piątek, 27 marca 2015

Wielkanoc tuż, tuż... czyli szukanie kolorowych pisanek! :D

Zgadujcie, kto pisze. Nie zgadniecie, na stówę. Hłehłe.
Witojcie rodacy! ^^
Ta... Pewnie nikt się nie spodziewał. Tak, tutaj ta Milka, która nie pisała przez prawie dwa tygodnie. Na polu robi się coraz cieplej, więc kiedy tylko jest okazja, to wychodzę gdzieś z przyjaciółmi. Poza tym, w niedzielę zakupiłam sobie oryginalnego MineCrafta i grałam w niego trochę. Nie, nie jestem typowym "dzieckiem MineCrafta". Po prostu lubię w to czasami 'popykać'. Okej, to nie post o mnie...
Dzisiaj (bodajże) do gry weszły specjalne zadania, w których mamy znaleźć pisanki. Misje przypominają mi te na Halloween, a właśnie bardzo na drugie takie czekałam. Tak dosłownie, to nie mamy szukać we wszystkich zadaniach pisanek. Mamy zadania do zrobienia, a gdy je zaliczymy, zdobywamy jajko :) Piszę bez sensu, wiem. Nikt nie zrozumie :D W nowościach pojawia nam się nowina o wielkanocnych zadaniach:
Auć, aż mnie oczy rozbolały...
Nie sądzicie, iż za dużo tu kolorów? Jejku, jasne, zmieszane... Masakra!
Pomijając barwy, którymi został oszpecony ten o to obrazek, to prezentuje się on bardzo dobrze. Zachęca on do podjęcia się zadań. Ładnie graficznie zrobiony. No to co? Czas rozpocząć 'polowanie' na pisanki!
Gdy zalogujemy się na MSP, na ekranie głównym zobaczymy w lewym górnym rogu małą, jaskrawą ikonkę:
Po kliknięciu, ujrzymy to:
Widzę tu kilka niedociągnięć. Tam, gdzie jest napis "Dokończ wszystkie Wielkanocne zadania by odnaleźć Wielkanocnego" ... Wielkanocnego co? Wiem, że chodzi o Boonie, ale ktoś mógł nie wiedzieć. Omijając to, jest ładnie. Na chwilę obecną możemy wykonać jedynie cztery zadania. Później trzeba czekać do 30 marca, a jeszcze później, do 2 kwietnia. Taa, dokładnie tak samo, jak na Halloween. Hmmm, dla mnie jest to bezsensowne. Zadania możemy nawet zrobić w jeden dzień, a potem już musimy czekać kilka kolejnych, aby odblokowały nam się dalsze 'poziomy' na planszy. Przynajmniej jakieś prezenty dostaniemy.
Tak sobie teraz myślę... Jest wiosna, zaraz Wielkanoc, a ja nadal mam na sobie look w mrocznych kolorach. Muszę to zmienić. Z/w, idziemy robić looka ^^
18.48
19.02
Jej, 14 minut mi zleciało. Powiem (a raczej napiszę), że wolno to minęło. Myślałam, że robiłam go z godzinę xD Ach, cała ja. Chcecie zobaczyć look? A proszę bardzo:
Ja jestem zadowolona :) Piszcie, czy podoba się Wam on w komentarzach!
No to co? Pora kończyć :) Dziękuję serdecznie za przeczytanie tego posta. A ja, zabieram się za zadania :D

Pozdrawiam,




19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No a teraz opinia XD
      No to tak.
      Post super, fajnie że coś napisałaś, hshs.
      Nom
      Dla mnie ta zabawa jest dziecinna, strasznie... No, ale można zarobić kasę, ćsi.
      No nic.
      Aaaa, i look ładny, chociaż nie w moim stylu. Ja na wiosnę raczej kolorowego nic nie zrobię, taki ze mnie rebel, nom.
      Grüße
      `m

      Usuń
    2. Jezdesi klupia
      Malina 10 faktuf o malinje
      Masz klipie rządzie
      Jesteś bżydka fuij
      Masz bżydkie dziuhy
      Masz fuij kolerzangi
      Twoja mama jest ochytna
      Rycvzysz na safołanje
      Jesteś w 1 klasie potzstawofej fujowskie dziuhy

      Usuń
  2. Śliczny look ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Post super, look jeszcze bardziej super, czego chciec wiecej? Uzylas swietnych kolorow, nie chce jednak kopiowac twojego looka (chociaz, jak nie zrobie jakiegos ladnego to chyba go kupie), ale wiedz, ze mnie zauroczyl c:
    Indzioh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ale ta spodniczka jest swietna.

      Usuń
    2. Jak chcesz, to możesz oczywiście kupić :)
      ~Milka™

      Usuń
  4. Fajnie, że napisałaś!
    Ja zadań jeszcze nie zrobiłam.
    Look śliczny! Podoba mi się ta spódniczka.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy odblokuje się ten 3 rząd skoro już zrobiłam wszystkie wyzsze misje ?

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja jeszcze nadrabiam ale super nie mogę doczekać boonie jeśli w ogóle go zdobęde.

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie ja się boję, że przeminie mi sprzed nosa, jak mi się nie odblokuje. Ale tam coś takiego pisze : "Odblokuje się 2 kwiec." Wiesz może o co kaman ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nobo dzisiaj *2 kwietnia* misje się odblokowały i możesz śmiało nawijać z ich robieniem. Pozdawiam ☺☻♥♦♣♠•◘○

      Usuń
  8. a tak wogule to na msp nazywam się >>>>Asia<<<< można mnie zapraszać do znajomych

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłam już wszystkie wielkanocne zadania oprócz 1 misji w ostatnim rządku (tam trzeba dawać autografy więc wiecie) jednak jestem pewna, że zdobęde boonie! Życzę szczęścia w polowaniu na pisanki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Gotowe, trochę godzin zajęło, ale jest! Dziękuje i pozdrawiam wszystkich ! ♥ Mój wymarzony dzień na msp ! ☺

      Usuń
  10. Cześć Milka!!! Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award! Zapraszam na blog kolorovve-msp.blogspot.com po więcej informacji. :)
    Pozdrawiam, Independent Girl/Inde/Cordelie
    Zapraszam: everything-is-true-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. The Florence jest kłupia . ma kłupi blok a ja mam leprzy ot jej bloka . ja mam 1 wange piksi star ona to mnie pirze rze mam wajneko bloka i rze mnie lupi najparciej sy wrzysdkih
    Mufistar! Mam bloka mufistarnofak albo wpirzdzie mufistarplanet nofak

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!