tą sprawą, nie ma mnie i tak musi być, w sumie to dziękuję dziewczyną za usunięcie mnie - nie pytajcie, tylko ja wiem o co chodzi (no i może Tyna, Mówiłam jej)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Look'i są śliczne!
    W trzecim nie podoba mi się spódniczka, ale to chyba dlatego, że nigdy jej jakoś szczególnie nie lubiłam.
    Podoba mi się ten Twój cytat. Jest mądry! ♥
    Chciałabym, żebyś została na blogu, bo lubię Twoje posty. Jednak to Ty zdecydujesz czy zostaniesz, czy nas opuścisz.
    Nie chciałabym, abyś przez bloga zaniedbywała naukę, jak to tam ktoś na górze napisał.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  20. Kathejsonie, jak odejdziesz to skoczę z dywanu i potnę się masłem :(. Albo Ciebie potne scierka. Wiem gdzie mieszkasz XDDD (wlasciwie nie wiem, ale to tak dla klimatu #iksde).

    I jeszcze do człowiekow hejtujących Kathejsona:
    Zue wyraziła swoją opinie kk, ale chamsko. Moze i Kathey tez troche za ostro potraktowala Zue, no, ale przynajmniej miala racje. Osobiscie lubie Zue, ale jej looki mi jakos nie przypadaja do gustu, tymbardziej jak Zue pisze "jaki on sliczny!!! ♥♥♥", to jest irytujace. Odwrotnie u Kathejsona, w lookach sie zakochuje, a Kathejson pisze np. "na maksa mi sie podoba". NIKOGO NIE HEJTUJE, MOWIE TAK, JAK MYSLE.
    Pozdro ( ͡o ͜ʖ ͡o).
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  21. ZOSTAN!!!
    Wypowiem sie obiektywnie na temat kazdego looka:e
    1. Naprawde sliczny! Swietnie dobrane czesci ubioru, kolory tez, jednak te kolory sa raczej jesienne, nie wiosenne. Mnie wiosna kojarzy sie z zielenia i jasnym rozem. To, ze kolorystyka jest jak na moj gust malo wiosenna, wcale nie znaczy, ze jest brzydki, wrecz przeciwnie! Dobrze, ze dalas uszka krolika ktore sprawily, ze mimo wszystko look jest na Swieta c:
    2. Ten look najmniej mi sie podoba, moze dlatego, ze ta, hmm, sukienka? jest dziwna ://. Tak jak ty powiedzialas, wyglada jak pizama. I tutaj jak dla mnie uszy nie pasuja, bo wlosy maja taki jakby loczek, i na ten loczek nasuwaja sie krolicze uszy calkowicie nie pasujac.
    3. OMG, pjenkny *-* Zakochalam sie, i nawet ta spodnica jest okej, ktorej nigdy nie odwazylabym sie kupic c: To pokazuje, jak profesjonalna jestes tworzac looki. Dobrze, ze wybralas te buty, bo podkolanowki dopelniaja looka. Dodalabym tylko jakies kolczyki c:
    4. Bardzo ladny i odwazny, skoro uzylas trzech kolorow, ale ta pustka az gryzie! Cokolwiek, bransoletka na reke, szal... Osobiscie dodalabym rowniez jakikolwiek tatuaz na noge, moga byc serduszka. Look jest naprawde sliczny i pomyslowy, ale ja cos bym dodala.
    Ogolem looki oceniam na 7/10. Wszystko wlasciwie przez drugi look.
    Pzdrs,
    Cordelasia
    everything-is-true-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się twój blog ! :) Jak się nazywasz na MSP ? Pewnie piszę tu gdzieś dużymi literami ,ale nie chcę mi się szukać xddd

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!