sobota, 28 marca 2015

Oda do bloga...? + Ciekawostki z MSP #4 Wycofane animacje

Yo~ (ta, no, nareszcie mam powitanie, cieszmy się i radujmy)

Tu ta Zue, ta złaaa, która nie pisała, głupia. Nie będę przepraszać, apff (pozdrawiam Łaniacza, tego mangozjebusa maximusa), już nie.
Ostatnio pod moimi postami pojawia się coraz mniej komentarzy. Jak piszę o nowościach (tutaj chodzi mi o tych na tureckim serwerze) - źle. Look - źle. Więc... Czym mam was zadowolić?
Zauważyłam, że TYLKO pod postami, w których można się do czegoś zgłaszać, jest ciesząca mnie liczba komentarzy - 15-20.
Eh... Teraz nawet nie wiem, co wam się spodoba, a co nie. Mam pustkę w głowie. Przerwa wcale mi nie pomogła, jest jeszcze gorzej.
Naprawdę staram się pisać jak najlepiej, ale albo tego nie doceniacie, albo nie potrafię wam zaprezentować tego, czego oczekujecie.
Ymh, dobra, nie będę się żalić. Najważniejsza, jak dla mnie, kwestia.
Czy odchodzę?
Nie. Narazie nie. Widzę, że blog upada, redaktorzy mają urwanie głowy. Jakieś tam testy, nauka, problemy osobiste. Ja również zaliczam się do tych osób. Hah... Nie wiem czemu, ale nie czuję się jak redaktorka. Jestem w ogóle potrzebna? Tak świetnie sobie radzicie... Haha. Wiem, jestem wrednagłupia.
No, wracając.
Skoro strona upada, nie będę jej w tym dopomagać i jeszcze z wami zostanę. Jak Malina, którą serdecznie pozdrawiam. Mrał.
Zue, nie żal się [...]
Ta... To by było na tyle z tej ody do bloga.
Zacznijmy prawdziwego posta, pisanego - jak zawsze - z sercem, dla was... Proszęęę, doceńcie to (ahahaha, to brzmi jak "Docencie, zaparz mi herbatę" - #pozdro#dla#kumatych)!
~~~~~~

No dobra, przeniosłam się na komputra (taa, błont specjalny)(i znowu). Nieważne.

Nie mam pomysłów na posty o MSP, nudzi mnie ta gra, nie chcecie chyba, żebym jako tysięczna osoba pisała "Przegląd forum" czy "Hot or not" - żenada. Więc dzisiaj przygotowałam dla was kolejną część z serii "Ciekawostki z MSP". Myślę, że całkiem wam się spodobała.
Okej, to... zaczynamy?

"Porozmawiamy sobie" o starych animacjach.

Temat oklepany, ale jak dawno. Pewnie wszyscy o tym zapomnieli, dlatego też chciałabym poruszyć ową sprawę.

Najpierw zaprezentuję wam stare, wycofane już animacje. Ale przed tym...
Dlaczego usunęli niektóre animki? 

Są to powody błache, o które mieli żal starsi użytkownicy. Jakie powody? Już mówię.


  • wulgarność
  • przemoc
  • krew
Niby banalne, prawda...? Jak widać, moderatorzy mają się o co przyczepić. Uważam, że w sklepie powinna być specjalna zakładka - animacje wulgarne, straszne, krwiste, itp. Wtedy tylko osoby, które klikną w zakładkę, zobaczą, co się w niej kryje. 

Dobrze, skoro wiemy już, czemu moderatorzy posunęli się do takich radykalnych kroków, nastanie oczekiwana chwila : same animacje! 

Zdjęcia wzięte z Google Grafiki >KLIK<







Jak widzimy, animacje były dosyć... inne. Oryginalne? Nietuzinkowe? Tak, to chyba te słowa. 
Mnie osobiście się podobają, bo jestem lekko dziwna. "Lekko", ta. Mało powiedziane, ale ćsi. 
Kurde, odbiegam od tematu. 
Ta animka ze środkowym palcem najlepsza, haha.
Więc, no... Uważam, że moderatorzy niesłusznie usunęli animacje. Ta.
~~~~~~~~~
Przepraszam za taki post z dupy, tak wyszło. To by było na tyle, jak widać. Idę oglądać Inu x Boku SS. 
Post pojawi się prawdopodobnie w środę, nie wiem, jadę na koncert w niedzielę.
Dobra, to pa, do następnego posta i takie tam.

Kocham ten podpis. 

27 komentarzy:

  1. Czemu ta z wymiotowaniem jest zła? ://

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem tak na dobrą sprawę :D

      Usuń
    2. Modzi nie mają co robić tylko nam animki pożyteczne usuwają ;-;.
      ~iue

      Usuń
    3. A wiecie dlaczego usuwają? Bo im się strasznie nudzi! :(

      Usuń
  2. Super post zue nie odchodz ją cię lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post.

    Według mnie animki są fajne.

    Zue, nie patrz na komentarze, tylko wyświetlenia na Twoim postem.
    Ja czytam Twoje posty, bo są świetne, ale ja na żadnym blogu nie komentuję WSZYSTKICH postów.
    Jak odejdziesz, to Cię potnę czymś, łyżeczką albo masłem!

    Pzdr.

    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajoweeee....to to to to cuś....hahaw
    Spoko post
    A mam pytanie wie ktoś jak dodać redaktorów do bloga? W blogspot?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post takie jak wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślicie że dzieci nie bedą wchodzić w kategorie "wulgarne"? Nowa kategoria ich jeszcze bardziej zaciekawi (y)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza ostatnia animacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak inni, ale to zdjęcie gdzie byl profil samary morgan mnie przeraził. Przypomnial mi sie the ring. Jak widac Zue chce żebym na zawał padła XD.
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  9. Zue cioto weź no trochę się ogarnij :/ Pasujesz tutaj debilu. Tak chciałaś się tu dostać a teraz chcesz odejść bo masz mało komentarzy? Nie użalaj się tylko weź dupę w troki (ohh, tak, Kevinek) i ciesz sięz tego że tu jesteś! :D Jesteś serio super (MALINA TY TEŻ WIĘC WEŹCIE TROCHĘ OGARNIJTA SIĘ ://) i masz tu zostać!
    A co do posta...
    Kiedyś tak się zdarzyło, że zabrakło mi kasy na looka, więc - tradycyjnie - zrobiłam sobie nowe konto i weszłam w quiz nabijać level. Ku mojemu zdumieniu, moja postać miała dziwną animkę, której wcale nie kupowałam, do tego... To jedna z tych usuniętych animek! Mianowicie ta z pierwszego zdjęcia, ta po prawej. Pytałam się innych osób grających ze mną w quiz i one powiedziały, że też widzą tą animkę... Trochę śmierdząca sprawa, nie? Jakby to był casting, to okej, ale to był QUIZ, kilka razy wchodziłam i wychodziłam z gry, ale animka cały czas była. W końcu się wściekłam i zaczęłam straszyć ludzi że jestem hackerem :) Mam screeny z całego zajścia.
    Julsztynora

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie odchodź! Temat na posta fajny, ale ta animka z rzyganiem (3 skreen) jest w sklepie! Wczoraj sobie ją kupiłem! Jak nie wierzysz to sprawdź! Na msp jestem dawid2002c!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogar tyłek jak będziesz w 6 klasie sama będziesz tak miała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem...
      Poza tym, dlaczego usunęlyscie mnie z załogi?! Nic nie zrobiłam... Dlaczego?

      Usuń
    2. Aha... Juz wiem. No trudno. Nie spodziewałam się tego po was, ale muszę się z tym pogodzić, że od początku nie byłam tu mile widziana.
      Pozdrawiam.
      ~Zue, która nie należy już do załogi.

      Usuń
  12. Post świetny!
    Animacje wcale nie były takie złe. Ta z środkowym palcem najlepsza!
    Na jaki koncert jedzisz, Zue?
    Nie rozumiem czemu Zue nie ma w załodze.. Przecież sama na pewno się nie usunęła.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Byłam dzisiaj na koncercie Violetta Live w Łodzi. ;)
      Tak, nie usunęłam się sama... Uprzedziłabym.

      Usuń

    2. A ta Kateja i Malina niech się leczą, dzieci. Zue jest najlepsza... a wytracicie czytelników. Mam na was wywalone.

      Usuń
    3. Nowaczko kaczko ODWAL SIE OD INNYCH REDAKTOREK!!! Khem khem, wiesz co to nauka??? NIEKTÓRE REDAKTORKI MAJA TEST 6 KLASISTY :") Ucz sie ucz to potegi klucz. Zue zostala wywalona bo dziewczyny mialy powody!!! NIE POZDRAWIAM KACZKI....

      Usuń
  13. Wiecie co? Szkoda, że usunęłyście ZUE. Może byście najpierw zrobili jakąś ankietę? Żebyśmy, jako czytelnicy bloga, też powiedzieć coś w tej sprawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mogli by* powiedzieć

      Usuń
    2. Usunęli ją, bo tak...
      TO ICH BLOG I ROBIĄ CO CHCĄ!
      Głupi post...

      ~1szymon102 (Hrabiaaa)

      Usuń
  14. samara morgan to moja sis xdd ma nick tera: 100 ludmila stoessel

    ;_;

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!