sobota, 28 marca 2015

Transformice czy MovieStarPlanet?

Heiiii!
Nie, to nie przywitanie. Ehh, ta głowa >.< 


Hejs!

Tutaj Tyna... Nadeszła ta pora, w której mogę spokojnie napisać posta. Nie muszę się uczyć, czy czegoś tam robić. Czemu? Gdyż jestem chora, dokładnie mówiąc to głowa (gorączka) oraz gardło. A w środę mam test szóstych klas, więc masakra. Życzcie zdrowia. Dzisiejszy post będzie (chyba) długi i w ogóle. Tylko od razu powiem - jeśli będzie jakiś błąd, proszę nie marudźcie. Źle się czuję i mogę się pomylić. No cóż... Pora zacząć ten post. Kiedyś, czyli jakiś rok temu (któryś lipca) znalazłam stronę z grą, społecznościową. Postanowiłam w nią zagrać. A było to... Transformice, zwykła gra, myszki oraz chat. Grałam również w MSP, ale przestałam dla tej gry. A Wy? Co byście wybrali? Pora zacząć temat dzisiejszego posta!

Transformice czy MovieStarPlanet?

Zacznijmy od przejrzenia stron głównych. Jak się prezentują?


Jak widzicie - strona główna Transformice nie posiada ogromnej ilości różu. Wygląda prosto, jednakże coś można znaleźć ładnego - myszki, które mają ciekawe (rozbudowane) pozy. Dodatkowo, można zakładać konta, nie podając e-maila (tak, na MSP też nie trzeba, ale tu nie jest to wymagane).


Natomiast strona naszej gry (MovieStarPlanet) jest strasznie rozbudowana. Mamy na niej dużą ilość różu, jednakże znajdziemy inne kolory. Możemy pooglądać (chyba nieodpowiednie słowo dałam) obrazki, które co jakiś czas się zmieniają. Ponadto, każdy widzi pakiet VIP, jaki obecnie jest.

                                   0:1
Dałam punkt dla MSP, ponieważ (omijając róż) strona główna jest ciekawa, można z niej wiele się dowiedzieć o danej grze.

Jak prezentują się sklepy?


Na grze w myszki walutą jest serek oraz truskawki. Serki zbieramy przechodząc jedną mapkę (1 serek). Truskawki natomiast można kupić. Ich ceny są mniej więcej tanie. Sklep podzielony jest na kilka części, czyli:
- nowe przedmioty;
- wszystkie akcesoria;
- zakładane akcesoria;
- kupione akcesoria;
- głowa;
- uszy;
- oczy;
- pyszczek;
- szyja;
- ogon;
- wydarzenia;
- fryzura;
- kolory;
- futerko;
- szaman;
- koloruj;
- stroje;
- wyprzedaż.
Jak widzicie - mamy mnóstwo działów. Jeśli chodzi o ubrania (rzeczy dla myszki) - jedne są ładne, drugie brzydkie. Ceny są od 20 do 5000 serków.


Na MSP również są dwie waluty - SC oraz diamenty (jak kupić, dostać nie muszę pisać, bo chyba wiecie). Mamy kilka kategorii, czyli:
- nowe;
- motywy;
- top;
- projekty;
- przyjaciele.
Po prawej stronie są kolejne działy, w których można wyszukać to co się chce.
Np. Akcesoria>okulary.

                                                                    1:1

Dałam punkt tym razem Transformice, iż mamy tam ciekawsze rzeczy (boże, nie bądźcie źli, mózg mi nie pracuje).

Menu:


Hmm... Menu jest strasznie proste. Mamy tu:
- menu (xdd);
- sklep;
- ekwipunek;
- edytor map;
- umiejętności;
- szkolenie;
- zmień hasło;
- więcej serów;
- inne gry.


Menu MovieStarPlanet jest rozbudowane. Mamy możliwość zobaczyć kto jest pierwszy w rankingu, jakie są aktualności w naszej grze.

1:2

Dałam pkt MSP, ponieważ menu jest bardziej rozwinięte oraz ciekawsze.

Plusy gier:

Transformice

  • Możemy mieć dowolną liczbę znajomych
  • Truskawki są tanie do kupienia
  • Łatwiej wbija się levele
  • Można pisać do wszystkich tą samą wiadomość
  • Po zakupieniu jakiejś rzeczy możemy zmieniać kolor
MSP
  • Mamy możliwość pisania na forum
  • Możemy zakładać kluby
  • Możemy kupować ciekawe animacje
  • Możemy tworzyć filmy i ArtBook'i
2:2

Dałam głos tfm, iż ma dużo plusów (mózg nie pracuje, sorry).

Waszym zadaniem jest napisanie w komentarzu jaką grę wolicie - msp czy tfm. Czekam na Wasze opinie! :)

Aaa, jeszcze jedna wiadomość - będę pisała i publikowała posty, kiedy posty będą miały ok. 15 komentarzy (masło maślane, Tyna). Cóż... Chyba rozumiecie ;).

Paa!

Życzcie zdroffia :c


Chyba zapomniałam jak się robi loga, haha. Muszę poćwiczyć, ale to później.


Gif mojego loga, takie #mraśne :'3

Cóż, idę spać (Tyna, 18:47 jest!!!), ponieważ może gorączka spadnie i nabiorę sił. I tak zasypiam na jakieś 30 min... Boże, co ja Wam gadam? Byeee c':

23 komentarze:

  1. 1! yay Ja nie lubię tfm xD ~`Jula15love

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ty sie tak uczepiłaś tego różu? XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, każda mała dziewczynka lubi róż, a ja wolałam fiolet. Taki blee :s

      ~ Tyna

      Usuń
    2. Zgadzam się :).Rzyganie mnie bierze na widok tego różu
      -iue

      Usuń
    3. Też wolę fiolet, ale do różu nic nie mam (jeśli nie jest w nadmiarze ;_;) przykład = MSP dla nieogarniętych (MSP nie jest dla nieogarniętych, przykład jest dla nieogar. ;_; Widzicie, cała [szalona] ja. I przy okazji - masło maślane. ;_;)
      Pozdro
      Pauli2k


      XD

      Usuń
    4. a ja gram w to i to ale wole trasformice

      Usuń
  3. Nasza #rószoffa (psdr. manda) planeta chyba lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, leń lvl hard, wolę HeroMice xddd
    Wiesz co to chyba, co nie? XD

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak wolę TFM na 60%.
    Czemu?
    1. Mniej różu.
    2. Nie ma kratek.
    3. Łatwiej wbić lvl.
    4. Rzeczy są tańsze.
    5. Fajnie jest pograć, przecież mamy różne roomy .
    6. Można stworzyć room na hasło.
    7. Są normalniejsze osoby.
    8. NAJWAŻNIEJSZE! Można się powyżywać, zabijając inne myszki na survivorze. ^^

    Pzdr.
    ~ ! Donata !

    Dobra, dam też nick z TFM.
    ~ Ciululula

    XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba wolę tfm, choć msp też lubię, ale jakbym miała wyogolnic, obie gry mnie juz nudzą.
    Najlepsze w tfm jest to, że można pisać, co się chce i nie ma kratek, do tego sklep jest bardziej przejrzysty, a rzeczy tańsze.
    W Msp... NNajlepsze są chyba filmy i artboki.
    Ogólnie fajny post.
    Pozdrawiam ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  7. Msp mnie znudziło, co nie zmienia faktu że to naprawdę fajna i ciekawa gra. Jak to napisała MonikaDARK bodajże, "MSP wciąż jest ciekawe, ale ja już z niego wyrosłam". Tfm lubię, ostatnio spędzam na nim najwięcej czasu, jeśli siedzę przy kompie. Uważam, że gra nie odstrasza. Chłopak pokazujący koledze tfm ma więcej szans na przyjęcie przez kolegę jego upodobań. Na msp jest tyle różu, że aż rzygam. A przecież to jest gra dla obu płci...
    Indzioh

    OdpowiedzUsuń
  8. Ni gram już w tfm, ale i tak trochę lepsze od msp. HEROMICE DE BESZT

    Karolcza/Nachio

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolcza! #Heroł #Majs #De #Best

    OdpowiedzUsuń
  10. #Hirołmajs rządzi x-o

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem chora i też w środę mam ten test klas szóstych O.o XDD. Post fajny ,życzę ,,weny'' na posty i czas na ich pisanie ;3./Pozdrawiam Maliniacz ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jestem chora i też w środę mam ten test klas szóstych O.o XDD. Post fajny ,życzę ,,weny'' na posty i czas na ich pisanie ;3./Pozdrawiam Maliniacz ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Lololo, czemu jestem na gifie? XD (nie, że to źle)
    Spk post. Ciężko mi powiedzieć co jest lepsze, ponieważ nie gram w TFM xD
    ~~Cind

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem jak można porównywać gry o zupełnie innej tematyce....

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!