piątek, 14 marca 2014

♥ Konkurs "Twoje marzenia" ♥


Witam. Wiem, że Melody zrobiła konkurs z rozdaniem kontowym, a ja chcę zrobić konkurs zupełnie inny. Sagira właśnie zakończyła swój, więc może... pora na mnie? :)

O co chodzi w konkursie?


Piszesz w komentarzu pod tym  postem opowiadanie dotyczące twoich marzeń. Nie musi być ono jakieś strasznie długie, ale wymagałabym chociaż 5 rozwiniętych zdań.

Wyniki ogłoszę 21 marca, czyli za tydzień. 

NAGRODY:

1. Miejsce 

  • prezenty z listy życzeń do 3000  StarCoins
  • 5 grafów
  • Rola w moim najnowszym filmie
  • 2 prezenty z szafy
2. Miejsce
  • prezenty z listy życzeń do 2000  StarCoins
  • 3 grafy
  • Rola w moim najnowszym filmie
  • 1 prezent z szafy
3. Miejsce
  • prezenty z listy życzeń do 1000 StarCoins
  • 1 graf
  • Rola w moim najnowszym filmie
  • Polecenie filmu/arta/looka w jednym z moich postów.
Nagrody są atrakcyjne. Uszanujcie to, że będę musiała uzbierać 6000 StarCoins. Postarajcie się!

A teraz regulamin konkursu:

  • Nie można polecać swojego opowiadania
  • Nie wolno kopiować! Jak zobaczę jakieś skopiowane opowiadanie usuwam z konkursu i blokuję na MSP!
  • Nie obrażać innych uczestników!
Mam nadzieję, że konkurs się spodoba i..

Żebym mogła dać nagrody, musi się zgłosić przynajmniej 40 osób.

Jeśli będzie mniej, obniżę nagrody o połowę!

Pozdrawiam,


P.S. Dziękuję za aż tyle głosów!

85 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje marzenia są proste.
      Związane z MovieStarPlanet :
      - mieć vip'a
      - osiągnąć 20 lvl
      - wygrać choć raz w konkursie na MovieStarPlanet.
      Marzenia w rzeczywistości :
      - być wreszcie śmiała
      - mieć świadectwo z paskiem (mam średnią 4,50)
      - mieszkać w mieście
      - znaleść mojego kota Kubusia (gdzieś poszedł i nie mogę go znaleść)
      Pozdrawiam :teczowadziewczynka2013

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim największym marzeniem jest zamieszkanie z tatą w Niemczech. Ponieważ mój tata tam pracuje, i tylko w takie ważne dni np; Święta , ślub ze strony rodziny itp.tylko wtedy przyjeżdża, ja z braćmi(Dwoma) i mamo jeździmy tam na wakacje. Tylko nędzne 2 miesiące ;c Tak to nazwę.. Bardzo brakuje mi taty, którego bardzo kocham. Wiem, że on robi to dla nas dla mojej rodziny, nie jesteśmy biedni no ale zdażają się i takie dni.. Nie często, ale są.. :c Wiem, że to głupie marzenie :< Ale kiedyś może się spełnić c; ~ <3misioo3>

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim marzeniem jest wynająć mały pokoik razem z koleżanką i projektować ubrania. Wspólnie marzymy aby uzbierać na bus (podobny do busa Scooby-Doo), którym mogłybyśmy podróżować. Kolejnym moim marzeniem jest rozwijać umiejętność rysowania. Marzeniem kolejnym jest aby moje sławne projekty obeszły cały świat. I jak wszyscy z nas chciałabym aby te marzenia się spełniły.
    BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia... Ach, jest ich tak wiele u niemal każdego z nas..! Jednak wszystkie się od siebie różnią...
    Natomiast moimi najskrytszymi i największymi marzeniami są zdrowie, szczęście, podróże... Zacznijmy od tego, że chcę dostać się do szkoły artystycznej, chcę, aby chociaż 1/4 mojej szkoły zauważyła mnie i mój talent, którym jest poezja. Moim marzeniem jest zostać pisarką. Pisarką scenariuszy, wierszy, książek, baśni, bajek... Ale to nie wszystko...
    Chciałabym wrócić do Polski, mojego ojczystego kraju. Obecnie mieszkam w Wielkiej Brytanii, przeprowadziłam się tu ze względów finansowych... UK jest piękne, przyjazne... ale tęsknie za Polską, za językiem, tradycjami. Więc, gdy będę dorosła zamierzam tam wrócić.. ♥
    Kolejnym- już ostatnim marzeniem jest małżeństwo. Tak jak większość ludzi chcę być mamą, założyć rodzinę i mieć zawsze wspierające i kochane dzieci...

    Tak, trochę się rozpisałam.. :) Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Nie chodzi mi o wygraną, ale o Twoją opinię.

    Pozdrawiam,
    KisieleeeQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim marzeniem jest kupić wielki dom z basenem i mieszkać tam z koleżanką.Kolejne marzenie ,chciała bym być milionerką i mieć bogatego męża i mieć 2 córki.Kolejne marzenie chciała bym objechać cały świat z soją psiapsiółką.Kolejne marzenie chciała bym być aktorką i piosenkarką.A najważniejszym marzeniem moim jest zamieszkać w NowymYorku
    CiasteczkowaPotworka222

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku ! Ile ja mam tych marzeń .. To wymienię kilka ;) Tak..Jednym z moich marzeń jest dostać się na stare msp ...tak wiem większość osób się teraz pewnie ze mnie śmieje czytając ten komeq...ale cóż marzenia są różne...Drugie moje marzenie to cofnąć się w czasie do konkursu Retro ( na msp oczywiście xD ) i kupić unikaty .. Jak ja za nimi tęsknie ...Kolejne to nie zawalić meczu siatkówki na który jadę w poniedziałek , Stres mnie zżera :< Tak naprawdę większość moich marzen jest związana z msp.. xD O i zapomniałam o tym...to jeszcze jedno...mieć laptopa .. Tag , mam komputer i to taki bardzo stary...już ma chyba z 8 lat ! Sorki za orto...klawiatura mi zaczyna znowu fiksować ... Login na msp : Domcia2589 . Wiem , że nie wygram ... ale i tak napisałam xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim marzeniem jest zamieszkać w Wielkiej Brytanii.
    Moim marzeniem jest posiadać dom z basenem i szybki samochód.
    Moim marzeniem jest zostać w przyszłości piosenkarką lub aktorką.
    Moim marzeniem jest pójść na kręgle.
    Moim marzeniem jest dostać i'phona.
    Pozdrawiam sara20047

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heii. Moim tym naj większym marzeniem jest... wrócić do WAS na msp i zrobić nowy film... Ale to nie jedno..
      Serdecznie pozdrawiam po wieelkiej przerwie i w oczekiwaniu na nowy film, który za lada moment (!)
      Wasza Arli <3
      PS Mam świadomość, że piszę z tzw. 'Anonimowego' , ponieważ jak już zapewne wiecie.. mam problemy z komputerem.. ;c

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. KisieleeeQ masz piekne marzenie :) moje marzenie to pogodzic sie ze wszystkimi kolezankami z klasy i zeby mnie i mojej naj nie obmawialy. Moje 2 marzenie to zostac fryzjerka. Lubie sie bawic wlosami :D 3 marzenie to skonczyc szkole i znalezc dobra praca. - jolantasienczak

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje marzenia dzielę na 3 grupy. Marzenia na teraz, Marzenia na przyszłość i Marzenia które raczej się nie spełnią.

    Marzenia na teraz:
    Chciałabym dostać 5 z polskiego.
    Chciałabym test z przyrody napisać na 5.
    Chciałabym częściej spotykać się z moją najlepszą przyjaciółką.
    Chciałabym mieć super chłopaka.

    Marzenia na przyszłość:
    Chciałabym mieszkać w domku jednorodzinnym.
    Chciałabym mieć dwoje dzieci - chłopczyka i dziewczynkę.
    Chciałabym dostać się na studia fryzjerskie.
    Chciałabym być fryzjerką.

    Marzenia które raczej się nie spełnią:
    Chciałabym latać jak ptak.
    Chciałabym zwiedzić cały świat.
    Chciałabym być Vip-em na MSP.

    Mój login: Niczkaa7 ( tak przez dwa a )

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim marzeniem jest miec wlasnego konia.
    Od dziecka jezdzilam konno, lecz nigdy nie na wlasnym koniu.
    Marze o koniu, gdyz uwielbiam sie nim zajmowac: czyscic,myc,kąpać, wyprowadzać.
    Od zawsze moja pasją jest koń, a właściwie jazda konna. Zawsze chciałam żeby to marzenie się spełniło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! Chciałabym Ci powiedzieć o moim największym marzeniu. Otóż od początków na MovieStarPlanet przyjaźnie się z pewną osóbką. Razem przeżywamy smutki i radości. W tej znajomości doszło też do tego, że ona kupiła mi pierwszego VIP-a na MSP! Prowadzę także z nią bloga. Mamy dużo tych samych zainteresowań i moim zdaniem nawet się przyjaźnimy. :) No lecz jakie jest moje marzenie...? Chciałabym ją spotkać w realu, żeby podziękować jej za te mile spędzone chwile w pogawędkach na Skype. Za to, że przyłączyła się do mojego bloga i od pół roku jest to nasz blog :3 Za to także, że mogę jej się wyżalić. Za te wszystkie jej żarty na które się ciągle nabierałam i nabieram. Może spotkamy się jak będziemy dorosłe. Ale w tej chwili to jest moje jedyne i najważniejsze marzenie. :> ~ AguSiaLov

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenia...
    Chciałabym być bardzo dobrą reżyserką i żeby mój film miał chociaż 2 oscary.
    Chciałabym mieć na Msp dużo fanów i ciebie w znaj ;D.
    Chciałabym też , żeby moje koleżanki mnie nie opuściły.
    Chciałabym być wysoka, bo jestem dość niska :)
    Marzę o 3 psach puszysty,york,owczarek niemiecki
    Chciałabym , żeby każdy w szkole się mnie bał xD
    I ostatnie najlepsze marzenie chciałabym, żeby to wszystko się spełniło.

    Pozdrawiam.Na msp jestem Kiciax1220.

    PS.Nie trzeba wygrywać trzeba być szczęśliwym wtedy NIKT Cię nie zostawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje marzenia dzielą się na kilka grup nie wiem ile ich będzie.

    Marzenia związane z MovieStarPlanet :
    Te marzenia się na 100% nie spełnią:

    Chciałabym mieć vip'a na rok elite.
    Kiedyś może w innym świecie być na poziomie ALAKINGI.
    Robić prawie doskonałe filmy i żeby mój tata był Moderatorem XD.

    Prawdziwe marzenia:
    Chciałabym mieć kota rasy Maine-coon i Radgolla ale to nie realne. >^.^<
    Mieć własnego konika i nauczyć się na nim jeździć.
    W przyszłości chciałabym zamieszkać w Korei południowej (Seul) lub w Urugwaju (obok Argentyny).
    Mieć za męża Eli (czytaj: ilaj)
    I mieć z nim dzieci najlepiej chłopca i dziewczynkę ♥.

    Ps. baardzo lubię koty >^.^< ♥
    Chciałabym żeby te marzenia się spełniły......

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta DZIEWCZYNA co pisała o Elim (ja) XD na Msp nazywam się Marica1221 Lanq mnie chyba rysowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam też mam marzenia, ale wiem, że się nie spełnią. Moim marzeniem jest być aktorką i występować. Trochę swoje marzenia zaczynam spełniać, bo razem z kol. Będziemy brać udział w talent show, chod ź wiem, że to nie możliwe, ale kto wie - może i my wygramy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje marzenie to też marzenie Agi <3. Nie będę kopiować. Chciałabym być w przyszłości kimś, kto osiągnął coś. Coś, co jest warte zapamiętania. Coś ważnego, żeby zbudowali dla mnie pomnik. Coś, żeby każdy się uśmiechał na mój widok. Choćby napisanie jednej piosenki. To jednoo. Drugie to spotkac mojego koffaniego idola : Dawida Kwaitkowskiego. ( TAK, JESTEM KWIATONATORS) Nie wiem czy się kiedyś spełnią.. Może.. /? ? - Diana spoko123

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć jestem MoroGranit. Może kojarzysz... domyślam się że nie. A do tematu. Mam tysiące marzeń, każdy je ma. Zacznę o marzeń na msp. Na msp marzę o posiadaniu unikatów(chodź by jednego) i oczywiście marzę o vip'ie i sławie. Chcę mieć najwyższy lvl, ale na to muszę zapracować... To teraz marzenia w rzeczywistości: pragnę znaleźć prawdziwą przyjaciółkę( koleżanka wystawiła mnie dzień przed wyjadzem i zostałam przyłączona do młodszych klas), marzę o dostaniu się do szkoły sportowej i chcę w przyszłości zostać siatkarką. Chcę aby moi rodzice znów się kochali i nie kłócili(są po rozwodzie; ( ). Pragnę być matką i mieć męża z którym się nie rozwiodę(wiem jak to jest). To chyba tylko tyle.
    pozdrawiam inie patrz na lvl,
    MoroGranit

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kilka marzeń,ale moje największe:spotkać moją przyjaciółkę z internetu i wyjechać do UK.
    1 marzenie.
    Z Weroniką znamy się z MSP.Poznałyśmy się praktycznie przypadkiem.Od dawna miałam ją w znajomych,aż w końcu napisałam do niej ,,Hej'' - to była nasza pierwsza rozmowa.Zaczęłyśmy często ze sobą pisać.Aż w końcu zostałyśmy przyjaciółkami.Mimo,że dzielą nas kilometry mamy nadzieję,że się spotkamy.

    2 marzenie
    Od dzieciństwa interesuję się UK i j.angielskim.Lekcje z angielskiego mam tylko w szkole(w gim.wezmę chyba rozszerzony Angielski).Do UK chętnie wyjadę,mimo,że w Polsce mam swoją rodzinę przyjaciół.Wyjazd jest moim największym marzeniem.


    Mam nadzieję,że mi się uda spełnić te marzenia ~kamcia181999

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim marzeniem jest miec fajnego chlopaka. Wyjsc za maz. Znalezc dobrze platna prace. A co najwazniejsze pojechac na koncert Bednarka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim marzeniem jest spędzać więcej czasu z przyjaciółką. Ona przyjeżdża raz na miesiąc, ale dla mnie to jak 100 lat. Wyjechała gdzieś daleko, jak miałyśmy 6 lat. Bardzo płakałam i przeżywałam =( . Teraz mamy 11 lat, ale nadal się spotykamy i jemy chipsy na klatce. Mam nadzieję że wygram konkurs, nie dla mnie lecz dle mojej przyjaciółki.
    Angela nat

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzenia,Marzenia.. Każdy je ma, lecz wszystkie są inne..Moim marzeniem jest.. Umrzeć wśród kwiatów..To takie romantyczne.. Żeby Mieć wielki ogród na wsi i hodować kwiaty.. W tym ogrodzie kiedy przyjdzie mi chęć, umrę tam.. Chce umrzeć wśród kwiatów bo chęć do śmierci jest najlepsza..Mam także marzenie, by udać się do magicznej krainy disneylandu <3 Tylko tam można odnaleźć siebie zwłaszcza, że na disney'u teraz lecą same tandety typu: ,,Violetta" Tam można poznać prawdziwy urok tego kanału i jego historii ~ SzalonaRudaaa

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam wiele marzeń... z resztą... i tak nierealnych ;c. Moim największym marzeniem jest wyjść za mąż za takiego jednego chłopaka z naszej klasy, ale ćśś.... xD Myślę, że się mu podobam, ale to tylko moje szaleńcze domysły zakochanej nastolatki.. ;c Oczywiście nie chcę by ten związek zakończył się rozwodem... to by był koszmar! ;-; Drugie marzenie jest po prostu nie wykonalne xD Chciała bym....
    ...
    ...
    ...
    LATAĆ! XD A dokładniej mieć skrzydła... parę razy przyśniło mi się jak szybowałam nad pięknymi dolinami... morzami... to było po prostu niesamowite! Niestety, to nierealne.. ;c Chciała bym też mieć alikorna (unipega, pegazo-jednorożca) xd Najlepiej, by był biały jak śnieg, a jego grzywa... mieniła się wszystkimi kolorami tęczy... chciała bym też, (jak zapewne większość osób) być sławna, ale to nie jest najważniejsze... na MSP bardzo, ale to baaardzo chciała bym choć na chwilkę znaleźć się w TOP... i robić przynajmniej zauważalne filmy ;-; No i.. mieć vip elite na rok, ale to się nie spełni... Dobra, to chyba tyle tych NORMALNIEJSZYCH marzeń (jeśli myślałaś, że te są zwariowane, to dobrze że nie znasz tych naprawdę pokręconych xd). oki, to.. sayonara ;*
    Ps. Piszesz świetne posty! ^^
    włosza112

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam dwa dosyć duże marzenia. Oto pierwsze. Kiedy byłam mała tak gdzieś 5 lat miałam oglądałam non stop "Czarodzieje z Waverly Place". Bardzo to wtedy lubiłam. Oglądałam każdy odcinek. Oto tak powstało moje pierwsze mażenie. Aktorka Selena Gomez (Alex) grała główą roleę. W pewnym odcinku pięknie zaśpiewała piosenkę (nie pamiętam nazwy, ale melodię znam). Próbowałam ją śpiewać i się nauczyłam. Od tego momętu pokochałam śpiew. Także coraz częściej obserwowałam Selenę Gomez i jej twórczość. Tak stałam się jej wielką fanką i moim mażeniem jest do dziś zostanie piosenkarką i zaśpiewanie z Sel na scenie oraz poznanie jej. Czekam i mam nadzieję , że Gomez wystąpi w Polsce teraz sama , a kiedyś może ze mną. Moim drugim mażeniem jest bycie chociaż na jeden dzień lub na jedno zalogowanie vip. Moi rodzice nie pozwalają mi kupować vip'a , bo mówią , że to tylko gra. Jednak wierzę , że może kiedyś wygram jakieś konkurs na MSP i zostanę vip. Jednak najbardziej chcępoznać Selene Gomez i śpiewać z nią piosenki na dużej scenie. Mojd marzenia mogą wydawać się dziecinne , jednak chcę spełnić moje pięcio letnie marzenia i nadao lubię Sel. P.S. Piszę na tablecie więc mogą być błędy. Mój login to: magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje marzenie. Chyba 2 lata temu mój tata i jego narzeczona była w Polsce. Ja barzdzo ją lubię <33 Ma na imię Jamii( czytać : Dżejmi ) i ona ma wiele pasji. Jedną z nich jest fotografowanie. Ma profesjonalny aparat itd. Ja od tamtej pory marze o tym by być profesjonalną fotografką. Często na moim blogu pojawiają się fotki. Co prawda robione telefonem, ale to dlatego, że nie biore aparatu do szkoły. Wiem, że te zdjęcia nie są jakieś profesjonalne czy piękne, ale się staram i mam nadzieje, że kiedyś mi to wyjdzie i, że spełnie moje największe marzenie. Dla mnie nie ważne jest co fotografuję. Dla mnie ważne jest sam fakt, że fotografowuje co kolwiek. Mam nadzieje, że tyle wystarczy.
    Log na msp : sweet laska010700
    ~Pozdrawiam Kiwi

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć Lanicz xdee(jaram się tą ksywką), piszesz super posty i jesteś moją ulubioną redaktorką.
    Dobrze teraz o marzeniach, cóż każdy ma swoje unikalne, nietypowe i jedyne w swoim rozdaju marzenia. Ja mam ich baaardzo dużo. Wymienię kilka najważniejszych. Co do mojej pasji kocham tańczyć od dziecka, lecz od 3 lat tańczę z przyjaciółką w grupie tańców nowoczesnych w miejskim domu kultury w moim mieście. Marzę by dostać się do got to dance, ale to raczej nigdy się nie spełni. Lubię też śpiewać. Chodzę nawet do chóru szkolnego. Moją ulubioną piosenkarką od bardzo dawna jest Ellie Goulding. Marzę by wystąpić w choć jednym jej teledysku. W msp gram od niedawna zaledwie od stycznia. Poleciała mi ją koleżanka z klasy. Zanim zaczęłam w to grać postanowiłam trochę o niej poczytać i wpisałam blog o msp. Od razu wyskoczył ten tak się wciągnęłam, że marzę o tym by tu pisać. Zgłaszałam się, ale nie przeszłam. Cóż. I moim ostatnim marzeniem jest mieć chomika syryjskiego. Nie marzę o vip'ie czy sławie. Chce być szczęśliwa i rozwijać swoje zainteresowania i hobby. Ale się rozpisałam;D Pozdrawiam Lanicza(hue hue), Abi i wszystkie redaktorki,
    Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pytanie.. kiedy będzie ten mim konkurs na redaktora, bo zamierzam się do niego zgłosić. Jeszcze raz pozdrawiam,
      Królewna G79

      Usuń
  27. Na msp nazywam się AvilDarkess PS masz mnie w znaj. Mam kilka marzeń :
    Po 1. chciałabym przeprowadzić się do mojego nowego domku
    Po 2. chciałabym odwiedzić miasta takie jak: Londyn, Paryż, Takyo
    Po 3. chciałabym mieć vipa na msp
    Po 4 . to już chyba ostatnie chciała bym być chuda
    To tyle więcej marzeń chyba nie mam no wiem mało i niema tu 5 zdań ale trudno. Pozdrawiam Lanaq ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim marzeniem jest zostanie kosmetyczką.Od najmłodszych lat lubiłam się malować i zabierałam mamie wszystkie kosmetyki.moje koleżanki wątpiom w to, ale wiem ,że jednak może się udać.drugim moim marzeniem jest...no...taki jeden chłopak z naszej klasy mi się podoba ...i...ja chyba też mu się podobam. ok...więcej moich sekretów zdradzać wam nie będę. Pozdrawiam Gabi (na msp : cbha)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim marzeniem jest mieć najlepszą średnią w szkole. Staram się, często nawet nie mam czasu sobie polepić z modeliny (a to bardzo lubię). W zeszłym roku szkolnym z historii miałam na koniec 4, a teraz mam 6! Mam dużo zajęć dodatkowych, bo nauczyciele za to też podwyższają ocenę na koniec. Jest co prawda kilka przedmiotów szkolnych, do których nawet nie muszę się uczyć, bo same mi wchodzą do głowy i jest z nich dość mało, np. angielski czy matematyka. Na półrocze miałam średnią 5.18, a na koniec obliczyłam, że jeżeli będę robiła prace dodatkowe, chodziła na te koła zainteresowań, itd. to będę miała 5.45, ale nie wiem, czy się wszystko uda... Właśnie dlatego to jest w przegródce "MARZENIA". Drugim moim marzeniem, już nie związanym ze szkołą jest posiadać umiejętność lepienia z modeliny takich pięknych rzeczy, jak taka dziewczyna z pewnego bloga (nie mój, ale nie chcę reklamować, chyba, że ktoś będzie chciał wiedzieć) i mieć profesjonalne narzędzia do modeliny, ale nie wiem gdzie kupić... To byłoby na tyle, jeżeli chodzi o takie marzenia, które mogę tu wymienić (reszta trochę prywatna).
    Pozdrawiam
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  30. Moimi marzeniami na MSP są :
    Chce mieć vipa na rok elite albo na miesiąc elite.
    Chciała bym mieć chłopaka jedro122.
    Chciała bym mieć dużo ładnych ciuchów i animek .
    Chciała bym mieć ładny dom .
    Chciała bym mieć duży level.
    Chciała bym mieć dużo sc i diamonds.
    Chciała bym mieć dużo ładnych zwierzaków .
    Moje marzenia w realu:
    Chciała bym mieć luksusy .
    Chciała bym mieć perkusję.
    Chcę pojechać do Korei Południowej (Seul) i się ożenić z Jiminem Parkiem (BTS)(K-POP)
    Chciała bym być bogata .
    No i to tyle .
    ~wiki221111

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim największym marzeniem jest pisać na blogu abieski.
    Jasne, że mam wiele innych marzeń, ale to jest w tym czasie i momencie najbliższe spełnienia.
    Zawsze sobie wyobrażam moje posty na tym blogu i czytam komentarze jaki to ciekawy materiał zrobiłem, ale to tylko marzenie.
    To było by moje marzenie, które i tak pewnie się nie spełni :(.
    kik857

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim naj naj większym marzeniem jest mieć vipa na rok. W wakacje pojechać na Mazury, oczywiście
    w lato 2014. Pójść koncert nwm narazie jaki XD. Chciałabym bardzo mieć kontakt z moją najką do
    końca mojego życia, żebyśmy nigdy się nie kłociły itp (Jest dla mnie ważna) I już chyba na tyle...
    Pozdro cleo 0000000

    OdpowiedzUsuń
  33. Moimi marzeniam jest miec moja przy na całe życie i nawet fajnie by było jak bym była jej córką!xD

    A teraz najważniejsze:
    -wakacje to lekcje
    -lekcje to wakacje
    -przerwy to lekcje
    -lekcje to przerwy
    - sob-nd=dni robocze
    -pn-pt=dni wolnexD
    O msp:
    -tańsze nerdsy! ;(
    -żeby mój boy wrócił na msp!;(
    -miec na chociaz 5 minut w sklepie wszystko za darmo
    -zrobic fajny film na msp
    -byc w rankingu chociaz na 20miejscu!

    Wiem że nie wygram ale chociaż próbowałam! ;) Pozdro kicialove5445 :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim największym marzeniem jest zostać milionerkom. Mogłabym otworzyć schronisko dla zwierząt, ale takie, gdzie każdy pies albo kot (lub jeszcze inny zwierzak) miałby swój ogromny wybieg. Zwierzaki nie musiałyby spać w klatkach, ponieważ obok tego schroniska wybudowałabym ogromny dom, w którym każdy znalazłby miejsce dla siebie. Zwierzaki byłyby tam bardzo szczęśliwe i nigdy by się nie nudziły. Żaden piesek, ani kotek nie musiałby już nigdy głodować, ponieważ każdy dostawałby jedzenie, które wyznaczy mu weterynarz. Gdybym mogła pootwierałabym takie schroniska na całym świecie, które nazwałabym ,,Psi raj''
    Pozdrawiam, dulka45. Myślę, że się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Marzenia... Ale czym one właściwie są? Na Wikipedii określono je jako fantazje, myśli i wyobrażenia. Czy na pewno? Według mnie to idee, do których dążymy; rzeczy, których pragniemy, mimo że wiemy, że niektóre się nigdy nie spełnią. Ale czy w marzeniach, snach nie jest właśnie lepsze dążenie do celu niż jego zdobywanie? Jak będziemy się czuć gdy nasze marzenie się spełni? Poczujemy się spełnieni czy może wręcz przeciwnie - nasze życie stanie się puste? Nie wiem. Tak rozmyślając o marzeniach - jednej z ważnych części naszego świata, dochodzę do pewnego wniosku. Zastanawiam się, czego tak naprawdę pragnę. Szukam rzeczy, której bym najbardziej chciała. I znajduję. Inni mają różne marzenia - sława, bogactwo, luksus, uroda... Ale czy niektóre z nich nie są płytkie? Może po prostu nie doceniają tego co mają? Rozmyślam o moim życiu - wspaniałej rodzinie, kochanych przyjaciołach, małym domku przy lesie, dobrych ocenach w szkole, nie tak złej urodzie, chociaż czasami chciałabym wyglądać zupełnie inaczej. Przypominam sobie moje pasje - bieganie, rysowanie, czytanie. Wtedy zauważam coś bardzo, bardzo ważnego. Nic nie potrzebuję zmieniać. Co prawda zawsze przydałoby się coś więcej. Kasa, popularność? Kiedy jednak śnię o tym, żeby ktoś kiedyś mi powiedział:
    -To na serio ty, Hania? Ta sławna i bogata aktorka, która wspaniale rysuje i pisze cudowne opowiadania? Błagam, mogę autograf?
    Wtedy uświadamiam sobie, że mam jedno, największe marzenie. Żeby mój świat pozostał taki, jaki jest. Koniec.

    To tyle... Melody ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim największym marzeniem jest zdobywanie sukcesów w tym co robię i znalezienie w przyszłości dobrej pracy. Najbardziej chciałabym zostać aktorka lub modelka, a może nawet zrealizować te dwie rzeczy. Chciałabym dużo zarabiać i dążyć do tego, by nie było na świecie juz żadnych schronisk, biednych i domów dziecka. Aby każdy miał tego co by pragnął i może niektórzy pomyślą ze to bardziej marzenia, które inni chcą realizować, ale tutaj nie chodzi o to ze mnie by to nie dotyczyło. Sens w tym ze przez to może na mojej twarzy pojawił sie uśmiech. Ja mam wiele marzeń, niektóre do spełnienia, niektore niestety nie. Ok, teraz opowiem jakie jeszcze mam marzenia. Gdybym była bogata, myslalam, ze mogłabym zbudować piękny dom-pałac. Bardzo chciałabym tez zostać projektantem lub stylistka. Projektowalabym wtedy rożne sukienki i zwariowane kreacje. Cały mój świat wydawałby sie inny, lepszy. Byłby zwariowany, niewyobrażalny. Nie wiem juz nawet jak to opisać. Wiem tylko jedno: To właśnie są moje kreatywne marzenia. Marzenia- u mnie rzeczy ponad wspaniałe :) ~ klaudia as

    OdpowiedzUsuń
  37. Marzeń mam wiele... Największym z nich jest nauczyć się grać na gitarze :) Wiem, że jest to trochę trudne zadanie, ale ,,Marzenia się spełniają''. Mój nauczyciel gra 14 lat, a ja 14 dni xD Chciała bym iść w jego ślady i zostać zawodowym muzykiem. Niestety najpierw muszę poznać chwyty a później muzyka. Każde marzenie jest inne i trzeba o nie walczyć! Nie ważne czy to mieć chłopaka, czy być najlepszą uczennicą w szkole, ale TRZEBA WALCZYĆ! Życzę wam wszystkim powodzenia w zdobywaniu waszych szczytów! Jeszcze raz powodzenia =]
    Oliwia =] (na MSP- oliwia12327)

    OdpowiedzUsuń
  38. Heej ;)

    Marzeń mam dużo codziennie przychodzą nowe ...chyba każdy tak ma ;)
    W przyszłości chciałabym mieć kochającą rodzinę i dobrze płatną pracę . Moją pasją jest muzyka .Kocham śpiewać , tańczyć , komponować , rysować . Marzę o zostaniu piosenkarką . Gdybym miała pieniądze założyłabym organizację charytatywną . Chcę zobaczyć świat odwiedzić niesamowite miejsca . Mój tato mieszka w Norwegii i najbardziej pragnę , aby był tu przy mnie zawsze i mieszkał w Polsce i żeby choć raz mógłby być na moich urodzinach lub oglądać mój występ . Na tym świecie większość osób zapomniała co się tak naprawdę liczy . Ludzie patrzą na twój wygląd i ile masz pieniędzy , więc chcę , aby ktoś odświeżył im pamięć . Choruję na dyspraksję . Jest to choroba . Mam zaburzoną koordynację . W przyszłości nie będę mogła raczej prowadzić samochodu . Chcę być zdrowa , lecz całkowicie się z tego nie wyleczę . Życzę innym spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytam te Wasze marzenia i czytam i aż odechciało mi się opisać własne. XD

    OdpowiedzUsuń
  40. Hm...
    Moje marzenia... jest ich pełno ale najlepiej opowiedzieć te :
    W przyszłości chcę wyprodukować grę (popularną).
    Będzie ona głównie o dziewczynie która będzie dorastała,
    a na imię będzie miała Alex. Mnie akurat wciąga rzeczy smutne.
    Fabuła:
    Dziewczyna w wieku (ok.9 lat) jedzie z rodzicami do domu,
    nagle jakiś wariat wyskakuje na ulice, a rodzice skręcili w dom.
    Cała rodzina umarła oprócz jej dziewczynka straciła mamę, tatę i siostrę.
    Koleś jak zobaczył, że umarli uciekł, a dziewczynka znalazła dowód od niego.
    Po paru latach dziewczyna miała już 30 lat , miała męża, dzieci.
    Pewnego dnia spotyka tego faceta i chcę go zabić jednak , że bała
    i nie mogła...

    Dalej się to jakoś pociągnie xD

    Wiem...wiem wszyscy tutaj mają coś związanego z MSP albo coś tego typu,
    ale ja kocham grafikę komputerową i gry więc chcę , żeby chociaż coś takiego powstało ;)

    To tyle Pa :**

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym pojechac do Paryza we Francji. Niesamowita przygoda połączona z nauką języka francuskiego. Paryz jest miastem zakochanych a że chce tam jechac z moim chłopakiem to mogłabym przeżyc niezapomniane chwile. Francja to miejse o ktorym mogłabym mowic cały czas. Fascynująca przygoda. Wieża ajfla (sory za pismo) to najpopularniejsza bbudowla we Francji. Chce ją zobaczyc . To własnie moje największe (chodz nie jedyne marzenie). Sory za ortografie ale pisze z telefonu. Jesli bym wygrała (chociaz raczej nie)nagrody poprosze przesłac na konto brata czyli xslodziakx1239

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim największym marzeniem jest nauka języka francuskiego. Kocham ten kraj i ten język. Moja siostra studiuje język arabski dużo osiągnęła , pojechała jako tłumacz do Maroka. Też chciałabym coś osiągnąć w kwestii języka, ale francuskiego . Moim drugim marzeniem jest .. Po prostu dobre przeżycie życia. Miło spędzone chwile bez jakiś tam nieprzyjemnych słów ze strony innych, bo dużo nieprzyjemnych chwil miałam . Kocham pisać wiersze ,kiedyś chciałabym wydać ich trochę ,rymy do głowy przychodzą mi łatwo choć nie zawsze ! I to tyle! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Moim największym marzeniem jest odzyskanie pewności siebie.
    Chcę już przed każdym konkursem nie myśleć,, I tak mi się nie uda.Nie zgłaszam się!".
    Mam nadzieję, że kiedyś się spełni... :33.
    Moim drugim marzeniem jest...latanie na własnych skrzydłach ;o! XD
    Chciałabym poczuć orzeźwiający podmuch wiatru, dotknąć chmur...Może nawet usiąść na nich *-*.
    Następnym pragnieniem jest udowodnić ludziom, że usuwanie dzieci jest niepotrzebne -.-" .
    Tak samo wyrzucanie dzieci na śmietnik itp. :c

    Oto moje dziwne marzenia o.o .
    ~ Jenny142 :>

    OdpowiedzUsuń
  44. Moim marzeniem jest spotkać 1D. Bardzo chciałabym zostać piosenkarką lub inną sławną osobą. Wiem, że raczej mi się nie uda, ale marzyć można :). Bardzo dużą uwagę przywiązuje do MovieStarPlanet. Bardzo chciałabym być pierwszą w rankingu lub chociaż na pierwszej stronie top. Bardzo lubię modę więc byłabym bardzo szczęśliwa gdybym miała swoją własną garderobę.
    Na wakacje chciałabym jeździć w ciekawe miejsca, ponieważ bardzo lubię podróżować, od dziecka zawsze kochałam zwiedzać. Chciałabym znów podziwiać Londyn, bo to wspaniałe miejsce.
    Jednak, moim największym marzeniem, takim z serca jest niewyprowadzanie się. Będę musiała zostawić przyjaciółki, zacząć nowe znajomości, zamieszkać w innym miejscu.

    ama106

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim największym marzeniem jest zostać podwodnym nurkiem. Od dzieciństwa fascynuje się morzami i oceanami. Kocham patrzeć na te wszystkie rafy koralowe. No ale niestety tylko na zdjęciach. Nie stać mnie na aż takie wydatki. Noo ale po to są marzenia, nie...? Wiem, że krótkie ale napisałam to z sensem ;) Dzięki za przy czytanie :> ~ Slodziusna <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim marzeniem jest występowanie na scenie...
    Lecz wiem że mi się to nie uda...
    chciałabym jeździć w różne ciekawe miejsca i zwiedzić Paryż .
    Od dziecka marzę żeby zostać piosenkarką lub zagrać w jakimś filmie.
    Na msp chciałabym mieć dużo animek lecz ich nie bedę mieć bo mam mało kasy (pomarzyć można)-,-
    oraz kupić najnowszy numer magazynu msp lecz go nie będe mieć bo jak w sklepie przyjeżdża dostawa to gazetka jest tylko jedna ): ( ps na msp nazywam się nadzieja152 zapraszajcie do znaj
    ^^)

    OdpowiedzUsuń
  47. pozdro, nadzieja152 ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Heii.Przepraszam tamte marzenia z dnia 15 marca 2014r. się nie liczą,bardzo przepraszam mam nadzieję że jeszcze zdążyłam pisałam na szybko i zapomniałam o kilku życzeniach.Więc napiszę wszystko od początku :
    Marzenia na MSP:
    Chciałabym mieć dużo sc i diamentów.
    Żeby moim chłopakiem był np. !norbi!,jedro122,darek498,rrrrrr Kicius ♥. I mieć z którymś z nich pięękny ślub ;) ♥.
    Chciałabym mieć duży level.
    Robić doskonałe filmy.
    I kiedyś może w innym świecie dorównać ALAKINDZE ( ale to nie realne :( ).
    I mieć vip'a na rok elite ♥.

    Moje prawdziwe marzenia :
    Te też się nigdy nie spełnią :

    Chciałabym być baaaardzo bogata.
    Zamieszkać w przyszłości w Korei Południowej ( Seul ) albo w Urugwaju ( obok Argentyny ).
    Ożenić się z Elim ( U-Kiss ) ( K-POP ) I mieć z nim 2 dzieci chłopca i dziewczynkę ♥♥.
    Pójść na koncert Natalii Oreiro ( Mojej idolki ).
    Mieć kota rasy Maine-Coon i Radgolla. ♥ >^.^<.
    I mieszkać w wielkiej,przepięknej willi.
    i jeździć limuzyną :3.

    To tyle.Może te nie realne marzenia kiedyż się spełnią,KIEDYŚ.Na marzenia trzeba zasłużyć w moim przypadku posprzątać w pokoju ;3.

    Bayy!.

    ~Marica1221

    OdpowiedzUsuń
  49. Mojim największym marzeniem jest żeby moja ciocia wróciła z nieba na ziemie, jest ona najlepszą ciocią pod słońcem. Drugim jest być piosenkarką........ Bo ja zasługuje na moje marzenia... Najlepsze jest w tym jest być opiekunką mojej babci.

    OdpowiedzUsuń
  50. Moim największym marzeniem jest,aby wraz z moją przyjaciółką wyjechać w podróż do Skandynawii.Od dawna uwielbiałyśmy podróże,na wakacje byłyśmy wraz z moimi rodzicami w górach.To była świetna przygoda ♥ Mam jednak jeszcze drugie marzenie.Chciałabym otworzyć własne zoo xD Tak,moje marzenia są trochę dziwne,ale mam nadzieję,że się spełnią ♥ Mój login : MovieStar151

    OdpowiedzUsuń
  51. wszyscy mają piękne marznia , może się spełnią lub nie ale moje napewno!
    A więc chciałbym odbyć długą podróż po świecie przez kraje : egipt , tunezja , tanzania , chiny , indie ,usa ,indonezja , meksyk ,kolumbia . i jeszcze bardzo pragnę zostać wynalazcą 21 wieku nawet już w paru wynalazkach mam wszystko zaplanowane ( części których użyję itp.)akórat to marzenie chcę spełnić z moim kolegą jaśkiem . Chcę być bardzoooooooooooooooooo bogaty , jeździć limuzyną , i mieć piękny ślub z jakąś piękną dziewczyną.Pragnę mieć kota perskiego oraz psa rasy york (jestem chłopakiem ale sądzę że york to przepiękna rasa).
    Bardzo zależy mi na zamieszkaniu w Brazylii , Usa lub w Hiszpanii.Zamierzam zrobić grę która będzie o życiu w wielkim mieście (np. nowy jork) . Mojim marzeniem jest też przeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenigdy się nie poddawać , a ja nigdy się nie poddam !w niczym! chcę bardzo zrobić wielką karierę (bardzo tego pragnę).

    Zamierzam wykorzystać swoje życie jak najlepiej ( dlaczego takie postanowienie? dużo osób by się pewnie zapytało , ale ja odpowiem : nie mam babci ani dziadka , 2 babcie umarły mi zanim się jeszcze urodziłem a 1 dziadek zmarł mi też zanim się urodziłem , natomiast mój ostatni dziadek (jedyny którego znałem) umarł mi w ten piątek)

    Jeżeli chodzi o msp to :

    -chcę mieć prawdziwe nerdsy (nie te ze sklepu teraz co są nieprawdziwe)
    -chcę mieć duży lv może nawet 125
    -chcę być bardzo sławny
    -chcę by moje arty były w top
    -chcę by moje looki były w top
    -chcę by moje filmy były w top
    -chcę być znaj alakingi
    -chcę być znaj dirka
    -chcę by mój blog o msp był również jak ten sławny (mój blog to : nasze-zwariowane-msp.blogspot.com)za wejścia dziękuję z całego serduszka!



    a i przypomniało mi się w rl:
    -mieć średnią6.00
    -upiec największego kurczaka na świecie 295 x 256 m (xd)
    -mieć swietnie płatną pracę (np zawodowy gracz komputerowy)
    -żyć 136 lat!


    liczę , że spodobały wam się moje marzenia!<3<3<3<3<3

    ~Lukaszgiga

    OdpowiedzUsuń
  52. Moim największym marzeniem jest prowadzenie tego bloga wraz z Abieską. Naprawdę bardzo ją lubię. A bloga nie chcę prowadzić dlatego, aby stać się sławną lub polecać mojego osobistego bloga, ale chodzi mi o to , aby miec po prostu lepszy kontakt z Abieską. myślę, że każda osoba prowadząca bloga, chciałaby mieć Abieskę w znajomych. Ja myślę , że ona jest naprawdę kreatywna. Jak pokazałam tego bloga mojej mamie to powiedziała, że wszystkie dziewczyny, które prowadzą tego bloga są bardzo kreatywne i bardzo rozwinięte artystycznie. A wybrałam to marzenie, ponieważ wiem, że ono kiedys może się spełnić, ale to wszystko będzie zależało od tego, czy będzie jakiś konkurs na redaktora! :) pPozdrawiam, TheFlorence.

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam dużo marzeń. Jednym z nich jest dostanie dobrej pracy, ukończenie studiów i szkoły. Między innymi, żebym miała dużo pieniędzy i żebym pomogła mojej rodzinie, która jest biedna. Zarabiamy mało pieniędzy. Mieliśmy by ich więcej, ale mój tata umarł, gdy miałam 3 latka. Pamiętam, jak wspólnie z nim bawiłam się, kolorowałam, a kiedy wracał z Warszawy do naszego miasta- Poznania, kupował mi "Kinder Niespodziankę" . Niestety nie za bardzo go pamiętam. Umarł, gdy był chory , i chciał szybko wyleczyć chorobę: wziął naraz 5 tabletek. Później zachorował na raka i ostatni raz widziałam go w szpitalu. Płakałam około miesiąc, to była najbliższa mi osoba. Rok później moja mama chciała o tym zapomnieć, więc poznała chłopaka. Jest z nim od 6 lat. Ja osobiście nie lubię chłopaka mojej mamy, przez niego mamy mniej pieniędzy. Moja babcia jest chora na płuca, i potrzebuje ok. 500 zł na swoje zęby, które się jej ruszają. Na szczęście nasza rodzina (wujkowie,ciocie..) pożyczają nam pieniądze i jakoś żyjemy, moja mama dziennie zarabia 80 zł, więc jakoś żyjemy. Kiedy będę pełnoletnia, chciałabym zostać projektantką mody- to moje kolejne marzenie! W wolnym czasie projektuję- Mam 2 zeszyty do projektów. Kolejnym moim marzeniem jest wyjechanie do Buenos Aires (w Argentynie) i poznanie obsady serialu "Violetta" . To życzenie się pewnie nie spełni ;) Ale nie tracę nadziei. Trzeba wierzyć w siebie i próbować spełniać swoje marzenia! Kto wie, może kiedyś będziesz znana na całym świecie jako piosenkarka? :) ♥



    Pozdrawiam, <>Nacia<> .

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam dużo marzeń , ale jednym z nich jest zostanie tancerką. Tańczyć chciałam już od najmłodszych lat , kiedy moja starsza siostra jeździła na mistrzostwa polski ze swoim zespołem bardzo się cieszyłam i nie mogłam się doczekać kiedy to ja wstąpię do najmłodszej grupy tańca nowoczesnego. Przebierałam się w jej stroje i udawałam profesjonalną tancerkę jeździłam na jej występy i obserwowałam dokładnie wszystkie jej ruchy myśląc że kiedyś będę równie wspaniała.
    W końcu się stało gdy miałam 7 lat odbył się mój pierwszy występ , stałam na środku sceny i machałam chorągiewką z nadrukiem nazwy naszego zespołu byłam bardzo szczęśliwa i tak minęło kilka lat mojego życia . Czasami treningi były bardzo mordercze , ale starałam się aby dojść do sukcesu i go osiągnąć myślę że kiedyś mi się to uda i moja rodzina będzie ze mnie dumna . to chyba tyle :P XD








    Pozdrawiam Kicia494

    OdpowiedzUsuń
  55. Hm... Moim chyba naaj moc marzeniem jest... (nie śmiejcie się) życie w stylu Harrego Pottera. Moja przygoda z Potterheads zaczęła się, gdy pod choinkę dostałam tą książkę. Z początku to mi się nie spodobało,ale po miesiącu nudy w końcu wzięłam się za przeczytanie. Byłam zachwycona i podziwiałam moje nowe hobby (nie licząc MSP). Od tamtej pory nie mogę przestać myśleć o Harrym. Mam nawet chomika Severusa, a zamierzam kupić rybkę o imieniu Bellatrix. Moje motto(a) to:
    - Harry nauczył mnie,że nie można przejmować się tym, co mówią inni;
    - Ron nauczył mnie,że nie można rezygnować z drogi do sukcesu.
    - Hermiona nauczyła mnie, że wiedza i nauka przezwyciężyć mogą największą silę.
    - Neville nauczył mnie,że wnętrze serca liczy się najbardziej.
    - Luna nauczyła mnie,że z każdej sytuacji jest wyjście.
    - Albus nauczył mnie, że nie warto życ przeszłością.
    - Syriusz [<3] nauczył mnie, że za przyjaciół warto zginąć :'(
    - Remus nauczył mnie, że cechy powierzchniowe nie są ważne
    - Molly nauczyła mnie,że dla dobra swojej rodziny można zrobić wszystko.
    - Lily nauczyła mnie, że prawdziwa matka za swoje dziecko potrafi oddac życie.
    - Alastor nauczył mnie, że czujność jest najważniejsza.
    Te motta przeczytałam gdzieś w Internecie. Znam je na pamięć i często je sobie powtarzam.
    wasza,vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  56. Moim największym marzeniem jest zostać sławną dżokejką, mieć hodowlę koni fryzyjskich i mieć bogatego męża (wiem nie realne to jest):) Moim największym marzeniem jest również w przyszłości, gdy umrę spotkać mojego dziadka Janka (tatę mamy):) Zmarł gdy miał 35 lat na wylew; ( Proszę nie śmiejcie się to poważna sprawa!!!:(
    POZDROWIONKA!!!:) Wasza ♥Ke$ha♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Moje marzenia na MSP:
    Chciałbym robić lepsze filmy i mieć na nich duuuużo wyświetleń! Chciałbym mieć sporo sc i diamentów. Marzę o tym aby być na 1 stronie w rankingu!!!
    Marzenia w realu:
    Chciałbym otrzymać średnią 5.80 (teraz mam 5.20), chciałbym zostać miliarderem ewentualnie milionerem, marzę o tym abym dokonał, odkrył lub wynalazł coś niesamowitego! Lubie pomagać innym, dlatego w przyszłości chciałbym założyć jakiś szpital lub coś zrobić dla biednych i bezdomnych. Zawsze chciałem zobaczyć jakąś gwiazde na żywo np: Lady Gaga, Justin Bieber, Rihanna, Katy Perry, 1D, Margaret lub Dawid Kwiatkowski oraz Miley Cyrus, Selena Gomez. Marzę o tym aby być sławny, ogólnie mam wiele marzeń :) i chcę aby się spełniły.
    P.s Nie masz mnie jeszcze w znajomych
    P.s 2 Na MSP nazywam się vietnam

    OdpowiedzUsuń
  58. Zaczynając o marzeniach....ciężko marzyć, gdy każdy mówi, że masz wszystko. Chłopaka, rodzinę, znajomych...ale czy to można nazwać ,,wszystkim''? Przyjaciele jak kredyty, nie na darmo zwani ,,chwilówkami''. Fałszywie uśmiechający się koledzy. Chłopak ręka w rękę, lecz zostawisz na chwilę i zostajesz obgadywana. To jest marzenie. Przyjaciel. Taki jak z bajki, nie ,,chorągiewka''. Można mieć nadzieję, że się kogoś takiego spotka. Ja jednak coraz częściej pozostaje zamknięta w sobie. Nikomu nie można ufać. Zwykle przy wystawieniu palca odgryzie ci rękę. Człowiek zaufania. To byłby ktoś wyjątkowy. I liczę na to, że to się spełni. Mimo tego, że ,,mam wszystko'', tak naprawdę nie mam nic.
    Poza tym chciałabym pomagać ludziom podobnym do mnie. Tym, którzy boją się otwarcia przed innymi. Tym, którzy uciekają w ,,papierowy świat''. Zwykle piękny, jednak sztuczny.

    Pozdrawiam,
    miss_love308

    OdpowiedzUsuń
  59. Moim 1 marzeniem jest zostać dentystką . Chciała bym nią być razem z moją najlepszą przyjaciółką. Mamy zamiar w przyszłości założyć gabinet dentystyczny razem. Ale chodzimy obie dopiero do 4 klasy ,więc na razie trzeba się zająć nauką ;-;Wiem ,że bardzo bardzo dużo trzeba się uczyć . No niestety. Moim 2 marzeniem jest ,żeby spotkać R5 może ktoś z was ich nie lubi ale każdy ma inny gust :) ( nie żebym obrażała inny gatunek muzyki )
    Moim 3 marzeniem jest , to żeby pojechać do Kanady. Chciałabym zwiedzić ten kraj. Mieszka tam moja chrzestna. A ostatnim moim marzeniem jest to ,żeby poznać Violettę i innych z tego serialu , może ktoś nie lubi jej i tego serialu ale ja bardzo :) No więc to chyba moje wszystkie marzenia.☺

    Pozdrawiam ( nick na MSP na dole )
    natalika22

    OdpowiedzUsuń
  60. He. Moim największym marzeniem jest, żeby mój tata pracował w moim mieście. Pracuje we Francji i jest tam 2\3 lub nawet 4 miesiące. Tak :'( . To takie beznadziejne. Nie może mnie zabrac, bo trzeba miec paszport, a pieniędzy brak :[ Trudno mi bez niego, bez jego żartów, bez jego optymizmu, że zawsze może byc lepiej. Czasami z nim rozmawiam przez telefon. Gdy mi smutno to do niego dzwonię, żeby się wyżalic :)

    Eco green girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! Wiem, że to takie banalne. :) Sorcia :'). Wiem, że i tak przegram :( To co mi tam :(

      Usuń
    2. No bo jednak moja mama caaały czas na mnie krzyczy. :| Wiem wiem. To normalne ale jednak :|

      Usuń
  61. Moim marzeniem jest zdobyć 20 lev. Mogłam bym wtedy pomagać innym w zdobywaniu lev. Ale też byłam bym znana i lubiana przez innych. Miałabym dużo ubrań i zapewne świetnych przyjaciół. Myślę , że znalazła bym wspaniałego chłopaka który stanie się moim mężem ;) Miała bym znajomości z ALAKINGA, taneczna sisi, izabella221 i oczywiście z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Moim największym marzeniem jest zostanie sławną osobą, dokładne piosenkarką, aktorką lub reżyserką. Miałabym wtedy wiele pieniędzy, z czego połowę oddałabym na nowe sprzęty do szpitali, oddałabym pieniądze na akcje dobroczynne, oddałabym je też do domu dziecka i biedakom. Chciałbym, żeby świat był lepszy, i by już na wieki panował na nim pokój. A, ta wiadomość jest do organizatorki konkursu : Chciałabym pomóc w rozdawaniu prezentów, oczywiście z listy życzeń. Zebrałabym 3000 SC, i rozdałabym ppłowę prezentów. Możesz napisać na MSP, i się dogadamy ;) Mój login : Movie girl204

    OdpowiedzUsuń
  63. Moim największym marzeniem jest spotkać Tinę Maze.Od lat 9 mam 16 (oglądam Narciarstwo Alpejskie.Sama jestem teraz na nartach w Austri;).Moje marzenie tak nieprawdopodobne ale możliwe ,trochę dziwne ,ale dla mnie ma duże znaczenie.
    czerni i biel 12
    Tina Maze Słynna narciarka alpejska triumfowała w sezonie 2012/2013.Mistrzyni Olimpijska z Sochi w

    OdpowiedzUsuń
  64. Zjeździe i Gigancie PS sorka za błędy piszesz ipada

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam wiele marzeń, lecz moim największym jest spotkać mojego idola ( Dawida Kwiatkowskiego). Jak to się mówi, ''Każdy ma swój gust.''. Po prostu się w nim zakochałam, i chcę to marzenie spełnić, czyli przyjechać na jego koncert. Mam także marzenie aby mój blog internetowy się rozkręcił. Ponieważ dopiero zaczynam, to marzenie się jeszcze nie spełniło, ale liczę że się spełni. A jednym z takich marzeń (Które się mogą nie spełnić), jest zostanie adminką na tej stronie. Jestem wielką fanką tej strony a redaktorki są bardzo miłe wobec mnie. Nadal wierzę w moje wszystkie marzenia! Chcę też zostać tancerką bądź piosenkarką, ale to marzenie odkładam na dalsze życie. Oby marzenia się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
  66. Moim największym marzeniem jest napisać bestseller. Zawsze też marzyłam by pojechać do disnaylandu.(tak wiem dziecinne) Tylko jedynom przeszkodą są pieniądze. Chciałabym zostać sławną pisarką, a wiem, że to mogę spełnić. Chciałabym też od życia by moja była najlepsza przyjaciółka przestała mi dokuczać i chciałabym budzić się rano z myślą: ,,O! Jak dziś będzie fajnie!'' Dlatego, bo los chciał aby mi dokuczano czasami sobie myślę: ,,Czy popełnić samobójstwo?" Po prostu chciałabym być szczęśliwa, a wiem, że to chyba niemożliwe....Oby marzenia się spełniły...

    - gwiazda 108

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!