czwartek, 26 marca 2015

Wyniki konkursu na loga 2015

Hejs!

Zanim zacznę to wszystko i te inne duperele napiszę coś do Tenczy, która nie wierzy, że ja to ja (what?!):

To ja byłam na chacie i pisałam, że dawno mnie tu nie było. Ale Ty jesteś :c

Dobra, już, nie będę Was męczyła (ehhh...).

____________________________________________________________________________

Hejs!

Dziś wyniki konkursu na loga! TAK, KONKURSU NA LOGA. Miały być wcześniej, no ale ćśśś. Wiecie, ja to ja, mnie raz nie ma, a raz jestem (całkiem logiczne zdanie, Tyna). Zacznę od tego, że żadna osóbka nie wygrała wszystkich trzech kategorii (hasztag: smutas). Powinnam dać wiadomość do konku, co dała mi Zue (do wszystkich). Proszę, o to ona:


Dobrze, dodałam wiadomość. Możecie powiększyć, jeśli nie widzicie. Nie będę Was stresowała, pora na WYNIKI!

Pierwsze miejsce, w kategorii logo dla Zue otrzymuje:























#chwila
#napięcia








































Pierwsze miejsce w kategorii logo dla Zue (tak wiem, powtarzam się) otrzymuje Solar. Zue powiedziała (napisała, ćśś), że Twoje logo najbardziej jej się spodobało. Gratuluję ♥



Pierwsze miejsce w kategorii logo dla Laniacza otrzymuje:









#jej
#chwile
#napięcia
#są
#super
#xd








Lel, jakie to duże. Mniejsza o to. Pierwsze miejsce (hah, te moje powtórzenia) otrzymuje Manda. Gratuluję, Twoje logo było naprawdę prześliczne ♥


I ostatnie miejsce.


Pierwsze miejsce w kategorii logo dla mnie  Tyny otrzymuje:





#tutaj
#dam
#większą
#chwilę
#napięcia
#iż
#miałam
#mega
#trudny
#wybór
#wszystkie
#loga
#biste
#♥























Otrzymuje... Angel! Twoje logo było przecudowne, naprawdę ♥ Zazdroszczę talentu (oddawaj)! ♥


Osoby, których loga również były ciekawe i orginalne:
Natalka, moviepianka (odpisz mi kiedyś na MSP xd), Panna Jones, Julia15love (ha! nie pomyliłam się XD), Minnie oraz reszta ♥

Każde logo było piękne i przecudowne ♥ Dziękuję, za tyle zgłoszeń oraz pracy ♥ Jesteście N A J L E P S I ♥ KOCHAM WAS! ;**

W tej chwili jej kinederki ♥

Jakie nagrody na Was czekają, dziewczyny?

1 prezent z listy (Laniacz daje Madiee, Zue tej która wygrała w jej kategorii. Aaa, Angel podaj mi swój nick); 10 filmów, 15 love it na look and artbook, grafy x 5.

Dziękuję wszystkim!


16 komentarzy:

  1. Omg, gratuluję :D Może i nie wygrałam, ale cieszę się, że ci się Zue moje logo podobało. Te trzy loga są piękne. Normalnie, przepiękne <3

    Jeszcze raz gratuluję.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej spodobało się logo dla Laniacza <:
    ~~Cind

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :) Loga Solar były przepiękne ♥

    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULUJEM! :33
    Hły hły jestem wymieniona.
    Hły hły ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG :DDDDDD
    Nie spodziewałabym się, że moje logo komuś się spodoba, a co dopiero zajmie któreś miejsce :DDD
    Mega zaciesz, normalnie :DDD
    Skaczmy po podłodze 8)

    Gratki oczywiście dla Solar i Angel. Cudne loga *-*

    Manda/Madiee/stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! Droga Tyno! Pomyliłaś się jednak! Nie Julia15love tylko Jula15love ~`No ciekawe ktooo .... Jula15love PS. Dziękuje za pochwalenie moich log♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KURDE NO! XDDDDD
      DOBRA, SORRY XDDDDD
      TY ZUAA! ;'D

      ~ Tyna

      Usuń
  7. Hue, hue, hue, talentu to ja jako takiego nie mam, gdyż moje prace nie mogły się równać z poniektórymi logami uczestniczek. Tylko cudem zwróciłaś uwagę na moje pikselki. #ToSzczęścieAngel.
    Więc bardzo dziękuję za to wyróżnienie, nawet nie wiesz jak się cieszę, że ktoś dostrzegł owoce mojej pracy. ^^ Jestem cała w skowronkach! Gratuluję również innym panienkom, które osiągnęły wielki sukces, chociaż ich prace nie zwyciężyły. Były niesamowite. Aż mi szczena opadła jak zobaczyłam te grafiki. :D
    Tak więc odpowiadam - mój nick brzmi weronif 6
    XDDDDD
    /Angel (of Darkness)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yeyu Zue dziękuje ci :3 starałam się i gratuluje mojej Angel :) oraz wszystkim którzy wygrali, bąć też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim wygranym! Nagrodę ode mnie rozdam do weekendu, a przynajmniej postaram się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde, mówić, że nie ma, a ludzie mówią, że są. Ehhh. Głowa mnie boli :'c

    OdpowiedzUsuń
  12. JEZUS TE LOGO DLA ZUE JEST CUDOWNE! *-* TYLKO MOVIESTAR MI SIĘ NIE PODOBA ^^ XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!